השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בטנריף – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בטנריף – המדריך המלא: השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטנריף שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים ועצות על השכרת רכב באי טנריף, מידע על נהיגה בטנריף – כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בטנריף – לרבות הסברים על מערכת הכבישים, בעיית הניווט הלוויני בטנריף ועוד מידע חשוב לנהג

         הזמנת דילים לטנריף        |        הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

השכרת רכב בטנריף יכולה להיות זולה בעשרות אחוזים מאשר המחירים שמפרסמות חברות השכרת רכב בחו"ל כמו הרץ, אוויס וכדומה – מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים המתוחכם לתעריפי חברות השכרת רכב בחו"ל אשר יסייע לכם לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בטנריף. מלאו את הטופס שלמטה – בשדה ארץ חפשו את "ספרד – האיים הקנריים" ולאחר מכן בשדה עיר בחרו את טנריף tenerife, בשדה תחנה בחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בטנריף מתוך רשימת היעדים הכוללת את שני שדות התעופה של טנריף – טנריף צפון וטנריף דרום, את סנטה קרוז, אדחה, פוארטה דה לה קרוז, גולף דל סור, עשרות בתי מלון בטנריף ויעדים נוספים בטנריף. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בטנריף ולחצו "חפש" – ואז תוכלו לבחור במחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב שאתם מעוניינים לשכור בטנריף, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בטנריף הנחשבת אמינה ומפעילה שירות לקוחות באנגלית.

השכרת רכב בטנריף מנוע חיפוש והשוואת מחירים

קריאה נוספת לפני חופשה בטנריף

טיסות לטנריף – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים

מוניות בטנריף והסעות משדה התעופה

השכרת רכב בטנריף – המדריך למטייל

השכרת רכב בטנריף היא האופציה הטובה ביותר לטיול בטנריף אם אתם מתכוונים להגיע לאזורים המרוחקים יותר של האי. יש מבחר גדול של חברות המשכירות רכבים בטנריף, החל מרכבים חסכוניים ועד רכבי יוקרה ממותגי פרימיום. אם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בטנריף מאחת החברות הזולות, כמו Goldcar, ודאו שאתם מבינים היטב את התנאים המופיעים בחוזה ההשכרה, מאחר שעלולים להופיע חיובים מוסתרים בחוזה (ודרכים או תחבולות לחייב אתכם בלי ששמתם לב). "אותיות קטנות" נפוצות כוללות דמי תדלוק גבוהים מאוד למילוי המיכל בעת החזרת הרכב או ביטוח חובה שאותו יהיה עליכם לשלם לחוד בעת איסוף הרכב.

אם אין לכם כרטיס אשראי בינלאומי,  בדקו את חברת השכרת הרכב המקומית Autoreisen למשל, המאפשרת להזמין השכרת רכב בטנריף ללא הפקדת פיקדון משום שרכביהם מבוטחים כמעט לגמרי (ולכן גם מעט יותר יקרים). החזרת הרכב מאוד קלה, כל מה שעליכם לעשות זה להחזיר את המפתחות למשרד.

נהיגה בטנריף 

האי טנריף הוא חלק מקבוצת האיים הקנריים הנמצאת בשליטת ספרד ולכן חוקי התנועה של טנריף הם חוקי התנועה של ספרד – כלומר, די דומים לחוקי התנועה של ישראל. הכבישים בטנריף במצב טוב, גם אלה שעוברים בהרים, אך עדיין יש להיזהר בנסיעה בהרים ולשים לב לאבנים שנפלו על הכביש. הכבישים המהירים ברחבי טנריף אינם כבישי אגרה והמהירות המותרת בהם היא לרוב 110 קמ"ש. הכבישים הרגילים הם כבישים רגילים או כבישים מעוקלים וצרים, בעיקר בסביבות אנגה (Anaga) או סמוך לסנטיאגו דל טיידה (Santiago del Teide). צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בטנריף:

נהיגה בטנריף – ניווט באמצעות לווין

טנריף נמצאת בשלבי סלילה של כבישים חדשים רבים, ביניהם כבישים ראשיים העוברים בצירים מרכזיים. החל משנת 2013 מערכת הניווט הלוויני הרבה יותר מדוייקת בטנריף ומפות TomTom מכסות כיום את רוב אזור האי, וגם מכווינות לאטרקציות בטנריף. אפליקציית הניווט Garmin לא הייתה מדוייקת בעבר וכיום לא ברור מה הסטטוס שלה. פרוייקט Openstreetmap מספק מפות יחסית מלאות של כבישי טנריף, וכן מסלולי טרקים בטנריף ונקודות עניין נוספות.

תחבורה בטנריף

אם החלטתם לוותר על השכרת רכב בטנריף – חברת האוטובוסים TITSA מכסה את רוב האי והאוטובוסים יוצאים בתדירות די גבוהה. כדאי לרכוש את כרטיס הנסיעות BONO אם אתם מתכוונים להשתמש באוטובוסים לעתים קרובות, זה משהו שיכול לחסוך לכם בין 50-70% בדמי נסיעה. אם אתם מטיילים בקבוצה, תזדקקו לכרטיס אחד בלבד שאותו ניתן לרכוש בתחנות האוטובוסים וכן אצל חלק ממוכרי הטבק. השתדלו להימנע מהפקקים של שעות הבוקר (7-8 בבוקר) בכביש המהיר לכיוון סנטה קרוז (Santa Cruz). יש חשמלית שמפעילה קו בין סנטה קרוז לבין לה לגונה (La Laguna) ואפשר להשתמש בכרטיס BONO עליה.

תוכלו גם להזמין מראש כרטיס נסיעה שייקח אתכם משדה התעופה של טנריף אצל Tenerife Airport Transfers  שמפעילים כלי הסעה שונים כמו אוטובוסים, מיניבוסים, לימוזינות ואוטובוסים מסוג COACH.

השכרת רכב בטנריף
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל