השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בניו יורק – המדריך המלא

השכרת רכב בניו יורק – כל מה שצריך לדעת: השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים, הסברים מפורטים על נהיגה בניו יורק ועל חנייה בניו יורק (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בניו יורק) מידע חשוב על חוקי התנועה בניו יורק ועל כבישי האגרה בניו יורק ועוד

כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בניו יורק השתמשו במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל – התהליך קצר ופשוט, רק מלאו את הטופס למטה ובשדה "ארץ" ביחרו את "ארה"ב – ניו יורק". שימו לב לא לבחור את "ארה"ב" בלבד, לניו יורק יש קטיגוריה נפרדת. לאחר מכן בשדה עיר ביחרו את היעד אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בניו יורק (בתוך מטרופולין ניו יורק) מתוך רשימת היעדים הכוללת את שדה התעופה JFK ושדה התעופה לה גוורדיה, ועוד שכונות ופרברים בניו יורק כמו ברונקס, ברוקלין, בופאלו, המפסטד, הנטינגטון, לייק גרוב, מנהטן, קטסקיל, סטייטן איילנד, מאונט ורנון ועוד יעדים בניו יורק. לאחר מכן ביחרו תחנת איסוף ספציפית והזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בניו יורק ולסיום ליחצו חפש – וביחרו את הצעת המחיר הזולה ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעות ומחזות זמר בניו יורק

השכרת רכב בניו יורק מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השכרת רכב בניו יורק – מידע כללי

לסוכנויות הידועות להשכרת רכב כמו הרץ, אביס ועוד יש סניפים רבים בכל רחבי העיר ניו יורק. גם החברות הקטנות יותר מיוצגות היטב. אך קחו לתשומת ליבכם שהשכרת רכבים בניו יורק בד"כ יקרה יותר מאשר בכל מקום אחר בארה"ב, ולעתים קרובות תידרשו לשלם דמי פיקדון בגובה של עד 500 דולר, אם אין לכם כרטיס אשראי בינלאומי. גם תעריפי ביטוח הרכב נוטים להיות יקרים יותר בעת השכרת רכב בניו יורק לעומת ערים אחרות בארה"ב.

קריאה מומלצת לפני חופשה בניו יורק –

מלונות מומלצים בניו יורק למשפחות עם ילדים – בתי מלון בניו יורק הכוללים שירותי בייבי סיטר, משחקיות ועוד

ניו יורק עם ילדים – 15 אטרקציות מומלצות

ארה"ב עם ילדים – המלצות לטיול משפחות

השכרת רכב בארה"ב – המדריך המלא

הזמנת כרטיסים בניו יורק – להופעות בידור ומשחקי ספורט

תחנות דלק בניו יורק

תחנות הדלק בניו יורק יחסית רחוקות זו מזו, בעיקר במנהטן, שבה יש רק כמה לאורך קצוות האי. במנהטן תשלמו עד 0.50 דולר יותר עבור גאלון דלק מאשר בפרברים הסמוכים או בניו ג'רזי. לכן, אם יש לכם את האופציה לעצור בתחנת דלק לפני שאתם נכנסים למנהטן, עדיף שתנצלו אותה.

כבישי אגרה בניו יורק

תעריפי האגרות בכבישים מאוד יקרים במספר נקודות חצייה, בעיקר בכניסה לניו יורק מניו ג'רזי ובכניסה לסטאטן איילנד מניו יורק. רשות הנמלים (Port Authority) העלתה את מחירי האגרה בנקודות המעבר בניו יורק ובניו ג'רזי למחיר של 13 דולר או יותר (המחיר נמוך יותר אם משלמים באמצעות מנוי E-ZPass). בחצייה של הגשר Verrazano-Narrows Bridge  תשלמו כ-15 דולר וברוב המעברים האחרים תשלמו 7.50 דולר או פחות. היו מודעים גם לפקקי התנועה שיכולים לארוך עד שעה. מצד שני, ברבים מן המעברים (crossings) ובעיקר בשלוש נקודות החצייה של נהר ההדסון (Hudson River) אגרה נגבית רק בכניסה אל תוך העיר ניו יורק ולא ביציאה.

נהיגה בניו יורק

לדעת רבים, הטיפ הטוב ביותר לגבי נהיגה בניו יורק הוא פשוט לא לעשות זאת. השכרת רכב בניו יורק – או בעצם, נהיגה בניו יורק – איננה מומלצת לנהגים בלתי מנוסים מסיבות שונות. החנייה למשל כמעט ולא קיימת באזורים הסואנים ובמוקדי התיירות בניו יורק, ותעריפי החנייה בחניונים בעיר יקרים עד מופרזים. התנועה כמעט תמיד פקוקה ושלטי החנייה מבלבלים. הוסיפו לכך נהגים מאוד אגרסיביים שצופרים על ימין ועל שמאל.

האופציות לתחבורה הציבורית בניו יורק רבות, ויש לתחבורה הציבורית יתרון משמעותי וכן חיסכון בכסף לעומת נסיעה ברכב. לניו יורקרים רבים, ובעיקר במנהטן, אין רכב בדיוק מהסיבות האלה. אם אתם מתכוונים ללון באחד הפרברים ולהגיע לתוך העיר ברכב, חישבו פעמיים. יכול להיות שאופציה עדיפה יותר היא להזמין השכרת רכב בניו יורק אבל אחרי היציאה הראשונית מניו יורק למקום הלינה בפרברים להגיע עם הרכב מהפרבר לאחת מן התחנות המשרתות את מערכות התחבורה העיקריות של העיר: Long Island Railroad, Metro North או New Jersey Transit ולהחנות את הרכב בתחנה. המחיר המשולב שתשלמו על החנייה בתחנה, מחיר הנסיעה ברכבת וכן כרטיס המטרו (MetroCard) עדיין יהיה זול יותר מחנייה בדאונטאון.

החניית הרכב בחניונים שמפעילה מערכת התחבורה הציבורית בשיטת "חנה וסע" בטוחה ובשיטת “secure parking”. באי סטאטן (Staten Island), כדאי לחנות ליד טרמינל המעבורות ולהשתמש במעבורת כדי לחסוך זמן וכסף.

אם בכל זאת החלטתם לטובת נהיגה בניו יורק ודאו שיש בידיכם מפה טובה או תקשורת נתונים בסלולרי עם אפליקציית ניווט טובה, בעיקר אם אתם מתכוונים לצאת ממנהטן. אם אתם לא הנהג, המפות הטובות ביותר להתמצאות הן המפות המחולקות חינם באוטובוסים, אשר מכילות את כל שמות הרחובות. אך כמוצא אחרון, גם המפה של הרכבת התחתית (סבוויי) תוכל לסייע לכם להתמצא (ניתן להשתמש בה גם להתמצאות בסירות קטנות).

בקווינס (Queens), הספרות משמשות כאמצעי זיהוי לא רק לשדרות ולרחובות, אלא גם לכבישים, מקומות, Crescents ושבילים, אשר יכולים להיות סמוכים זה לזה. כדאי לקרוא את שלט הרחוב במלואו. הכבישים המהירים מחוץ ל -5 הרבעים מבלבלים ולעתים תכופות בעלי נתיב אחד בלבד, ולעיתים יש בהם מהמורות. השילוט עלול לבלבל מאוד בעת נהיגה בניו יורק – היציאות לא תמיד מסומנות והשלטים שאמורים לכוון לכיוון הכביש המהיר יגררו אתכם דרך קילומטרים רבים של שכונות (ובכיוון ההפוך) לפני שסוף סוף תגיעו לכביש המהיר שהכניסה אליו היא רק באמצעות שלט עצור שאחריו נתיב האצה צר מאוד בו צריך להתמזג עם התנועה.

התנועה בניו יורק סיטי פועלת על פי היררכיה שכדאי לשים לב אליה. זכות הקדימה היא קודם כל למכבי אש, אמבולנסים וניידות משטרה. לאחריהם, זכות הקדימה ניתנת לתחבורה הציבורית, כולל ניידות כבישים ומשאיות ניקוי רחובות. הבאים בתור הם המוניות ומשאיות המשלוחים. רק לאחר מכן מגיעות המכוניות הפרטיות. קחו לתשומת ליבכם שהנהיגה ברכב שלוחיות הזיהוי שלו הן מחוץ למדינה (מדינת ניו יורק), למעט אולי קונטיקט או ניו ג'רזי הסמוכות, יסמנו אתכם אוטומטית כזרים, משהו שיכול לגרום לכך שנהגים יתייחסו אליכם באופן יותר אגרסיבי מאשר לרכבים מקומיים. מספיק לומר שאלא אם כן אתם רגילים לנהיגה מאוד אגרסיבית, עדיף להימנע מנהיגה בניו יורק. צפו בסרטון המתעד נהיגה בניו יורק – הוא יסייע לכם להתכונן.

כדאי להימנע מנהיגה בניו יורק בשעות השיא בבוקר ובערב, אבל הכבישים המהירים עמוסים גם בשאר שעות היום. ה- The Cross Bronx Expressway שהוא חלק מכביש I-95 המוביל לגשר ג'ורג' וושינגטון (George Washington Bridge) כמעט תמיד פקוק. צפו לפקקים אפילו בשעות הבוקר המוקדמות (1-2 בלילה). הכביש המהיר של לונג איילנד (Long Island Expressway) פקוק  לכיוון מזרח גם במהלך היום, מחוץ לשעות השיא. המנהרות הולנד (The Holland Tunnel) ולינקולן (Lincoln Tunnel) דורשות המתנה של 10 דקות גם ביום טוב. הברוקלין-קווינס אקספרס (The Brooklyn-Queens Expressway (BQE)) בכלל ידוע לשימצה, ואילו תאונה על גשר ורזאנו (Verazzano Bridge) שאין בו שוליים תגרום לפקק שמשתרך לאורך כל האזור הצפוני של סטאטן איילנד ואל תוך ניו ג'רזי. כדאי להתעדכן בתחנת הרדיו המודיעה על דיווחי תנועה, בעיקר אם אתם מתכוונים לחצות גשר או מנהרה.

תמצאו דיווחי תנועה בשלוש תחנות רדיו שונות כל 10 דקות: 880 AM (חפשו בספרות המתחילות ב-8), 1010 AM (חפשו בספרות המתחילות ב-1) ו-1130 AM (חפשו בספרות המתחילות ב-5).

נהיגה במנהטן ממזרח למערב במהלך שעות השיא קשה במיוחד משום שהרמזורים נותנים עדיפות לתנועה החוצה בכיוון צפון-דרום. כדאי פשוט להימנע מנהיגה באזור המידטאון של מנהטן (בין הרחובות 30-59) אם אפשר. אם אתם צריכים לחצות את מידטאון מנהטן בין מזרח למערב, תוכלו להיעזר בשילוט דיגיטלי המעדכן על מצב הכבישים.

חנייה בניו יורק ברחובות – כללים וקנסות

בידקו את כל השלטים בקפידה. אם אתם משתמשים במדחנים, תצטרכו לחזור ולמלא אותם, בעיקר בשעות הלילה המאוחרות באזורים מסויימים. כל המדחנים מדפיסים כרטיס שאותו יש להציג בדש הקדמי של הרכב, והם מקבלים מטבעות וכן כרטיסי אשראי. למדחנים יש מכסימום של בין שעה עד 3 שעות, והם בתוקף משעות הבוקר עד הערב, מלבד בימי ראשון. אם אתם נתקלים במדחן מקולקל, עליכם למצוא מדחן שכן פועל ולרכוש את כרטיסכם שם. רוב אזור המידטאון של מנהטן מיועד למשאיות בלבד והמדחנים מורים על כך בהתאם.

בקרו באתר http://www.nyc.gov/html/dot/html/faqs/faqs_traffic.shtml  לפרטים נוספים על חנייה בניו יורק.

החנייה אסורה 4.5 מ' לפני או אחרי תחנת אוטובוס או ברז כיבוי. אם אתם נתקלים בפסים צהובים בשולי המדרכה, אין לכך משמעות בעיר ניו יורק, כך שאל תסמכו עליהם אם אתם רוצים לבדוק אם אתם די רחוקים מברז כיבוי. תוכלו להעריך את המרחק באמצעות אבני המדרכה (שרחוקות זו מזו בכמטר וחצי) ולהשאיר כשלושה אריחים/בלטות בין רכבכם לבין ברזי הכיבוי. נהגים מקומיים רבים מעדיפים לחנות ולשלם בחניונים כדי להימנע מהלחץ של מציאת מקום חנייה וכדי להימנע מקנסות פוטנציאלים גבוהים.

דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו הם "שעות ניקוי הכבישים", הדורשות מנהגים להזיז את רכביהם בשעות מסויימות בכל יום (כמו בשעות הבוקר המוקדמות או במהלך הלילה במוקדי מסחר מסויימים) כדי לאפשר את עבודתם של מנקי הכבישים. ניקוי הכבישים אינו פועל בחגים מסויימים, אך המדחנים ושילוט חנייה תקפים ברוב החגים, למעט מספר חגים ראשיים.

אל תנסו להשאיר את רכבכם חונה שלא כחוק למשך זמן ממושך מדי אלא אם כן אתם מוכנים להסתכן בקנס על סך 150 דולר. בנוסף, רכב שחונה שלא כחוק בניו יורק צפוי להיגרר, והקנס על גרירה הוא 300 דולר.

כללי נהיגה בניו יורק שחשוב לזכור

  • המהירות המותרת ברחבי ניו יורק היא 25 מייל לשעה
  • שלא כמו במקומות אחרים בארה"ב, בעיר ניו יורק אסור לפנות ימינה ברמזור אדום.
  • כמו בשאר מדינת ניו יורק, דיבור (ללא דיבורית) ושליחת מסרונים בעת נהיגה אסורים.
  • מצלמות רמזור אדום מוצבות ב-100 צמתים שונים בעיר. קנס (שעליו ניתן לערער) יישלח לנהגים המפרים את החוק באמצעות האינטרנט בתוך 30 יום. המצלמה לא מסוגלת לזהות את הנהג (כך שלא ניתן לצבור נקודות לרישיון)
  • בנתיבי אוטובוסים מסויימים מוצבות מצלמות וידאו. המצלמה תקליט אתכם במקרה שאתם משתמשים שלא כחוק בנתיב האוטובוסים. השימוש בנתיב זה מיועד רק לפנייה ימינה. קנס, שעליו ניתן לערער, יישלח לנהגים המפרים את החוק בתוך 30 יום דרך האינטרנט.
  • מצלמות מהירות מוצבות ליד בתי ספר ברחבי העיר. המהירות המותרת באזורים אלה היא בין 20-40 מייל לשעה.
  • אם רכב חירום מנסה לחלוף, או שאתם מבחינים ברכב חירום המפעיל אזעקה, עליכם לעצור בצד הכביש עד שאתם בטוחים שהרכב חלף על פניכם.
  • רחובות ושדרות רבים הם חד סטריים אך הם מאורגנים בצורה כזו שגם אם עליכם לנסוע בכיוון מסויים לאורך רחוב מסויים והוא חד סטרי, תוכלו להשתמש ברחוב מקביל הפונה לכיוון ההפוך ולחזור לרחוב שאליו אתם צריכים להגיע. באופן כללי, הרחובות הזוגיים פונים מזרחה והאי זוגיים מערבה. הדרך הטובה ביותר לברר לאיזה כיוון פונה הכביש היא לשים לב באיזה כיוון חונים הרכבים.
  • שימו לב היכן אתם משאירים את רכבכם בעיר. ניו יורק סיטי היא עיר יחסית בטוחה לגודלה, אך כדאי עדיין להיות מודעים לפוטנציאל גניבת הרכב בניו יורק ולוודא שרכבכם אינו מושך תשומת לב או מהווה פיתוי לגניבה.
השכרת רכב בניו יורק
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל