בוסטון סלטיקס

כרטיסים לבוסטון סלטיקס ב NBA – הסברים והמלצות

מתחשק לכם ללכת לראות משחק כדורסל בליגה הטובה בעולם? החלום יכול להפוך למציאות. אחת מהקבוצות המרתקות ביותר בליגת ה-NBA היא ללא ספק הבוסטון סלטיקס Boston Celtics . אך כמובן שמכיוון שמדובר על משחק שלא מתקיים בישראל החששות בעת הזמנת הכרטיס מאתרים כאלה ואחרים הם הגיוניים. אם אתם רוצים להזמין כרטיסים למשחקים של הבוסטון סלטיקס המאמר הבא נועד עבורכם.

במאמר זה נסביר לכם כיצד לבצע הזמנת כרטיסים לבוסטון סלטיקס אונליין, כאשר את ההזמנה כולה תוכלו לבצע מאתר בשפה העברית. בנוסף על מנת שתוכלו למקסם את הטיול שלכם נספר לכם על האטרקציות החמות ביותר, מידע על מלונות שבהם תוכלו לשהות וכמובן אילו טיסות יהיו הרלוונטיות ביותר עבורכם.

להזמנת כרטיסים לבוסטון סלטיקס מאתר מאובטח בעברית

בוסטון סלטיקס היא קבוצה אמריקאית אשר משחקת בליגת ה-NBA. נכון להיום ביחד עם ניו יורק ניקס, בוסטון סלטיקס היא הקבוצה היחידה שמאז הקמת ה NBA נשארה לייצג את אותה עיר ולא עברה למיקום אחר. הבוסטון סלטיקס היא הקבוצה עם כמות הזכיות הגדולה ביותר בתולדות ה-NBA. הקבוצה מחזיקה בלא פחות מ-17 אליפויות ובנוסף לכך היא סיימה עוד 4 פעמים בתוך סגנית האלופה. אין עוד קבוצה בתולדות ה-NBA עם כמות כל כך גדולה של זכיות.

מבחינת יריבויות לבוסטון סלטיקס יש יריבות משמעותית אחת עם לוס אנג'לס לייקרס. למען האמת לדעת רבים מדובר על היריבות הגדולה ביותר בהיסטוריה של ה-NBA. היריבות בין הקבוצות הללו נובעת בעיקר בגלל שמדובר בשתי הקבוצות המעוטרות ביותר בהיסטוריה של ה-NBA, הן נפגשו בלא פחות מ-12 משחקי גמר! כך שקשה מאוד להישאר אדיש ליריבות בין שתי הקבוצות הענקיות הללו. עוד נתון מדהים הוא שהסלטיקס ביחד עם הלייקרס זכו ב-33 מתוך 72 האליפויות האפשריות עד כה.

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

בוסטון למשפחות – אטרקציות עם ילדים וטיפים למטייל

השכרת רכב בבוסטון – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון מומלצים בבוסטון למשפחות עם ילדים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

כרטיסים למשחקים של בוסטון סלטיקס

החלטתם כי אתם מעוניינים לרכוש כרטיס למשחק של הבוסטון סלטיקס? כעת כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את האתר שדרכו תבצעו את ההזמנה. אסור לכם לקחת סיכונים בעת הזמנת כרטיסים ל NBA ובטח שלא להזין את פרטי האשראי שלכם באתרים שאינכם בטוחים לגבי אמינותם.

כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להזמין כרטיסים לבוסטון סלטיקס זה ללחוץ על הקישור שנמצא למטה. לאחר הלחיצה על הקישור תועברו באופן מידיי לאתר מאובטח בעברית, עם שירות לקוחות ישראלי, אשר יכוון אתכם בדיוק כיצד תוכלו לרכוש כרטיס לכל משחק של הסלטיקס בעונה הקרובה. מדובר על תהליך קל ונוח שבסופו תוכלו לקבל את הכרטיסים ישירות לכתובת האימייל שהזנתם בעת ביצוע התשלום – ועם הכרטיסים אתם כמובן נכנסים למשחק עצמו.

להזמנת כרטיסים לחצו כאן: https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/nba?competitorId=1713

האולם של הבוסטון סלטיקס ודרכי ההגעה אליו

מגרשה הביתי של הסלטיקס הוא TD גארדן הממוקם בבוסטון שבמסצ'וסטס. האולם נפתח ב-30 בספטמבר 1995 ועבר לפני כעשור שיפוץ מאסיבי אשר נועד לשדרג אותו. בסך הכול האולם מכיל כ- 18,624 מושבים ובמשחקיה של הבוסטון סלטיקס ברוב המקרים האולם מלא עד אפס מקום. כך שאם אתם מתכננים להגיע למשחק, מצפה לכם חוויה עוצרת נשימה שתתקשו להישאר אדישים אליה.

כעת אתם בטח שואלים את עצמכם מהי הדרך הנוחה והקלה ביותר להגיע לאצטדיון? יש לנו תשובה לכך.

כמובן שהדרך המהירה ביותר תהיה להגיע לאצטדיון בעזרת מונית. עלות של נסיעה מבתי מלון הנמצאים בקרבת האצטדיון תנוע בין 40-80 שקל. עוד דרך מהירה יחסית להגיע לאצטדיון היא באמצעות הרכבת התחתית בעיר שתיקח אתכם ישירות לתחנה של האצטדיון, התחנה שבה אתם צריכים לרדת היא North Station via Downtown Crossing.

מי מכם שרוצה להתרשם מהנופים המדהימים של בוסטון יכול להגיע לאצטדיון גם ברגל, הוא יחסית קרוב אל רוב האטרקציות התיירותיות בבוסטון. הליכה לאצטדיון אמורה לקחת לכם בין 30-40 דקות, כך שזה בכלל לא נורא והאופציה הזאת יכולה לספק לכם כמה הזדמנויות מדהימות לראות מקומות שלא ידעתם על קיומם ולהוסיף עוד חוויות לטיול שלכם.

אטרקציות בקרבת ה- TD גארדן

יש לכם קצת זמן פנוי לפני שיתחיל המשחק? על מנת שלא תפספסו אף אטרקציה החלטנו לרכז עבורכם את כל האטרקציות שנמצאות בקרב ה- TD גארדן. כך תוכלו לבחור את האטרקציות הרלוונטיות ביותר עבורכם ולנצל את הזמן הפנוי בצורה האפקטיבית והטובה ביותר עבורכם.

בקרבת היכל הבוסטון סלטיקס תוכלו לראות את אחד מהגשרים היפים ביותר במדינת מסצ'וסטס. הגשר נקרא Leonard P. Zakim Bunker Hill Bridge.

‪ בשעות הלילה הגשר מואר במיוחד, והוא ללא ספק יכול להפוך את הטיול שלכם לפני המשחק להרבה יותר מהנה ומיוחד.

אם אתם רוצים להגיע לאזור של האצטדיון בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות על מנת לא לפספס אף רגע, את השעות הפנויות תוכלו לבלות במוזיאון המדע של בוסטון שנמצא לא רחוק משם. במוזיאון תוכלו למצוא מגוון רחב של תערוכות ולא מעט פריטים היסטוריים שיכולים לרגש אתכם במיוחד. הכתובת של המוזיאון: 1 Science Park Boston, MA 02114

אטרקציה אחרונה שנמליץ לכם עליה היא האקווריום של ניו אינגלנד. מדובר על אקווריום ענקי שתוכלו לפגוש בו לא מעט חיות כגון כרישים, צבים ודגים מכל הסוגים ומכל המינים. האטרקציה מתאימה גם למבוגרים וגם לילדים כך שמאוד כדאי להגיע אליו לפני או אחרי המשחק, הכול נתון לשיקולכם. הכתובת של האקווריום: 1 Central Wharf Boston MA 02110

להזמנת כרטיסי כניסה לאקווריום של ניו אינגלנד בבוסטון

כללי התנהגות במשחקים של הבוסטון סלטיקס

  1. מעוניינים לעשן? כדאי שתעשו זאת מחוץ לאצטדיון. העישון אסור בכל המגרשים בליגת ה-NBA, כך שהחוק הזה גם תקף על משחקי הבוסטון סלטיקס. כמובן שלרשותכם עומדים אזורי עישון בקרבת האצטדיון.
  2. ישנה הגבלה לגבי הגודל של התיק שאיתו אתם יכולים להיכנס לאצטדיון עצמו. אנו ממליצים לכם לוודא מראש כי התיק שלכם עומד בסטנדרטים הללו על מנת שלא תצטרכו להשאיר אותו בחוץ.
  3. זריקת חפצים מהיציע אל תוך שטחי המגרש אסורה בהחלט. אוהד שעובר על החוק הזה יכול למצוא את עצמו מורחק לזמן מוגבל או לצמיתות ממשחקים של בוסטון סלטיקס. הקבוצה מחמירה מאוד בנושא הזה ולא מקלה בו ראש בשום מצב.
  4. ישנו איסור מוחלט להכניס לאיצטדיון נשק, סמים, כלי זכוכית, זיקוקים וסמני לייזר. בכניסה למשחקים של בוסטון סלטיקס כל אוהד עובר בידוק קפדני, כך שאל תנסו את מזלכם בנושא הזה.
  5. חובתכם להקשיב להוראות של הסדרנים ושל אנשי הביטחון. גם אם ההוראות אינן נראות לכם, עליכם לבצע אותם מכיוון שכל עוד אתם נמצאים בתוך תחומי האצטדיון אתם כפופים אליהם.
  6. על כל כרטיס מודפסמקום הישיבה המיועד לאותו אדם, עליכם לשבת אך ורק במקום המסומן על גבי הכרטיס שלכם ולא בשום מקום אחר.
  7. רוצים לתעד את המשחק או את עצמכם? תוכלו לעשות זאת על ידי המצלמה של הפלאפון החכם שלכם. אסור להכניס לתחומי האצטדיון מצלמות סטילס או מצלמות וידאו רגילות.
  8. ישנו איסור להכניס לתחומי האצטדיון מחשב נייד או לפטופ – כך שרצוי להשאיר אותו במלון.
  9. פתיחת הדלתות של האצטדיון מתבצעת לרוב כשעה וחצי לפני תחילת המשחק, כך שאתם צריכים להיערך בהתאם על מנת שתיכנסו בזמן למשחק.
  10. אסור לצאת מהאולם בזמן המשחק עצמו, אוהד שהחליט לצאת מהאצטדיון לא יוכל לחזור בשנית.
  11. אסור להכניס או לתפעל בתוך האולם כלים חשמליים מכול סוג – קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליות או כל סוג אחר של כלי תחבורה חשמלי.
  12. אסור להכניס לאצטדיון משקאות או מאכלים מכל סוג שהוא. תוכלו לבצע רכישה של אוכל או שתייה בקפטריות הנמצאות בתוך האצטדיון, בהן תוכלו למצוא כמעט כל דבר.
  13. ישנו איסור להכניס אל תוך תחומי האצטדיון בעלי חיים מכל סוג. ניתן להיכנס לאצטדיון עם כלב נחייה בתנאי שישנו אישור בנוסף לכך.
  14. האולם עצמו הינו אולם מונגש עבור נכים, אך עדיין על מנת שלא תצטרכו להתעכב בחוץ מוטב לתאם מראש את הגעתכם על מנת שתוכלו להיכנס אל תוך האצטדיון בדרך הנוחה והפשוטה ביותר.
  15. ניתן להכניס ילדים אל תוך תחומי האצטדיון החל מגיל שנתיים. כמובן שאם אתם נכנסים למשחק של בוסטון סלטיקס ביחד עם ילדים עליכם להצטייד גם בעבורם בכרטיס כניסה בהתאם לגילו של הילד ובהתאם לאופציות של הכרטיסים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל