בתי מלון לילדים ניו יורק

ניו יורק עם ילדים? 10 מלונות עם שירות בייביסיטר

טיול משפחות בניו יורק הוא אחת החופשות הפופולריות ביותר של משפחות ישראליות, לעיתים קרובות טיולי בר מצווה לארה"ב מתחילים ונגמרים בניו יורק. לעיר הנחשבת למעשה לבירת העולם יש הרבה מאוד להציע למשפחות ולזוגות, אך מה עושים כאאשר הילדים הולכים לישון וההורים רוצים לטעום את חיי הלילה של ניו יורק? מתוך בתי המלון הרבים בניו יורק, רק מעטים מהמלונות מציעים את הפיתרון המושלם – שירות בייביסיטר לחדר המלון! אספנו עבורכם את רשימת 10 בתי המלון המומלצים למשפחות בניו יורק שמציעים שירותי שמרטפות וטיפול בילדים

אם אתם מתכננים טיול משפחות בארה"ב עם השהייה המתבקשת בניו יורק, מומלץ לכם לבחור בין אחד מבתי המלון ברשימה, מלונות מומלצים בניו יורק למשפחות שרובם מציעים שירותים ייחודיים למשפחות – לא רק שירותי בייביסיטר או מטפלת לילדים, אלא גם אפשרויות מתאימות למשפחות כמו עריסת תינוק בחדר, מטבחונים עם מיקרוגל ומקרר, ועוד. בנוסף כדאי לקרוא גם את הכתבה שהכנו עבורכם ובה אטרקציות מומלצות לטיול בניו יורק עם ילדים

חופשה בניו יורק – עוד מידע למטייל

כדי להזמין טיסות לניו יורק במחירים זולים היכנסו לכתבה המיוחדת על טיסות לניו יורק – השוואת מחירים

כדי לבדוק איזה הופעות מוזיקה ואירועי ספורט יש בניו יורק בתאריכים בהם אתם מתכננים חופשה ולהזמין כרטיסים מראש היכנסו ללוח האירועים המתעדכן של אירועים בניו יורק

אם אתם מעוניינים להמשיך טיול בארה"ב מניו יורק באמצעות טיסות פנימיות היכנסו לכתבה על טיסות פנים בארה"ב

אם אתם מעוניינים לשכור רכב בניו יורק מומלץ מאוד לקרוא את המדריך המלא שהכנו עבורכם עם השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בניו יורק

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעות ומחזות זמר בניו יורק

10 בתי מלון מומלצים למשפחות בניו יורק עם שירותי בייביסיטר

מלון בקארט –  Baccarat Hotel and Residences New York

זהו מלון יוקרה ללא עישון, במרכז ניו יורק, בטווח הליכה מאטרקציות רבות כמו מרכז רוקפלר, המוזיאון לאמנות מודרנית,  תיאטרון אד סאליבן, קתדרלת פטריק הקדוש ועוד.

המלון מתאים למשפחות וכולל אפשרות להזמנת בייביסיטר או טיפול בילדים (תמורת תשלום נוסף( ואפשרות להזמין לחדר עריסת תינוק חינם. בנוסף תמצאו במלון בריכה מקורה, ספא עם מיגוון טיפולים רחב, חדר כושר, מסעדה, 2 ברים ובית קפה.

114 החדרים במלון היוקרתי מגיעים עם פינוקים כמו טאבלטים ומצעים פרימיום ומציעים את כל הנוחיות המודרנית, החל מטלוויזיות LCD עם ערוצי כבלים, דרך מיניברים  ואינטרנט אלחוטי ועד שירות חדרים 24 שעות ביממה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון צ'טוואלThe Chatwal, a Luxury Collection Hotel, New York City

מלון משפחות זה ממוקם בברודווי, שדרת התיאטרון של ניו יורק, ליד כיכר טיימס סקוור המפורסמת, לא רחוק ממרכז רוקפלר ותחנת הרכבת התחתית גרנד סנטרל, והוא מתהדר בעיצוב ארט דקו מתוחכם.

זהו מלון קלאסי למשפחות עם שירותי בייביסיטר או מטפלת (דוברת אנגלית כמובן) ששומרת ומפעילה ילדים ערים (בתשלום  נוסף),  חדרים משפחתיים אטומים לרעש בהם ניתן לקבל גם מיקרוגל או מקרר (אבל בקשו זאת במפורש בעת הזמנת החדר במלון!).

במלון צ'טוואל תמצאו  בריכת שחייה מקורה עם סילוני מים, שירות ספא מקיף הכולל טיפולים ייחודיים רבים, באר ניו יורקי קלאסי בשם למבס קלאב בר (Lambs Club Bar) וחדר כושר הפועל 24 שעות ביממה, הכולל יוגה, אירובי, ופילאטיס.

בחדרים המפנקים תמצאו מיטות עם מזרני pillowtop מיוחדים, המורכבים ממזרן דק ורך המתלבש על המזרן הקשה יותר וכך מאפשר בחירה בין שני מצבי שינה, וכמובן תחנות עגינה לאייפוד, גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם וטלוויזיות LCD  הכוללות ערוצי כבלים מובחרים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון מנדרין אוריינטל ניו יורקMandarin Oriental, New York

המלון היוקרתי משקיף מלמעלה על כיכר קולומבוס הנמצאת בקצה של סנטרל פארק, הריאה הירוקה של ניו יורק. מדובר במלון ידידותי למשפחות, באווירה אסייתית, בו ניתן להזמין שירותי שמרטפות או טיפול בילדים (תמורת תשלום נוסף). המיקום של המלון מנצח – הוא נמצא בקומות 35-54 של גורד השחקים מרכז טיים וורנר, 3 רחובות ממרכז לינקולן.

לחדרים המיוחדים, הכוללים חלונות ענקיים, מהרצפה עד התקרה, הצופים על נוף מדהים של סנטרל פארק ונהר ההדסון, ניתן להזמין (בהזמנה מראש) גם מקרר או מיקרוגל. גם מערכות הבידור בחדרים מושקעות ומתאימות למשפחות עם טלוויזיות LED 55 אינץ' עם סראונד ונגני DVD

הספא של המנדרין הוא ספא ידוע בהשראה אסיאתית הכולל טיפולים מיוחדים כמו בריכות ממריצות וחדרי אדים קריסטל אמטיסט.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון קונראד ניו יורק – Conrad New York

מלון סוויטות יוקרה בגובה 16 קומות, חדש ומודרני במנהטן התחתית, המציע למשפחות שירותי שמרטפות או טיפול בילדים (תמורת תשלום נוסף(. המלון ממוקם בלב Battery Park City במנהטן התחתית, ליד נהר ההאדסון. מדובר במיקום לא רע בניו יורק, לא רחוק מפסל החירות ווול סטריט.

מתקני המלון כוללים בר גג עונתי עם נוף ניו יורקי מעולה של פסל החירות ונמל ניו יורק, אולם נשפים וגלריה. הביסטרו של המלון מגיש ארוחות בוקר, צהריים וערב. יש במלון גם שירותי כביסה.

הסוויטות הכוללות סלון נפרד מעוצבות בעיצוב מודרני אלגנטי, וכוללות מכונות אספרסו, טלוויזיות LCD בגודל 42 אינץ', מיני בר ואינטרנט אלחוטי. ניתן להזמין מראש גם סוויטה הכוללת מקרר ואף עריסת תינוק.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון פארק הייאט ניו יורקPark Hyatt New York

הפארק הייאט הוא בית מלון יוקרתי במרכז ניו יורק, בטווח הליכה של מהמוזיאון לאמנות מודרנית וקרנגי הול.

בבית המלון תמצאו בריכה מקורה, מכון כושר,  שירות בייביסיטר או מטפלת, ספא עם מיגוון טיפולים לרבות אמבט ספא, מסעדה ובר.

המלון כולל 201 חדרים מפוארים עם אמבטיות עמוקות, טלוויזיות עם מסך שטוח עם ערוצים דיגיטליים ונגני DVD,  אינטרנט אלחוטי, מיניבר ושירות חדרים 24 שעות ביממה. אפשר להזמין לחדר עריסת תינוק (ללא תשלום).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

העונות ניו יורקFour Seasons Hotel New York

זהו בית מלון יוקרתי בדירוג חמישה כוכבים הממוקם בגורד שחקים במרכז ניו יורק,

בין פארק אווניו ומדיסון אווניו, במרחק הליכה מסנטרל פארק. זהו מלון אלגנטי בסגנון ארט דקו, המקפיד על פאר ואיכות, בו תמצאו מסעדה, בר, ספא עצום מימדים עם סאונות ו- 10 חדרי טיפולים, ושירותי בייביסיטר או טיפול בילדים (בתשלום נוסף).

המלון העצום כולל 368 חדרים מעוצבים ומרווחים הכוללים איבזור בשיא הפאר: חדר אמבטיה משיש פלורנטין עם מקלחון בעל קירות זכוכית ואמבט עמוק, שולחן ומיטה עבודת יד מעץ מלא, שטיחי צמר סרוגים ביד ותאורה מתכווננת על התקרה. בנוסף תמצאו בחדרים חלוקי אמבטיה פרימיום, טלביזיות LED ושירותי ניקיון וחדרנית פעמיים ביום. ניתן להזמין לחדר גם עריסת תינוק חינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון הניקרבוקרThe Knickerbocker Hotel

בית מלון יוקרתי עם שירותי בייביסיטר במרכז ניו יורק, במרחק הליכה מטיימס סקוור.  במלון תמצאו בית קפה, מסעדה, 2 ברים, מרפסת גג, שירותי חניה (ואלט) וחדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה.

כל 330 חדרי המלון בניקרבוקר אטומים לרעש וכוללים פינוקים כמו מיטות pillowtop וסדינים מכותנה מצרית איכותית, טאבלטים (שיעסיקו כל ילד בכל גיל), טלוויזיות עם מסך שטוח עם ערוצי כבלים ונגני DVD , אינטרנט אלחוטי ואינטרנט קווי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון לואס ריג'נסי ניו יורקLoews Regency New York Hotel

בית מלון ענק של 21 קומות במרכז ניו יורק, מתאים מאוד למשפחות ומספק לא רק שירותי בייביסיטר, אלא אף ניתן להזמין בו לחדר (מראש) מקרר ומיקרוגל, ואפילו ניתן להתארח בו עם חיות מחמד. בנוסף תוכלו לקבל גם עריסת תינוק לחדר בהזמנה (חינם).

המלון נמצא צמוד למדיסון אווניו, שדרת השופינג המתהדרת בחנויות של בירי מעצבי האופנה, שני רחובות מסנטרל פארק. בתוכו פועל הספא היוקרתי Julien Farel הכולל 8 חדרי טיפולים וחדר אדים.

החדרים במלון מעוצבים באלגנטיות וכוללים כסאות ארגונומיים, שולחנות מנהלים, חלוקי קטיפה, טלוויזיות עם מסך שטוח, מייבשי שיער ואינטרנט אלחוטי חינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון ביקוןHotel Beacon

מלון ללא עישון, בדירוג 4 כוכבים ב Upper West Side של ניו יורק, לא רחוק מקרנגי הול וסנטרל פארק.

במלון תמצאו מכון כושר הפועל 24 שעות ביממה, ששירות בייביסיטר או טיפול בילדים, בית קפה ובר. בנוסף פועלים במלון מרכז עסקים, מרכז כנסים, וחדרי ישיבות.

276 החדרים במלון כוללים מטבחונים עם מקררים, כיריים ומיקרוגל, מיטות pillowtop לנוחיות מירבית, טלוויזיות עם מסך שטוח עם ערוצי כבלים, אינטרנט אלחוטי, ותחנות עגינה לאייפוד. אפשר לקבל גם עריסת תינוק חינם בהזמנה מראש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון רזידנס איןResidence Inn Marriott New York Downtown Manhattan/WTC Area

בית מלון ללא עישון בוול סטריט, בדירוג 3.5 כוכבים, עם שירות בייביסיטר. המלון מתאים למשפחות שרוצות לבשל ולאכול ביחד בחדר המלון בחופשה בניו יורק, ונמצא במרחק 10 דקות הליכה מאנדרטת הזיכרון לפיגוע במגדלי התאומים.

במלון תמצאו מזנון ארוחת בוקר חינם, חנות מכולת, חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה, מרכז עסקים, שירותי קונסיירז' וניקוי יבש, חנייה ופינת קפה / תה בלובי.

כל 242 החדרים ברזידנס כוללים מטבחונים עם כיריים, מקררים, מיקרוגל, ומדיח כלים, בנוסף לריהוט, טלוויזיות LCD עם ערוצי לוויין, ואינטרנט אלחוטי וקווי חינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ניו יורק בתי מלון למשפחות
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל