Glasgow

גלאזגו, סקוטלנד – 5 בתי מלון עם שירות בייביסיטר

גלאזגו היא העיר הגדולה בסקוטלנד והמוקד העיסקי הגדול בבריטניה כולה (אחרי לונדון), אך איננה נחשבת לאחד מהמוקדים התיירותיים של סקוטלנד. רוב התיירות לגלזגו היא תיירות של אנשי עסקים ולכן רוב בתי המלון מיועדים לקהל העיסקי ולא למשפחות. אם אתם מתכננים לשהות בגלאזגו עם ילדים ורוצים גם ליהנות מחיי הלילה התוססים של העיר, מומלץ לבחור אחד מחמשת המלונות ברשימה שבהם ניתן להזמין בייביסיטר לחדר המלון

אם אתם מתכננים טיול משפחות לסקוטלנד ומתכננים טיול גם באיזור גלאזגו, מומלץ לקרוא גם את המדריך שהכנו עבורכם על 5 אטרקציות מומלצות לטיול בגלאזגו עם ילדים

עוד באותו נושא:

השכרת רכב בסקוטלנד – השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים וטיפים חשובים על נהיגה בסקוטלנד

 טיסות לאדינבורו סקוטלנד – איתור טיסות וטיפים

חמישה מלונות מומלצים למשפחות בגלאזגו – עם שירותי בייביסיטינג

טירת קרוסבסקטCrossbasket Castle

זהו מלון בוטיק יוקרתי הפועל בתוך טירה עתיקה בגלזגו, ללא עישון, באיזור מזרח קילברייד (East Kilbride) . במלון זה ניתן להזמין לחדר בייביסיטר (בתשלום נוסף).

במלון יש 9 חדרים, כל אחד מהן בעיצוב שונה, כוללים מיטות pillowtop  יוקרתיות (עם מזרן דק ורך שנצמד מלמעלה למזרן הקשה יותר ומאפשר בחירה בין שינה על מזרן קשה או רך) ומצעי כותנה מיצרית,  טלוויזיות בעלות מסך שטוח עם נגני DVD , שירות חדרים הזמין לאורך 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם.

במלון הבוטיק תמצאו מסעדה, בר, חדרי ישיבות, שירותי קונסיירז' (שוער) וניקוי יבש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

הולידיי אין גלאזגוHoliday Inn Glasgow East Kilbride

זהו אחד המלונות הבודדים בגלאזגו המוגדר כמלון ידידותי למשפחות. הוא מלון ללא עישון הנמצא ברובע העסקים במזרח קילברייד, במרחק של פחות מ- 4 קילומטרים ממרכז הקניות איסט קילברייד (East Kilbride), וכ- 10 ק"מ מקווינס פארק (Queen's Park) וממוזיאון הכדורגל הסקוטי.

בבית המלון הולידיי אין תמצאו חדרים משפחתיים הכוללים מקרר, תפריטי כריות, מיטות מתקפלות לילדים, אפשרות להזמנת בייביסיטר לחדר, מכונות קפה,  שירות חדרים 24 שעות ביממה וכמובן, טלוויזיות עם ערוצי כבלים, ואינטרנט – אלחוטי וקווי. אפשר גם להזמין לחדר עריסה לתינוק (חינם)

בנוסף תמצאו במלון בריכה מקורה, ספא עם מיגוון שירותים, מסעדה, מועדון בריאות, בר, ג'קוזי וחנייה חינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון דוונקוב – Devoncove Hotel

מלון במערב גלאזגו עם שירות בייביסיטר או מטפלת לילדים. המלון ממוקם בגלזגו ווסטנד, מרחק הליכה אל אתרים מרכזיים כמו מוזיאון התחבורה ומוזיאון קלווינגרוב.

במלון יש 83 חדרים די סטנדרטים הכוללים עיתונים בחינם, שירות חדרים ומייבש שיער.

בנוסף תמצאו במלון בר, מסעדה, שירותי כביסה וניקוי יבש, דלפק קבלה הפתוח במשך 24 שעות ביממה, וצ'ק-אין אקספרס.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון ווינוק – The Winnock Hotel

זהו מלון אקולוגי מיוחד (ילדים ישמחו לדעת זאת), מלון ללא עישון, הנמצא מחוץ לגלאזגו, בכפר בשם דרימן (Drymen)  בערך 10 קילומטר מהאגם הגדול לוך לומונד (Loch Lomond) והפארק הלאומי טרוסאקס (Trossachs National Park) . אם אתם שוכרים רכב ומעוניינים לטייל באיזור התיירותי מאוד של אגם לוך לומונד וגם לטייל באטרקציות הרבות בגלאזגו ובעיר הסמוכה סטירלינג, זהו מקום טוב באמצע, מחוץ לרעש ולצפיפות של גלאזגו.

במלון זה תוכלו להזמין שירותי שמרטפות (בייביסיטר, בתשלום  נוסף) ופרט לכך תמצאו בו גם ארוחת בוקר מלאה חינם, מסעדה, 2 ברים, ניקוי יבש, גן שעשועים מיוחד לילדים, חדר ישיבות וחנייה חינם. הצוות במלון אדיב מאוד ודובר שפות רבות.

כל 73 החדרים במלון האקולוגי מעוצבים באופן שונה ואינדיבידואלי וכוללים פינוקים כמו מכונות קפה, עיתונים בחינם ושירות חדרים וכמובן טלוויזיות עם ערוצי לוויין ואינטרנט אלחוטי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

 

מלון קראון פלאזה גלאזגוCrowne Plaza Hotel Glasgow

מלון ידידותי לסביבה בגלאזגו, עם חדרים משפחתיים ושירותי שמרטפות או טיפול בילדים. המלון ממוקם באיזור פינייסטון (Finnieston) בגלאזגו, במיקום מרכזי במרחק של 10 דקות הליכה ממרכז המדע גלזגו ומוזיאון קלווינגרוב.

המלון כולל בריכה מקורה, ג'קוזי, סאונה, מסעדה, בר ומועדון בריאות. יש במלון 282 חדרים, בכולם תמצאו טלוויזיה בלוויין, מכונת קפה, מיני בר, שירות חדרים 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי ואינטרנט קווי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

 

בתי מלון גלאזגו סקוטלנד
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל