טיסות לניו יורק טיפים ועצות

טיסות לניו יורק – השוואת מחירים וטיפים

לפני הזמנת כרטיסי טיסה לניו יורק מומלץ לקרוא את המדריך המלא על טיסות לניו יורק הכולל מנוע חיפוש והסברים על איתור טיסות זולות לניו יורק והשוואת מחירים וגם סקירה השוואתית על חברת תעופה המפעילות טיסות ישירות לניו יורק – החל מהארוחות בטיסות, דרך מערכת הבידור במטוס ועד כמות המיטען המותרת – וחברות תעופה המספקות טיסות קונקשן לניו יורק במחירים אטרקטיביים

כרטיסי טיסה לניו יורק הם לא עניין זול. כרגע קיימות שתי חברות תעופה שמציעות טיסות ישירות לניו יורק מישראל ומגוון גדול של אפשרויות הכוללות עצירת ביניים – טיסות קונקשן שיחסכו לכם, לעיתים, כמה מאות דולרים. טיסות לניו יורק מנתב"ג ישירות הן באורך של כ12 שעות (כעשר וחצי שעות בטיסה מניו יורק חזרה לתל אביב). כדי לאתר טיסות זולות לניו יורק בתאריכים הנוחים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שבדף זה.

טיפים לאיתור טיסות זולות לניו יורק באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות לחו"ל – אם אתם מעוניינים בחיפוש טיסות לניו יורק הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (אם אתם טסים מנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר new york ניו יורק. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לניו יורק ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מארה"ב לישראל.

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעות ומחזות זמר בניו יורק

חופשה בניו יורק – המלצות לקריאה נוספת:

מלונות מומלצים בניו יורק – 10 מלונות למשפחות עם שירות בייביסיטר

ניו יורק עם ילדים – אטרקציות מומלצות

השכרת רכב בניו יורק – המדריך המלא

הזמנת כרטיסים לאירועים בניו יורק – הופעות מוזיקליות ומשחקי ספורט

טיסות לניו יורק – מידע כללי

נמל התעופה הבינלאומי של ניו יורק, ג'ון פ. קנדי (JFK), הוא שדה תעופה גדול ועמוס שממוקם בקווינס במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז מנהטן. שדה התעופה הענק כולל שישה טרמינלים, ביניהם מקשרת רכבת ה"איירטריין" (AirTrain) באמצעותה ניתן להגיע לרכבת התחתית של ניו יורק או לרכבת של לונג איילנד.

במתחם יש תחנת מוניות רשמית עם תעריפים קבועים. מונית למנהטן תעלה לכם כ52$, לא כולל עמלות וטיפ – אבל מומלץ לא להתמקח עם נהגי המוניות הניו יורקרים הממולחים אחרי טיסה ארוכה לארה"ב אלא להזמין מראש (באמצעות הקישור) הסעה משדה התעופה לבית המלון (שמבוצעת ע"י שירות קיויטקסי האמין במחיר שקוף והוגן) כמעט כל טרמינל כולל מגוון גדול של מסעדות, בתי קפה וחנויות נוחות, כמו גם שירותים שונים לנוסעים כמו שמירת חפצים, כספומטים, עמדות הטענה לסלולרים, סוכנויות להשכרת רכב ועוד.

טיסות ישירות לניו יורק

טיסה ישירה לניו יורק בחברת דלתא איירליינס

דלתא היא חברת התעופה השנייה בגודלה בארה"ב ואחת הטובות במדינה. היא מתפעלת טיסות לניו יורק כל יום, והן ממריאות בד"כ בלילה ונוחתות בשעות הבוקר המוקדמות. בחודשי החורף ניתן למצוא כרטיסי טיסה לניו יורק (הלוך חזור) במחירים שמתחילים מכ942$ לאדם, ובחודשי הקיץ מחירי כרטיסי טיסה לניו יורק עולים ונעים בין כ1200$ לכ1400$.

דלתא מציעה תנאי כבודה סטנדרטיים: מזוודה אחת לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג לנוסעי מחלקת תיירים, או שתי מזוודות במשקל של 32 ק"ג לנוסעי מחלקת עסקים. למטוס ניתן לעלות עם פריט אישי אחד ותיק קטן לפי הגבלות הגודל של החברה.

הורים הטסים אל ניו יורק עם ילדים יוכלו לשלוח לתא המטען עגלה ללא עלות. יש גם אפשרות לרכוש מושב נפרד לתינוק, בתנאי שתדאגו להביא לטיסה כיסא בטיחות שעומד בתקנים.

בעת טיסה לניו יורק במחלקת התיירים מוגשת ארוחה עם משקאות קלים או אלכוהוליים לבחירה. לאחר הארוחה תוכלו ליהנות מקפה מבית סטארבאקס. ניתן כמובן להזמין ארוחות מיוחדות מראש: ארוחה כשרה, צמחונית, ארוחת ילדים ועוד.

במהלך הזמנת כרטיסי טיסה לניו יורק בדלתא תוכלו לבחור בין מחלקת התיירים לבין מחלקת Delta One , מחלקת העסקים הנהדרת של החברה שכוללת תפריט מושקע, מסך בידור גדול יותר עם אוזניות שמבטלות רעשים ומושבים נוחים במיוחד שניתן לכוון למצב מיטה.

טיסות ישירות לניו יורק באל על

אל על הביתית מציעה טיסות לניו יורק כמעט כל יום, מלבד שבת (ת"א-ניו יורק) ושישי (ניו יורק-תל אביב). מחירי כרטיסי טיסה לניו יורק באל על מתחילים מכ964$ בחודשי החורף ועולים בחודשי הקיץ לכ1369$, פחות או יותר, לפי תאריכים מסוימים (כרטיס הלוך-חזור לאדם). גם הטיסות של אל על לניו יורק ממריאות לרוב בשעות הלילה.

אל על מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לניו יורק לכל מחלקה שהשוני ביניהם הוא גמישות תנאי ההזמנה והעמלות על השינויים.

תנאי הכבודה הם סטנדרטיים: נוסעי מחלקת התיירים יכולים לעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג ולשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג. נוסעי מחלקת עסקים בטיסות לניו יורק יכולים לעלות למטוס עם שני תיקים קטנים (16 ק"ג ו-4 ק"ג) ולשלוח שתי מזוודות לתא המטען. נוסעי המחלקה הראשונה יכולים להגיע לטיסה עם לא פחות משלוש מזוודות במשקל של 32 ק"ג כל אחת.

במהלך טיסה לניו יורק באל על תקבלו ארוחות ומשקאות, עם אפשרות להזמין ארוחה מיוחדת מראש (ארוחה כשרה, צמחונית, ארוחה לילדים ועוד). מערכת הבידור בטיסות אלו בד"כ כוללת מסך אישי עם מגוון סרטים, סדרות וגם תכנים לילדים. לפעמים אל על מציעה מערכת סטרימינג בה ניתן לצפות בתכנים מהמכשיר הנייד האישי.

במחלקת העסקים תוכלו ליהנות מתפריט יין ואוכל מגוון, רישום צ'ק אין מהיר יותר, גישה לטרקלין העסקי (גם בנתב"ג וגם בניו יורק), מושבים נוחים יותר ועוד. במחלקה הראשונה של טיסות לניו יורק באל על יש גם מושבים שנפתחים למיטה עם מזרון אורתופדי.

נוסעים הטסים אל ניו יורק עם תינוק יכולים לקחת איתם עגלת תינוק שמתקפלת באופן מלא (תשלח לבטן המטוס). אם תרצו להשתמש בכיסא בטיחות במהלך הטיסה יהיה עליכם לרכוש מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד. בכל מקרה, בהזמנת כרטיס טיסה לניו יורק לתינוק מומלץ להיעזר בשירות הלקוחות. אם בחרתם לרכוש מושב נפרד לתינוק, תהיה זו אחריותכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסות זולות לניו יורק עם עצירת ביניים

כרגע קיים מגוון ענק של טיסות קונקשן לניו יורק עם עצירת ביניים, אך כאן נציין שתי חברות תעופה שבולטות במיוחד במהלך חיפוש טיסות זולות לניו יורק – שתיהן מציעות כרטיסי טיסה לניו יורק במחירים זולים שמתחילים מכ600$ בחודשי החורף (הלוך חזור לאדם). המחירים כמובן עולים בחודשי הקיץ, אך הם עדיין זולים באופן משמעותי ממחירי טיסות ישירות לניו יורק

טיסות לניו יורק – קונקשן באליטליה

חברת התעופה הלאומית של איטליה מציעה טיסות זולות לניו יורק שכוללות עצירת ביניים בנמל התעופה הבינלאומי של רומא. אורך טיסה לרומא מתל אביב הוא כשלוש שעות וחמישים דקות, ואורך טיסת ההמשך לניו יורק כתשע שעות וחמישים דקות.

בטיסה הארוכה תקבלו שתי ארוחות, כאשר אחת מהן תכלול מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, והשנייה תהיה חטיף או ארוחת בוקר. גם בטיסה הקצרה תקבלו ארוחה. בד"כ טיסות לניו יורק מרומא כוללות מערכות בידור עם מסכים אישיים ומגוון תכנים. בטיסה מתל אביב לרומא בד"כ אין מערכת בידור.

במהלך הזמנת טיסות לניו יורק באליטליה תוכלו לבחור מבין שני כרטיסי מחלקת תיירים שהשוני ביניהם הוא בעמלות על השינויים, או להזמין כרטיס במחלקת האקונומי פרימיום המרווחת שיאפשר לכם לשלוח 2 מזוודות לתא המטען (לעומת מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג במחלקת התיירים הרגילה).

במחלקת העסקים תוכלו לשלוח 2 מזוודות (32 ק"ג) לתא המטען וליהנות מגישה לטרקלין העסקי של אליטליה.

בטיסות אליטליה, נוסעים היסים לניו יורק עם תינוקות יכולים לבחור אם לרכוש כרטיס לתינוק בתעריף מיוחד (ללא מושב נפרד), או בתעריף של כרטיס לילד  (מושב נפרד – יש צורך להביא לטיסה מושב בטיחות תקני). כמו כן, הורים לילדים עד גיל 11 רשאים להביא איתם עגלה. אל תשכחו להזמין ארוחה מיוחדת לילדים או לתינוקות במהלך הזמנת כרטיסי הטיסה.

טיסה לניו יורק עם קונקשן באייר פראנס

חברת התעופה הלאומית של צרפת מציעה טיסות זולות לניו יורק שכוללות עצירת ביניים בנמל התעופה שארל דה גול שבפריז. אורך טיסה לפריז מתל אביב הוא כחמש שעות ועשר דקות, ואורך טיסה לניו יורק מפריז כשמונה שעות וחמישים דקות. גם באייר פראנס תוכלו לבחור בין מחלקת תיירים, פרימיום ועסקים.

תנאי הכבודה משתנים לפי סוג המחלקה:

מחלקת תיירים: תיק יד אחד ומזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג.

מחלקת פרימיום אקונומי: 2 תיקי יד ושתי מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג.

מחלקת עסקים: 2 תיקי יד ושתי מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג.

במהלך טיסות לניו יורק באייר פראנס תוכלו ליהנות ממערכת בידור, ארוחות חמות ומשקאות קלים, חמים או חריפים. אל תשכחו להזמין ארוחות מיוחדות מראש במידת הצורך- לפחות יומיים לפני.

מחלקת העסקים מציעה מושבים נוחים יותר, תפריט מגוון שכולל, בין היתר, קוקטיילים ומשקאות חמים עם מאפים, גישה לטרקלין העסקי של החברה ועוד. בטיסות שממריאות מארה"ב, יוגשו במחלקת עסקים מנות שנוצרו ע"י השף הצרפתי דניאל בולו.

הורים שמזמינים טיסה לניו יורק עם תינוק יכולים להזמין עריסה (לתינוקות במשקל של עד 10 ק"ג. מספר המושבים מוגבל). כמו כן, תוכלו לשלוח עגלה לתא המטען ללא תוספת תשלום.

במחלקות הביזנס והפרימיום תקבלו ערכה לתינוקות שכוללת חיתול, סינר ועוד.

טיסות לניו יורק
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל