סן דייגו בתי מלון מומלצים עם משפחות

סן דייגו – בתי מלון מומלצים למשפחות

מתכננים חופשה בסאן דייגו עם הילדים? העיר המרתקת שבמדינת קליפורניה בארה"ב מושכת אלייה מיליוני תיירים, אך רוב בתי המלון בה מיועדים בעיקר לצעירים ולזוגות ולא למשפחות עם ילדים. כדי להקל עליכם את הטיול המשפחתי בסן דייגו אספנו עבורכם רשימה של 10 בתי מלון מומלצים בסן דייגו המתמחים באירוח משפחות וזכו לציונים גבוהים ממשפחות שהגיעו אל סן דייגו עם ילדים

ברשימה זו ריכזנו מלונות בסן דייגו בכמה רמות מחיר ודירוגי כוכבים ובמיקומים שונים בסאן דייגו, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בסן דייגו למשפחות עם ילדים – אשר מתבססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון עם הילדים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בקליפורניה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ארה"ב עם ילדים – תיכנון טיול משפחתי בארצות הברית

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מלונות מומלצים בסאן דייגו עם ילדים


מלון דייז אין סן דייגו Days Inn by Wyndham San Diego Hotel Circle Near SeaWorld 

דייז אין סן דייגו, בית מלון מומלץ בסאן דייגו בדירוג 3 כוכבים, נמצא 8 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי סן דייגו וכולל חדרי אירוח מרווחים, בריכה חיצונית מחוממת, מסעדה, אמבט עיסוי ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בסן דייגו עם ילדים.

כל חדר מעוצב בעכשוויות וכולל טלוויזיית HD שטוחת מסך, כספת, מקרר ומיקרוגל – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל בתי מלון בסן דייגו בד"כ – מכונת קפה ופינת ישיבה. ניתן לבקש חדר עם מטבחון.

במסעדת Bunz: A Burger Joint שבאתר מגישים ארוחות בוקר, צהריים וערב למשפחות, טבעונים, תפריט ילדים ועוד.

סיוורלד סן דייגו – אחת האטרקציות הפופולריות של סן דייגו למשפחות – מרוחק 6 קילומטרים מהמקום ואילו פארק בלבואה, בו נמצאים תיאטרון אולד גלוב ומוזיאון סן דייגו, נמצא 5 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מנצ'סטר גרנד האייט סן דייגו Manchester Grand Hyatt San Diego 

מנצ'סטר גרנד האייט סן דייגו, מלון נופש יוקרתי במרכז סן דייגו בדירוג 4 כוכבים, כולל טרקלין-בר Top of Hyatt עם הנוף המרהיב מעל סן דייגו – בגובה 40 קומות. נמל התעופה הבינלאומי סן דייגו נמצא 10 דקות נסיעה מהמקום. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בסן דייגו למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח של המלון כוללים טלוויזיה בכבלים ובלוויין עם מסך שטוח, כמו גם תחנת עגינה לאייפוד. חלק מהחדרים משקיף למפרץ או לעיר. כל חדר רחצה פרטי כולל מוצרי טיפוח חינם.

במלון פועלות מסעדות, טרקלינים וברים. האורחים יכולים לבחור בין 8 אפשרויות קולינארית במלון, כולל מסעדת Sally's Fish House & Bar. לאחר טיפול בספא המלון או בתום יום שחייה, ניתן להתרגע עם הנוף של מפרץ סן דייגו. יש מגרשי טניס להנאתכם. תוכלו לבקר גם בסלון ובחנויות המתנות במהלך שהותכם. אורחים עסקיים יוכלו לבקש להשתמש במרכז הכנסים.

המלון נמצא במיקום מעולה בסמוך לאטרקציות תיירותיות בסן דייגו. רובע Gaslamp התוסס בסן דייגו מרוחק 12 דקות מהמלון ואילו פארק בלבואה (Balboa) ניצב 10 דקות נסיעה בלבד ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פנדרי סן דייגו Pendry San Diego 

פנדרי סן דייגו, מלון מומלץ בסן דייגו בדירוג 5 כוכבים, במרחק קטן מקילומטר אחד ממרכז הכנסים, כולל חדרי אירוח, בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון שבמרכז העיר כולל מסעדה ונמצא 9 דקות הליכה בלבד ממרכז העיר של סן דייגו ו-2.1 קילומטרים מ-USS Midway Museum. המלון זוכה לציון 9.5 ברשימות בתי מלון מומלצים בסן דייגו עם ילדים.

בכל יחידת אירוח יש פינת ישיבה, שולחן עבודה, טלוויזיה שטוח מסך וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער. מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר אמריקאית. לרשותכם עומד אמבט עיסוי ומשחק הטלת חיצים. צוות דלפק הקבלה יסייע לכם בכל שאלה ועניין. ה- Maritime Museum ניצב 2.7 קילומטרים מהמלון, בעוד שפארק בלבואה מרוחק 3.8 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי סן דייגו נמצא 6 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין  ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הייאט ריג'נסי לה ג’ויה Hyatt Regency La Jolla at Aventine 

הייאט ריג'נסי לה ג’ויה, בית מלון בסן דייגו בדירוג 4 כוכבים במרחק 5 קילומטרים ממרכז העיירה לה ג’ויה וכולל אמבט עיסוי ובריכה חיצונית מחוממת, כמו גם מגוון אפשרויות קולינאריות במקום. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על מלונות מומלצים בסן דייגו עם ילדים.

בכל חדר תמצאו מערכת מיזוג, טלוויזיה עם חיבור לוויין וערוצים בתשלום, פינת ישיבה, תחנת עגינה ל-iHome וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם.

מסעדת Barcino Grill שבלובי התחתון מגישה מזנון ארוחת בוקר אמריקאית מדי יום, נוסף על פריטי מזון בוקר מיוחדים. בבר ה-Drift תוכלו ליהנות מבר, בורות אש וטלוויזיות שטוחות מסך, כמו גם ממגוון גדול של יינות, קוקטיילים או בירות, כמו גם מתפריט Happy Hour כל ימות השבוע.

אורחים נהנים מגישה לשני מגרשי הטניס המוארים ולחדר הכושר. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון. UCSD מרוחק 5 קילומטרים מהמלון ואילו La Jolla Shores ממוקם 10 דקות נסיעה בלבד ממנו. מסלול גולף Torrey Pines ומכון המחקר Scripps מרוחקים פחות מ-5 קילומטרים מהמלון ואילו סיוורלד סן דייגו נמצא 15 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין  ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קינג אין – Kings Inn 

קינג אין, בית מלון בסאן דייגו בדירוג 3 כוכבים, במיקום מרכזי במישן וואלי, כולל בריכת שחייה חיצונית גדולה ואינטרנט אלחוטי וחינם, כמו גם חניה חינם לאורחים. כל חדר אירוח כולל מקרר קומפקטי, שקעי USB וריהוט ומעוצב עם מוטיבים של שנות ה-1960. המלון זוכה לציון 8.3 בהמלצות על בתי מלון בסן דייגו למשפחות עם ילדים.

אורחים אוהבים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר משובחת במסעדת Waffle Spot שבמלון. אפשר לבחור לסעוד גם במסעדה המקסיקנית Amigo Spot הצבעונית. מישן ביי וסיוורלד סן דייגו ממוקמים 15 דקות נסיעה ממקום האירוח, בעוד שפארק בלבואה נמצא 8 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין  ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בסט ווסטרן יאכט הרבור Best Western Yacht Harbor Hotel 

בסט ווסטרן יאכט הרבור, בית מלון בסן דייגו בדירוג 3 כוכבים הממוקם דקות ספורות משדה התעופה הבינלאומי סן דייגו ומאטרקציות שיט איכותיות וצפייה בלווייתנים. המקום מציע מתקני נוחות מודרניים ומזנון ארוחת בוקר אמריקאית חם מדי יום. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג בתי מלון מומלצים בסן דייגו למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח הוא מרווח וכולל מיקרוגל, מקרר – יתרונות חשובים למשפחות בהשוואה אל בתי מלון בסן דייגו בד"כ – ומזרנים חדשים המוצעים במצעי פרימיום תלת שכבתיים, כמו גם מרפסת פרטית.

שירות הסעות לשדה התעופה הבינלאומי, תחנת רכבת סן דייגו, תחנת אוטובוס מרכזית ומסופי ספינות הנופש זמין חינם בשעות 7:00 – 17:00. אורחים מוזמנים לנפח את שריריהם בחדר הכושר שבאתר, לעשות בריכות בבריכה המחוממת או להתרגע להם באמבט העיסוי. ניתן להסתייע בשירותים העסקיים של המלון. המלון ניצב על Harbor Drive – אל מול אגן הסירות של נמל סן דייגו.

להזמנת חדרים אונליין  ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הורטון גראנד Horton Grand Hotel 

הורטון גראנד, בית מלון בסן דייגו בדירוג 4 כוכבים בלב רובע Gaslamp ההיסטורי בסן דייגו עם המבנים הויקטוריאנים והחנויות שלו, כולל מסעדה המציעה בידור מקומי חי בימים חמישי עד שבת, כמו גם בר. יש גם חנות מתנות הפתוחה סביב השעון. המלון זוכה לציון 8.0 ברשימות בתי מלון בסן דייגו שמומלצים למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב עם קסם של העולם הישן והעולם המודרני וכוללים ריהוט עתיק וטלוויזיה בכבלים. חלק מהחדרים כוללים מרפסת המשקיפה לעיר או לחצר. PETCO Park ומרכז הכנסים מרוחקים 4 רחובות בלבד מהמלון, בעוד שפארק בלבואה נמצא 10 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין  ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ווינדהאם סן דייגו בייסייד Wyndham San Diego Bayside 

ווינדהאם סן דייגו בייסייד, בית מלון בסאן דייגו בדירוג 3 כוכבים במפרץ סן דייגו, מול טרמינל ההפלגות, כולל שלוש מסעדות ושירות הסעות חינמי לסיפורט וילאג' ולשדה התעופה סן דייגו. המלון זוכה לציון 8.9 בביקורות על מלונות מומלצים בסאן דייגו עם ילדים.

בכל חדר אירוח תמצאו טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי חינם, כאשר חלקם כוללים מרפסת מרוהטת עם נוף פנוראמי מרהיב אל המפרץ.

חדר כושר ובריכה חיצונית זמינים במקום, כמו גם עמדת אינטרנט ציבורית, שירות השכרת אופניים וחנות מתנות. במסעדת Ruth's Chris Steak House יוגשו לכם מנות גורמה ואילו ב- Hazelwood's Bayside Deli תיהנו מארוחה מול הים.

Gaslamp Quarter ומרכז הכנסים נמצאים המרחק 2.4 קילומטרים מהמלון וניתן להגיע אליהם באמצעות החשמלית (שעוצרת אף ברובע מנורות הגז).

להזמנת חדרים אונליין  ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בסט ווסטרן פלוס בייסייד אין Best Western Plus Bayside Inn 

בסט ווסטרן פלוס בייסייד אין, בית מלון בסן דייגו בדירוג 3 כוכבים במרחק 3.2 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי וכולל בריכה חיצונית מחוממת, אמבט עיסוי, אינטרנט אלחוטי חינם ושירות הסעות לשדה התעופה ולטרמינלי ההפלגות חינם.

כל חדר אירוח כולל מרפסת המשקיפה לקו הרקיע של העיר, טלוויזיה בכבלים עם ערוצי סרטים, מכונת קפה, מקרר, מיקרוגל – יתרונות משמעותיים עבור משפחות בהשוואה אל בתי מלון בסן דייגו ברוב המיקרים – וכספת.

במסעדת Bayside Bar & Grill יגישו לכם מזנון ארוחת בוקר חינמי הכולל פריטים קרים וחמים. אורחים מוזמנים לפתח את גופם בחדר הכושר החדשני שבמקום. המלון מפעיל גם מרכז עסקים חדיש לשירותכם.

המלון מרוחק 1.6 קילומטרים מרובע Gaslamp הפעיל של סן דייגו. בתי קפה ומסעדות נמצאים לבחירתכם באיטליה הקטנה (Little Italy) – מרחק 5 דקות הליכה מהמקום. המוזיאון הימי מרוחק 15 דקות הליכה בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין  ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דה לודג' אט טורי פיינס The Lodge at Torrey Pines 

דה לודג' אט טורי פיינס, מלון בדירוג 5 כוכבים באזור La Jolla (לה ג'ויה) עם נוף של מגרש הגולף Torrey Pines Golf Course וכולל מרכז ספא ובריאות, בריכה חיצונית ומסעדה. המלון זוכה לציון 8.6 בהמלצות על מלונות בסן דייגו עם ילדים.

כל חדר במלון כולל אינטרנט אלחוטי חינם, מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך וערוצי לוויין וכבלים מורחבים, חדר רחצה משיש וגרניט עם אמבטיה גדולה, מערכת סטריאו בהתאמה אישית, נעלי בית וחלוקי רחצה לאורחים, שולחן עבודה ומיני בר. מחלק מהחדרים נשקף נוף מגרש הגולף או הגנים הבוטאניים.

במסעדת AR Valentien מוגשות מנות אזוריות טריות; המסעדה ממוקמת בחדר עץ אלגנטי עם נוף למסלול הגולף ויש בה תצוגת יצירות אמנות מקוריות של האמן ולנטיאן הקליפורני מתחילת המאה ה-20. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. אורחים מוזמנים לשחק במגרש הטניס שבמלון או דווקא להירגע בסאונה או באמבט העיסוי שבמקום.

Torrey Pines State Park מרוחק 3 קילומטרים מהמלון ואילו מרכז העיירה מלאת החן לה ג'ויה נמצא 12 דקות נסיעה בלבד מהמקום. שדה התעופה הבינלאומי סן דייגו נמצא 24 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין  ולמידע נוסף לחצו כאן

סן דייגו - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל