מנצ׳סטר אנגליה אטרקציות

מנצ׳סטר – אטרקציות ופעילויות מומלצות בבירת צפון אנגליה

מנצ'סטר היא העיר השנייה בחשיבותה באנגליה למטייל – לא רק בגלל טיסות ישירות למנצ'סטר מישראל ומעמדה של מנצ'סטר כמעצמת כדורגל אנגלי בעלת שתי קבוצות ידועות בכל העולם, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי, אלא גם בגלל תפקידה של מנצ'סטר כ"עיר הבירה" הבלתי רשמית של צפון אנגליה

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

מנצ׳סטר שוכנת בליבו של חבל מנצ׳סטר הגדולה (Greater Manchester), בצפון מערב אנגליה. בעיר עצמה יש אוכלוסיה של כחצי מיליון איש, בזמן שבאזור רבתי הנקרא Greater Manchester או Manchester City Region חיים למעלה מ-2.7 מיליון תושבים. באופן בלתי רשמי מנצ׳סטר מכונה ״בירת צפון אנגליה״ וידועה בהשפעתה על התעשייה והמוסיקה באנגליה, וכן בקבוצות הכדורגל שלה המוכרות בכל העולם. נמל התעופה של מנצ׳סטר הוא הגדול ביותר באנגליה אחרי נמל התעופה של לונדון. כעיר התיירותית השנייה בגודלה באנגליה (אחרי לונדון) מבחינת תיירים המגיעים אליה ממדינות שמחוץ לאנגליה, תמצאו בה מגוון רחב של אפשרויות שופינג, אטרקציות למשפחות המגיעות אל מנצ'סטר עם ילדים, מתקני תרבות ובידור ועוד כל מיני הפתעות שנועדו למשוך מטיילים וכן סטודנטים.

טיול באנגליה – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים במנצ'סטר למשפחות עם ילדים

טיסות למנצ'סטר באנגליה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במנצ'סטר – השוואת מחירים והנחיות לנהיגה

eSim וסים לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

 

הזמנת הסעה מנמל התעופה מנצ׳סטר לעיר מנצ׳סטר

הזמינו מראש הסעה אונליין באמצעות שירות הסעות אמין ומשתלם והגיעו בנוחות ובקלות מנמל התעופה של מנצ׳סטר למרכז העיר עם הסעה של נהג פרטי.

להזמנת הסעה משדה התעופה במנצ'סטר למלון בעיר

אטרקציות מומלצות במנצ'סטר למשפחות

סיור באיצטדיון ומוזיאון מנצ'סטר יונייטד Manchester United Museum and Stadium Tour

צאו לסיור באיצטדיון הכדורגל אולד טראפורד, ביתה של קבוצת הכדורגל הידועה מנצ'סטר יונייטד, ושבו במושב של כוכבי הספורט האהובים בחדר ההלבשה. אם אתם מגיעים אל מנצ'סטר עם ילדים חובבי כדורגל אל תוותרו על הסיור הזה – דמיינו לעצמכם שאתם מוכנים להתחיל את גביע הגמר בזמן שאתם פוסעים דרך מנהרת השחקנים לכיוון המגרש. שבו במושב של המאמן במגרש ותכננו את הטקטיקות שלכם. למדו אודות תולדות המועדונים וההישגים של מנצ'סטר בכדורגל האנגלי בעודכם מסיירים במוזיאון מנצ'סטר יונייטד.

בסיור תראו את חדר העיתונותת שבו המנהל מוסר הודעה לאחר כל משחק בית ואת חדר ה-VIP שאירח את הקבוצות הגדולות ביותר בעולם. לאחר שסיימתם את הטיול של מאחורי הקלעים, תקבלו כמזכרת תעודה המנציחה את טיולכם באולד טראפורד.

להזמנת כרטיסים לסיור באיצטדיון אולד טראפורד ומוזיאון מנצ'סטר יונייטד

מנצ׳סטר סיטי – סיור באיצטדיון איתיחאד Manchester City: Etihad Stadium Tour

בקרו במתקנים החדשים שנבנו באיצטדיון של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר סיטי וצאו לסיור במועדון. לכו בעקבותיהם של השחקנים האהובים עליכם בסיור המרתק הזה אל מאחורי הקלעים באיצטדיון איתיחאד. בסיור תקבלו מבט מעמיק אל תוך השלבים השונים שעוברת הקבוצה – מהגעתם לאיצטדיון, דרך הכנות טרום המשחק, ומהמשחק ועד חובות התקשורת של אחרי המשחק. תקבלו הבנה מעמיקה של מה שמתרחש ביום הגדול של המשחק.

החוויה כולה מתאפשרת בזכות הידע של המדריך המקצועי שלכם, שימחיש בפניכם את ההתרחשויות בעזרת סיפורים מעניינים, עובדות ואנקדוטות. יש שורה שלמה של אזורים חדשים באיצטדיון שנוספו בעונה החדשה, כולל מתקני שחקנים לגמרי חדשים, וכן הוספת ״מנהרת המועדון״ (The Tunnel Club) – הראשונה מסוגה בעולם הכדורגל.

להזמנת כרטיסים לסיור באיצטדיון איתיחאד של מנצ׳סטר סיטי 

ברוכים הבאים למנצ׳סטר – סיור פרטי עם מקומי Welcome to Manchester: Private Tour with a Local

תפגשו את המדריך שלכם בבית המלון שלכם או בנקודת מפגש שהוסכם עליה מראש ותצאו להכיר את מנצ'סטר כמו המקומיים – תגלו את העיר דרך עיניהם של מי שחיים כאן.

היתרון המשמעותי של הסיור המודרך במנצ'סטר הוא ההסברים והטיפים של מדריך ידידותי שיש לו אהבה גדולה לעיר. איתו תגלו מה יש לעשות במנצ'סטר ותלמדו את כל הטריקים שיעזרו לכם לתכנן את המשך הטיול במנצ'סטר בצורה המעניינת ביותר, תכירו את השכונה שבה אתם לנים ותלמדו היכן המקומות הטובים ביותר לאכול ולקנות מוצרי מזון. תלמדו איך הכי כדאי להסתובב בעיר ותגלו מה המקומות שהכי כדאי לבקר בהם ומה הכי כדאי לעשות בעיר. אם אתם מתכננים חופשה במנצ'סטר עם ילדים (וגם ללא הילדים) לכמה ימים, זו יכולה להיות דרך טובה להתחיל את היום הראשון בחופשה.

בסוף הטיול תרגישו בטוחים יותר לגבי המשך טיול עצמאי במנצ'סטר. במהלך הסיור יש לכם אופציה לעלות על תחבורה ציבורית או לקחת מונית. יש גם אפשרות להזמין הסעה פרטית, בתיאום מראש.

להזמנת טיול מודרך במנצ'סטר

אוטובוס התיירים של מנצ'סטר – כרטיס חופשי יומי ליומיים Manchester Hop-On Hop-Off Bus Tour

הדרך הכי נוחה לתכנן טיול במנצ'סטר בלי להוציא הון על מוניות או לבזבז הרבה זמן וכסף בתחבורה הציבורית היא על גבי אוטובוס התיירים של מנצ'סטר אשר מסללול מותאם למטייל ונוסע בין אטרקציות במנצ'סטר במסלול מעגלי נוח המאפשר לכם לרדת בכל תחנה ולשהות בה כמה שתרצו, ואז לחזור לאוטובוס הבא בקו התיירים כדי לגלות עוד פרטים מעניינים על מנצ'סטר ומה תרומתה לעולם המדע, הפוליטיקה, המוסיקה, האמנות והספורט. אם אתם מגיעים אל מנצסטר עם ילדים קטנים זוהי דרך נוחה במיוחד לראות את העיר בלי הליכה מרובה ברגל.

עם הכרטיס שניתן להזמין בקישור תעלו ותרדו כאוות נפשכם בכל אחת מ-15 התחנות לאורך מסלול שתוכנן בקפידה לצרכי תיירים וכולל אטרקציות חשובות במנצ'סטר כמו בית עיריית מנצ׳סטר (Manchester Town Hall), מוזיאון הכדורגל הלאומי (National Football Museum) ועוד. רדו ב- Salford Quays כדי לבקר בגלריית האמנות המפורסמת Lowry ובמוזיאון המלחמה האימפריאלי הצפוני (Imperial War Museum North) במבנה המהמם של דניאל ליבסקינד. גלו את ההאב החדש של הניו מדיה שאליו  BBC ו-ITV העבירו את האולפנים שלהם וטיילו לאורך התעלה של מנצ'סטר כדי לגלות את החנויות והמסעדות הרבות שלאורכה.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של מנצ'סטר

סיור פרטי במנצ׳סטר – הרובע הצפוני עד קסטלפילד –  Manchester: Northern Quarter to Castlefield Private Tour

הזמינו את הסיור בן השעתיים במנצ׳סטר (בקישור) ואח"כ יתקשרו אליכם מפעילי הסיור כדי לשאול לגבי תחומי העניין שלכם ולצוות לכם את המדריך המקומי המתאים לכם ביותר. בהתאם להעדפות האישיות שלכם, יתוכנן עבורכם לו״ז  לסיור פרטי במנצ'סטר – מהרובע הצפוני ועד קסטלפילד.

תפגשו את המדריך שלכם במיקום שנוח לכם. במהלך הסיור, אם מתחשק לכם לשנות כיוון, או שהמדריך מאמין שתיהנו ממקום מסויים או מחוויה שונה, יש בהחלט אפשרות לשנות את הלו״ז. במהלך הטיול תיהנו לגלות מקומות במנצ׳סטר שאינם כ"כ מוכרים למטייל, אבל אהובים על המקומיים.

להזמנת טיול פרטי במנצ'סטר

הארד רוק קפה של מנצ׳סטר – דלגו על התור Skip The Line: Hard Rock Cafe Manchester

גלו את ה"הארד רוק קפה" הגדול ביותר בבריטניה, הארד רוק קפה מנצ'סטר המכונה כאן ״האוכל הרשמי של הרוק״ ('The Official Food of Rock).

תיהנו ממשקאות נדיבים ואוסף מעורר השראה של מזכרות מעולם הרוק: פריטים של אגדות רוק מהעבר וההווה. ביקור בהארד רוק קפה של מנצ׳סטר הוא חוויה חד פעמית באחד מיעדי המוסיקה הגדולים ביותר של העיר. עם הכרטיס שניתן להזמין בקישור תוכלו להיכנס להארד רוק קפה מנצ'סטר ללא המתנה בתור (שיכול להיות ארוך – מדובר על אחת האטרקציות הפופולריות של מנצ'סטר למטייל).

להזמנת כרטיסי כניסה ללא תור להארד רוק קפה מנצ׳סטר

יום פיינטבול במנצ׳סטר Manchester Paintball Pass

לאחר הזמנה מראש של הכרטיסים בקישור למטה, תגיעו לאתר הפיינטבול במנצ'סטר בשעה 9:00 בבוקר, תמשיכו לאזור ההרשמה ולאזור המשחק הבנוי כמו מחנה צבאי. כאן יינתן לכם הציוד שאתם צריכים, הכולל חליפת מבצעים באורך מלא, עם קולר מרופד, שריון גוף, ערכת קרב ומשקפת ראש מלאה.

לאחר הדגמה קצרה הכוללת את הוראות הבטחון שיש למלא בזמן קרב הפיינטבול, שתיערך בשעה 10:00, הקבוצות ימשיכו למתחם הרובים (gun zone) כדי לאסוף את רובי הפיינטבול החצי-אוטומטיים וכדי לנסות כמה יריות אימון. הביקור כולל 6 משחקים בבוקר בשלושה שדות שונים, עם הפסקות קצרות בין לבין כדי למלא מצבורים ולשוחח על טקטיקה קבוצתית.

לאחר הפסקה קצרה לצהריים בשעה 13:00, תשתתפו בעוד 6 משחקים בשלושה שדות שונים. בסיום יש טקס תוצאות המסיים את היום, וחלוקת תעודות למי שהפגין את הגבורה העילאית ביותר על ׳שדה הקרב׳. אם אתם מגיעים אל מנצ'סטר עם ילדים – וודאו כמובן שהם גדולים מספיק לפיינטבול.

להזמנת משחק פיינטבול במנצ'סטר

סיור אוכל במנצ׳סטר עם מדריך מקומי Manchester Food Tour with a Local Guide

אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד על כל עיר היא דרך האוכל והמשקה שלה. הצטרפו למדריך מקומי בטיול במנצ'סטר שהוא הרפתקה גסטרונומית, טעמו כמה מהמאכלים והמשקאות הטובים ביותר שיש לעיר להציע וגלו איך הצד הקולינרי של מנצ'סטר יכול ללמד דבר או שניים על עברה של העיר.

הסיור יחשוף בפניכם עובדות מרתקות אודות מנצ׳סטר ותולדות האוכל של אנגליה. גאן תגלו גם את המדע שמאחורי האוכל ותטעמו את המאכלים המקומיים לאורך המסלול. המדריך ישתף אתכם בסיפורים ואנקדוטות הקשורים במאכלים ובמשקאות של העיר – ממוכרי הגלידה ב׳איטליה הקטנה׳ (Little Italy) באנקוטס (Ancoats) דרך איך נראתה תזונה של עובד טחנת רוח בתקופה הוויקטוריאנית ועד הולדתה של הצמחונות – אם אתם מגיעים אל מנצ'סטר עם ילדים הם לא ייחשפו רק לטעמים חדשים אלא גם לשיעור היסטוריה של ממש.

סצנת האוכל והמשקה של מנצ׳סטר תוססת והסיור הזה יראה לכם למה! במסגרת הסיור תזכו לשמונה טעימות מנות שונות במסעדות ברחבי העיר (מה שמסתכם בארוחה אחת גדולה, אז הגיעו רעבים) ותבקרו בכמה מהמקומות האהובים ביותר על המדריך המלווה שלכם.

להזמנת טיול אוכל במנצ'סטר

אזור האגמים – טיול ממנצ'סטר של שלושה ימים בקבוצה קטנה Lake District: 3-Day Small Group Tour from Manchester

אם אתם מתכננים להפוך חופשה במנצ'סטר לטיול באנגליה בלי לשכור רכב ולהסתבך בנהיגה בצד השני, הטיול המאורגן היוצא ממנצ'סטר הוא הזדמנות מושלמת.

במסגרת הטיול תגלו את אלזווטר (Ullswater), האגם השני בגודלו באזור האגמים של אנגליה וגם את אגם ווינדרמיר, או בשיטוט לאורך החופים או בשיט אוניה שאפשר לצרף כאופציה. תבקרו ב- Castlerigg Stone Circle שהוא כמו מיניאטורה של סטונהנג׳ (Stonehenge) ותצאו להליכה ביער כדי לראות את מפל המים הגדול, Aira Force Waterfall. לסיום תספגו את השלווה והרוגע של גן הנרקיסים וורדסוורת׳ (Wordsworth Daffodil Garden) השוכן ליד נהר רותי (River Rothy). זהו טיול ממנצ'סטר באורך  ימים.

להזמנת טיול ממנצ'סטר לאיזור האגמים באנגליה

טיול ממנצ׳סטר של 3 ימים ליורקשייר דיילס והפארק הלאומי פיק דיסטריקט  3-day Yorkshire Dales and Peak District Tour from Manchester

חופשה במנצ'סטר הוא הזמנות לטייל במקומות היפים בסביבה. הזמינו את הטיול המאורגן הזה העוצר בין היתר בקסטלטון (Castleton) – הכפר היפהפה הזה שוכן בצילו של הר Shivering Mountain היפה. תספגו את יופיו של ארמון Chatsworth House – אחוזה מפוארת שהשתייכה למשפחת דבונשייר

תיהנו מהארכיטקטורה של הכפר גותלנד (Goathland Village), השוכן באזור המורלנדס המחוספס. בקרו במפרץ רובין הוד (Robin Hood's Bay) המציע קונטרסט מהמם בין בתי ה״קוטג׳ האלגנטים והצוקים הסלעיים – אם אתם מגיעים אל מנצ'סטר עם ילדים הם בוודאי ירצו לראות את האיזור בו לפי האגדות פעל רובין הוד המפורסם. בהמשך, התפעלו מויאדוקט Monsal Headstone Viaduct

להזמנת טיול ממנצ'סטר ליורקשייר 

מנצ׳סטר - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 4.5 (4 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל