טיסות למנצ'סטר אנגליה

טיסות למנצ'סטר אנגליה – השוואת מחירי טיסה

מתכננים חופשה במנצ'סטר אבל רוצים להיות בטוחים שהזמנתם את הטיסות למנצ'סטר המשתלמות והטובות ביותר, שאתם טסים עם חברת התעופה הכדאית ביותר ובטיסה הקצרה והמהירה ביותר, כמו גם שתוכלו לעלות למטוס כבודה ולהבין אם תקבלו ארוחה בטיסה למנצ'סטר? עבור אנשים רבים תכנון טיול תוך מתן תשומת לב מלאה לכל "הפרטים הקטנים" הינה משימה מורכבת כך שרבים מוצאים את עצמם ברגע האמת בשדה התעופה נאלצים לשלם כסף רב על שינויים, ביטולים או תוספות והחופשה שלהם ממש לא מתחילה ברגל ימין. אם גם אתם מעוניינים בהזמנת טיסות למנצ'סטר ולדעת את כל הפרטים החשובים – כדאי שתקראו היטב את השורות הבאות.

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

מנצ'סטר הינה אחת הערים הגדולות ביותר בבריטניה ומהווה עיר תיירותית נהדרת הטומנת בחובה אתרים היסטוריים ותרבותיים, נופים עוצרי נשימה, אטרקציות נפלאות ועוד הפתעות. מנצ'סטר שוכנת בצפון מערב בריטניה ובעיר חיים למעלה מ- 2.5 מיליון תושבים.

לכן, אין ספק שתמצאו מגוון נרחב של בילויים ואטרקציות במנצ'סטר ותיהנו מכל רגע בעיר אך לאור העובדה כי מדובר בעיר תיירותית הרי שתמצאו לא מעט טיסות למנצ'סטר בתנאים שונים ובמחירים שונים. בעזרת מנוע החיפוש החדשני של קיווי להשוואת מחירי טיסות שתמצאו כאן למטה, תוכלו למצוא טיסות למנצ'סטר במחירים משתלמים, לבצע השוואת מחירים של טיסות למנצ'סטר בין חברות תעופה שונות. בהמשך כתבה זו תוכלו גם לקבל טיפים על אמצעי תחבורה משדה התעופה, אפשרויות לכרטיסי טיסה לילדים ותינוקות וכל המידע הנחוץ למטייל על מנת שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם בהתאם לרצונותיכם.

חופשה באנגליה – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים במנצ'סטר באנגליה למשפחות 

להזמנת כרטיסים לכדורגל באנגליה לחצו כאן

השכרת רכב במנצ'סטר – השוואת מחירים והנחיות לנהיגה

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

מנוע החיפוש של קיווי מציע ממשק ידידותי למשתמש עם אפשרויות סינון נרחבות כך שבתוך כמה פעולות פשוטות תקבלו היצע נרחב של תוצאות ותבחרו את הטיסות שיתאימו במדויק לכם. בשלב הראשון עליכם לבחור באיזה כרטיס טיסה למנצ'סטר אתם מעוניינים, הלוך חזור או one way ticket  ובהמשך לבחור בלוח השנה את התאריכים שמתאימים לכם. עם מנוע חיפוש הטיסות אתם לא חייבים להזין תאריכים ספציפיים אלא לחפש בכלליות ולמצוא את המחירים הזולים ביותר לטיסות הקרובות. בשלב הבא, השלב העיקרי, כל מה שנותר לכם הוא עליכם לבחור את הטיסה הנוחה והמשתלמת ביותר עבורכם.

טיסות למנצ'סטר

נמל התעופה הבינלאומי של מנצ'סטר, הוא השני בגודלו בבריטניה ונמצא מחוץ לעיר מנצ'סטר אך עדיין בסמוך אליה. לאור העובדה כי מידי יום עוברים בשדה התעופה אלפים רבים של נוסעים שדה התעופה הינו גדול וניתן למצוא בו מענה לכל הצרכים והדרישות שלכם.

כך למשל, תוכלו ליהנות במתחם שדה התעופה של מנצ'סטר ממגוון מתקנים ושירותים חיוניים לרבות השכרת רכב, דיוטי פרי, בית קפה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, שירותי בנקאות ועוד. לאלו שביניכם אשר טסים אל מנצ'סטר עם ילדים, תוכלו ליהנות מחדר ילדים משודרג בו תוכלו להעביר בנוחות את השעות עד העלייה למטוס.

העיר מנצ'סטר ידועה בעלת אפשרויות תחבורה רבות ונוחות. כך למשל, משדה התעופה מנצ'סטר יוצאים מספר רב של קווי אוטובוס וקווי רכבת קלה המחברים בין שדה התעופה הנמצא מחוץ לעיר לבין מרכז העיר מנצ'סטר. אפשרויות התחבורה הרבות מקלות על אופן ההגעה למרכז העיר ומחוצה לו ולאור העובדה שהן פועלות לאורך כל שעות היממה תוכלו לקבל מענה בכל זמן. כמובן שתוכלו להשכיר רכב באחת מסוכנויות הרכב הנמצאת במתחם שדה התעופה ולהתנייד בקלות ובחופשיות במהלך חופשתכם או להזמין מונית שתיקח אתכם ישירות ליעדכם. ניתן לראות כי אנשים רבים אשר אוהבים לתכנן את הטיול שלהם לפרטי פרטים, דואגים להזמין מונית עוד בישראל באמצעות שירות אמין (בקישור) להזמנת מוניות משדה התעופה אונליין כך שעם הנחיתה שלהם בשדה התעופה במנצ'סטר יחכה להם נהג מונית עם שלט עליו שמם וכך הם יוכלו לצאת בקלות משדה התעופה.

טיסות ישירות למנצ'סטר מישראל

חברת איזיג'ט מבצעת טיסות ישירות למנצ'סטר מנמל התעופה בן גוריון, אשר יוצאות מידי ימי שני וחמישי. טיסות למנצ'סטר עם איזיג'ט מנמל תעופה בן גוריון אורכות כחמש שעות ו- 35 דקות ואילו בכיוון ההפוך הטיסות ממנצ'סטר לנתב"ג אורכות כחמש שעות ו- 10 דקות.

טווח המחירים של טיסות למנצ'סטר משתנה ותלוי בפרמטרים רבים בעיקר בתקופה בה תבקשו לטוס. מחירי כרטיסי טיסה למנצ'סטר בחברת איזיג'ט שכאמור מציעה טיסות ישירות, נעים בסביבות ה-450 יורו לכרטיס טיסה הלוך חזור.

חשוב לציין כי המחיר של כרטיס הטיסה למנצ'סטר כולל כבודת יד אותה ניתן להעלות יחד איתכם למטוס במשקל כולל של עד 15 ק"ג. עבור שליחת כבודה לבטן המטוס תצטרכו להוסיף למחיר הסופי של כרטיס הטיסה עוד כ- 65 יורו. שימו לב כי אם אתם מעוניינים בכבודת לשליחה לבטן המטוס מומלץ לבצע זאת בזמן ההזמנה של כרטיס הטיסה שכן לאחר מכן המחירים גבוהים פי כמה וכמה ולכן מי שמעוניין לחסוך עוד בעלויות זאת הדרך הנכונה והחכמה.

ניתן לראות שכיום לא טסים ללא ביטוח נסיעות המכסה עבור הוצאות רפואיות, ביטולים, נזקים, אובדן כבודה וכדומה. במהלך ההזמנה של כרטיס הטיסה תוכלו להוסיף ביטוח נסיעות בסיסי בעלות של 21.66 יורו הכולל כיסוי עבור הוצאות רפואיות, ביטול הטיסה עקב מחלה, תאונה או מוות וכן שירותי סיוע. מי שמעוניין בביטוח נסיעות פלוס, הכולל את הביטוח הבסיסי ובנוסף לכף ביטוח עבור אובדן כבודה, ביטוח טיסות ואחריות צד ג' יצטרך לשלם 28.66 יורו על כך. מומלץ לבצע (באמצעות הקישור) השוואה של מחירי ביטוח נסיעות ולמצוא את הפוליסה הכי נוחה עבורכם.

נוסעים המזמינים טיסות למנצ'סטר עם תינוק עד גיל שנתיים יכולים ליהנות ממחיר מיוחד המאפשר את ישיבת הפעוט על הברכיים של אחד ההורים, כמו גם העלאת עגלה למטוס. עבור ילדים בין הגילאים 2-16 המדובר במחיר מלא כמו של המבוגרים. במהלך הטיסה תקבלו שתייה קלה וישנן חברות תעופה המציעות ארוחה קלה או נשנוש, או שתוכלו בתוספת תשלום להזמין ארוחה ולהיות שבעים עם הנחיתה.

טיסות זולות למנצ'סטר

למי שאין לו בעיה עם לוח זמנים צפוף ומעוניין לחסוך בעלויות הטיסה יכול לבחור בטיסות קונקשן למנצ'סטר.  מנוע החיפוש מאפשר לכם למצוא גם טיסות קונקשן למנצ'סטר עם עצירות ביעדים שונים לרבות לונדון. ההיצע של טיסות הקונקשן למנצ'סטר הוא מגוון ונרחב ויכול להתאים בקלות ללוח הזמנים האישי שלכם. חברת התעופה אייר פרנס הצרפתית, מציעה טיסות למנצ'סטר עם נחיתת ביניים בפריז בעלות כוללת של 300 יורו בלבד. קיימות עוד חברות רבות המציעות טיסות למנצ'סטר עם קונקשיין בערים שונות ומשם המשך למנצ'סטר.

כך למשל, חברת הלואוקוסט wizz מציעה טיסות קונקשיין למנצ'סטר עם טיסה ללונדון מנתב"ג הנוחתת בשדה התעופה לוטון ומשם טיסת המשך האורכת כשעה וחצי, לשדה התעופה ויקטוריה ומשם אוטובוס ישיר לעיר מנצ'סטר בנסיעה האורכת כארבע שעות במחיר משתלם וזול למדי המסתכם ב- 209 יורו בלבד. בחזור, אפשר לטוס ממנצ'סטר עם חברת Ryanair לבריסל, משם תטוסו עם חברת wizz לורשה לעצירת ביניים נוספת וטיסה נוספת עם wizz לשדה התעופה בן גוריון.

בעזרת מנוע החיפוש של קיווי תוכלו לערוך השוואת מחירים ולהתאים את הטיסות הרצויות לתקציב הכלכלי .  מנוע החיפוש מאפשר לכם סקירה נרחבת של מחירי הטיסות למנצ'סטר ולכן טווח מחירי הטיסות הינו נרחב ומשתנה כך שתוכלו לבחור את הטיסה הזולה ביותר. יתרה מכך, תוכלו לבחור את הטיסה הנוחה ביותר עבורכם שכן על ידי שימוש נכון במסננים שמציע מנוע החיפוש כך שאין לנו ספק שתמצאו את מבוקשכם בקלות, ביעילות ובפשטות רבה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל