bergamo best hotels

10 מלונות מומלצים בברגמו באיטליה למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בבברגמו למשפחות עם ילדים – אם אתם מתכננים חופשה בברגמו עם ילדים או מתכננים טיול משפחתי באיטליה עם טיסה לברגמו ומעוניינים לבלות בה לילה, ערכנו עבורכם רשימה של בתי מלון מומלצים בברגמו. כל אחד מהם הוא מלון מומלץ בברגמו בזכות עצמו, אך מעבר למלונות מומלצים אחרים בעיר, בתי המלון בברגמו שנבחרו לרשימה זו מציעים יותר למשפחות עם ילדים ומציעים אפשרויות כמו חדרים משפחתיים מרווחים, דירות נופש עם מטבחים ועוד

הזמנת דילים לברגמו |  הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

בכתבה זו תמצאו רשימת בתי מלון מומלצים בברגמו עם ילדים, אשר כוללת מלונות בברגמו, איטליה, במגוון רחב של מיקומים בעיר, רמות מחירים, סגנונות אירוח ודירוגי כוכבים. המכנה המשותף בין כל בתי המלון בכתבה זו הוא ציונים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בברגמו למשפחות עם ילדים המתפרסמות באינטרנט ומתבססות על הצבעות של משפחות מכל העולם אשר הגיעו אל ברגמו עם הילדים

חופשה בברגמו – עוד באותו נושא:

טיסות לברגמו (איטליה) – מה חשוב לדעת

השכרת רכב בברגמו איטליה – השוואת מחירים והזמנות

eSIM וסים לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

בתי מלון מומלצים בברגמו עם ילדים

מלון סטארהוטלס קריסטלו פאלאס Starhotels Cristallo Palace 

סטארהוטלס קריסטלו פאלאס, מלון מומלץ בברגמו בדירוג 4 כוכבים השוכן במבנה זכוכית במרחק 5 דקות נסיעה משדה התעופה Orio al Serio Airport ודקות ספורות בלבד מברגמו אלטה ההיסטורית; מפעיל מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם.

החדרים כוללים מיטה מבית Starbed, טלוויזיה בלוויין, חלונות גדולים ומחלקם גם נשקף נוף פנוראמי של ברגמו ההיסטורית.

במסעדת המלון, La Perosa, מגישים מנות משובחות ובינלאומיות, כמו גם מנות מקומיות מסורתיות. בבר Perry Bar by Eataly תוכלו להירגע עם משקה צונן. המקום כולל 7 חדרי ישיבות עם ציוד חדשני, בהם יכולים להתארח עד 450 איש. המלון נמצא בדרום ברגמו – מרחק 1.5 קילומטרים מהמרכז ומתחנת הרכבת וקילומטר יחיד מהכביש המהיר A4.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת אירוח פיאצה ברגמו Appartamento Piazza Bergamo 

פיאצה ברגמו,  דירת אירוח בברגמו בדירוג 4 כוכבים בשירות עצמי, נמצאת במרכז ברגמו – מרחק 800 מטר מתחנת הרכבת ונשקפים ממנה נופים מרהיבים לעיר. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל האזור. דירת הנופש זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים בברגמו עם ילדים.

הדירה ממוזגת וכוללת מטבחון נוח – יתרון משמעותי עומת בתי מלון בברגמו עבור משפחות – וחדר מגורים עם מיטת ספה ופינת אוכל. בחדר הרחצה הצמוד תמצאו מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער ומוצרי וטיפוח חינם.

מוצרים לארוחת בוקר אנרגטית – כגון קרואסונים, קפה ותה – עומדים לרשותכם. שדה התעופה ברגמו אוריו אלסריו ניצב 6 קילומטרים מהדירה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לה פוני – Le Funi Hotel 

לה פוני, מלון מומלץ בברגמו בדירוג 4 כוכבים השוכן באזור שקט בברגמו עילית (Bergamo Alta), בסמוך למרכז ההיסטורי מימי הביניים, מציע חדרים מודרניים וממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, מכונת קפה, קומקום חשמלי וטלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי Sky.

המלון זוכה לציון 9.5 בדירוג מלונות מומלצים בברגמו למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גומביטהוטל GombitHotel 

גומביטהוטל, בית מלון בברגמו בדירוג 4 כוכבים במרחק צעדים אחדים מקתדראלת Santa Maria Maggiore (סנטה מריה מג'ורה) ובו חדרים ממוזגים עם טלוויזיה, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. זהו מלון מעצבים הממוקם בליבה ההיסטורי של ברגמו, בסמוך למגדל גומביטו – מרחק 3 דקות נסיעה בלבד מתחנת ברגמו וכ-15 דקות משדה התעופה Orio Al Serio. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימות בתי מלון מומלצים בברגמו עם ילדים.

שירותי המלון כוללים דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, השכרת רכב ובר. חניון רכב ציבורי זמין בקרבת מקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רלה סאן וירג'יליו אל קסטלו Relais San Vigilio al Castello 

רלה סאן וירג'יליו אל קסטלו, מלון מומלץ בברגמו בדירוג 4 כוכבים במרחק 2.3 קילומטרים מקפלת Colleoni, מציע מתקנים שונים, כמו טראסה, גינה, מסעדה ודלפק קבלה הזמין 24 שעות ביממה. תיאטרון דונציטי ברגמו ואולם הקונגרסים Centro Congressi Bergamo נמצאים שניהם במרחק של כ-4 קילומטרים מהמקום. המלון זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים בברגמו עם ילדים.

בכל חדר תמצאו שולחן עבודה, חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת, קומקום וארון בגדים. מדי יום מוגש במקום מזנון ארוחת בוקר וארוחת בוקר קונטיננטלית. בסביבה מוצעות מגוון פעילויות, כולל טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וסקי.

האצטדיון אטלטי אזורי ד'איטליה מרוחק 7 קילומטרים מהמלון ואילו פוניקולר סן וירג'יליו נמצא 100 מטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי Orio Al Serio ממוקם 10 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות לה קאסטלנה La Castellana Loft Hotel 

לה קאסטלנה, מלון דירות בברגמו בדירוג 3 חדרים מציע דירות וחדרים ממוזגים סביב מרכז ברגמו, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם הזמין בכל האזורים. המלון זוכה לציון 8.5 בביקורות על בתי מלון מומלצים בברגמו למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל כספת, מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין. יש גם חדר רחצה צמוד שבו מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח בלא תשלום.

לרשותכם עומד בר של המלון, כמו גם שירות שמירת חפצים וטרקלין משותף.

המלון, השוכן באזור שקט עם מסעדות וחנויות, נמצא 5 קילומטרים משדה התעופה של ברגמו Orio al serio ו-35 דקות נסיעה מאגם איסאו (Iseo) והעיר ברשיה (Brescia). 10 דקות נסיעה מהמלון ניצבת מאלזנו לומברדו ו-400 מטרים ממנו – תיאטרון דונציטי (Donizetti).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות לה קורטה די קפוצ'יני La Corte Dei Cappuccini 

לה קורטה די קפוצ'יני, בית דירות נופש בברגמו בדירוג 3 כוכבים השוכן בקומת הקרקע של בית אצילים שנבנה בתחילת המאה ה-18 במתחם ההיסטורי של ברגמו – כולל דירות המשלבות בין עיצוב מודרני ועיצוב מסורתי, עם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות מלונות מומלצים בברגמו עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת רצפת פרקט, תקרה עם קורות עץ חשופות, מערכת מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD עם חיבור ללוויין, חדר רחצה, מטבחון ופינת אוכל – יתרונות חשובים עבור משפחות יחסית אל בתי מלון בברגמו ברוב המיקרים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר איטלקית. ניתן להזמין שירות הסעות לשדה התעופה Orio al Serio, המרוחק 15 דקות במונית מהמקום, או משדה התעופה למלון.

המלון שוכן בסמיכות לחנויות, מסעדות, ברים ובתי קולנוע. מרכז ברגמו נמצא 5 דקות הליכה בלבד מהמקום ואל תחנת הרכבת ברגמו ניתן להגיע תוך 15 דקות של הליכה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות פורטה נואובה Porta Nuova Bergamo Apartments 

פורטה נואובה, מלון דירות במרכז ברגמו בדירוג 4 כוכבים, כולל אינטרנט אלחוטי חינם ומערכת מיזוג אוויר. מדי יום מוגשת לכל דירה ארוחת בוקר הכוללת מיצים, קרואסונים וקפה. המלון זוכה לציון 8.8 בהמלצות על מלונות בברגמו למשפחות עם ילדים.

בכל דירה תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך, מטבחון – תוספת משמעותית למשפחות שלא תמיד תמצאו בחיפוש מלונות בברגמו – ונוף של העיר, כמו גם חדר רחצה צמוד שבו מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

מקום האירוח נמצא 10 דקות הליכה בלבד מתחנת רכבת ברגמו ואילו כיכר פיאצה ווקייה מרוחקת 3.5 קילומטרים ממנו. ניתן ליהנות מחניון הנמצא 300 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית נופש קאזה ואקאנזה Casa Vacanze S. Giacomo 28 

קאזה ואקאנזה, בית נופש בברגמו בדירוג 3 כוכבים – מרחק 400 מטרים בלבד מפיאצה וקיה, כולל מטבח עם מדיח כלים – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בברגמו עבור משפחות – טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין וארוחת בוקר איטלקית יומית. המלון זוכה לציון 9.4 בהמלצות על מלונות בברגמו למשפחות עם ילדים.

תיאטרון דוניזטי (Donizetti) נמצא 10 דקות נסיעה בלבד מהמקום ואילו נמל התעופה הבינלאומי Orio Al Serio מרוחק 8.5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית נופש קאסה מיכלאנג'לו Casa Michelangelo 

קאסה מיכלאנג'לו, בית נופש בברגמו בדירוג 3 כוכבים במרחק 500 מטרים ממרכז הקונגרסים של ברגמו, שוכן בבניין שנבנה ב-1963 – 600 מטרים מטיאתרו דוניציטי ברגמו ו-1.4 קילומטרים בלבד מקאפלה קולוני הידועה (Cappella Colleoni). המלון זוכה לציון 9.7 ברשימת בתי מלון מומלצים בברגמו עם ילדים.

בית הנופש כולל מערכת מיזוג, אינטרנט אלחוטי חינם, שני חדר שינה, מטבח עם מיקרוגל, תנור ומדיח כלים – יתרונות חשובים מול מלונות בברגמו עבור משפחות עם ילדים – וגם חדר רחצה עם מקלחת, בידה ומוצרי טיפוח חינם. אורחים אוהבים ליהנות ולהירגע בטראסה שבמקום.

בית הנופש נמצא 2.3 קילומטרים מהאצטדיון אתלטי אזורי ד'איטליה (איטלקית: Stadio Atleti Azzurri d' Italia) ו-1.1 קילומטרים בלבד מברגמו באסה פוניקולאר (איטלקית: Bergamo Bassa Funicular). נמל התעופה הסמוך, הלא הוא שדה התעופה הבינלאומי של ברגמו Orio Al Serio, נמצא 4 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל