מלונות למשפחות קו סמוי

קוסמוי תאילנד – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים – ברשימה זו תמצאו בתי מלון מומלצים בקו סאמוי בתאילנד אשר כוללים שירותים מיוחדים למשפחות המגיעות אל קוסמוי עם ילדים כמו אפשרות להזמין בייבי סיטר לחדר המלון אשר תאפשר לכם לצאת לדייט בקו סמוי, משחקיות לילדים בהשגחה בהן הילדים יוכלו לשחק בזמן שאתם נחים צהריים, חדרים משפחתיים מרווחים, בריכות ילדים ועוד. קריאת חובה לפני תיכנון חופשה בקוסמוי עם ילדים

קו סמוי הוא האי השלישי בגודלו בתאילנד. הוא אחד האיים הפופולריים ביותר למתכננים חופשה בתאילנד ואחד המפותחים ביותר במדינה. יש בקו סמוי כל מה שצריך לחופשה משפחתית מושלמת: חופי ים משגעים ומקדשים מדהימים, ומיגוון פתרונות למטייל – החל מהוסטלים זולים, אוכל רחוב ושווקים דרך מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים ועד לאתרי נופש מפוארים ומסעדות יוקרה.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה בקו סמוי

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

קו סמוי (Koh Samui) עם ילדים – 10 אטרקציות מומלצות

טיסות פנים בתאילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בקו סמוי – המדריך המלא

תאילנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

 

בקו סאמוי יש שני חופים מרכזיים: צ'אוונג ולאמאי. חוף צ'אוונג הוא החוף המרכזי ביותר, והוא עמוס במסעדות (ביניהן גם מספר מסעדות ישראליות נהדרות), פאבים, שווקים וחנויות. חוף לאמאי הוא הרגוע יותר מבין השניים, וגם מעט זול יותר. כשתתעייפו מכל הבטן גב, תוכלו ליהנות ממגוון הפעילויות האינסופיות שיש לאי להציע: צלילה, טיול בג'ונגל, סדנאות בישול, טיולים מסביב לאי, טיולי ג'יפים, סיורי אוכל ועוד.  האי האקזוטי הוא יעד פופולרי בקרב משפחות המתכננות להגיע אל קוסמוי עם ילדים לטיול בתאילנד אשר משלב את המודרני והנוח עם טבע יפהפה וחופים קסומים.

טיולים מאורגנים לתאילנד

ישנן מספר דרכים להגיע לקו סמוי – הדרך הקלה ביותר היא כמובן טיסה קצרה מבנגקוק או מיעדים אחרים בתאילנד. כמו כן, ניתן לעלות על רכבת בבנגקוק שמגיעה לעיר סוראט תאני ומשם לקחת מעבורת לקו סמוי. בחלק מהרכבות יש מחלקות "סליפר" (מיטות) ומסעדה, כך שזו יכולה להיות חוויה נעימה למתכננים להגיע אל קו סאמוי עם ילדים למרות זמן הנסיעה הארוך (בערך 11 שעות). אפשרות נוספת היא לקנות כרטיס משולב מסוכנות נסיעות שכולל אוטובוס VIP לסוראט תאני ומעבורת לקו סמוי.

במאמר זה ריכזנו בשבילכם מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים – בין אם מדובר בבית מלון זול או ריזורט יוקרתי, במיקום שקט ומבודד או במרכז העניינים.

מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות


 אמארי קו סמוי Amari Koh Samui

אמארי הוא ריזורט מומלץ בקוסמוי למשפחות עם ילדים, אתר נופש בדירוג של ארבעה כוכבים הממוקם בחוף צ'אוונג. הוא מציע חדרי משפחות מפנקים במיוחד, כאשר המומלץ ביותר הוא הדופלקס דלוקס המשפחתי. מדובר בשתי קומות ובהן שני חדרי שינה, סלון ומרפסת. הדופלקס כולל שתי מיטות יחיד, מיטה זוגית, מקרר, איזור ישיבה בסלון, שולחן עבודה, שעון מעורר, מיניבר, מוצרי רחצה, אינטרנט אלחוטי בחינם ועוד.

במלון אמארי יש חדר משחקים מקסים וצבעוני לילדים עם מגוון משחקים וצעצועים וגם גן שעשועים קטן בחצר ליד. משפחות המטיילות בקוסמוי עם ילדים, יוכלו לתאם מראש בייביסיטר (כרוך בתשלום נוסף) ותוספת עריסה לחדר. שירותים אלו אשר יכולים לאפשר להורים גם ליבנות מחיי הלילה של קוסמוי וגם לנוח בצהריים מקנים לאמארי מקום של כבוד בדירוגי מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים.

במלון יש שתי בריכות גדולות במיוחד, אשר מוקפות במיטות שיזוף נוחות ובשמשיות. כמו כן, הוא כולל 2 מסעדות, בית קפה ובר באווירה רגועה באוויר הפתוח. לארוחה טובה, תוכלו לבחור בין המסעדה האיטלקית לבין מסעדת אמאייה המציעה אוכל אסייתי נהדר. המלון נמצא במרחק של כעשר דקות נסיעה משדה התעופה של קוסמוי ומציע הסעה בתשלום.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


מלון סנטארה גרנד Centara Grand

הסנטארה גרנד הוא מלון חמישה כוכבים בצ'אוונג שבקו סמוי. המלון נמצא ממש על החוף והוא פשוט נהדר למשפחות מכל הבחינות: יש בו בריכת ילדים, שירותי שמרטפות (בייבי סיטר בתיאום ובתוספת תשלום) וגם מועדון לילדים עם פעילויות ומשחקים, שירותים ייחודיים למשפחות אשר הופכים את הסנטארה לאחד מבתי המלון המופיעים בדרך קבע ברשימות מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים.

סוויטת חדר השינה, המומלצת במיוחד למשפחות, מורכבת מסלון מרווח במיוחד עם מיטת ספה, חדר שינה עם מיטה זוגית ומרפסת. כמו כן, היא כוללת טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, נגן DVD, מיזוג אוויר, מאוורר תקרה, כספת ומייבש שיער.

למשפחות גדולות יותר, חלק מהסוויטות מתחברות לחדר דלוקס נוסף אותם תוכלו להזמין יחדיו (בתוספת תשלום כמובן). במלון סנטארה יש מגוון מסעדות לבחירתכם. מסעדת גריל על החוף, מסעדה אסייתית, בר לובי עם מוזיקה חיה, בית קפה קטן וכמובן בר הדיפ & סיפ בבריכה.

בריכת המלון משקיפה על החוף ומוקפת במיטות שיזוף, ואם זה לא מספיק לכם תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות בחוף הסמוך למלון: כדורעף חופים, צלילה ועוד. המלון כולל ספא מפנק וסלון יופי (בתוספת תשלום).

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


שרתון סאמוי Sheraton Samui Resort

שרתון סאמוי הוא מלון חמישה כוכבים מפנק, חלק מהרשת המפורסמת כמובן, הנמצא במרחק של כחמש דקות נסיעה מחוף צ'אוונג העמוס ולאורך רצועת חוף שקטה. במלון, הנחשב אחד מבתי המלון המומלצים בקוסמוי, יש מגוון פעילויות: המבוגרים יכולים ליהנות ממשחק טניס במתחם וטיפולי ספא מפנקים בספא Glow, והילדים יוכלו ליהנות ממשחקים ופעילויות במועדון הילדים סטארקיד. בריכת המלון מיוחדת במינה והיא אחת הסיבות הבולטות להכללת השרתון ברשימות מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים – היא משקיפה על החוף, כוללת בריכת ילדים, מעוצבת בסגנון טרופי יפהפה ומוקפת במיטות שיזוף נוחות ושמשיות.[

חדר הסופיריור הוא בחירה מצוינת למשפחות המגיעות אל קו סאמוי עם ילדים – המחיר שלו זול יחסית לאחרים והוא עדיין מרווח ומתאים למשפחה. החדר כולל מיטה זוגית ומיטת ספה, מרפסת עם איזור ישיבה, טלוויזיה, מיזוג אוויר, קומקום, מיניבר ועוד.

במסעדת לונג טאלאי של המלון תוכלו ליהנות מארוחות מהמטבח המקומי והבינלאומי במרפסת המשקיפה אל החוף, ובמסעדת קוקו ספייס מוגש בופה ארוחת הבוקר. שרתון סאמוי נמצא במרחק של כרבע שעה נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של סמוי, ומציע הסעות לשדה התעופה בתוספת תשלום.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


אתר הנופש האסייה HACIA Resort & Amusement

מלון זה נמצא בלמאי, החלק השקט יותר של קו סמוי. אם אתם מתכננים חופשה בקוסמוי עם ילדים, המלון הזה מושלם: לא רק שהוא נמצא במרחק הליכה קצרצר מפארק המים קוקו ספלאש (Coco Splash Adventure & Waterpark), גם במלון עצמו יש מגוון פעילויות מהנות לכל המשפחה. במתחם המלון יש בריכה מרכזית גדולה עם שתי מגלשות, בריכת כדורעף קטנה, מיני גולף, שולחן פינג פונג ועוד. אם תרצו, תוכלו להיעזר בצוות המלון בתיאום שירותי שמרטפות (בייבי סיטר לחדר המלון בתיאום מראש ובתוספת תשלום).

כמו כן, המלון מציע סוויטת דלוקס משפחתית מקסימה המורכבת משני חדרי שינה שמחוברים באמצעות מרפסת פרטית. הסוויטה כוללת טלוויזיה, מאוורר, מיזוג אוויר, ארון, מוצרי רחצה, מיני בר, פינת אוכל ועוד. הוספת עריסה או מיטה נוספת לחדר כרוכה בתוספת תשלום (בכל גיל), ועם זאת, המלון מעט ידידותי יותר לכיס מאשר אתרי נופש מומלצים בקוסמוי למשפחות בדרך כלל. אורחי המלון יכולים להשתמש באינטרנט האלחוטי בחינם.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


בניאן טרי סמוי Banyan Tree Samui

הבניאן טרי בסמוי הוא מלון וילות מפואר בדירוג של חמישה כוכבים, אחד מבתי המלון המופיעים באופן קבוע בדירוגי מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים, הממוקם בחוף למאי. המלון מציע וילה משפחתית מדהימה עם בריכת אינפינטי פרטית, שני חדרי שינה מרווחים וסלון. הוילה כוללת את כל מה שדרוש עבור חופשה בקוסמוי – מיזוג אוויר, כספת, כניסה פרטית, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה, נגן DVD, פינת אוכל, מקרר ועוד.

במתחם אתר הנופש יש מועדון ילדים המתאים לילדים בגילאים 4-12, וכולל מגוון צעצועים, פעילויות יצירה ומשחקים. לאותם גילאים ניתן לתאם מראש שירותי שמרטפות (בייביסיטר בתוספת תשלום). הארוחות בבניאן טרי הן משהו מיוחד: תוכלו ליהנות מהארוחה באוהל פרטי ויפהפה על החוף, באחת ממסעדות המלון המציעות נופים קסומים או בבר הבריכה.

בנוסף, במתחם המלון יש ספא מפנק, חדר כושר, מרכז יוגה, וגם חנות מתנות.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


אתר הנופש והספא סאנטיבורי ביץ' Santiburi Beach Resort & Spa

סאנטיבורי ביץ' הוא מלון מומלץ בקוסמוי – בית מלון בדירוג חמישה כוכבים הממוקם לאורך חוף מאה נאם השקט והיפהפה, אשר מופיע במיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים. המתחם של סאנטיבורי עשיר בצמחייה ירוקה ובטבע קסום, והוא מספק מקום מושלם לחופשה שקטה ומרגיעה בקו סמוי למשפחות. במלון יש מועדון ילדים מושקע במיוחד, עם ספרייה, שולחן טניס, חדר משחקי וידאו ומגוון צעצועים ומשחקים. בנוסף, צוות המלון מארגן מדי פעם סדנאות נהדרות לילדים: סדנת בישול, יצירה ועוד. המועדון פתוח מעשר בבוקר ועד ארבע בצהריים ומתאים לילדים מגיל שלוש ומעלה.

בסאנטיבורי ביץ' תוכלו לבחור מבין סוויטות מרווחות עם חדר או שניים לבין וילות מדהימות, חלקן עם בריכה פרטית. במלון יש בריכה ראשית גדולה במיוחד ולצידה בריכת ילדים קטנה לאורחים הצעירים. בנוסף, תוכלו ליהנות ממשקה מרענן בבר שלצד הבריכה, מארוחה טובה במסעדה של המלון המגישה מנות מהמטבח המקומי או במסעדת חוף, או לנוח בלאונג' המרגיע בו מגוון ספרים ועיתונים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


מנאתאי קו סאמוי Manathai Koh Samui

מנאתאי הוא בית מלון מומלץ בקו סמוי, מלון ארבעה כוכבים הממוקם בחוף למאי, במרחק של כשש דקות הליכה מהחוף. המלון מעוצב באופן יפהפה ומיוחד בסגנון אדריכלות קולוניאלית. האורחים הצעירים יוכלו ליהנות במהלך היום ממגוון הפעילויות במועדון הילדים של המלון (מתאים לילדים מגיל 4 עד גיל 12, או לילדים מתחת לגיל 4 בליווי הורה או בייבי סיטר). הפעילויות כוללות סרטים, הכנת גלויות, ציור על קוקוסים, שיעורי קיפול מגבות ועוד. בנוסף, המלון מציע תפריט ילדים מיוחד עם רכיבים טריים מקומיים. כל אלו מעניקים למנאתאי המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים.

סוויטת שני החדרים הענקית מושלמת למשפחות. יש בה מטבחון, מרפסת פרטית, טלוויזיה, מוצרי רחצה ופינת אוכל. בנוסף, בהזמנת הסוויטה תקבלו מספר הטבות: כביסה בחינם לשני פריטים ביום (לא כולל ניקוי יבש, חליפות וגיהוץ), הנחה על כביסה נוספת, קפה ותה מדי יום בחינם, 20% הנחה במסעדות המלון, 20% הנחה בספא ועוד. הבריכה הגדולה של המלון משקיפה אל הים ומוקפת באיזורי ישיבה נוחים ומיטות שיזוף. שדה התעופה של סמוי נמצא במרחק של כ9 ק"מ מהמקום, וניתן לתאם הסעה אליו מראש ובתוספת תשלום.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


רוקי'ס בוטיק Rocky's Boutique Resort

אתר הנופש רוקי'ס בוטיק נמצא במרחק של כחמש דקות נסיעה מחוף למאי, ומספק לאורחיו הסעה לחוף בחינם. זהו אתר נופש מיוחד ושקט, ריזורט מומלץ בקוסמוי עם חדרי משפחות מקסימים ופעילויות נהדרות לכל המשפחה.

הסוויטה המשפחתית של המלון כוללת שני חדרי שינה, ובכל אחד מהם יש טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת חמה, מיזוג אוויר, כספת, מרפסת הפונה אל הים ועוד. בנוסף, המלון מציע וילה עם בריכה פרטית ומטבחון. ניתן לתאם מראש הוספת עריסה לתינוק לחדר בחינם.

בחדר המשחקים של המלון הילדים יוכלו ליהנות ממגוון צעצועים, משחקים, ספרים וסרטים. כמו כן, תוכלו לתאם מראש שירותי בייביסיטר (שמרטפות) לילדים (בתוספת תשלום). וקי'ס בוטיק מרוחק מעט מהרחוב הראשי והסואן, ולכן הוא מתאים למשפחות שרוצות ליהנות מחופשה שקטה יותר. עם זאת, מונית למרכז היא יחסית די זולה, כך שבשביל אתר נופש כזה, המרחק שווה את זה. השילוב בין השירותים הייעודיים למפחות, החדרים המעולים והמיקום הופכים את רוקי'ס בוטיק למתחרה מכובד ברשימות מלונות מומלצים בקוסמוי למשפחות עם ילדים.

מסעדת הביסטרו הנמצאת בגינה של המלון משקיפה על הבריכה, ומציעה מנות גריל, פירות ים, פיצות, אוכל ים תיכוני ומנות מהמטבח התאילנדי כמובן. במלון יש מסעדה נוספת, The Dining Room (חדר האוכל), מעט יוקרתית יותר המציעה מנות מהמטבח הצרפתי עם טוויסט מודרני.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


 אתר הנופש והספא מלטי ביץ' Melati Beach Resort & Spa

מלטי ביץ' הוא אתר נופש יוקרתי אך מתאים למשפחות, הממוקם בחוף מבודד ויפהפה בצפון קוסמוי. זהו אתר נופש רגוע ומבודד ומתאים בעיקר למשפחות המגיעות אל קוסמוי עם ילדים ומעדיפות שקט, אשר לא מפריע להן להיות מרוחקות מעט ממרכז העניינים. הוילה המשפחתית של מלטי ביץ' היא לא פחות ממדהימה: היא כוללת בריכה פרטית, מרפסת וסלון מרווח שהופך להיות חדר שינה נוסף. כמו כן, יש בה טלוויזיה, נגן DVD, ערוצי כבלים, כספת, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי ועוד.

במועדון הילדים של מלטי ביץ' הילדים יוכלו להכיר חברים חדשים וליהנות ממגוון פעילויות. כמו כן, המלון כולל 2 בריכות שחייה (וגם בריכת ילדים), 2 מסעדות וספא, ומספק שירותי הסעות לחוף צ'אוונג ולשדה התעופה (חלק מהשירותים והמתקנים כרוכים בתוספת תשלום).

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


שיבא סמוי Shiva Samui

שיבא סמוי הוא בית מלון מומלץ בקוסאמוי – אתר נופש בדירוג של ארבעה כוכבים בחוף מבודד, במרחק של כחמש דקות נסיעה מלמאי וכעשרים דקות נסיעה מחוף צ'אוונג. בשיבא סמוי תוכלו לבחור בין סוויטת 2 חדרי שינה מרווחת, לבין אחת מהוילות המפוארות הכוללות בריכה פרטית. מועדון הילדים במלון שווה במיוחד וכולל משחקי קופסא, משחקי וידאו, צעצועים וגם מגוון פעילויות במהלך היום עם חטיפים ושתייה קלה.  כמו כן, תוכלו לתאם שירותי בייביסיטר (שמרטפות) מראש ובתוספת תשלום.

בשיבא סמוי יש מגוון פעילויות במהלך היום: מגרש טניס, ספורט ימי, שיעורי יוגה ועוד (חלק מהפעילויות כרוכות בתוספת תשלום). במסעדת המלון תוכלו ליהנות מנוף לים ומארוחה עם מנות מהמטבח התאילנדי לצד מנות בסגנון פיוז'ן צרפתי אסייתי.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


אתר הנופש אידיליק סאמוי – Idyllic Samui Resort 

אידיליק סאמוי, ריזורט מומלץ בקוסמוי בדירוג 4 כוכבים, נמצא מול האוקיינוס במפרץ Samrong (סאמרונג) ומציע גישה ישירה לחוץ. חוף צ'אוונג (Chaweng) הידוע מרוחק רק 15 דקות נסיעה מהריזורט. במקום ניתן ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם.

כל יחידת נופש כוללת גן טרופי, בריכה פרטית וחניה. בכל החדרים ישנו מטבח פרטי – עניין שלא מובן מאליו למצוא בחיפוש מלונות בקוסמוי  ואחת הסיבות למיקומים הגבוהים של הריזורט בדירוגי מלונות מומלצים בקו סמוי למשפחות עם ילדים – פינת ישיבה צמודה וחדר הלבשה נעים. גם טלוויזיה עם חיבור כבלים, מתקן ברביקיו ונגן DVD זמינים לאורחים.

אורחי הוילות נהנים מעיסויים שניתן להזמין מול היום או בוילה. במקום ניתן להזמין שירותי הסעה אל שדה התעופה וממנו.

האתר ממוקם 5 דקות בשייט סירה מ-Koh Som (Koh Som), בו אפשרויות אכילה מרובות. שדה התעופה של האי מרוחק 20 דקות נסיעה בלבד משם.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איזי טיים ריזורט Easy Time Resort 

איזי טיים ריזורט, בית מלון מומלץ בקוסמוי בדירוג 3 כוכבים, ממוקם לאורך חוף Laem Sor שבקו סאמוי ומרוחק 2 דקות הליכה בלבד מהחוף. במלון אינטרנט אלחוטי חופשי, מסעדה ובריכה חיצונית.

חדר המלון ממוזגים וכוללים מיני בר וסלון נפרד. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת חמה. על שפת הבריכה ניתן ליהנות מטיפולי עיסוי ומרפסות שיזוף. ניתן ליהנות גם מצלילה בסמוך לחוף.

האורחים נהנים ממנות תאילנדיות ואיטלקיות במסעדת המלון. המלון מרוחק 40 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי, ומספק הסעות אל/מנמל התעופה בבקשה מראש. המלון זוכה לציונים גבוהים בכל דירוג בתי מלון מומלצים בקוסמוי עם ילדים

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פאו ג'ין פון וילה Pao Jin Poon Villa 

פאו ג'ין פון וילה, מלון מומלץ בקו סאמוי בדירוג 4 כוכבים על חוף לאמאי, מרוחק 20 דקות משדה התעופה של סאמוי ובו וילות הכוללות מרפסת שמש ובריכה פרטית.

הוילות ממוזגות וכוללות ספת מיטה המשקיפה אל הבריכה. מבין המתקנים ניתן למנות טלוויזיה עם מסך שטוח, מתקנים להכנת שתייה חמה ונגן DVD. חלק מהוילות כוללות מטבחון ונוף פנוראמי אל החוף. הוילות מרווחות ומפנקות עבור משפחות ומקבלות המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בקוסמוי עם ילדים

במלון ניתן ליהנות משירות שמירת חפצים וארגון סיורים, כמו גם שירותי ניקיון וכביסה יומיים. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין ברחבי הוילות, ללא עלות.

המתחם מרוחק 10 דקות נסיעה ממרכזו של חוף צ'אוונג (Chaweng). חניה פרטית זמינה באתר ללא תשלום.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דה ביץ' סאמוי – The Beach Samui 

דה ביץ' סאמוי, בית מלון על חוף הים בקו סמוי בדירוג 4 כוכבים השוכן על החוף, מציע למשפחות המגיעות אל קוסמוי עם ילדים יחידות אירוח בשירות עצמי ועם רצועת חוף פרטית. במלון בריכת שחייה חיצונית וכן פינת ישיבה חופית. המלון מציע שירותי הסעה אל/משדה התעופה של סאמוי.

כל סוויטה משקיפה אל הים דרך דלתות זכוכית מרצפה עד תקרה, וכן מטבחון מאובזר ומרפסת. החדרים כוללים פינת ישיבה עם טלוויזיה ומיזוג אוויר. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים מוצרי טיפוח חינם.

צוות המלון יסייע לכם בארגון השכרת רכב, מתן מידע על טיולים בקוסמוי ותכנון טיולים לאטרקציות קרובות. אורחים גם אוהבים להירגע בעיסוי על החוף, טיפולי בריאות, סשנים של יוגה ואף צפייה בכוכבים עם טלסקופ, בתוספת תשלום. זהו מלון מושקע הזוכה להרבה פופולריות בכל רשימת בתי מלון מומלצים בקוסאמוי למשפחות עם ילדים.

מסעדות שונות נמצאות בסמוך למקום. חוף צ'אוונג (Chaweng Beach) מרוחק 25 קילומטר, ואילו לאמאי ביץ' נמצא 13 קילומטרים ממנו. אל שדה התעופה של קו סאמוי ניתן להגיע תוך 15 דקות נסיעה.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וילה טנמרה – Villa Tanamera 

וילה טנמרה, בית מלון מומלץ בקוסאמוי בדירוג 3 כוכבים על חוף ביג בודהה שבבו פוט (Bo Phut), מרוחק 15 דקות נסיעה משדה התעופה בסאמוי ומציע וילות עם מרפסות פרטיות אשר זוכות לשבחים רבים בדירוגי בתי מלון מומלצים בקוסמוי עם ילדים.

במלון יחידות אירוח מודרניות הכוללות ריהוט בעיצוב תאילנדי, מטבחון מאובזר שלא תמיד קל למצוא בין מלונות בקוסמוי וגם מיזוג אוויר וטלוויזיה, חלק מהוילות משקיפות לאוקיינוס או לבריכה. המלון כולל בית קפה בו מתענגים על משקאות קרים וחמים וכיבוד. ארוחת הבוקר הקונטיננטלית כוללת לחם, מיץ, תה וקפה.

אורחים נהנים מעיסויים מפנקים בחדרי העיסוי במלון. במקום בריכת שחיה חיצונית המוקפת כיסאות נוח.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית האירוח לאמסור רזידנס – Laemsor Residence 

לאמסור רזידנס, מלון מומלץ בקוסאמוי בדירוג 3 כוכבים באזור מגורים שליו בדרום האי קו סאמוי, מציע חופשה בקוסמוי למשפחות ביחידות אירוח מרווחות על החוף. במקום יש בריכה חיצונית, גישה ישירה לחוף הנהדר ואינטרנט אלחוטי חינם.

האורחים נהנים ממגוון פעילויות רחב, כגון צלילה, שנורקלינג ופעילויות מים אחרות. אפשרי לשכור סירת מנוע ולהפליג לאיים סמוכים ולפארק הימי Angthong. דלפק הקבלה ישמח לארגן לכם הסעות אל/מנמל התעופה, השכרת קטנוע או רכב ושירות עיסוי תאילנדי. חניה זמינה לאורחים ללא תשלום.

היחידות ממוזגות ומוקפות גן טרופי שופע ומעוצבות בטעם באלינזי ייחודי. יש בהן תקרות עץ, סלון עם טלוויזיה משוכללת ומטבח מאובזר – תמורה מעולה יחסית אל מלונות בקוסמוי באותה רמת מחירים, אשר מעניקה למלון מיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקוסמוי עם ילדים. מהמסדרון והמרפסת ניתן להשקיף לים. בבר Solar תוכלו ליהנות ממנות תאילנדיות בריאות.

מקום האירוח נמצא 20 דקות מלאמאי ביץ' ו-35 דקות נסיעה בלבד מ-Chaweng Beach (צ'אוונג ביץ'). נמל התעופה קו סאמוי מרוחק 45 דקות נסיעה מהמקום.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש וואזה בונגלוס Wazzah Resort Bungalows 

וואזה בונגלוס, ריזורט זול ומומלץ בקו סמוי בדירוג 2 כוכבים, שוכן על גבעה, מוקף מטעי קוקוס ומציע אינטרנט אלחוטי ללא עלות וחנייה חינם. האתר מורכב בונגלוס סביב בריכה חיצונית המוקפת צמחיה טרופית.

החדרים ממוזגים ומעוצבים בסטייל מקומי, עם טלוויזיה בכבלים, חדר רחצה צמוד ומיני בר. חלק מיחידות האירוח כוללות גם מטבח – עניין לא מובן מאליו בין מלונות בקוסמוי ואופציה מצוינת עבור משפחות המגיעות אל קו סאמוי עם ילדים.

המקום מרוחק 3 דקות נסיעה מקאנטרי קלאב Samui Santiburi. נמל התעופה סאמוי מרוחק 20 דקות נסיעה מהמקום.. קילומטר אחד מבית ההארחה נמצא Mae Nam Beach.

האורחים במקום נהנים מארוחת בוקר משובחת ומחטיפים המוגשים במשך היום במסעדה ובבר. הצוות מארגן פעילויות פנאי כדוגמת צלילה, טיולים ועיסויים – למרות המחירים המאוד נוחים של המלון. זוהי אחת הסיבות לציונים הגבוהים של המלון בדירוגי מלונות מומלצים בקו סמוי למשפחות עם ילדים. בעזרת דלפק הקבלה תוכלו להתארגן גם על כרטיס לשיט בסירה או על השכרת קטנוע בקו סאמוי.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש סאנסט קוסט סאמוי – Sunset Coast Samui Resort & Villas managed by AVANI

סאנסט קוסט סאמוי, אתר נופש בקוסמוי בדירוג 5 כוכבים הממוקם במפרץ Phang Ka, מציע נופש שליו על חוף הים החולי שבדרום-מערב קו-סאמוי. המקום מציע מטבח בינלאומי, בריכת חיצונית רוגעת, אינטרנט אלחוטי בגישה חופשית, מתקני כושר הזמינים כל שעות היממה והרבה מתקני ספורט מים בלתי ממונעים.

הריזורט ממוקם 15 דקות מ-Koh Tan ומ-Koh Madsum, בהם תוכלו לחוות רגעי שנורקלינג בלתי נשכחים. נמל התעופה של קו סמוי מרוחק 40 קילומטרים מהאתר.

החדרים הם בעלי עיצוב ייחודי וכוללים ריצוף עץ מסוגנן, תאורה חמימה היוצרת אווירה שכיף להיות בה, טלוויזיה גדולה (42 אינץ') ומשוכללת, פינת ישיבה הכולל ספה וחדר רחצה ובו מקלחת גשם. בכל הוילות יש בריכת שחייה פרטית – אין פלא שהמלון זוכה להמלצות נלהבות של משפחות בדירוגי מלונות מומלצים בקוסמוי עם ילדים

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש טרופיקל סיזן וילה – Tropical Season Villa Resort 

טרופיקל סיזן וילה, ריזורט מומלץ בקוסמוי בדירוג 4 כוכבים ב-Mae Nam Beach כולל גן טרופי נעים, חניה פרטית חינם, ואינטרנט אלחוטי בגישה חופשית. W Retreat Samui נמצא 2 קילומטרים משם.

יחידות האירוח, אליהן ניתן להכניס גם חיות מחמד, כוללות טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיזוג אוויר. חלק מיחידות האירוח כוללות פינת אוכל ו/או פינת ישיבה. בכל יחידה יש מטבח הכולל מיקרוגל, תנור, קומקום וטוסטר. כל יחידה כוללת חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. בכל וילה באתר נופש יש בריכה חיצונית פרטית. גם אופניים ניתן להשכיר במקום. זוהי רמת איבזור מעולה עבור חופשה משפחתית בהשוואה אל מלונות בקוסמוי באותה רמת מחירים ואחת הסיבות לציונים המעולים של בית המלון בדירוגי בתי מלון מומלצים בקו סמוי למשפחות עם ילדים

האזור פופולארי למשחקי גולף ורכיבה על אופניים הרציף Nam Pier נמצא 2.1 קילומטרים בלבד מאתר הנופש ואילו נמל התעופה של האי מרוחק 6 קילומטרים ממנו.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף לחצו כאן

 

קו סמוי - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 3.6 (5 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל