טיול משפחות לתאילנד

בנגקוק עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

בנגקוק בירת תאילנד היא עיר ענקית, מדהימה ועוצרת נשימה, אך גם מאוד רועשת, מלוכלכת וצפופה. בנגקוק שופעת באטרקציות לילדים ולמשפחות, ריכזנו עבורכם המלצות לטיול בבנגקוק עם ילדים, החל מאטרקציות בבנגקוק למשפחות (כולל וידאו ולינקים להזמנת כרטיסים עם הטבות), המלצות על מלונות למשפחות, מקומות לראות ומה לעשות בבנגקוק עם הילדים

בנגקוק היא כמובן תחנה הכרחית בתכנון טיול לתאילנד כי היא עיר הבירה ממנה יוצאות ואליה מגיעות רוב מוחלט של הטיסות הבינלאומיות לתאילנד. אך השאלה החשובה לתכנון טיול משפחות בבנגקוק היא – כמה זמן אתם מתכננים לטייל בתאילנד בסך הכל? אם יש לכם זמן, שווה להקדיש לבנגקוק כמה ימים. אם אתם לחוצים בזמן, טיול משפחות לתאילנד יכול להציע הרבה מאוד גם ללא הרעש והלכלוך של בנגקוק. אם אתם מתכננים להגיע אל בנגקוק עם ילדים לכמה ימים, הכנו עבורכם מדריך מקיף שכולל את כל מה שצריך לדעת בטיול משפחות לבנגקוק עם ילדים.

טיולים מאורגנים לתאילנד

בנגקוק עם ילדים – מידע נוסף למטייל

מחפשים מלון מומלץ למשפחה ל בנגקוק עם ילדים ? קיראו את הסקירה המלאה על בתי מלון למשפחות בבנגקוק

לפני הזמנת טיסה לתאילנד מומלץ לקרוא את המדריך המלא הכולל השוואת מחירים, מנוע חיפוש לטיסות זולות וסקירה על חברות תעופה המפעילות טיסות לתאילנד

כדאי מאוד לנחות בתאילנד כשכבר יש לכם באט תאילנדי (המטבע של תאילנד) במזומן איתכם. טיפ חשוב יחסוך לכם הרבה זמן וכסף באמצעות הזמנת באט תאילנדי לנתב"ג

שוקלים לשכור רכב בתאילנד? לפני קבלת החלטה כדאי לקרוא את המדריך המפורט על השכרת רכב בתאילנד

לפני שממשיכים מבנגקוק ליעדים אחרים בתאילנד כדאי לקרוא את הכתבה על הזמנת טיסות פנים בתאילנד

בנגקוק עם ילדים – אטרקציות מומלצות

פארק השעשועים עולם החלומות בנגקוק – עם כניסה ללא תור

עולם החלומות של בנגקוק (Dream World Bangkok) הוא פארק שעשועים בבנגקוק והוא לא יאכזב אף משפחה שמגיעה אל בנגקוק עם ילדים – הוא כולל מתקני שעשועים מהטובים ביותר בעולם, המיועדים לכל המשפחה, החל משיט גלים (water rapids), רכבות לצפייה בנוף (sightseeing trains) ועד רכבת הרים בשמים (sky coasters), מכוניות מתנגשות ועיירת השלג (Snow Town) בה יורד שלג כל השנה. כאן תטפסו עם הילדים על אפון הפלא של ג'ק (Jack's beanstalk) אל תוך "בית הענק" (Giant's House).

בתוך פארק השעשועים תעלו על רפסודה וצאו לשיט גלים סוערים (מים לבנים) ב'גרנד קניון', משם עלו על רכבת הנוף לסיור מסביב ללונה פארק ואל תוך ארץ הפנטזיה (Fantasyland) מתגעגעים לקור? בקרו ב'עיירת השלג' המלאה בשלג אבקתי ומגלשות שלג.

בלונה פארק הגדול בבנגקוק ילדים יכולים לעלות להמריא לשמים במתקן 'הדג המעופף' (Flying Fish) או לטפס על אפון הפלא של ג'ק מסיפור הילדים המפורסם ולבקר ב'בית הענק'.

רוצים לרכב במכונית מהסוג שבו נסעו סבא וסבתא? צאו לנסיעה באחת ממכוניות הענתיקה של עולם החלומות של בנגקוק.

זוהי אחת האטרקציות המובילות של בנגקוק למשפחות ובאופן טבעי התורים בכניסה יכולים להיות מאוד ארוכים ולגזול זמן יקר של חופשה בבנגקוק עם הילדים. הכרטיס שניתן להזמין בקישור מראש יגיע אליכם בצורת קוד שיישלח לטלפון הנייד וכך תוכלו לדלג על התור הארוך מאוד לקופות הכרטיסים ולהיכנס ישירות ללונה פארק של בנגקוק

להזמנת כרטיסים ללונה פארק בבנגקוק עולם החלומות

סי לייף בנגקוק SEA LIFE Bangkok

אלא אם כן אתם מחשיבים את האוקיינוס ההודי, סי לייף בנגקוק הוא האקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה. כאן תוכלו לצפות על יצורי האוקיינוס ב-360 מעלות כאשר הם שוחים דרך מנהרה שאתם יכולים ללכת דרכה. תוכלו להתקרב לכוכבי הים והפינגווינים וללמוד על העולם המסתורי והמופלא השוכן מתחת לפני הים.

ביקור בסי לייף בנגקוק, הממוקם קומה אחת מתחת למתחם האוכל בקניון סיאם פראגון (Siam Paragon mall), הוא אחת האטרקציות המומלצות למשפחות שמגיעות אל בנגקוק עם ילדים, והוא כולל סיור בתוך ספינה טרופה מלאכותית, עם כריש כמציל. טיילו מתחת ל-Rocky Hideout  ותראו את עקרב העכביש הענק ואת תמנון האוקיינוס השקט. כנסו ל״אוקיינוס הטרופי״ (Tropical Ocean ), שם תתוודעו לאקווריום ענק בגובה 8 מטרים המספק מראות פנורמיים של דגים טרופיים החיים בין שוניות מהממות.

סי לייף בנגקוק ילמד אתכם על מחזורי החיים ועל החשיבות ההולכת וגוברת של שימור חיי הים. ודאו שאינכם מחמיצים את גולת הכותרת של סי לייף: הליכה בתוך מנהרת תת-ימית מופלאה. בין כרישים, מדוזות, תריסניות (איגל ריי) ולהקות דגים בלתי רגילים.

להזמנת כרטיסים לסי לייף בנגקוק

חוויית מארוול The Marvel Experience

הורידו את האבק מגלימות הסופר-הירו שלכם בחוויית מארוול בבנגקוק, חוויה מלאת אקשן. האטרקציה, אחת האטרקציות המובילות של בנגקוק לילדים (ולהורים!) היא פרי יצירתם של כמה מהאנימטורים המובילים בהוליווד. תפגשו כאן את ספיידרמן, ההאלק ועוד. כמו כן, תוכלו לעלות על מתקן השעשועים ארבע-ממדי ולהציל את העולם.

היכנסו אל תוך מבנה ענקי בצורת כיפה היישר אל תוך חוויה קולנועית ב-360°, מופע סטריאוסקופי בארבעה ממדים והזדמנות לפגוש וללחוץ ידיים עם הכוכבים של מארוול עצמם. כאן תפגשו את ספיידרמן, קפטן אמריקה, ההאלק, וולברין, הפנתר השחור ועוד. המקום כולל יותר מ-20 מדמויות מארוול הממתינים לכם לעזור להם להציל את העולם, פלוס כמה משחקים רבי-משתתפים מדהימים. אם אתם מגיעים אל בנגקוק עם ילדים שמעריצים את גיבורי העל של מארוול אל תוותרו על האטרקציה הזו – הם לא יסלחו לכם.

החזיקו חזק, המתקן החדיש הזה יגרום לכם לשכוח שאתם בני אנוש והמציאות המדומה תיראה כל כך אמיתית שאולי תגרום לכם לחשוב שאתם יכולים לעוף.

להזמנת כרטיסים לחוויית מארוול בבנגקוק

פארק סיאם סיטי Siam Park City

פארק סיאם הוא אחד מהלונה פארקים הגדולים ביותר בדרום מזרח אסיה מלא במתקנים ממריצי אדרנלין. פארק השעשועים של בנגקוק, ללא ספק אחת האטרקציות הפופולריות של בנגקוק למשפחות עם ילדים, כולל גם את בריכת הגלים הגדולה ביותר בעולם, מתקן מגלשות מים מתפתל ופארק המים הגדול ביותר באסיה. הפארק הענקי כולל את בריכת הגלים הגדולה בעולם, ומבחר מגלשות מים גדולות, כמה עשרות מתקני שעשועים ואטרקציות, כולל רכבות הרים ואטרקציות מיוחדות, כמו  "הרפתקה באפריקה" ו"הרפתקאה בפארק היורה"

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים סיאם סיטי

מאדאם טוסו בנגקוק – כרטיס כניסה ללא תור

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו בנגקוק (Madame Tussauds Bangkok) מציג לראווה דמויות ציבוריות מפורסמות שנראות (או אולי לא) יותר טוב כשהן עשויות משעווה. הכרטיס החם שניתן להזמין בקישור מקנה לכם הטבה מיוחדת של "דלג על התור" שתחסוך לכם זמן יקר של חופשה בבנגקוק ותאפשר לכם להיכנס ישירות למוזיאון ולפגוש דמויות כמו אלברט אינשטיין, פיקאסו, מרק צוקרברג, הנסיכה דיאנה, בראד פיט, גנדי, ועוד.

דלגו על תורות התיירים לאחר הזמנת הכרטיס המיוחד והיכנסו ראשונים לאחת המובילות שבין אטרקציות בבנגקוק למשפחות כדי להצטלם עם סלבריטיז, כוכבי הספורט ומנהיגים מעולם הפוליטיקה והדת. כאן גם תלמדו על מנהיגים ואנשים שעזרו לעצב את אסיה בחוויה שהיא חינוכית באותה מידה שהיא מהנה.

אם אתם מגיעים אל בנגקוק עם ילדים הסבירו להם שכאן הם יוכלו לצלם תמונת פרופיל נהדרת כדי לעלות לפייסבוק – עם מרק צוקרברג עצמו. לחצו ידיים עם ברק אובמה  ועם רעייתו מישל. במדאם טוסו בנגקוק תפגשו כוכבי קולנוע אסיאתיים כמו ג'קי צ'אן ומישל יו ותוכלו לנסות להחזיר את בראד פיט לאנג'לינה ג'ולי.

להזמנת כרטיסים למוזיאון השעווה מדאם טוסו בנגקוק

כרטיס משולב לאטרקציות בבנגקוק – סי לייף בנגקוק ומאדאם טוסו

בקרו בשתיים מהאטרקציות הפופולריות של בנגקוק עם כרטיס משולב נוח לסי לייף ומדאם טוסו. ראו את הסלבריטאים, הספורטאים, מנהיגי עולם מהעבר ומהיום כבובות שעווה דמויות מציאות.

אחר כך, התפעלו מהפינגווינים, לכו במנהרת האוקיינוס וראו יצורים ימיים גדולים כמו כרישים וסטינג רייז בסי לייף.

להזמנת כרטיס משולב לסי לייף ומדאם טוסו בבנגקוק

סיור אופניים תרבותי Siam Boran Culture Bike Tour

עלו על זוג אופניים לטיול בבנגקוק העתיקה וגלו את המבוך הנסתר של רחובות צדדיים ציוריים והתרבות השוקקת חיים בליבה של בנגקוק הישנה (Old Bangkok). בקרו בצ׳יינטאון של בנגקוק כדי ליהנות מאוכל רחוב מדהים, התפעלו מיופיים של הפרחים בשוק הפרחים Pak Khlong Talat, צאו לשיט במעבורת החוצה את נהר צ׳או פראיה (Chao Phraya River) והאכילו צבים במקדש ואט פראיון (Wat Prayoon Temple).

הטיול הזה הוא דרך מושלמת עבור משפחות המגיעות אל בנגקוק עם ילדים הרוכבים היטב על אופניים להימנע מעל הפקקים הגדולים ולצאת לטיול בבנגקוק לאורך שבילי הגנים החבויים ומסלולי הרכיבה השלווים לאורך התעלה ועד דוכני השוק הסואנים ודוכני האוכל של צ׳יינטאון, שם תטעמו כמה מנות תאילנדיות מסורתיות הנמכרות כאוכל רחוב.

ולאחר שטעמתם את המאכלים המעניינים, עשו את דרככם לאורך השביל היפהפה המוביל לשוק הפרחים Pak Khlong Talat וספגו את ניחוחות הפרחים האקזוטיים המגיעים מכל רחבי תאילנד.

לאחר מכן תוכלו לעצור למנוחה על המעבורת החוצה את הנהר לבירה העתיקה של תאילנד ולספוג את נוף המים המרהיב. לסיום, בקרו במקדשים בודהיסטים יפהפיים והאכילו את הצבים העצלים המהלכים על שטחי המקדש השלו.

להזמנת טיול אופניים בבנגקוק העתיקה

השוק הצף דאמנן סאדואק (Damnoen Floating Market) – סיור מודרך פרטי

שיט פרטי מודרך בשוק הצף בבנגקוק דאמנן סאדואק מספק טעימה אותנטית של תאילנד. שוטו בשלווה על מימיו החמימים של השוק הצף על גבי סירה תאילנדית מסורתית והתבוננו בדוכנים הצבעוניים, המוכרים הידידותיים והסירות הרבות הממלאות את התעלות. זוהי אטרקציה תיירותית פופולרית בבנגקוק המהווה למעשה את אחד המקומות הסמליים ביותר של תאילנד.

מדריך מקומי יעדכן אתכם בפרטים הנוגעים להיסטוריה המרתקת של השוק ויספק לכם המלצות טובות על המקומות המגישים את האוכל התאילנדי הטעים ביותר. תוכלו להריח את המאכליים השונים ולהחליט בעצמכם!

בדוכני עבודות היד תוכלו לבדוק קישוטי מעשה-יד, ובדים באריגת-יד. עבור משפחות המגיעות אל בנגקוק עם ילדים קטנים, מומלץ לקנות כאן צעצועי עץ עבודת יד. לחלופין, נוחו בסירה ותנו לאווירה המיוחדת ולאנרגיה להציף אתכם בעודכם לוגמים חלב קוקוס ישירות מהאגוז.

להזמנת שיט מודרך בשוק הצף דאמנן סאדואק בבנגקוק

עוד שוק צף מומלץ בבנגקוק – אמפווה (Amphawa)

כשעה דרומית לבנגקוק באוטובוס, אמפווה הוא השוק הצף האותנטי ביותר בסביבת בנגקוק, וילדים בדרך כלל נהנים בו מאוד.

הארמון הגדול: סיור חצי יום פרטי

הצטרפו למדריך שלכם לסיור בן ארבע שעות בארמון הגדול – המקום שבו חיו מלכי תאילנד. הארמון ממזג  אלמנטים אירופאים ותאילנדים של אדריכלות.

בתוך ארמון המלך בבנגקוק תוכלו לראות פסל ברקת של בודהה שנחשב לפסל הקדוש ביותר בתאילנד. הפסל עשוי מאבן ג׳ייד מוואט פרא קאו (Wat Phra Kaew).

תלמדו על חשיבותו של כל מבנה בעודכם מסיירים בארמון ההלוויות (Funeral Palace), ארמון קבלות הפנים (Reception Palace), היכל המלכות (Throne Hall), היכל ההכתרה (Coronation Hall) ובית ההארחה המלכותי (Royal Guest House). אם אתם מתכננים חופשה בבנגקוק עם הילדים אל תוותרו על ההזדמנות להראות להם ארמון של מלך אמיתי.

להזמנת טיול מודרך בארמון מלך תאילנד בבנגקוק

פארק השעשועים LINE Village Bangkok

גלו אטרקציות, משחקים אינטראקטיביים וכמה מההזדמנויות הטובות ביותר לצילום בפארק השעשועים LINE Village בנגקוק. פגשו את בראון, קוני, סאלי, שוקו והחברים החמודים שלהם לסלפי עם החבר החדש הכי טוב שלכם.

באמצעות טכנולוגיה מגניבה חדשה וכיף מהסוג הישן, פארק השעשועים בבנגקוק מאפשר לכם לפתור תעלומות, לגלות עוד על הדמויות האהובות וליהנות מחוויה מיוחדת בלב בנגקוק עם הילדים..

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים LINE Village בנגקוק

מרפסת התצפיות של ביוקי Baiyoke Sky Observation Deck

נופים עוצרי נשימה מעל העיר בנגקוק ומעבר אליה נשקפים מאחד המגדלים הגבוהים ביותר בעיר. תוכלו להשקיף על בירת תאילנד כולה הנפרשת מול עיניכם מגובה של 250 מטר!

קומת התצפית המסתובבת של בית המלון מספקת מראות פנורמיים מהממים של הבירה התאילנדית שמרשימים לאור קרני השמש הזוהרת של היום באותה מידה שהם מעוררי התפעלות כשהם מוארים באורות הניאון של שמי הלילה הבנגקוקים. אם אתם מגיעים אל בנגקוק עם ילדים זו יכולה להיות חוויה מושלמת של תצפית על בנגקוק מלמעלה.

תוכלו להתפנק בקוקטייל חינם ופשוט לנוח וליהנות משלוות הרגע כשאתם 84 קומות מעל הקרקע. מעט שלווה בבנגקוק היא לא משהו שאפשר סתם לנפנף.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה מרפסת התצפית של ביוקי בבנגקוק

הגשר מעל נהר קוואי: סיור מודרך פרטי יום שלם מבנגקוק

הגשר על נהר קוואי הפך מפורסם כשהופיע בסרט זוכה הפרסים "הגשר על נהר קוואי" משנת 1957. כאן תהיה לכם הזדמנות לחצות אותו בעצמכם ברגל בסיור פרטי מודרך של יום שלם מבנגקוק. תלמדו על ההיסטוריה הטראגית של הקרבות שהתחוללו כאן ותשבו לארוחת צהריים במסעדה מקומית.

המסילה הנקראת ׳מסילת המוות׳ שהגשר על נהר קוואי הוא נקודת השיא שלה, נבנתה בידי שבויי מלחמה אסיאתיים במלחמת העולם השנייה במטרה לחבר בין מיאנמאר לבין תאילנד. אורך המסילה שנבנתה היה 250 מייל והתנאים היו כ״כ גרועים שרוב השבויים שהועבדו בפרך כעבדים מתו כתוצאה ממחלות, תת-תזונה ותשישות.

בסיור המרתק הזה, יאספו אתכם מבנגקוק ויסיעו אתכם לעיירה קנצ׳נבורי (Kanchanaburi), שם תשבו לארוחת צהריים מהנה במסעדה מקומית ותחלקו כבוד למי שנטל חלק בפרוייקט המסוכן.

חצו את הגשר ברגל, התבוננו בנוף המדהים העומד בסתירה להיסטוריה האפלה, וראו חלקים מהגשר המקורי שמוצגים היום במוזיאון המלחמה. בקרו בשני בתי קברות שבהם קבורים כ-9,000 חיילים ולמדו על המציאות הקשה של זמני מלחמה. מתאים בעיקר למשפחות שמגיעות אל בנגקוק עם ילדים בגילאי בית ספר, פחות לגילאי גן.

להזמנת טיול לגשר על נהר קוואי מבנגקוק

סיאם העתיקה Ancient Siam (Ancient City)

האטרקציה התיירותית בבנגקוק "סיאם העתיקה" היא המוזיאון הפתוח הגדול ביותר בעולם. כאן תזכו להזדמנות לחקור את ממלכת תאילנד ביום אחד בלבד. סיירו או רכבו על אופניים ברחבי גני הפסלים היפהפיים וגלו בהם שחזורים בגודל מלא של מקדשים עתיקים, אנדרטאות ומבנים מפורסמים.

קחו הפסקה מאורות הניאון של בנגקוק ותיהנו מהרפתקה בבנגקוק עם הילדים במוזיאון הפתוח השלו של סיאם העתיקה, אחת האטרקציות המעניינות של בנגקוק למשפחות. לכו לאיבוד בגנים השופעים, הנחלים והבריכות, וגלו כמה מהאתרים ההיסטוריים והאטרקציות התרבותיות החשובות של תאילנד.

תגלו כאן ארמונות מהודרים ומקדשים יפהפיים הממוקמים בדיוק כפי שאפשר למצוא אותם בתאילנד האמיתית. צאו ל"טרק" (יותר נכון, מיני טרק) בכפרי ההרים המיוערים של צפון תאילנד וכנסו ל׳גן האלים׳, שם תראו פסלים מהממים המתארים ישויות קדושות מבודהיזם והינדואיזם. אפילו השוק הצף דאמנן סאודואק מיוצג כאן. תמצאו כאן גם המון מקומות לשבת ולנשנש משהו, והרבה פינות אידיליות לשבת לפיקניק עם המשפחה.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה בבנגקוק "סיאם העתיקה"

מופע מואי תאי חי Muay Thai Live Show

מופע מיוחד במינו שבו תלמדו כיצד האיגרוף התאילנדי, אמנות המאי תאי העתיקה והקדושה התפתחה והפכה לאחת מאמנויות הלחימה המדהימות ביותר בעולם.

פגשו גיבורים עם שמות משוגעים כמו  Tiger King in Disguise (מלך הנמרים בתחפושת), Prisoner with Eight Limbs (אסיר בעל שמונה גפיים) ו- Warrior of Broken Swords (לוחם החרבות השבורות).

צפו בשתי תחרויות אגרוף תאילנדי חובבני בכיכובם של לוחמים שנבחרו ע״י מאסטר המאי תאי האגדי Sane Tubthimtong. שימו לב שמדובר אמנם על ספורט אבל הקרבות אלימים ואם אתם מגיעים אל בנגקוק עם ילדים קטנים הפעילו שיקול דעת.

להזמנת כרטיסים למופע איגרוף תאילנדי בבנגקוק

סיור אופניים לילי ב- Siam Ratree

צאו לטיול בבנגקוק לאור הירח בסיור האופניים המהנה הזה. מדריך תאילנדי דובר אנגלית ידריך אתכם, יראה לכם היכן להשיג את ארוחת הערב הטעימה ביותר בבנגקוק, את ספא הדגים, וטיול מעבורת החוצה את הנהר. בספא הדגים תוכלו להרגיש את הדגים בכפות רגליכם, כאשר הם מכרסמים את העור המת ועוזרים לעור בכפות הרגליים שלכם להתחדש (אל תדאגו, אין כאן שום פיראנות). לאחר מכן תנעלו את הנעליים ותחזרו לרכב על האופניים ברחבי בנגקוק.

בנגקוק בשעת לילה היא מקום קסום, עיר שאינה נרדמת וסיור אופניים בה הוא חובה. תראו את הרחובות הצדדיים, את השכונות המקומיות התוססות, את המקדשים הישנוניים ואת האוצרות החבויים של בנגקוק. תרגישו את הקסם המיסטי של הקהילה הסינית הגדולה, תראו מקדש מקומי ותרגישו את הבאז של הרחובות המוארים באורות ניאון. הסיור כולל ארוחת ערב של אוכל רחוב בבנגקוק הכלולה במחיר הכרטיס שניתן להזמין מראש בקישור – תוכלו לבחור איזה אתם רוצים. נשנושים נוספים יוגשו לכם בשוק הפרחים, לפני חציית נהר צ׳או פראיה (Chao Phraya River) כדי לבדוק את המקדשים השלווים שלאורך גדות הנהר.

להזמנת כרטיסים לטיול אופניים לילי בבנגקוק

קארטינג בבנגקוק

אטרקצית הקארטינג איזי קרט בנגקוק (EasyKart Bangkok) שמה אתכם מאחורי ההגה של מכונית מירוץ משלכם במסלול הקארטינג המקורה המלהיב הזה. זוהי אחת האטרקציות הפופולריות בקרב משפחות המגיעות אל בנגקוק עם ילדים – כאן תלמדו את כללי ה'כביש' מסגל מנוסה ותעקבו אחר המהירות והזמן שלכם לעומת נהגים אחרים.

איזי קרט בנגקוק היא הדרך הטובה ביותר להקפיץ את האדרנלין בגו קארט מותאם אישית.

מדריכים עם הסמכה מאוד גבוהה ישתפו אתכם בכללים ובתקנות, ילמדו אתכם את אמצעי הנהיגה הבסיסיים והכי טוב, הם יוודאו שאתם נהנים. יש כאן עד 4 מדריכים המשגיחים על כל מירוץ.

רוצים לראות איך אתם בהשוואה לנהגים אחרים? תקבלו רשימה מודפסת של המהירויות כל סיבוב, כך שתוכלו לראות מה ממוצע המהירות שלכם ומה היה הסיבוב הכי מהיר שלכם.

להזמנה מראש של כרטיסים לאיזי קרט בנגקוק

סיור אוכל רחוב בשעות הערב בצ׳יינטאון בבנגקוק

הצ׳יינטאון של בנגקוק, הנקרא Yaowarat, הוא מקום שבו חובבי אוכל יכולים לחגוג. בערב הזה תלכו בעקבות מאכלי הרחוב הטעימים ביותר של תאילנד, תדגמו יותר מעשר מנות מקומיות בדוכנים המנוהלים ע״י משפחות ובמזללות מוכרות של אוכל תאילנדי-סיני.

בין מנה למנה תפגשו דמויות מקומיות מעניינות ותלמדו על המנהגים שמאפיינים את רובע האוכל הזה.

להזמנת סיור אוכל בצ'יינהטאון בבנגקוק

מוזיאון ארוואן Erawan Museum

המוזיאון הזה באמת מיוחד במינו ואטרקציה פחות מוכרת יחסית לאטרקציות תיירותיות בבנגקוק. בקרו בגנים קסומים, התבוננו באוסף מרהיב של כלי חרסינה ופורצלן בקומת המרתף, עלו לקומה העליונה והקשיבו לצליל החצוצרה הבוקע מתוך פסלי הפילים כל פעם שהולכים מתחתיהם. מוזיאון ארוואן מייצג את גדולתו של הסוברנהומי ומשמש כסמל לממלכת סיאם.

חפשו את הפיל הענק התלת-ראשי – הפסל המתנוסס מעל המוזיאון השמיימי הזה השוכן בתוך ההמולה של בנגקוק. אם אתם מגיעים אל בנגקוק עם ילדים, המליצו להם לספור את הפילים הנמצאים בפנים לאורך גרמי המדרגות המרהיבים. תיהנו מהפגודות התאילנדיות ותקרות הויטראג׳, ולמדו שיעור או שניים על אמנות ועיצוב תאילנדים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון ארוואן בבנגקוק

בית ג׳ים תומפסון: סיור מודרך חצי יום בבנגקוק Jim Thompson House: Private Half-Day Guided Tour

גלו את סיפורו של ג׳ים תומפסון, האדריכל ואיש העסקים האמריקאי אשר הציל את תעשיית המשי של תאילנד. סיירו בבית המהמם דמוי ההיכל שבו תומפסון חי עד היעלמותו המסתורית ב-1967.

סיור מודרך פרטי ייקח אתכם לסיבוב בתוך הבית בעודכם מתפעלים מאוסף האמנות הנהדר ושומעים את סיפורו המופלא והמפתיע של תומפסון.

להזמנת סיור מודרך בבנגקוק בבית ג'ים טומפסון

שיט על פני הנהר והתעלות

שיט בספינה בתעלות החוצות את בנגקוק והן בנהר הגדול הן דרך מצויינת להכיר את בנגקוק בשילוב עם חוויית שיט לכל המשפחה. שירות האוניות קלונג סאן סאפ (Khlong Saen Saep Boat Service) חוצה את התעלות במרכז בנגקוק ובעיקר משמש את המקומיים. הצ'או פראיה אקספרס (Chao Phraya Express) היא אוניה שיוצאת בזמנים קבועים וחוצה את הנהר מגדה לגדה.

לסיורים מודרכים של התעלות המערביות בתונבורי (Thonburi), מקום בו אפשר לראות כיצד חיים המקומיים ליד המים, עלו על הסקייטריין (Skytrain) לעבר ספאן טקסין (Saphan Taksin) ושכרו שם סירה ארוכה ממזח תה סאטון (Tha Sathon pier).

הקניון הטוב ביותר לשופינג בבנגקוק עם ילדים: MBK

קניון ענק, זול וידידותי יותר לילדים מרוב קניוני היוקרה המקבילים.

מוזיאון סיאם (Museum of Siam)

זהו המוזיאון הטוב ביותר לילדים בבנגקוק. הוא שוכן במבנה מיוחד ששימש בעבר כארמון, ולאחרונה נערכו בו שיפוצים נרחבים. יש כאן תערוכות אינטראקטיביות מצויינות, מותאמות לילדים, שסוקרות את ההיסטוריה של בנגקוק ותאילנד.

עולם הספארי (חיות ואקווריום) (Safari World)

עולם הספארי נמצא כשעה נסיעה מחוץ לבנגקוק. ספארי שכולל המון בעלי חיים ואקווריום תצפית לדגים וחיות ימיות. יש גם מופעים מומלצים לילדים של חיות מאולפות, מדולפינים מקפצים ועד פילים מציירים. מאוד מומלץ לילדים.

גן השעשועים הטוב ביותר לילדים בבנגקוק: לומפיני פארק (Lumpini Park)

פארק נהדר להליכה ולשיט. יש כאן גן שעשועים מצויין ואפשר לצפות פה בלטאות חמודות שמטיילות באזור.

השוק הטוב ביותר עבור הורים עם ילדים: שוק סוף השבוע צ'אטוצ'אק (Chatuchak weekend Market)

זהו שוק ענק, חם וצפוף – אז הכינו את עצמכם. אבל מדובר בחוויה כייפית מאוד.

בזאר הלילה אסיאטיק (Asiatique Night Market)

בזאר הלילה אסיאטיק הוא משהו בין שוק לילה לבין קניון, עם לונה פארק וגלגל ענק ועוד אטרקציות. יש כאן המון חנויות לשופינג ויופי של אפשרויות אוכל לילדים.

גן החיות דוסיט (Dusit Zoo)

גני חיות הם בדרך כלל יעד מצויין לטיולי משפחות בחו"ל. גן החיות דוסיט בבנגקוק הוא לא גן החיות הטוב ביותר בעולם, אבל יש כאן הרבה חיות מעניינות ופארק מוצל ומרגיע ששווים את מחיר ההגעה במונית ומספקים יום חוויתי ומוצלח לכל המשפחה.

המלצה נוספת – קינוח תאילנדי מומלץ לילדים: אורז דביק עם קרם קוקוס ומנגו

אחד הקינוחים האהובים ביותר על ילדים, יותר מכל הקינוחים התאילנדים האחרים. אפשר למצוא אותו בכל פינה בדוכני רחוב ומסעדות. היתרון ברור – זה לא רק קינוח טעים מאוד שילדים זוללים בשקיקה, אלא גם שילוב בריא ומזין של פרי, אורז וקוקוס. השיגו את המתכון והיערכו להכין כאלה לילדיכם גם כשתחזרו לישראל, הם יבקשו.

בנגקוק עם ילדים
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל