השכרת רכבים בתאילנד

השכרת רכב בתאילנד – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

השכרת רכב בתאילנד – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיחסוך לכם מאות שקלים מתעדכן ברציפות בכל המבצעים, ההנחות והמחירים בכל חברת השכרת רכב בתאילנד. בנוסף קיראו את המדריך השימושי להשכרת רכב בתאילנד – טיפים לנהיגה בתאילנד, מידע על כיוון הנהיגה בתאילנד וחוקי התנועה, תנאי סף עבור השכרת רכב בתאילנד ומידע על ביטוח רכב בתאילנד

השכרת רכב בתאילנד יכולה להיות יותר זולה ופשוטה הרבה יותר בעזרת מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל, המתעדכן אוטומטית במחירים של כל החברות והסוכנויות המספקות שירותי השכרת רכב בתאילנד. ברוב המיקרים מנוע השוואת המחירים יחסוך לכם מאות שקלים, או יותר, במחירי השכרת רכב בתאילנד – פשוט מלאו את הטופס ותנו למנוע החיפוש להשוות עבורכם את המחירים מכל החברות, כולל מבצעים והנחות

השכרת רכב בתאילנד מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בתאילנד – עוד מידע חשוב

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

טיסות פנים בתאילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית באט תאילנדי במזומן לטיול בתאילנד – המלצות

השכרת רכב בתאילנד – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

 

הנה כמה עצות שיקלו עליכם את הנסיעה בתאילנד

השכרת רכב בתאילנד בהחלט לא דומה להשכרת רכב באירופה או בארה"ב, אך יחד עם זאת היא לא מסובכת כמו שאולי אתם חושבים, גם למי שאינו מדבר תאית. אך הנהיגה בתאילנד היא בהחלט סיפור שונה ורבים מהתיירים מעדיפים לשכור שירות הסעה – כלומר לשכור רכב עם נהג. שירות כזה ניתן לקבל כמעט אצל כל חברת השכרת רכב בתאילנד.

טיולים מאורגנים לתאילנד

השכרת רכב בתאילנד – רישיון נהיגה

אם אתם מעוניינים לשכור רכב בתאילנד ולנהוג בו בעצמכם, עליכם להציג רישיון נהיגה קבוע (ולא זמני) , בחלק מהמיקרים זה יכול להיות רישיון נהיגה ישראלי. חלק מספקיות השכרת רכב בתאילנד דורשות רישיון נהיגה בינלאומי. שימו לב שאם רישיון הנהיגה שלכם אינו באנגלית, צריך להציג תרגום מוסמך שלו לאנגלית כדי לבצע השכרת רכב בתאילנד, והדבר די מסובך כך שכבר עדיף להוציא רישיון נהיגה בינלאומי אותו יקבלו בכל חברה. אם אתם שוכרים רכב בתאילנד וודאו שגם הדרכון וגם רישיון הנהיגה שלכם נמצאים עליכם כל הזמן כאשר אתם נוהגים בתאילנד. רוב החברות המספקות השכרת רכב בתאילנד דורשות שגיל הנהג יהיה מעל 21.

בהרבה סוכנויות השכרת רכב בתאילנד מציעים אופציה פופולרית של השכרת מיניואן עם נהג, שמתאימה במיוחד למיקרים של טיול משפחות לתאילנד עם ילדים – מכיוון שבכל זאת תאילנד היא מדינה מאתגרת לנהיגה עצמית, והנהג התאילנדי שמכיר את המנהגים המקומיים יכול לפתור לכם הרבה בעיות פוטנציאליות. אבל שימו לב שלא כל הנהגים התאילנדים דוברי אנגלית – בררו זאת עם חברת השכרת הרכב בתאילנד.

נהיגה בתאילנד – טיפים חשובים

צפו בסרטון לקבלת טיפים ועצות שימושיות בעניין נהיגה בתאילנד –

הכבישים בתאילנד נחשבים טובים יחסית למדינת עולם שלישי, בעיקר בערים הגדולות ובכבישים הראשיים. אבל למרות שהכבישים עצמם אולי בסדר, הנהיגה של התאילנדים ידועה לשימצה. בנהיגה בתאילנד, תצטרכו לשים לב במיוחד לנהגי אופנועים המגיעים כל הזמן מכל כיוון בחוסר אחריות מוחלט. עוד תופעה ייחודית לנהיגה בתאילנד היא כלבים שמשוטטים בכבישים ולפעמים אפילו ישנים על הכביש, כאילו נמאס להם לחיות.

מומלץ לא לנהוג בשעות הלילה בכבישים המהירים בתאילנד אם זה אפשרי לתכנן את הטיול אחרת.  בשעות הלילה האוטוסטרדות של תאילנד מתאפיינות בהרבה משאיות כבדות, ונהגי המשאיות הנוסעים בלילה ידועים כבעייתיים מאוד בתאילנד. למרות הדימוי השלילי רוב הנהגים התאילנדים, שנוסעים על אוטו רגיל (לא רכב דו גלגלי ולא משאית) דווקא יחסית רגועים בדרך כלל.

תאילנד היא מדינה בודהיסטית באסיה עם תרבות מאוד שונה מתרבות המערב, גם בעניין תרבות הנהיגה ו"שפת הכביש". למשל, יש ארצות שבהן ההבהוב בפנסים הקדמיים הוא סימן לכך שהנהג מפנה לכם את הדרך. בתאילנד, לעומת זאת, כאשר נהג מפעיל את האורות הקדמיים, הכוונה שלו היא לומר לכם שתפנו את הדרך כי הוא לא מתכוון לעצור.

הנהיגה בתאילנד יכולה להיות די פרועה אבל בכל זאת יש חוקי תנועה בתאילנד ואם תעברו צומת ברמזור אדום או תנהגו משמעותית מעל המהירות המותרת, בהחלט ייתכן שתיעצרו ע"י שוטר. בהחלט ייתכן שאם השוטר יבין שאף אחד מהנוסעים לא מדבר תאית, הוא יוותר ויסמן לכם להמשיך. האפשרות השנייה היא שהוא יתחיל לרשום לכם קנס… תיירים רבים המכירים היטב את תאילנד מציעים לשוטר לשלם את הקנס במקום במזומן. כמובן שמדובר למעשה בשוחד אבל ברוב המיקרים השוטר מוכן לקבל במזומן סכום נמוך יותר ולחסוך לכם גם את אגרת הטיפול בקנסות שגובה חברת השכרת רכב בתאילנד וגם את הצורך להתייצב בתחנת המשטרה.

הנהיגה בתאילנד היא בצד שמאל של הכביש, כמו באנגליה. נהגים ישראלים לעיתים חוששים מנהיגה בתאילנד בגלל הנהיגה בצד ההפוך של הכביש, אבל לרוב נהגים מתרגלים לכך מהר מאוד.

חוקי התנועה בתאילנד מחייבים נהגים ונוסעים במושב הקדמי לחגור חגורת בטיחות בנסיעה. בכבישים פרבריים המהירות המותרת היא בד"כ 50 עד 60 קמ"ש, ובכבישים המהירים המהירות המותרת היא בין 90 ל-120 קמ"ש – שימו לב לשילוט הגבלת המהירות בכביש בו אתם נוסעים.

בנוסף חוקי תאילנד מחייבים כל נהג לרכוש ביטוח צד ג' בעת ביצוע השכרת רכב בתאילנד אך ההמלצה היא לרכוש ביטוח מקיף – ודאו האם מחיר ההשכרה כולל ביטוח מקיף או לא.

נהיגה בבנגקוק

נהיגה בתאילנד היא עניין אחד, ונהיגה בבירת תאילנד בנגקוק היא עניין אחר לגמרי, בגלל הנהגים המשוגעים, האופנועים והטוקטוקים שמגיעים משום מקום והפקקים האינסופיים. אם אתם נוחתים בשדה התעופה של בנגקוק ומזמינים את השכרת הרכב משדה התעופה בבנגקוק כדי לצאת מייד לעיר סמוכה כמו קנצ'נבורי או איוטאיה זה לא מכביד כי הכבישים המהירים הם אופציה טובה, הם יוצאים ישר החוצה מבנגקוק בלי להיכנס לשכונות העיר הצפופות, והתנועה בהם זורמת.

לעומת זאת אם אתם מתכוונים להישאר כמה ימים בבנגקוק, הנהיגה עלולה להיות קשה בשילוב של ההסתגלות לתאילנד, הנהיגה בצד ההפוך של הכביש, שלטי התנועה המבלבלים והפקקים הרציניים של איזור מרכז בנגקוק,  אולי כדאי לשקול להגיע למלון בתחבורה ציבורית ולהזמין השכרת רכב בתאילנד ליעד הראשון אליו אתם מתכוונים להגיע אחרי הנחיתה בבנגקוק.

תחנות דלק בתאילנד

בכבישי תאילנד לא קשה לאתר תחנות דלק, שנמצאות בשפע ברחבי תאילנד. אפשר לשלם עם כרטיס אשראי בתחנות הדלק של הרשתות הגדולות יותר של חברות הדלק (כמו Esso, Shell, Caltex), וברוב הערים  הגדולות והקטנות ואתרי התיירות בתאילנד. אבל באזורים כפריים מסויימים, בעיקר באיזור צפון תאילנד, אפשר לשלם רק במזומן (בבאט תאילנדי) ולכן כדאי תמיד להסתובב עם סכום מספיק במזומן בזמן נהיגה בתאילנד.

רוב הרכבים המוצעים ע"י חברות השכרת רכב בתאילנד פועלים על דלק נטול עופרת או דלק מעורבב באתנול, אבל רוב המיניוואנים של חברות ההשכרה משתמשים בדיזל. דיזל עולה כ-30 באט לליטר. דלק נטול עופרת ודלק מעורבב באתנול (Gasohol) עולים בערך 35-40 באט לליטר.

בתאילנד רוב תחנות הדלק הן לא בשירות עצמי, וכאשר תעצרו בתחנת דלק בתאילנד, ברוב המיקרים לא תצטרכו לצאת מהרכב, אלא עובד יתדלק עבורכם וינקה את החלון הקדמי אם יש צורך בכך. כמו בישראל, תחנות הדלק בתאילנד הן בד"כ מקום עצירה טוב למנוחה והתרעננות, ויש לידן בד"כ קפיטריה או מסעדה, שירותים ואזור חנייה.

השכרת רכב בתאילנד
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל