השכרת רכבים בסין

השכרת רכב בסין – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בסין היא עניין לא פשוט, אשר בד"כ מצריכה גם שכירה של נהג צמוד (שזה כמובן אפשרי ביותר). מנוע השוואת המחירים המתקדם והמידע המפורט שאספנו עבורכם על השכרת רכב בסין יסייע לכם להזמין רכב בסין בצורה הפשוטה והזולה ביותר

השכרת רכב בסין היא עניין יותר מורכב מאשר השכרת רכב באירופה למשל, אבל היא בהחלט לא חייבת להיות יקרה! מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל מתעדכן באופן אוטומטי במחירי השכרת רכב בסין – כולל מבצעים, הנחות והצעות מיוחדות – מכל חברת השכרת רכב בסין (מבין אילו הנחשבות מוכרות ואמינות). יש חברות השכרת רכב בסין שהן חברות סיניות מקומיות ענקיות ואמינות המציעות מחירים זולים הרבה יותר מאשר המחירים שתמצאו אצל חברות השכרת רכב בינלאומיות (כמו הרץ, אוויס, באדג'ט ועוד) הפועלות גם בסין וגם בישראל ולכן מפרסמות בעברית – אך בד"כ גובות מחירים יותר גבוהים.

פשוט ביחרו בשדה ארץ את "סין", ואז ביחרו את העיר בסין בה תירצו לשכור רכב מבין היעדים – כמו למשל בייג'ינג, שנגחאי צ'אנגדו ועוד ערים בסין – הכניסו את תאריכי הטיול בסין, ליחצו "חפש" – וקבלו את המחירים המשתלמים ביותר עבור השכרת רכב בסין – בהשוואת מחירים בין מבחר דגמים וסוכנויות

השכרת רכב בסין – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השכרת רכב בסין מתבצעת בד"כ ללא בעיות מיוחדות, אבל נהיגה בסין, התמצאות בכבישים ובכלל "להסתדר" בשטח הזר של סין, עם מחסום השפה והמנטליות ומרחקי הנהיגה האדירים בארץ עצומה כמו סין – זה כבר סיפור אחר לגמרי.

כדי לנהוג בסין עליכם להיות בעלי רישיון נהיגה סיני (רישיון נהיגה בינלאומי איננו מספיק). חוקי התנועה והנהיגה בסין שונים מהמקובל במערב, וכדי להוציא רישיון נהיגה סיני יש לקבל אשרת שהייה בסין ולעבור שלל מבחנים ואישורים. מסיבה זו, תיירים רבים מעדיפים לשכור רכב בסין יחד עם נהג סיני מקומי שנוהג ברכב ומטפל בכל הסידורים הקשורים, מנהיגה בסין וניווט בכבישים הסיניים, דרך תידלוק וחנייה וכמובן טיפול בתקלות ותאונות דרכים (חס וחלילה). בד"כ ניתן לבקש מחברת השכרת הרכב בסין לשכור גם נהג יחד עם הרכב (בתוספת תשלום כמובן).

אם אינכם רוצים להוציא הרבה כסף על השכרת רכב בסין כדאי לשקול בקפידה ממתי אתם מזמינים את הרכב השכור. אם למשל אתם מתכננים נחיתה בבייג'ינג וחופשה של כמה ימים בבייג'ינג לפני יציאה למרחבים הפתוחים של סין, אולי עדיף להזמין את הרכב השכור ליום האחרון בביג'ינג, ולא ליום הנחיתה – אחרי הכל, בערים הגדולות אפשר להסתדר בלי רכב שכור.

חברות השכרת הרכב הסיניות נחשבות לאמינות לא פחות מחברות השכרת רכב בעולם ומציעות מחירים סבירים – יותר זולים ומשתלמים מאשר חברות הרכב הבינלאומיות. כל חברת השכרת רכב בסין שתמצאו דרך מנוע השוואת המחירים בדף זה מאפשרת הזמנת רכב שכור אונליין ומעניקה שירות לקוחות באנגלית.

חלק מחברות השכרת רכב בסין דורשות עירבון מיוחד מתיירים זרים המופקד בכרטיס אשראי ונגבה רק אם יש בעיה כמו תאונה וכדומה. בד"כ חברות השכרת הרכב הגדולות בסין לא דורשות זאת, אבל גם אם כן תידרשו להפקיד עירבון כזה, זה לא מהווה בעיה.

כדי לשכור רכב בסין בהזמנה אונליין מראש, תצטרכו לשלוח את המסמכים הבאים בדוא"ל לחברת השכרת הרכב בסין מספר ימים מספיק (אל תחכו לרגע האחרון) לפני איסוף הרכב בסין:

  • דרכון (סריקה של העמוד בדרכון שבו מופיעים פרטיכם האישיים)
  • סריקה של העמוד בדרכון המציג את מקום מגוריכם
  • רישיון הנהיגה הסיני שלכם (אם לא הסדרתם השכרת נהג יחד עם הרכב)

ביום שבו אתם תאספו את הרכב השכור בסין, תצטרכו להביא גם כרטיס אשראי בינלאומי שיש בו מספיק מסגרת אשראי פנויה לכסות את מחיר ההשכרה וגם פיקדון במקרה של נזק לרכב.

כמובן, כמו בכל מקרה של השכרת רכב בחו"ל, תמיד בידקו את האותיות הקטנות – האם הרכב ממוזג (לא בהכרח), האם ההילוכים ידניים או אוטומטים, איזה כיסוי ביטוחי יש, האם יש הגבלה במספר הקילומטרים, ומה תוספת המחיר לחריגה ממגבלת הקילומטרז'.

השכרת רכב בסין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל