השכרת רכב בחול בפיליפינים

השכרת רכב בפיליפינים – טיפים חשובים

השכרת רכב בפיליפינים – המדריך המלא: השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים, סרטון וידאו עם הסברים על נהיגה בפיליפינים, טיפים חשובים על השכרת רכב בפיליפינים ומידע לנהג על חוקי התנועה בפיליפינים, נהיגה בפיליפינים ומצב הכבישים בפיליפינים

אם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בפיליפינים מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בפיליפינים המפעילה שירות לקוחות באנגלית ונחשבת לאמינה. התהליך קל מאוד – מלאו את הטופס למטה ובשדה ארץ ביחרו את "הפיליפינים" (באות ה'). לאחר מכן ביחרו את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב בפיליפינים מתוך רשימת הערים הכוללת פרט לעיר הבירה מנילה גם את הערים סבו, בגויו, קגאיאן דה אורו, קלמבה, דבאו, דומגווטה, ג'נרל סנטוס, מקאטי, פאסאי, פראנאקווה ופמפנגה. אחר כך ביחרו את תחנת האיסוף הרצויה בתוך העיר, הכניסו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בפיליפינים ולסיום ליחצו "חפש" – וכל מה שנותר הוא לבחור את המחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב שאתם מעוניינים לשכור

השכרת רכב בחו"ל בפיליפינים –  מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בפיליפינים – עוד מידע למטייל

טיסות לפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

טיסות פנים בפיליפינים – השוואת מחירים ומידע שימושי

פורטל הפיליפינים – כל המידע למטייל

השכרת רכב בפיליפינים – מידע שימושי

לחברות השכרת הרכב הבינלאומיות הגדולות, כמו הרץ, אוויס ובאדג'ט, יש סניפים במנילה, כולל בשדה התעופה. אוויס ויורפקאר הן בין חברות ההשכרה הבינלאומיות הגדולות הפעילות מאוד בפיליפינים, ויש להן סניפים בערים רבות ברחבי המדינה. יש גם חברות השכרת רכב, פיליפיניות כגון ניסאן Rent-a-Car ו-Altcatcars. באופן כללי ברוב חברות השכרת רכב בפיליפינים המחירים בד"כ סבירים. הפיליפינים משתמשים ע"פ רוב ברכב עם הילוכים, אבל אם אתם מטיילים בפיליפינים ורגילים לנהוג ברכב אוטומטי, אין בעיה למצוא מכונית עם הילוכים אוטומטים בחברות השכרת רכב בפיליפינים, במחירים יקרים יותר.

חברות השכרת רכב בפיליפינים מספקות שני סוגים של שירות: השכרת רכב לנהיגה עצמית או השכרת רכב עם נהג צמוד – אפשרות לא יקרה שיכולה להיות מומלצת מאוד אם אתם לא בטוחים ביכולות הנהיגה שלכם בפיליפינים. שימו לב שיש חברות השכרת רכב בפיליפינים שמסכימות להשכיר דגמים מסויימים רק בליווי של נהג. כמו כן, יש חברות מסויימות (בעיקר המקומיות) שאיתן ניתן לנסוע רק באותו אי שבו משכירים את הרכב. לדוגמה,  תוכלו לנהוג באמצעות רכב מושכר ממנילה ללגספי (Legazpi) (שתיהן על האי לוזון), אבל לא ממנילה (לוזון) לטקלובן (Tacloban) הנמצאת על האי לייטה (Leyte) משום שזה ידרוש מכם לעלות ולרדת מהמעבורת – וחלק מחברות השכרת הרכב בפיליפינים לא מאשרות את העלאת הרכב למעבורת. אם אתם מתכוונים לנסוע אל מחוץ ללוזון לאיים אחרים, ויסיאס (Visayas) או מנידנאו (Mindanao), ודאו שהחברה שממנה אתם משכירים את הרכב מרשה זאת.

רשיונות נהיגה בינלאומיים תקפים בפיליפינים עד 30 יום מיום הגעתכם. לאחר מכן תזדקקו לאישור נהיגה בינלאומי או רשיון מקומי.

נהיגה בפיליפינים

כמו ברוב מדינות דרום מזרח אסיה, הנהיגה בפיליפינים איננה פשוטה עבור נהגים ישראלים שאינם מנוסים בנהיגה באסיה. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפיליפינים שיסייע לכם להתכונן:

 

הנהיגה בפיליפינים היא בצד ימין, כמו בישראל, ורוב התמרורים הם בשפה האנגלית. רוב התמרורים זהים לאלה שמשתמשים בהן במערב, וכל המידות הן בשיטה המטרית, כמו בישראל. חגורות בטיחות הן חובה רק עבור הנוסעים במושב הקדמי.

הפיליפינים ידועים לשמצה בהרגלי הנהיגה שלהם. הנהגים נוטים לחרוק את הגלגלים בעצירה בתוך הערים הגדולות (בעיקר במטרו מנילה), וצפירת מכוניות היא גם דבר נפוץ ביותר. כשאין פקקים עבירות תנועה כמו נהיגה מופרזת ומהירה, ועקיפה בניגוד לחוק מתרחשים על בסיס קבוע, בעיקר בכבישים מבודדים. תנועת המכוניות מתחרה עם אוטובוסים ועם רכבי ג'יפני מקומיים שנוהגים לעלות על המדרכה כדי להעלות נוסעים, בעיקר באזורים שאין בהם תחנות אוטובוס מיועדות. העובדה שמשכורתם של נהגי האוטובוסים והג'יפני נקבעת על פי כמות הנוסעים איננה עוזרת למצב התנועה בהרבה ערים. גם אופנועים הם סכנה שצריך לשים לב אליה. אלה נוהגים להשתחל בין המכוניות ומגבירים את הסיכוי לתאונות דרכים. עם זאת, למרות שנהגים רבים נוהגים להתעלם מרמזורים, האכיפה של המשטרה הפיליפינית יותר מוגברת עכשיו.

רשת הכבישים בפיליפינים מרוכזת בעיקר במנילה. מחוץ לאי לוזון, מערכות התחבורה של האיים הגדולים יותר מצטלבות בעיר או בערים הגדולות ביותר (לדוגמה סבו סיטי (Cebu City) עבור Cebu, Iliolo City עבור פאנאי (Panay), ופוארטו פרינצסה (Puerto Princesa) עבור פלאוואן (Palawan)), בזמן שבאיים הקטנים יותר (כגון Marinduque, Catanduanes  ו- Camiguin), יש בד"כ כביש שמקיף את האי כולו. כביש מהיר אחד חוצה את המדינה, והוא חלק מה- Asian Highway Network: the Pan-Philippine Highway (AH26), המכונה בפי המקומיים Maharlika Highway. הכביש מתחיל בלאואג ומסתיים בזמבואנגה סיטי (Zamboanga City), וחוצה דרך לוזון, סמאר (Samar), לייטה (Leyte), ומינדנאו (Mindanao). אבל זהו הכביש היחיד ברשת הכבישים האסיאתיים שאיננו מחובר לשום כביש מהיר אחר, ולכן אין אפשרות להיכנס לפיליפינים באמצעות רכב.

הכבישים בפיליפינים משתנים מאוד מבחינת מצבם, מכבישים מהירים בעלי מספר נתיבים בלוזון ועד כבישי חול צרים באזורים ההרריים הנידחים. ברוב הכבישים הראשיים יש שני נתיבים והם בד"כ סלולים באספלט או בטון, למרות שכבישים רב-נתיביים נפוצים סמוך לערים הגדולות. ניתן לרכוש מפות כבישים ומפות ארציות בחנויות הספרים ברחבי המדינה. מפות יכולות להיות שימושיות מאוד בזמן נהיגה בפיליפינים, בעיקר אם אתם נוהגים לבד.

השכרת רכב בפיליפינים
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל