השכרת רכב בטריאסטה איטליה – טיפים ומידע למטייל

הזמנת דילים לטריאסטה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

עיר הנמל טריאסטה (או טרייסט) היא יעד מסקרן ויפהפה בצפון איטליה, בקרוב גם עם טיסות עונתיות ישירות מהארץ. השכרת רכב בטריאסטה היא הדרך המושלמת להתנייד במהלך החופשה, ותכנון חכם של ההשכרה מראש יכול לעשות את כל ההבדל ולהבטיח חופשה קלילה וללא הוצאות מפתיעות.

זוהי הסיבה שמומלץ להזמין השכרת רכב בטריאסטה עם מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, שמאפשר, בנוסף לחיפוש והשוואה בין מגוון חברות (מקומיות או בינלאומיות), גם לבצע הזמנה באמצעות צד שלישי שמספק שירות לקוחות נוסף במידת הצורך.

במדריך להשכרת רכב בטרייאסטה נעזור לכם למצוא השכרת רכב זולה, וניתן לכם את כל הטיפים וההמלצות שיעזרו לכם לחסוך זמן וכסף.

חופשה בטריאסטה – עוד מידע שימושי

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת כרטיסים לכדורגל באיטליה – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

נהיגה באיטליה – איך להימנע מקנסות תנועה ב ZTL

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

eSIM וסים לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

האם כדאי להזמין השכרת רכב בטריאסטה מראש או בחופשה עצמה?

אין שום ספק שכדאי להזמין השכרת רכב בטרייסט מראש. השכרת רכב בטריאסטה, ובאיטליה באופן כללי, יכולה להיות יקרה, במיוחד בתקופות תיירותיות. כשמחכים לדקה התשעים, אתם מגבירים את הסיכוי שהמחיר יהיה יקר יותר: ייתכן שהדגמים הזולים ביותר לא יהיו זמינים במלאי, ייתכן שיהיה לכם טווח בחירה מצומצם יותר בין חברות להשכרת רכב, ובנוסף, הזמן קצר יותר לבדיקה מעמיקה של תנאי ההשכרה והביטוחים הכלולים במחיר.

בקיצור, אין ספק שהזמנה מראש יכולה רק להועיל לכם, בין אם מדובר בהשכרת רכב חשמלי בטריאסטה, השכרת רכב יוקרה או השכרת רכב סטנדרטי.

איפה כדאי להזמין השכרת רכב בטריאסטה?

ישנן מגוון דרכים להזמין השכרת רכב בטריאסטה. עם זאת, מטיילים וותיקים יודעים שהשכרת רכב בטריאסטה בעזרת צד שלישי יכולה להיות יעילה מאוד, כל עוד בודקים את כל הפרטים היטב. גם בהזמנה מהמקום הכי אמין שניתן למצוא, חשוב לעבור על כל הפרטים ולהוסיף את הביטוחים הנדרשים, כדי לוודא שהשכרת הרכב בטריאסטה תעבור חלק. המדריך שלנו להשכרת רכב בטריאסטה יעזור לכם להבין כיצד למצוא ולהזמין השכרת רכב באופן היעיל ביותר.

כאמור, המקום המומלץ ביותר להשכרת רכב בטרייסט הוא במנוע החיפוש של רנטלקארס (תוכלו למצוא את מנוע החיפוש למעלה בעמוד זה, לנוחיותכם).

רנטלקארס היא לא חברת ההשכרה עצמה, אלא צד שלישי. אתם בוחרים מאיזו חברת השכרת רכב בטריאסטה אתם רוצים לשכור, ויכולים במהלך החיפוש גם לסנן חברות מסוימות.

רנטלקארס הוא מנוע חיפוש אמין ומוכר ומשלב מספר פונקציות שיכולות להיות משמעותיות בבחירת השכרת רכב בטריאסטה, אם משתמשים בהם נכון:

  • ציון מפורט של חוות דעת מלקוחות קודמים (בלחיצה על הציון של החברה לצד הצעת המחיר ניתן לקרוא את הפירוט)
  • פירוט של כל הביטוחים הכלולים במחיר
  • פירוט של תנאי השינוי והביטול
  • פירוט טכני של הרכב
  • ועוד.

איך מזמינים השכרת רכב עם רנטלקארס?

במנוע החיפוש של רנטלקארס (זה שנמצא כאן בעמוד) בוחרים בארץ (איטליה), עיר (טריאסטה) ולאחר מכן בתחנה: השכרת רכב בנמל התעופה טריאסטה, בתחנת הרכבת או ביעדים אחרים בעיר.

מסמנים את תאריך האיסוף וההחזרה (כולל השעות), מסמנים אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65 (אם לא, צריך להסיר את הסימון) ולוחצים על חפש.

כעת, ניתן לסנן את תוצאות החיפוש:

מסמנים את סוג הרכב הרלוונטי, אם יש כזה, בחלק העליון של העמוד: ג'יפים, רכבי יוקרה, רכבים משפחתיים, רכב אקונומי, מיני וואן ועוד (ההיצע משתנה בהתאם לזמינות במיקום הרלוונטי).

ניתן גם לסנן את התוצאות לפי מגוון פרטים נוספים: גודל הקבוצה, פרטי הרכב הטכניים, גובה ההשתתפות העצמית, גובה הפיקדון וכול'.

כל מה שנותר לכם לעשות כעת הוא לעבור על ההצעות השונות ולבחור בהשכרת רכב בטריאסטה שמתאימה לכם.

אל תשכחו לבדוק את כל הפרטים החשובים: סוג תיבת ההילוכים, הביטוחים הכלולים, חוות דעת על חברת ההשכרה, מספר הנוסעים וכול'.

לאחר לחיצה על "הזמינו עכשיו" תוכלו לשריין את ההזמנה, לקבל פרטים נוספים ולבקש הוספת תוספות (תשלום על תוספות הוא בדלפק בדרך כלל).

איזה ביטוח צריך להשכרת רכב בטריאסטה?

בין הפרטים החשובים ביותר בעת השכרת רכב בטריאסטה נמצא כמובן נושא הביטוח. הביטוח הבסיסי, שבדרך כלל נכלל במחיר בהשכרת רכב בטרייסט, הוא ביטוח CDW, ביטוח גניבה ותנאי ביטול ושינוי גמישים (משתנה כמובן מחברה לחברה).

עם זאת, מומלץ מאוד בעת השכרת רכב בטריאסטה ובאיטליה באופן כללי, להוסיף ביטוח  כמו SCDW או כל ביטוח שפוטר מתשלום השתתפות עצמית, בין אם בחברת השכרת הרכב עצמה לאחר ההזמנה (בדלפק או בתיאום מראש) ובין אם מחברת צד שלישי שתחזיר לכם את ההשתתפות העצמית לאחר הצגת הקבלות. תנאי הביטוחים הם מאוד דינמיים וחשוב לקרוא אותם היטב ולשאול מה קורה במקרה של תאונה מבחינת תשלום השתתפות עצמית.

השכרת רכב בטריאסטה עם ילדים

השכרת רכב בטריאסטה למשפחות היא עולם אחר לעומת התניידות בתחבורה ציבורית. תוכלו להגיע לכל נקודה באזור בקלות, לדלג מאטרקציה לאטרקציה בלי לחכות לנהג או לאוטובוס, וגם לאחסן מזוודות ותיקים ברכב. בקיצור, מקסימום נוחות.

עם זאת, כדאי לשים לב לכמה פרטים חשובים בהזמנת השכרת רכב בטריאסטה למשפחות:

  •  מספר הנוסעים שהאוטו מתאים לו ומספר המזוודות. לעיתים הרכבים הזולים ביותר מתאימים לארבעה נוסעים בלבד ובלי הרבה מקום למזוודות.
  • בהזמנת השכרת רכב בטריאסטה למשפחה ניתן, בעמוד ההזמנה, להוסיף תוספת של מושב בטיחות לילד. כלל מושבי הבטיחות לילדים באיטליה אומר שילדים בגובה של עד 150 ס"מ צריכים לשבת במושב בטיחות או בוסטר בהתאם למשקל ולגובה, בעת הנסיעה.
  • מומלץ כמובן לבחור בדגמים מרווחים כמו רכבי מיניוואן, סטיישן, ג'יפ או רכב משפחתי בטריאסטה כדי ליהנות מנסיעה נוחה ומרווחת. ברנטלקארס ניתן לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב.

השוואת מחירים להשכרת רכב בטריאסטה

מלבד פרטים חשובים כמו דגמי רכב, ביטוחים ותוספות, מחירים להשכרת רכב בטריאסטה כמובן מהווים את המרכיב העיקרי בבחירה "איפה לשכור רכב בטריאסטה?"

אז לאילו מחירים ניתן לצפות? למרות שהתחום דינמי מאוד,  וניתן לצפות לשינויים במחירים אפילו מדי יום, ערכנו השוואת מחירים להשכרת רכב בטריאסטה (בעזרת רנטלקארס) כדי לבדוק מהם המחירים הצפויים.

השכרת ג'יפ בטריאסטה

בהשוואת המחירים שלנו, מחירי השכרת ג'יפ בטריאסטה לשבוע התחילו מכ662.83 אירו, עבור ג'יפ אופל קרוסלאנד X עם תיבת הילוכים ידנית. דגמים נוספים של ג'יפים להשכרה בטריאסטה כללו את טויוטה C-HR, ג'יפ רנגייד, ועוד.

השכרת מיניוואן בטריאסטה

לפי השוואת המחירים שערכנו, מחירי השכרת מיני וואן בטריאסטה מתחילים מכ1274.50 אירו לשבוע לפיז'ו 5008 שמתאימה ל-5/7 נוסעים. דגמים נוספים של מיניוואן להשכרה בטריאסטה כוללים למשל את מרצדס בנץ ויטו, אופל ויוארו לתשעה נוסעים, פיאט טאלנטו לתשעה ועוד.

השכרת רכב יוקרה בטריאסטה

מלבד ג'יפים, ניתן למצוא גם השכרת רכבי פרימיום או רכבי יוקרה בטריאסטה. בהשוואת המחירים שערכנו, מחירי השכרת רכב יוקרה בטריאסטה לשבוע התחילו מכ-2000 אירו (לדגם כמו מרצדס בנץ E-CLASS).

המחיר הכי זול להשכרת רכב בטריאסטה

בהשוואת מחירים שערכנו במטרה לקבל את המחיר הכי זול, ללא חיפוש לפי דגם מסוים, קיבלנו את המחיר הכי זול עבור רכב פיאט פנדה (ידני, לארבעה נוסעים) בעלות שמתחילה מכ-85 אירו ליום או מכ-407 אירו לשבוע.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל