בלגרד השכרת רכב

השכרת רכב בבלגרד – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בבלגרד בירת סרביה – המדריך המלא: השוואת מחירים ומנוע חיפוש מיוחד שיחסוך לכם מאות שקלים ויאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר בין חברות השכרת רכב בבלגרד וגם טיפים חשובים למטייל על נהיגה בבלגרד (כולל סרטון וידאו שיעזור לכם להתכונן), חנייה בבלגרד ועוד

          הזמנת דילים לבלגרד       |       הזמת טיולים מאורגנים לסרביה

כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בבלגרד במגוון כלי רכב השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר מקושר ישירות למחשבים של כל חברת השכרת רכב בבלגרד הנחשבת אמינה ומפעילה שירות לקוחות באנגלית. מלאו את תיבת החיפוש שלמטה – בשדה ארץ בחרו את סרביה ולאחר מכן ביחרו את בלגרד belgrade בשדה עיר. לאחר מכן, בשדה תחנה, ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בבלגרד מבין רשימת היעדים הכוללת את שדה התעופה של בלגרד, מלון היאט בלגרד, מלון קראון פלאזה, איזור סנג'ק ואת העיר התחתית של בלגרד. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בבלגרד וליחצו "חפש"

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בבלגרד – עוד מידע למטייל

טיסות לבלגרד – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

10 מלונות מומלצים בבלגרד עם ילדים

eSIM ו-SIM לסרביה – תקשורת ואינטרנט בחופשה

מוניות ושירותי הסעה בבלגרד בירת סרביה

השכרת רכב בבלגרד – נהיגה בסרביה – טיפים חשובים

כמו ברוב מדינות אירופה, גם בסרביה הנהיגה היא בצד ימין של הכביש. הימנעו מנהיגה בשעות השיא (8:30-9:30, 16:00-18:00). בלגרד היא לא קשה לנהיגה כמו רומא או מוסקבה או בייג'ינג, אבל נהיגה בבלגרד יכולה להיות מלחיצה אם אינכם רגילים לפקקי תנועה בשילוב ההתנהגות האגרסיבית של הנהגים המקומיים. תכננו את מסלול הנהיגה שלכם מראש אם אתם מתכוונים להגיע ללב בלגרד וצפו לקשיים במציאת חניה בחינם ברחובות בערבי שישי ושבת במרכז. עדיף לחנות בחניונים.

הדליקו את הפנסים הקדמיים בכל שעות היום. המהירות המותרת בבלגרד ברחובות העירוניים היא 50 קמ"ש, פחות ליד בתי ספר ויותר בכבישים המהירים. ניידות משטרה נוהגות להמתין במקומות שבהם נהגים עשויים להרגיש נוח לנהוג מעל המהירות המותרת, אבל כמעט אף פעם לא על הכביש המהיר. היזהרו במיוחד בעת חציית גשר ברנקו (Branko's bridge) וברחובות הבאים: Bulevar Mihaila Pupina, Jurija Gagarina, Vladimira Popovića ובכבישים ראשיים אחרים. ודאו שאתם חוגרים חגורת בטיחות וכן כל שאר נוסעי הרכב, גם אם יושבים מאחור (אם חגורות בטיחות מותקנות).

לפני החלטה על השכרת רכב בבלגרד מומלץ לצפות בסרטון המתעד נהיגה בבלגרד –

כמות האלכוהול המותרת בדם בעת נהיגה בסרביה היא 0.03% – שמשתווה למשקה אחד בערך. אם הגעתם לבר ברכב, שקלו לחזור במונית או באמצעות שירות הנהג הבטוח (Safe driver service) בטלפון +381-64/1746-411 . הם יבואו לאסוף אותך באופנוע קטן מתקפל, יכניסו אותו לבגאז' המכונית ויסיעו אתכם ליעדכם במכוניתכם. התעריף שלהם צנוע ומעט גבוה יותר ממחיר נסיעה בכיוון אחד במונית (כ-5 יורו לפחות מ-5 ק"מ, כ-7 יורו לפחות מ-10 ק"מ וכ-10 יורו עבור יותר מ-10 ק"מ).

פסים צהובים

שדרות רבות וכמה מהרחובות מסומנים בנתיבים צהובים. אלה שמורים לתחבורה ציבורית כמו אוטובוסים ומוניות ואסור להשתמש בהם. הנתיבים הצהובים מסומנים בפס צהוב וכן בשלטי תנועה. חלק מהנתיבים הצהובים פעילים רק בשעות מסויימות של היום, בעיקר בשעות השיא.

חניה בבלגרד

ישנם אזורי חניה במרכז העיר. יש חניון גדול בעל 500 מקומות חניה מתחת לארמון הישן במרכז העיר מול בניין הפרלמנט.

כמו כן, קחו בחשבון שבמרכז כמעט כל מקומות החניה ברחובות המרכזיים מסומנים בירוק, צהוב או אדום (מקומות באזור צהוב למעשה צבועים בכתום כדי למנוע בלבול עם סימנים אחרים). מותר לחנות למשך 3 שעות, שעתיים ושעה, בהתאמה, במקומות האלה.

תוכלו לשלם במדחנים שנמצאים בד"כ ליד מקומות החניה, או לרכוש כרטיס חניה בקיוסק או דרך הטלפון (פשוט סמסו את מספר הרישוי שלכם למספרים 9111  (אזור אדום), 9112 (אזור צהוב) ו-9113 (אזור ירוק). כל מסרון שאתם שולחים תקף לשעה אחת בלבד וחלק ל-5 דקות לפני תום השעה. תקבלו מסרון שמודיע לכם שבאפשרותכם לשלוח SMS נוסף אם אתם רוצים להאריך את החניה לשעה נוספת. זה כמובן תקף רק לאזור הירוק והצהוב, שבו מותר לחנות יותר משעה. לאחר תום השעה תצטרכו למצוא מקום חניה חדש או להסתכן בקנס (כ-15 יורו). כל זה תקף רק בימות השבוע, מ-7 בבוקר עד 9 בערב ומ-7 בבוקר עד 2 בצהריים בימי שבת. לאחר מכן (שבת 2 בצהריים עד שני 7 בבוקר) החניה חינם.

יש מספר רב של חניונים ציבוריים וחניונים פרטיים שבהם אפשר לחנות לזמן בלתי מוגבל במשך היום. התעריפים מחוייבים על בסיס שעה (מחירים משתנים, בד"כ כ-0.7-0.9 יורו/שעה). באזורים מסויימים שאינם מסומנים תשלמו גם על החניה תלוי בזמן השהות והתשלום מתבצע במזומן אצל עובדי החניון. מידע מפורט נמצא באתר Parking Service.

עבירות חניה מטופלות באופן די זריז במרכז בלגרד ובצורה פחות נחרצת במרכז בלגרד. פקחי התנועה מטפלים ברכבים החונים באזורים מסומנים וקשה לאכוף עליכם את חוקי החנייה בבלגרד אם אתם נוהגים ברכב עם תווית רישוי זרה (כלומר אם שכרתם רכב במדינה שכנה). מצד שני, רכבים החונים בניגוד לחוק הם באחריות משטרת התנועה. ברגע שנתפסתם, המשטרה חייבת להמתין 15 דקות לנהג שיחזור. אם חזרתם בזמן, תקבלו סנקציה וקנס על סך כ-50 יורו. כש-15 הדקות מסתיימות, רכבכם ייגרר לאחד מארבעה חניונים בעיר. תוכלו לאתר את הרכב באמצעות שירות אונליין: http://www.parking-servis.co.rs/en/vehicle_towing/where_is_my_vehicle.

בחניון הגרירה תצטרכו להציג תעודה מזהה בתוקף ואת רישוי הרכב, לשלם את הקנס הנדרש ואת תעריף הגרירה (בערך 90 יורו בסך הכול).

השכרת רכב בבלגרד
דירוג הגולשים 4 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל