תחבורה ציבורית בטורקיה – מדריך למטייל

במדריך זה תמצאו את כל המידע הנחוץ לתכנון ההתניידות בטורקיה. בדקנו עבורכם את כל אמצעי התחבורה בטורקיה, ריכזנו מידע לגבי הזמנת כרטיסים לתחבורה ציבורית בטורקיה ועל החברות השונות הפועלות במדינה, וניסחנו מספר טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף במהלך תכנון החופשה בטורקיה.

        דילים ליעדים בטורקיה  |  דילים לאיסטנבול  |  טיולים מאורגנים בטורקיה

טורקיה היא מדינה גדולה ומגוונת, ויש בה המון מה לראות ולעשות, גם מעבר למסלול הרגיל והידוע. תחבורה בטורקיה היא ידידותית לתיירים, ובזכות מגוון האפליקציות והחידושים בעולם התיירות כיום, תוכלו לתכנן את ההתניידות בתחבורה ציבורית בטורקיה מראש, אונליין ובקלות.

אם אתם מתכננים חופשה בטורקיה, אנחנו ממליצים להזמין מראש כרטיסים לתחבורה ציבורית בטורקיה באמצעות OMIO, מנוע החיפוש שממוקם כאן לנוחיותכם, ומרכז את כל הכרטיסים באפליקציה אחת נוחה, שמאפשרת גם חיפוש, הזמנה וקבלת עדכונים לאחר ההזמנה. מכיוון שבאומיו אפשר למצוא את כל סוגי הכרטיסים לתחבורה בטורקיה במקום אחד, בחרנו להיעזר בו גם בו לכתיבת המדריך. במנוע החיפוש של אומיו תוכלו למצוא כרטיסים לאוטובוסים בטורקיה, כרטיסים לרכבות בטורקיה, כרטיסים למעבורות בטורקיה, וגם כרטיסים לטיסות פנים בטורקיה.

חופשה בטורקיה – עוד מידע למטייל

טיסות לטורקיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בטורקיה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בטורקיה – השוואת מחירים ועצות

כרטיסים לליגת הכדורגל הטורקית – מדריך

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

אז איך מזמינים כרטיסים לתחבורה ציבורית בטורקיה?

למעשה, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להזמין כרטיסים לתחבורה ציבורית בטורקיה זה להזין את נקודת המוצא, את היעד ואת התאריכים בתיבת החיפוש של אומיו, שמופיעה כאן למעלה, ללחוץ על "Search" ולקבל מגוון ענק של אפשרויות ומחירים.

תוכלו לצפות בתנאי הביטול והשינויים, לבחור בין מספר סוגי כרטיסים בהתאם לזמינות, לצפות בתנאי הכבודה במהלך החיפוש (לכרטיסים לטיסות פנים בטורקיה), למיין את התוצאות לפי הזולה ביותר, המהירה ביותר (או שילוב של שניהם), לפי שעת היציאה, ועוד.

כרטיסים לתחבורה ציבורית בטורקיה שניתן להוריד לאפליקציה הנוחה של אומיו בפלאפון יסומנו בברקוד ירוק. האפליקציה (הידידותית במיוחד) תאפשר לכם לנהל את כל ההזמנות והכרטיסים לנסיעה במקום אחד, וגם לקבל עדכונים לגבי הנסיעות בזמן אמת, אחרי ביצוע ההזמנה.

פרט חשוב: אומיו היא לא חברת תחבורה בעצמה, אך היא פועלת עם מגוון ענק של חברות תחבורה בטורקיה וברחבי העולם, ומאפשרת לנהל את כל הכרטיסים וההזמנות באותה פלטפורמה נוחה, בעזרת האפליקציה הידידותית שלהם.

זוהי דרך מומלצת להזמנת כרטיסים בטורקיה, בשיטה שנקראת "Multi-Mode Travel", כלומר טיול בו משתמשים בכמה אמצעי תחבורה שונים.

איך כדאי להתנייד בטורקיה?

חופשה בטורקיה יכולה לכלול מגוון דרכי התניידות שונות. לשמחת המטיילים במדינה, תחבורה ציבורית בטורקיה היא מפותחת מאוד ומגוונת. אפשר להתחיל מהסעה פרטית משדה התעופה באיסטנבול לנוחות המרבית אחרי הנחיתה, ליהנות מנסיעה חווייתית בחשמלית הנוסטלגית באיסטנבול, ליהנות מנסיעה חווייתית ברכבת לילה, מעבורת עם נוף יפהפה ואולי אפילו השכרת אופנוע לטיול אופנועים חד פעמי בקפדוקיה להרפתקנים שביניכם.

בשל מגוון האפשרויות, תכנון יעיל של ההתניידות במהלך החופשה מצריך מגוון השוואות מחירים והזמנות אונליין לאמצעי תחבורה בטורקיה, ולכן כדאי להיעזר במנוע חיפוש יעיל ומהימן, עם שירות לקוחות טוב ופלטפורמה ידידותית, שיעזור לכם לתכנן את הטיול בנוחות.

אמצעי תחבורה ציבורית בטורקיה

טיסות פנים בטורקיה

כאשר מדברים על תחבורה ציבורית בטורקיה, טיסות פנים בטורקיה הן לרוב הדרך המהירה ביותר להגיע ממקום למקום. ברחבי טורקיה פועלים למעלה מחמישים שדות תעופה, ביניהם שדות תעופה בינלאומיים לצד שדות תעופה אזוריים.

אם נעזרים במנוע חיפוש טוב, ניתן למצוא מחירים זולים לטיסות פנים בטורקיה, החל מכ-28$ לכיוון בקווים הזולים ביותר. תוכלו לבצע בדיקת מחירים כבר עכשיו בעזרת מנוע החיפוש שמופיע במדריך.

נמל התעופה הגדול ביותר בטורקיה הוא נמל התעופה הבינלאומי באיסטנבול (IST), ממנו ניתן להגיע למגוון רחב של יעדי פנים:

טיסות ישירות מאיסטנבול לאנטליה ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הלילה. זמן הטיסה מאיסטנבול לאנטליה הוא כשעה ועשר דקות.

טיסות פנים מאיסטנבול לאיזמיר ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הלילה. זמן הטיסה מאיסטנבול לאיזמיר הוא כשעה.

טיסות ישירות מאיסטנבול לדלמן ממריאות מדי יום, מהבוקר עד הלילה. זמן הטיסה מאיסטנבול לדלמן הוא כשעה ועשר דקות.

טיסות ישירות מאיסטנבול לאנקרה ממריאות מדי יום, מספר פעמים ביום, מהבוקר עד הלילה. זמן הטיסה מאיסטנבול לאנקרה הוא כחמישים וחמש דקות.

טיסות ישירות מאיסטנבול לבודרום ממריאות מספר פעמים ביום, מהבוקר עד הלילה. זמן הטיסה מאיסטנבול לבודרום הוא כשעה וחמש דקות.

מבין מגוון האפשרויות של תחבורה ציבורית בטורקיה, טיסות הן כמובן האמצעי המהיר ביותר, ולעיתים אפשר להיות מופתעים מכמה הוא יכול להיות זול, כשעורכים השוואת מחירים יעילה מבעוד מועד.

חברות תעופה לטיסות פנים בטורקיה

ישנן מספר חברות תעופה שמציעות טיסות פנים בטורקיה באופן סדיר. אלו כמה מהמרכזיות שביניהן:

טורקיש איירליינס: חברת התעופה הלאומית של טורקיה ואחת מחברות התעופה הגדולות והפופולריות בעולם.

פגסוס איירליינס: חברת לואו-קוסט טורקית שמפעילה מגוון טיסות פנים בטורקיה.

סאן אקספרס: חברות תעופה טורקית-גרמנית עם בסיס באנטליה.

אנדאלוג'ט: חברת תעופה טורקית מקומית, חברת בת של טורקיש איירליינס.

השירות בטיסות פנים בטורקיה משתנה לפי חברת התעופה וזמן הטיסה. חלק מהטיסות כוללות הגשת מים בלבד, וחלק מהטיסות כוללות מערכת בידור, הגשת כיבוד קל (כלול או בתשלום, לעיתים) ועוד.

ישנם נמלי תעופה נוספים מהם ניתן למצוא מגוון טיסות פנים בטורקיה, ואלו רק חלק מהם:

שדה התעופה של אנטליה (AYT), ממנו ניתן למצוא טיסות לאיזמיר, טיסות לטרבזון, טיסות לאנקרה ועוד.

שדה התעופה של אנקרה אסנבורה (ESB) שמשרת את בירה טורקיה, וממנו ממריאות טיסות פנים בטורקיה למגוון יעדים: טיסות לאיסטנבול, טיסות לאנטליה, טיסות לאיזמיר, טיסות לטרבזון, טיסות לדלאמן, טיסות לבודרום, טיסות לאדנה ועוד.

טיסות פנים הן חלק בלתי נפרד מהנושא של תחבורה בטורקיה, והן בהחלט אמצעי התניידות נוח גם לתיירים וגם למקומיים.

אוטובוסים בטורקיה

אוטובוסים בטורקיה מציעים דרך נוחה להתניידות. זוהי צורת תחבורה בטורקיה שנחשבת לפופולרית במיוחד: זולה, נגישה, עם רשת רחבה של קווי אוטובוסים ומגוון חברות שמציעות מגוון שירותים לנוסע.

תוכלו לבדוק כבר עכשיו במנוע החיפוש שבעמוד זה מה המחיר של כרטיס לאוטובוס בטורקיה ליעד שלכם, וגם לבצע את ההזמנה בתוך מספר דקות.

אוטובוסים הם אפשרות פופולרית במיוחד בקרב מטיילים ומקומיים כשמדובר על תחבורה ציבורית בטורקיה. בטורקיה פועלות מגוון חברות אוטובוסים, כך שתהיה לכם לרוב אפשרות בחירה בעת רכישת כרטיסים לאוטובוס בטורקיה. חלק מהחברות פועלות בכל רחבי המדינה, וחלקן מתמקדות באזורים מסוימים.

אוטובוסים בין עירוניים בטורקיה עם זמני נסיעה ארוכים יחסית, לעיתים קרובות יהיו מצוידים במערכות בידור, אינטרנט אלחוטי, שקעים וגם אפשרות לכיבוד קל.

אלו כמה מחברות האוטובוסים הפועלות בטורקיה: קאמיל קוץ' (Kamil Koc), שמציעה מגוון ענק של קווי אוטובוסים בטורקיה כולל אוטובוסי לילה ומגוון שירותים לנוסע, (נבשהיר סייהט Nevsehir Seyahat) שמתמקדת באוטובוסים מנבשהיר עם מגוון שירותים נוחים לנוסע, מטרו (Metro) חברת אוטובוסים מרכזית שמציעה קווי פנים וקווי אוטובוסים בינלאומיים מטורקיה ומגוון שירותים לנוסע, ועוד.

אוטובוסים באיסטנבול

גם האוטובוסים באיסטנבול יעילים מאוד עם רשת רחבה של קווים ויעדים. שעות הפעילות הן בדרך כלל משעות הבוקר המוקדמות ועד חצות, והכרטיסים הם כמובן זולים מאוד. איסטנבול היא דוגמה לתחבורה ציבורית בטורקיה שהיא לא רק יעילה, פרקטית ורחבה אלא גם די קלה להתמצאות.

רכבות בטורקיה

רכבות בטורקיה מקשרות בין מגוון יעדים ובמגוון דרכים: רכבות במהירות גבוהה (High Speed), רכבות בין עירוניות בין ערים מרכזיות, רכבות בינלאומיות, רכבות מקומיות ועוד. אין ספק שרכבות הן אמצעי תחבורה בטורקיה, שהוא נוח גם למטיילים וגם למקומיים.

נכון למועד כתיבת המדריך, רשת הרכבות המהירות של טורקיה (High-Speed Trains) מפעילה שלושה קווים בלבד, וצפויה להפעיל בהמשך קווים נוספים.

קווי רכבות מהירות בטורקיה הפעילים כרגע הם הרכבת המהירה מאנקרה לאיסטנבול, הרכבת המהירה מאנקרה לקוניה והרכבת המהירה מקוניה לקאראמן, שנפתחה ממש לאחרונה.

רכבת אקספרס בטורקיה היא דרך נוחה במיוחד לנסוע בכלי תחבורה ממוזג ונוח בין ערים מרכזיות.

בנוסף לרכבות הרגילות, אמצעי תחבורה בטורקיה כוללים גם רכבות לילה, בהן תוכלו לבחור בקרונות שינה. רכבות שינה בטורקיה הן חוויה מיוחדת: עם מסעדה ברכבת, מיטה אישית, ועוד.

ניתן למצוא גם מספר קווי רכבת בינלאומיים מטורקיה. הפופולריים ביניהם כוללים, למשל, את קו הרכבת מאיסטנבול לסופיה, רכבת מאיסטנבול לבוקרשט ועוד.

זמן הנסיעה ברכבת בין איסטנבול לסופיה הוא כעשר שעות, ובו צריך לרדת בדרך כדי להחתים דרכון.

הבוספורוס אקספרס היא הרכבת שמקשרת בין איסטנבול לבוקרשט. זמן הנסיעה ברכבת מבוקרשט לאיסטנבול הוא כעשרים שעות, וגם ברכבת זו יש עצירה לשם ביקורת דרכונים.

לסיכום, רכבת בטורקיה היא חוויה בפני עצמה ודרך מעולה להתנייד במדינה.

מעבורות בטורקיה

אי אפשר לדבר על תחבורה ציבורית בטורקיה בלי להזכיר מעבורות. מעבורת היא אמצעי תחבורה בטורקיה שהוא גם פרקטי וגם חווייתי, ומציע דרך להגיע ליעד תוך שייט מהנה עם נוף יפהפה.

ניתן למצוא מעבורות בטורקיה בין יעדי פנים, לאיים, בין ערים על קו החוף או לסיור מהנה בסירה, או גם מעבורת בינלאומית מטורקיה ליוון ולקפריסין. קווי המעבורות הפופולריות ביותר מטורקיה כוללים למשל: מעבורת מקוס לבודרום, מעבורת מרודוס לפטהייה, מעבורת מצ'שמה לצ'יוס ועוד.

הסעה משדה התעופה בטורקיה

אמצעי תחבורה בטורקיה הם מגוונים בהחלט, חלקם זמינים ונוחים יותר, אך אין ספק שהסעה עם נהג פרטי שממתין לכם בשדה התעופה היא דרך נוחה במיוחד להגיע ליעד. לנחות בשדה באיסטנבול, עם נהג שממתין לכם ויודע בדיוק לאן אתם צריכים להגיע, נשמע כמו דרך נהדרת להתחיל את החופשה.

אחת הסיבות שאנשים בוחרים לא להזמין מונית משדה התעופה מראש' למרות הנוחות שטמונה בכך, היא שהם פשוט לא בטוחים כיצד לעשות זאת. לכן, מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם להזמנת הסעה משדה התעופה בטורקיה, במנוע החיפוש שמופעל על ידי gettransfer אליו תוכלו להגיע דרך הקישור הבא:

להזמנת הסעה משדה התעופה בטורקיה לחצו כאן

כדי להזמין הסעה משדה התעופה בטורקיה, בוחרים במנוע החיפוש את סוג ההסעה (הסעה רגילה, מונית, נהג לפי שעה, ואפילו משלוח) בוחרים במוצא וביעד, ולאחר מכן גם את סוג הרכב הרצוי (במקרה של הסעה).

בין סוגי הרכבים בהם תוכלו לבחור: רכב אקונומי,ביזנס, פרימיום, VIP, SUV, וואן, מיניבוס, ואפילו אוטובוס (עלול להשתנות בהתאם לזמינות במוצא).

ישנם יתרונות נוספים כשבוחרים בהסעה משדה התעופה באיסטנבול (או מיעדים מרכזיים נוספים) בעזרת גט-טרנספר כאמצעי תחבורה בטורקיה:

  • ניתן לבחור מתוך מגוון סוגי רכבים, כולל רכבי מיני וואן לקבוצות גדולות. בחירה זו היא לעיתים משתלמת יותר ובהחלט נוחה יותר לעומת כרטיסים נפרדים לכל נוסע בתחבורה ציבורית (כשמדובר בקבוצה גדולה).
  • המחיר ידוע מראש, מה שתורם לתכנון התקציב לטיול.
  • האפשרות של השכרת נהג בטורקיה באמצעות מנוע החיפוש שבעמוד זה, היא אופציה מעולה לבניית סיור בעיר לפי האטרקציות התיירותיות שאתם בוחרים.
  • זמן המתנה מסוים של הנהג כלול במחיר.
  • ניתן להיעזר בצוות של שירות לקוחות שיכול לסייע לכם (בהזמנה מגטטרנספר) במידת הצורך.
  • הזמנת הסעה משדה התעופה תחסוך לכם חיפוש מתיש של תחנת תחבורה ציבורית בטורקיה, ואת הבעיות שעלולות לצוץ בהזמנת מונית בדקה התשעים, כמו עומס וחוסר זמינות של מוניות, מחיר לא ידוע וכו'.

השכרת אופנוע בטורקיה

מלבד תחבורה ציבורית בטורקיה, אפשרות נוספת למטיילים עצמאיים, שאוהבים את החופש שלהם במהלך הטיול הוא השכרת רכב, החל מהשכרת קטנוע בטורקיה ועד להשכרת אופנוע, ג'יפ, מיני וואן ועוד.

אמצעי תחבורה בטורקיה שאהוב על מטיילים רבים ויכול להפוך טיול רגיל להרפתקה בלתי נשכחת הוא, כמובן,  האופנוע.

קצת על נהיגה באופנוע בטורקיה:

רישיון לאופנוע בטורקיה ניתן להוציא מגיל 16 לאופנועים עד 125cc. עם זאת, הגיל המינימלי להשכרת אופנוע בטורקיה נקבע לפי הדרישות של חברת ההשכרה, והוא בדרך כלל לפחות 18. הגיל המינימלי משתנה כמובן בהתאם לסוג האופנוע, ולאופנועים כבדים יותר, בדרך כלל הגיל המינימלי גבוה יותר.

טורקיה היא יעד מדהים לטיולי אופנועים. קפדוקיה, למשל, היא יעד מומלץ לטיול אופנועים בטורקיה עם שטחים מדהימים לרכיבה, נופים הרריים יפהפיים והמון היסטוריה ותרבות. ישנם גם מגוון כבישים ויעדים נוספים לרכיבה על אופנוע בטורקיה עם נופים מרהיבים: רכיבה בין עיירות החוף המרהיבות כמו סרקוי, שמורת הטבע המרהיבה ידיגולר, ועוד.

אם תבחרו באופנוע ככלי תחבורה בטורקיה, תוכלו לרכב באופן עצמאי או להצטרף לקבוצה של רוכבי אופנועים בטורקיה, אך מה שבטוח: השכרת אופנוע בטורקיה מומלץ להזמין מראש ובמקום אמין. הדרך המומלצת להשכרת אופנוע בטורקיה הוא מנוע החיפוש של בייקסבוקינג (שנמצא ממש כאן לנוחיותכם).

מנוע החיפוש שמופיע כאן פועל בשיתוף עם מגוון חברות מקומיות, ויאפשר לכם לערוך השוואת מחירים להשכרת אופנוע בטורקיה בקלות ומראש, לבצע את ההזמנה וגם להיעזר בשירות לקוחות יעיל במידת הצורך.

אז איך מזמינים השכרת אופנוע בטורקיה מראש?

במנוע החיפוש כאן, הזינו את עיר האיסוף "Pick Up City", בין אם אתם מעוניינים לאסוף את האופנוע מאנטליה, מקושדסי, מאיסטנבול או מאיזמיר (בתיבה המופיעה במדריך מילאנו כעיר איסוף את איסטנבול, אך תוכלו לשנות את שם העיר כרצונכם). אם יש לכם צורך בכך, תוכלו לבחור בנקודת החזרה שונה מעיר האיסוף (הסירו את הסימון מ"Return to the same location" ובחרו בעיר ההחזרה).

כעת, בחרו את התאריכים והשעות, וכבר עכשיו בלחיצה על "Search" יוצגו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת אופנוע בטורקיה כאשר כל הפרטים החשובים יוצגו בפניכם באופן ברור.

בנוסף להשכרת אופנוע, תוכלו גם למצוא השכרת אופניים בטורקיה דרך מנוע החיפוש הזה וגם השכרת קטנועים בטורקיה (ואפילו טרקטורונים), הכול בהתאם לזמינות ביעד.

לפי החיפוש שערכנו לתחילת חודש אוקטובר 2022, מחירי השכרת קטנוע באיסטנבול מתחילים מכ-29.10 אירו ליום. מחירי השכרת אופנוע באיסטנבול התחילו מכ-33.95 אירו ליום. בהשכרה לתקופות ארוכות יותר, המחיר היומי בדרך כלל זול יותר.

בין מגוון הדגמים שמצאנו להשכרת אופנוע באיסטנבול (או קטנוע), במחירים שונים: וספה פרימוורה, יאמהה XMAX, יאמהה R25, ב.מ.וו F800GS, ב.מ.וו R1250GS אדוונצ'ר, הונדה CBF ועוד.

בזכות מנוע החיפוש הידידותי הזה, תחבורה בטורקיה ברכבים דו גלגליים הופכת לזמינה ופשוטה מתמיד.

השכרת רכב בטורקיה

השכרת רכב בטורקיה מתאימה במיוחד למטיילים העצמאיים, שאוהבים לטייל בדיוק בדרך שמתאימה להם. נהיגה בטורקיה תעניק לכם חופש, חווית נהיגה ייחודית בכבישים עם נופים מרהיבים, וגם כמה יתרונות פרקטיים כמו האפשרות לעצור מתי שרוצים, לאחסן את המזוודות ברכב, לחסוך בכסף על מוניות והסעות ולשנות את המסלול מתי שרוצים.

נהיגה עצמאית היא דרך תחבורה בטורקיה בה בוחרים מטיילים רבים מדי שנה. תוכלו למצוא השכרת רכב בטורקיה כבר עכשיו בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, חברה ידועה בתחום שמספקת השוואת מחירים בין מגוון רחב של חברות מקומיות ובינלאומיות, וגם מאפשרת לבצע את ההזמנה, לנהל אותה ולקבל שירות לקוחות באותו המקום.

קצת על נהיגה בטורקיה:

איזה רישיון נהיגה צריך כדי לנהוג בטורקיה?

מבחינת רישיון נהיגה בטורקיה, תיירים עם רישיון זר בטורקיה יכולים לנהוג אתו לתקופה של עד שישה חודשים. עם זאת, לפי ההודעה של משרד התחבורה הישראלי צריך להוציא רישיון בינלאומי כדי לנהוג בחו"ל. כמובן שהרישיון צריך להיות תואם לסוג הרכב.

מידע בסיסי וחשוב על תחבורה בטורקיה ונהיגה ברכב:

בטורקיה נוהגים בצד ימין ועוקפים בצד שמאל. הנהיגה בטורקיה יכולה להיות כאוטית ומלחיצה לעיתים, במיוחד במקומות בהם יש עומס, לכן חשוב לשמור על כללי הנהיגה ולנהוג בזהירות.

הכבישים המהירים בטורקיה בנויים היטב. הכבישים הכפריים והמרוחקים יותר אמנם לא בנויים כמו הכבישים המהירים אך תוכלו ליהנות בהם מנהיגה רגועה יותר עם נופים יפהפיים.

תוכלו להתרשם מחוויית הנהיגה בטורקיה בכביש המהיר מאיסטנבול לאנקרה בסרטון הבא:

המהירות המקסימלית בטורקיה בכבישים מהירים היא בדרך כלל 120 קמ"ש, אך ישנם כבישים מהירים בהם המהירות המקסימלית המותרת היא 130 קמ"ש, וכבישים כמו אנקרה -ניגדה בהם המהירות המקסימלית 140 קמ"ש. למעשה, ממש לאחרונה שונתה המהירות המקסימלים בכמה כבישים מהירים ספציפיים.

המהירות המקסימלית לכבישים בתוך העיר היא 50 ק"מ ובכבישים ראשיים מחוץ לעיר עד 90 ק"מ. בכל מקרה, המהירות המקסימלית עלולה להשתנות מכביש לכביש ומאיזור לאיזור ותמיד כדאי לשים לב לשילוט ולהוראות ולבדוק מהם הכללים המעודכנים.

עלות דלק בטורקיה נכון למועד כתיבת המדריך (תחילת אוקטובר 2022) היא כ-19.37 לירה טורקית לליטר 95.

איך מוצאים השכרת רכב בטורקיה?

כיוון שזהו אמצעי תחבורה בטורקיה שנחשב לפופולרי במיוחד, כשמדובר בהשכרת רכב בטורקיה, המחירים משתנים לעיתים תכופות וזמינות הרכבים עלולה להשתנות גם היא. לכן, בדקו בעצמכם מחירי השכרת רכב בטורקיה במנוע החיפוש של חברת רנטלקארס הוותיקה, המופיע במדריך זה:

בחרו בארץ, בעיר ובתחנה בתוך העיר, בתאריכים ובשעות ההחזרה והאיסוף, ואל תשכחו לסמן אם טווח גיל הנהג הוא בין 30 ל65 (השכרה לנהג צעיר בטורקיה עלולה להיות כרוכה בעמלת נהג צעיר, שבדרך כלל מצוינת בעת החיפוש).

כעת יוצגו בפניכם מגוון רכבים להשכרה. את התוצאות תוכלו לסנן לפי סוג רכב (בבחירה מאחד מסוגי הרכב בחלק העליון של העמוד) או בפרטים טכניים נוספים (מאלו המופיעים בצד ימין). זכרו לבדוק את הדירוג, הפרטים הטכניים של הרכב, הביטוחים הכלולים, תנאי ההזמנה וכול'. לחצו על "הזמינו עכשיו" כדי לעבור להזמנה ותוכלו לבצע את ההזמנה באמצעות טופס הזמנה קצר ופשוט.

את ההזמנה ניתן לנהל באתר של רנטלקארס, וגם להיעזר בשירות הלקוחות במידת הצורך.

בהשוואת מחירים להשכרת רכב באיסטנבול שערכנו לאמצע אפריל, המחירים התחילו מכ-66.46 ש"ח ליום אחד (לרנו קליאו עם תיבת הילוכים ידנית), והחל מכ-365.14 ש"ח לשבוע (לפיאט פנדה לארבעה נוסעים, עם תיבת הילוכים ידנית).

תחבורה ציבורית באיסטנבול

התחבורה הציבורית באיסטנבול מפותחת מאוד, וכוללת מגוון אמצעי תחבורה: רכבת חשמלית, אוטובוסים, מטרו, מעבורות ועוד.

רכבות באיסטנבול

רכבות מאיסטנבול מגיעות למגוון רחב של יעדים. הרכבות באיסטנבול מופעלות על ידי TCDD, חברת הרכבות הלאומית.

מטרו באיסטנבול

למטרו של איסטנבול יש שמונה קווים. רכבות המטרו פועלות בדרך כלל משש בבוקר עד חצות, וברחבי העיר ממוקמות כמאה ושבע תחנות מטרו, רובן תת קרקעיות.

חשמלית באיסטנבול

החשמלית של איסטנבול, או הטראם, כוללת שלושה קווים ומשרתת את החצי האירופאי של העיר.

החשמלית היא דרך נהדרת להתנייד באיסטנבול, וקווי החשמלית מגיעים לכמה מהיעדים התיירותיים הפופולריים ביותר.

מעבורות באיסטנבול

המעבורות באיסטנבול הן דרך נהדרת להגיע לאיים. לאורך הבוספורוס, מצר הים המפריד בין חלקה האסייאתי לחלקה האירופאי של איסטנבול, ממוקמים מגוון מזחים המשרתים מגוון מעבורות וסיורים בבוספורוס.

מוניות באיסטנבול

כדי להימנע מהפתעות במחיר, מומלץ להזמין מוניות באיסטנבול מראש. בהמשך המדריך נפרט בנושא הזמנת מונית בטורקיה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל