השכרת רכב בבארי, איטליה – השוואת מחירים ומידע שימושי

הזמנת דילים לבארי | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

השכרת רכב בבארי היא עניין של נוחות וחיסכון בכסף. יש באיטליה ערים גדולות, שבהן תוכלו לבלות חופשה שלמה, בלי לצאת ולגלות את איטליה באמת, ובהן אין באמת צורך לשכור רכב. אך אם אתם מגיעים בטיסה ישירה לבארי (בזכות טיסות הלואו-קוסט הזולות), אתם ודאי מתעניינים מה עוד נמצא באזור ויתכן שהשכרת רכב בבארי היא פתרון מומלץ עבורכם. בארי ממוקמת בפוליה, שבדרום מזרח איטליה. חבל פוליה הוא המקום המושלם לטיול במכונית: דילוג קליל בין חופים יפהפיים איטלקיים קלאסיים, מסעדות לצד הדרך וערים עתיקות. מכיוון שמחירי השכרת רכב בבארי הם זולים יחסית, השכרת רכב בשדה התעופה בבארי לאחר הטיסה היא אופציה פרקטית וחסכונית לגלות את האזור, שנמצא במרחק של כשלוש שעות טיסה מישראל בלבד.

השאלה הראשונה והחשובה ביותר בתהליך היא: איפה מזמינים השכרת רכב בבארי? השכרת רכב בבארי בדקה התשעים, לאחר הנחיתה, איננה מומלצת ממגוון סיבות, אותן נפרט בהמשך. כדי למצוא את העסקה המשתלמת ביותר להשכרת רכב בבארי כדאי לערוך מבעוד מועד השוואת מחירים במקום אמין ומוכר, ולבצע הזמנה מראש. ההמלצה שלנו להשכרת רכב בבארי היא שימוש במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס – מנוע חיפוש וותיק ואמין, שיציג לכם הצעות להשכרת רכב בבארי של מגוון חברות השכרת רכב – חלקן מקומיות וחלקן בינלאומיות, יאפשר לכם למיין את התוצאות, לבצע הזמנה אונליין ולנהל את ההצעה באתר, תוך שימוש בשירות הלקוחות של רנטלקארס, במידת הצורך. לנוחיותכם, תוכלו למצוא את מנוע החיפוש של רנטלקארס ממש כאן:

היתרון המרכזי בשימוש במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס הוא שיתוף הפעולה עם מגוון חברות להשכרת רכב בבארי (מקומיות ובינלאומיות), שמאפשר לבצע הזמנה גם מחברות מקומיות קטנות, ולעתים זולות יותר, שלא תמיד ניתן למצוא את האתר שלהן בחיפוש אינטרנטי רגיל לפני החופשה.

חופשה בבארי, איטליה – עוד מידע חשוב

טיסות לבארי, איטליה – השוואת מחירים וטיפים שימושיים

מוניות והסעה משדה התעופה בבארי, איטליה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בבארי, איטליה

השכרת רכב בבארי, איטליה – השוואת מחירים ומידע שימושי

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

איך מזמינים השכרת רכב בבארי עם רנטלקארס?

תהליך השכרת רכב בבארי עם רנטלקארס הוא קל, ויכול לקחת מספר דקות בלבד.

במנוע החיפוש שבעמוד זה, בחרו בארץ (איטליה) בעיר (בארי) ואז בתחנה (ישנן מספר נקודות להשכרת רכב בבארי: נמל התעופה, תחנת הרכבת ועוד). בחרו בתאריך האיסוף וההחזרה, ובשעות. אל תשכחו לסמן אם טווח גיל הנהג הוא בין 30 ל-65, כדי שתוכלו לקבל את המחיר המדויק (נהגים צעירים לרוב מחויבים בעמלה נוספת).

כעת כדאי לסנן ולמיין את התוצאות שקיבלתם כדי לא לבזבז זמן על הצעות לא רלוונטיות, ולקבל רק את ההצעות להשכרת רכב הרלוונטיות לכם: החל מסוג רכב (מופיע מעל לתוצאות החיפוש) ועד לפרטי השכרה טכניים, דירוג הספק ועוד (מצד ימין).

בכל הצעה להשכרת רכב בבארי שתופיע בתוצאות החיפוש, זכרו לבדוק פרטים חשובים כמו: כתובת הסניף, מה כלול במחיר (בדרך כלל תנאי ביטול נוחים וביטוחים בסיסיים), פרטי הרכב הטכניים (מספר הנוסעים, מיזוג אוויר, סוג תיבת הילוכים וכו') ועוד.

אחרי שתבחרו בהצעה המתאימה לכם, תעברו לשלב ההזמנה. התהליך כולל טופס הזמנה קצר, בו ניתן לשדרג את הביטוח ולהוסיף תוספות, כמו למשל מושב בטיחות לילד (חלק מהתוספות כרוכות בתוספת תשלום). ביטולים ושינויי הזמנה ניתן לבצע ב"נהל הזמנה" באתר. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות גם לאחר השכרת הרכב בבארי.

האם כדאי להזמין השכרת רכב בבארי מראש או במקום?

מטיילים רבים מאמינים, שאם יחכו לדקה התשעים, ויבצעו הזמנה לאחר הנחיתה בבארי, הם יקבלו מחיר זול להשכרת רכב בבארי.

לגישה זו יכולות להיות כמה מגרעות:

מלאי הרכבים עלול להיות הרבה יותר מצומצם. בסופו של דבר, לכל חברה להשכרת רכב בבארי יש צי רכבים מוגבל, ואם לא תשריינו רכב מראש, האפשרויות שיעמדו בפניכם יהיו הרבה יותר מצומצמות, והרכבים הזמינים לאו דווקא יהיו הכי זולים.

אם יש לכם צורך ברכב מסוג מסוים, במיוחד כשיוצאים לחופשה בבארי עם ילדים או עם קבוצות גדולות, לא בטוח שרכב מסוג זה יהיה זמין.

לא בטוח, שכל הסניפים יהיו פתוחים בשעת הנחיתה, ובמקרה כזה, תצטרכו לדחות עוד את השכרת הרכב לבארי עד שניתן יהיה לאסוף את הרכב ולהתחיל את החופשה שתכננתם.

סביר להניח, שלא תרצו לשוטט בין סניף לסניף בעיר לא מוכרת כדי לבצע השוואת מחירים, מה שאומר, שהיכולת שלכם למצוא את העסקה המשתלמת והמתאימה ביותר לצרכים שלכם תיפגע.

נהיגה באיטליה

רגע לפני שאתם מבצעים השכרת רכב בבארי, כדאי שתלמדו מעט על נהיגה בבארי, ונהיגה באיטליה באופן כללי.

מה חשוב לדעת על נהיגה באיטליה?

אחת השאלות שנשאלות לעיתים קרובות היא: האם צריך רישיון נהיגה בינלאומי באיטליה? ובכן, ישראלים שמתכוונים לנהוג באיטליה צריכים רישיון נהיגה בינלאומי, בצירוף הרישיון המקורי.

באיטליה נוהגים בצד ימין של הכביש.

הגיל המינימלי לנהיגה באיטליה ברכב סטנדרטי הוא 18. עם זאת, הגיל המינימלי להשכרת רכב באיטליה משתנה, אך בדרך כלל ניתן לצפות להגבלת גיל של 21 ומעלה, ולרוב נדרש גם תשלום עמלת נהג צעיר באיטליה לנהגים מתחת לגיל 25.

הפנייה ימינה באור אדום אסורה באיטליה.

המהירות המותרת באיטליה משתנה בהתאם לכבישים השונים, והיא מסומנת בתמרורים, אך באופן כללי, אלו מגבלויות המהירות:

  • באוטוסטרדה (סוג A) המהירות המותרת היא עד 130 בדרך כלל, או 110 במקרה של גשם או שלג;
  • באוטוסטרדה סוג B עד כ-110 קמ"ש (או 90 בשלג/גשם);
  • בכביש אקסטרה אורבני משני (Type c) 90 קמ"ש;
  • בכביש מהיר אורבני 70 קמ"ש;
  • בכביש אורבני 50 קמ"ש.

עם זאת, הקפידו לשים לב לתמרורים, משום שמגבלות המהירות עלולות להשתנות.

הכללים באיטליה לגבי מושב בטיחות לילדים הן: ילדים בגובה של עד 1.5 מטר צריכים להיות חגורים במושב בטיחות, שעומד בתקן האירופי ומתאים למשקל שלהם.

באיטליה ישנם אזורים שנקראים zona traffico limitato (ZTL), כלומר אזור עם תנועה מוגבלת. תמצאו אותם בדרך כלל במרכזי ערים, בהם רק רכבים מסוימים מורשים לנסוע (לרוב מקומיים או רכבים מורשים אחרים).

כמובן שחוקי נהיגה באיטליה כוללים, בין היתר, גם את החוקים הבסיסיים שכולם מכירים: חובת חגורות בטיחות, איסור להחזיק פלאפון בנהיגה, איסור על נהיגה בשכרות, שמירה על הגבלות המהירות, ועוד.

נכון למועד כתיבת המדריך, מחיר הדלק באיטליה עומד על כ-1.68 אירו לליטר.

נהיגה בבארי

השכרת רכב בבארי היא דרך נהדרת לגלות את האזור. נהיגה בבארי יכולה לספק לכם נופים יפהפיים לצד החוף או בין בניינים אירופאים יפהפיים.

גם בבארי יש איזורי ZTL שהכניסה אליהם מותרת רק לרכבים מסוימים. היזהרו לא להיכנס אליהם בטעות עם הרכב בשעות המצוינות בתמרור, כיוון שזה עלול להיגמר בקנס.

חבל פוליה הוא מקום מושלם לטיול ברכב באופן עצמאי. זכרו  שבערים העתיקות בדרך כלל לא תוכלו להחנות את הרכב, אך תוכלו להחנות אותו מחוץ לאזורי העיר העתיקה ולטייל ברגל בין בתי הקפה והאתרים ההיסטוריים.

תוכלו להתרשם מחוויית הנהיגה בבארי בסרטון הבא:

השוואת מחירים להשכרת רכב בבארי

לאחר שבדקנו איך מזמינים השכרת רכב בבארי, הגענו לחלק לא פחות חשוב: מה המחירים להשכרת רכב בבארי?

נעזרנו במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס על מנת לבדוק מגוון חברות להשכרת רכב בבארי, קטנות או גדולות, ולהבין מה מצפה לנו מבחינת עלות השכרת רכב בבארי.

את השוואת המחירים ערכנו לאמצע אפריל, אך שימו לב, שזהו תחום מאוד דינמי, והמחירים משתנים בתדירות גבוהה. זו גם הסיבה, שאם מצאתם מחיר זול להשכרת רכב בבארי, כדאי לשריין את ההזמנה. תנאי הביטול ברנטלקארס הם בדרך כלל נוחים, ולכן ניתן לבצע הזמנה ללא דאגות.

המחיר הכי זול להשכרת רכב בבארי ליום אחד לפי השוואת המחירים שנו הוא 56.75 אירו לאופל קרל (תיבת הילוכים ידנית, לחמישה נוסעים). מדובר בהשכרת רכב בשדה התעופה של בארי, מחברה מקומית.

המחיר הכי זול להשכרת רכב בבארי לשבוע, התקבל מחברה מקומית בשדה התעופה של בארי, בעלות של 345.90 אירו עבור סיטרואן C1 (ידני, לארבעה נוסעים).

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בבארי לשבוע, קיבלנו מחברה מקומית בשדה התעופה לסיטרואן C4 גראנד פיאסקו לשבעה נוסעים (ידני), בעלות של 861.41 אירו בלבד.

חשוב לשים לב שככל שתקופת השכרת הרכב בבארי ארוכה יותר, כך יש סיכוי טוב יותר למחיר יומי זול יותר. בהשוואת מחירים להשכרת רכב לחודש בבארי, למשל, קיבלנו את המחיר הכי זול עבור פיאט 500 (לשלושים ימים) בעלות של 1,504.87 אירו (לרכב ידני לארבעה נוסעים). כלומר, כ-50 אירו בלבד ליום.

ומה עם השכרת רכב לסוף שבוע בבארי? בהשוואת מחירים להשכרת רכב לסוף שבוע בבארי קיבלנו את המחיר הכי זול עבור אופל קארל בעלות של 109.92 אירו בלבד, כאשר האיסוף הוא בשישי בבוקר והחזרת הרכב היא בראשון בבוקר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל