מידע על השכרת רכב בהאג

השכרת רכב בהאג – מידע למטייל

השכרת רכב בהאג, בירת דרום הולנד – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בהאג וגם טיפים חשובים ומידע על נהיגה בהאג (כולל סרטון וידאו מיוחד המתעד נהיגה בהאג אשר יסייע לכם להתכונן לנהיגה לפני טיול בהולנד או חופשה בהאג)

כדי לחסוך מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בהאג השתמשו במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל שבדף זה, אשר יאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הזולים ביותר עבור מיגוון דגמי רכב להשכרה, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בהאג הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית לתיירים. התהליך פשוט ומהיר – מלאו את הטופס שלמטה:

בשדה "ארץ" ביחרו את הולנד ובשדה עיר את den haag – שמה של האג בהולנדית – ואז בשדה תחנה ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בהאג מתוך רשימת הסניפים של חברות השכרת הרכב בהאג הכוללת מיקומים בהאג כמו תחנת הרכבת של האג, העיר התחתית של האג, מזרח האג ומערב האג. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בהאג וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בהאג

השכרת רכב בהאג  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בהאג – עוד כתבות באותו נושא:

האג עם ילדים – אטרקציות למשפחות וטיפים לחופשה בהאג

מלונות מומלצים בהאג למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בהולנד – נהיגה בהולנד וחוקי התנועה

טיסות לאמסטרדם – השוואת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

השכרת רכב בהאג הולנד – מידע כללי וטיפים למטייל

האג מקושרת לבירת הולנד אמסטרדם באמצעות מערכת כבישי אגרה, ה-A4 וה-A44, לעיר רוטרדם (Rotterdam) באמצעות A13, ולעיר אוטרכט (Utrecht) באמצעות A12. הגישה למרכז האג נעשית באמצעות הכביש המהיר A12 הנכנס ללב האג כמו סיכה ומסתיים בצומת כבישים גדולה מעט צפונית למרכז ההיסטורי של האג. אך שימו לב שהכניסה והיציאה מהעיר בכל אחד מהכבישים האלה יכולה להפוך לחוויה די ארוכה בשעות השיא של הבוקר והערב, בגלל פקקי התנועה. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בהאג אשר יסייע לכם להתכונן לפני חופשה בהאג עם מכונית שכורה:

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון לפני השכרת רכב בהאג הוא שבימי הקיץ החמים, מאות אלפי תיירים מהולנד ורחבי אירופה מנסים להגיע לחוף סכוונינגן (Scheveningen Beach) ברכבם, מה שיוצר פקקים ארוכים שיכולים להגיע עד 50 ק"מ, והעיכובים בתנועה יכולים לארוך כמה שעות. בימים כאלה, עדיף לנצל את התחבורה הציבורית.

מתקן של חנה וסע (P+R Hoornwijck) נפתח ב-2008 על כביש Laan van Hoornwijck הנמצא על צומת Ypenburg. נהגים יכולים להגיע אליו מכביש A4, יציאה 9, ומ-A13, יציאה 7, להחנות בו את הרכב ולהיכנס אל האג עם שאטל מיוחד.

השכרת רכב בהאג
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל