השכרת רכב בדאלאס

השכרת רכב בדאלאס טקסס – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בדאלאס טקסס – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בטקסס ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים, וגם טיפים חשובים על נהיגה בדאלאס (כולל סרטון וידאו), כבישי אגרה ועוד

כדי לאתר את המחיר הכי זול על השכרת רכב בדאלאס השתמשו במנוע החיפוש שלמטה אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בדאלאס הנחשבות אמינות, על מיגוון רחב של מכוניות. התהליך קצר וקל – בשדה ארץ ביחרו את ארה"ב ובשדה עיר את דאלאס dallas. אח"כ הזינו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בדאלאס בשדה "תחנה", ואת המועדים בהם תרצו להזמין השכרת רכב בדאלאס הזינו בשדה תאריכים. אחר כך אשרו את גיל הנהג, ליחצו "חפש" וצפו בתוצאות השוואת מחירי השכרת רכב בדאלאס

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בארצות הברית – הזמנות ומחירים

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ארה"ב עם ילדים – תיכנון טיול משפחתי בארצות הברית

השכרת רכב בדאלאס – טיפים למטייל

הדרך הקלה והאמינה ביותר לטייל בדאלאס היא במכונית. תחנות דלק נמצאות בשפע ורובן מוכרות את סוגי הדלק המצויים – דלק רגיל, נטול עופרת ודיזל. כבישים ראשיים וצירים מרכזיים בדאלאס נעשים פקוקים מאוד בשעות השיא – בין 7:30-9:00 ובין 16:00-18:00 בימי שני עד חמישי. הימנעו מנהיגה בשעות האלה, במיוחד בכביש 635. הקשיבו לתחנה AM 1080 המשדרת עדכוני תחבורה ומזג אוויר כל 10 דקות. תאונות דרכים הן דבר נפוץ בדאלאס ונוטות להוביל לפקקים בכבישים הראשיים בשעות אקראיות (ללא קשר לפקקים של שעות השיא).

כדי להגיע לדאלאס מאוקלהומה, סעו בכביש I-35 או בכביש US 75  דרום. כדי להגיע לדאלאס מיוסטון, המרחק הוא כ-250 מייל צפונית על כביש I-45 (ההופך לכביש US 75). כדי להגיע לדאלאס מאוסטין, השתמשו בכביש I-35 צפון. כדי להגיע מלואיזיאנה, קחו את כביש I-20 מערב.

דאלאס היא נקודת הצומת לרוב הערים הנמצאות ברדיוס של 200-300 ק"מ, עם שירות כבישים טוב ביציאה ובכניסה. תמצאו בכל מפה של ארה״ב מידע מספק שיעזור לכם להגיע לדאלאס בלי בעייה.

עם זאת, כשהגעתם, היזהרו מפקקים. פקקים בדאלאס מתרחשים בד״כ בכניסה אל תוך מרכזי העיר בשעות הבוקר וביציאה ממרכזי העיר בערב. נקודות עומס בולטות הן 75 דרום בבוקר (20 דקות ללא תנועה, שעה עד שעתיים בפקק). I-635 ליד כביש האגרה דאלאס צפון (Dallas North Tollway) וליד גם נוטה להיות פקוק ביותר, מאחר ש- I-635, שהוא כביש החגורה (בלטוויי) שמקיף את דאלאס, הוא כביש שנמצא בשימוש גבוה. לפני השכרת רכב בדאלאס אולי תרצו לצפות בסרטון המתעד נהיגה בדאלאס –

גם הכביש לכיוון דרום מאוד עמוסים בבוקר. שיפוצים בכביש הם גם דבר מאוד נפוץ בדאלאס וכדאי לקחת אותם בחשבון כשאתם מתכננים נהיגה בדאלאס.

כבישים בדאלאס

כביש US-75 מכונה גם Central או Central Expressway והופך ל- I-45 ממש דרומית לדאונטאון. I-635 נקרא לפעמים LBJ ע״ש לינדון ב. ג׳ונסון. יש שתי הסתעפויות של I-35. ה-I-35 מתפצל לחלק המערבי שלו (I-35W) בדנטון (Denton) שהיא 30 מייל צפונית לדאלאס, דרך פורט וורת׳ (Fort Worth) ועד הילסבורו (Hillsboro), 50 מיילים דרומית לדאלאס, וה-I-35E מזרח שמחבר את דנטון דרך דאלאס להילסבורו. אחרי ש- I-35W  ו-I-35E  מגיעים להילסבורו, הם מתחברים חזרה ל-I-35.

כבישי אגרה בדאלאס הפכו לדבר מאוד נפוץ במערכת התחבורה של המטרופלקס. את האגרה מחייבים באופן אלקטרוני, כך שאין דוכני אגרה המתריאים לפני הכניסה אליהם. המחירים גם גבוהים יותר לרכבים ללא תווית האגרה המקובלת. נסיעה בכבישי האגרה יכולה לחסוך לכם זמן, אבל אם אתם מעדיפים להימנע מהם, תכננו את המסלול נהיגה בדאלאס מראש ובדקו את השילוט בקפידה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל