השכרת רבב בברגמו מחירים

השכרת רכב בברגמו איטליה – השוואת מחירים והזמנות

כדי לאתר את המחיר הכי זול להשכרת רכב בברגמו השתמשו במנוע החיפוש המיוחד שתמצאו בדף זה, אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בברגמו הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית. בנוסף תמצאו בכתבה זאת מידע וטיפים על נהיגה בברגמו (כולל סרטון וידאו), המלצות למטייל על ברגמו ועוד.

הזמנת דילים לברגמו |  הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

ברגמו היא אחת הערים הקסומות ביותר של צפון איטליה. תוכלו למצוא בה נופים מדהימים של ההרים הנישאים של לומברדיה, יצירות מופת של אמנות ומוזיקה, אוכל איטלקי קלאסי וכל מה שאתם יכולים לדמיין כשאתם חושבים על חופשה באיטליה. העיר ממוקמת בין אגמי קומו ואיסיאו המדהימים לבין העיר מילאנו. ברגמו היא עיר ציורית, שתושביה גאים, ובצדק, בהיסטוריה שלה, ובהשפעות הרנסנס, אמנות הבארוק ומוזיקת האופרה, הניכרים בכל פינה בה. השכרת רכב בברגמו תעזור לכם לחוות את העיר ואת סביבותיה המרהיבות, מתי שתרצו, בלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית בעיר לא מוכרת, בשעות הפעילות של שירותי התחבורה הבינעירונית או בפריסת הקווים שלה. תוכלו לנסוע לאן שתרצו, מתי שתרצו ועם מי שתרצו.

מנוע השוואת המחירים של חברת רנטלקרס, אותו תוכלו למצוא כאן, תוכלו לבצע בקלות ובמהירות הזמנה של רכב שכור, שימתין לכם מיד עם נחיתת הטיסה לברגמו. המערכת מבצעת השוואה בין מגוון רחב של הצעות להשכרת רכב בברגמו, מציגה לכם את ההצעות הזמינות בתאריכים הרלוונטיים לחופשה שלכם ומאפשרת לכם לבצע את ההזמנה של ההצעה בה תבחרו אונליין, עוד בעודכם בארץ.

חופשה בברגמו – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בברגמו באיטליה למשפחות עם ילדים

טיסות לברגמו (איטליה) – מה חשוב לדעת

הזמנת כרטיסים לכדורגל באיטליה – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

SIM ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

השוואת מחירים להשכרת רכב בברגמו

תהליך השוואת המחירים להשכרת רכב בברגמו באמצעות המערכת של רנטלקרס הוא קצר ופשוט: ממלאים את שם המדינה (איטליה) ואת שם העיר (ברגמו). בשלב זה, תוכלו לבחור את הנקודה ממנה תרצו לאסוף את הרכב השכור בברגמו. אחת האפשרויות היא שדה התעופה בברגמו, כך שתוכלו לאסוף את הרכב שהזמנתם כבר עם הנחיתה, ולצאת אתו אל המלון בו אתם מתכוונים לשהות. לחילופין, תוכלו לבחור באופציה "ברגמו", וכך תוכלו לצפות בכל נקודות האיסוף האפשרויות ברחבי העיר. בשלב הבא תתבקשו את טווח תאריכי ההשכרה (איסוף והחזרה) וללחוץ על כפתור "חפש".

כעת יוצגו לכם הצעות ממגוון חברות השכרת רכב בברגמו. המערכת של רנטלקרס תציג לכם תוצאות של חברות הנחשבות אמינות, והמספקות שירות בשפה האנגלית. ההצעות מסודרות על פי מחירן – מהזולה ליקרה – וכל שנותר לכם הוא לבחור את זו המתאימה לכם ביותר ולבצע הזמנה ישירות מהמערכת של רנטלקרס.

השכרת רכב בברגמו ונהיגה בעיר – טיפים למטייל

העיירה ברגמו אינה גדולה ואל רוב האטרקציות בברגמו אפשר להגיע ברגל. עם זאת, כדי לעבור בין שני חלקי העיר ולהגיע מצ׳יטה באסה (Città Bassa) עד צ׳יטה אלטה (Città Alta), ההליכה יכולה להיות מאוד מעייפת בגלל הרחובות המפותלים והתלולים, אבל יש רכבל (funicolare) שמחבר את שני חלקי ברגמו (העיר התחתית והעיר העילית).

תוכלו למצוא באתר האינטרנט של רשות התחבורה המקומית מפה של מסלולי האוטובוסים, לוחות הזמנים ודמי נסיעה. הכרטיס שאתם רוכשים לרכבל תקף למשך 75 דקות ותוכלו להשתמש באותו כרטיס בכל מערכת הרכבלים המקומית, כולל הרכבל של סאן ויג׳יליו (San Vigilio). הליכה מתחנת הרכבת לתחנת הרכבל של צ׳יטה אלטה נעימה ולוקחת כ-20-30 דקות. תוכלו גם ללכת מצ׳יטה אלטה לסן ויג׳יליו במקום לקחת את הרכבל, וליהנות מהמראות הנהדרים של המקומות הסובבים, וכן של הרחובות הצרים הייחודיים והבתים שלאורכם.

לפני השכרת רכב בברגמו אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בברגמו –

ברגמו ממוקמת בצפון הרחוק של איטליה, ולכן קל להגיע ממנה גם לגבול עם שוויץ, באזור האלפים המושלגים, שם תוכלו למצוא כמה מאתרי הסקי הטובים ביותר באיטליה. תוכלו לנסוע ברכב שכור מברגמו למספר יעדים מושלגים, המרוחקים מרחק נסיעה של שעות בודדות מהעיר.

במהלך החופשה בברגמו תוכלו לשלב גם נסיעה למילאנו, למשחק כדורגל, לשבוע האופנה או סתם כדי ליהנות מהעיר הנוצצת, הנמצאת במרחק של כשעה נסיעה דרך הכבישים E64 ו-A51.

כשאתם מטיילים בלומברדיה, שימו לב שרבים מהנתיבים העיקריים באיטליה הם כבישי אגרה.

אם לא צוין אחרת, מגבלות המהירות באיטליה הן -80 מייל לשעה (כ-128 קמ"ש) בכבישים מהירים, 56 מייל לשעה (כ-90 קמ"ש) בכבישים בין עירוניים ו-30 מייל לשעה (כ-50 קמ"ש) בערים, עיירות וכפרים.

כמו בערים מרכזיות אחרות באיטליה, בברגמו ישנו אזור תנועה מוגבל, המאפשר רק לתושבים לנסוע באזורים מסוימים – לכן חשוב לשים לב לשילוט, ולהישאר רק בכבישים בהם מותר לתיירים לנסוע, אחרת אתם עלולים לקבל קנסות לא זולים.

לקבלת מושג על חוויית הנהיגה בברגמו, אתם מוזמנים לצפות בסרטון הבא:

אזורי תנועה מוגבלת (Zona Traffico Limitatoin – ZTL) בברגמו

אם בחרתם להתנייד באיטליה באמצעות השכרת רכב בברגמו, חשוב שתכירו את אזורי התנועה המוגבלים – ZTL – בערים המרכזיות, שמטרתם להקטין את הצפיפות במרכזי הערים ואת זיהום האוויר. נהיגה באזורים המוגבלים בניגוד לתקנות עלולה לעלות לכם בקנסות כבדים, שיכולים לגרום לכם עוגמת נפש, ולגזול משאבים מתקציב החופשה שלכם.

אזורי ZTL מסומנים בתמרור עם עיגול אדום, תחתיו מפורטים התנאים הרלוונטיים לכל אזור: שעות ההגבלה והחרגה של בעלי אישורים מתאימים.

אזורי תנועה מוגבלת קבועים בברגמו:

Centro Storico di Città Alta

Citta Bassa

אזורי תנועה מוגבלת הזמניים שבהם הם:

Città Alta ו-Colli בחגים לאומיים בין השעות 10:00 – 12:00 ו-14:00 – 19:00. במהלך שעון קיץ בין השעות 21:00 – 01:00.

Piazza Matteotti, הקטע בין ויה רומא לויה טאסו סגור לתנועה מדי יום בין השעות 08:00 – 18:00.

Via Raboni סגור מדי יום בין השעות 17:30-19:30.

הרחובות הבאים סגורים מדי יום בין השעות 07:00-10:00 ו-16:00-19:00:

דרך S.Alessandro

ויה דון בוטה

V.lo Delle Torri

דרך סן בנדטו

דרך פינולו

דרך פינולו

דרך סן טומאסו

דרך מייסון

דרך סן ברנרדינו

L.go Five Vie

דרך מורוני

V.lo Bancalegno

דרך קווארנג'י

דרך Zambonate

ה-ZTL פועל במהלך שנת הלימודים ברחובות הבאים:

Via Leone XIII, Don Bepo Vavassori, Via Cappuccini ו-Via Pradello בימים שני עד שבת בין השעות 08:15 – 08:45 – 12:15 – 12:45. ושני עד שישי בין השעות 13:45 – 14:15 ו-15:45 – 16:15.

חנייה בברגמו

המקום הטוב ביותר לחנייה במרכז ברגמו הוא בפיאצה דלה ליברטה (Piazza della Libertà). בקרבת מקום יש חניון תת-קרקעי מתחת למלון Hotel Excelsior San Marco, והחנייה שם בתשלום. יש חנייה חופשית גם בפיאצלה מלפנסטה (Piazzale Malpensata) בוויה ג׳יובאני קרנובאלי (Via Giovanni Carnovali), וגם לכאן הגישה קלה דרך הכביש המהיר.

יש הרבה מקומות חנייה בתשלום בברגמו צ׳יטה באסה  (Bergamo Città Bassa). לצ׳יטה אלטה קצת יותר קשה להגיע במכונית. אבל יש חנייה חופשית לא רחוק מתחנת הרכבת בצ׳יטה באסה, משם אפשר לקחת אוטובוס לברגמו צ׳יטה אלטה. האוטובוס עוצר גם בתחנת הרכבל (cable way train) והכרטיס שקונים לאוטובוס תקף גם לרכבל.

לחנות בצ׳יטה אלטה, קרוב לרכבל, זה דבר כמעט בלתי אפשרי. לחנות בצ׳יטה באסה קרוב לרכבל, זה דבר יותר אפשרי. אזור החנייה הקרוב ביותר לרכבל של צ׳יטה באסה הוא זה שנמצא בפיאצלה ליברטה (Piazzale Libertà), אבל יש עוד הרבה אחרים. הנסיעה ברכבל היא של כ-3 דקות, אם לא פחות, אז אל תדאגו. תצטרכו להמתין לרכבל עצמו, אבל הנסיעות תכופות מאוד אז ההמתנה לא ארוכה. למרות השם, צ׳טה אלטה (העיר הגבוהה) אינה כל כך גבוהה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל