אינטר מילאן

הזמנת כרטיסים למשחקי אינטר – המדריך המלא

אינטר היא לא רק אחת הבולטות שבין קבוצות כדורגל באיטליה אלא גם אחת האטרקציות התיירותיות של מילאנו. אם אתם רוצים לראות משחק של אינטר באיצטדיון סאן סירו כתבה זו מיועדת עבורכם והיא כוללת גם טיפים וקישורים להזמנת כרטיסים לאינטר (באתר מאובטח בעברית, עם שירות לקוחות ישראלי) וגם מידע למטייל על טיסות לאיטליה, בתי מלון במילאנו, תחבורה לסאן סירו, מסעדות ליד איצטדיון סן סירו ועוד

הזמנת דילים למילאנו | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

אינטר הוא שמו המקוצר של מועדון הכדורגל אינטרנציאונלה, (אינטרנשיונל באנגלית) מהעיר מילאנו בצפון איטליה, אשר נחשב לאחד המועדונים הבכירים, המפורסמים, המצליחים והעשירים בכדורגל העולמי, כשהוא מדורג במקום ה-18 מבחינת עושרו. הקבוצה אשר ידועה בכינויה ה-"נראצורי" על שם מדיה, קיימת משנת 1908. במהלך השנים אינטר זכתה ב- 18 אליפויות הליגה האיטלקית, 7 גביעים ו-3 זכיות בליגת האלופות. בנוסף לכך אינטר היא הקבוצה האיטלקית היחידה שמעולם לא נשרה לליגה השנייה מאז שנוסדה, והייתה אחת מ-6 קבוצות כדורגל באירופה אשר זכו בטרבל בעונה אחת. לקבוצה יש יריבויות ארוכות שנים עם קבוצות פאר אחרות, בראשן היריבות העירונית עם מילאן, אשר יוצר את הדרבי המפורסם של מילאנו, ויריבות ארצית עם יובנטוס, המכונה הדרבי של איטליה.

להזמנת כרטיסים למשחקי אינטר מאתר אינטרנט מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לליגה האיטלקית

חופשה במילאנו – עוד באותו נושא:

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון במילאנו – מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

לוח אירועים במילאנו – הופעות ואירועי ספורט לפי תאריך

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

SIM ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

איצטדיון סאן סירו וההגעה אליו

ביתה של אינטר הוא האצטדיון הגדול בליגה האיטלקית, הסן סירו, או בשמו הרשמי אצטדיון ג'וזפה מאצה, אשר נחשב ל"מקדש" של כדורגל בפני עצמו, ואינטר חולקת בו עם יריבתה העירונית מילאן. אנחנו ממליצים לכל חובב כדורגל לפקוד את אחד האצטדיונים המפורסמים והגדולים בעולם, אשר חווית ביקור וצפייה במשחק בו ללא ספק אחת הטובות ביותר בכדורגל העולמי. כיאה למעמדו אצטדיון סאן סירו מדורג ברמה של 5 כוכבים על פי דירוג אופ"א ונמצא בבעלותה של עיריית מילאנו, מה מאפשר את השיתוף המאוזן בין שני מועדוני הכדורגל הבכירים של  העיר.

אצטדיון "סן -סירו" ממוקם כ-5 ק"מ ממרכז העיר לכיוון מערב. אנו ממליצים להגיע לאצטדיון באמצעות המטרו באמצעות הקו M5 ה"סגול" אשר עובר צפונית למרכז העיר. תחנות המטרו הקרובות ביותר לאצטדיון בקו זה הן:

San Siro Ippodromo ו- San Siro Stadio, אשר נמצאות במרחק הליכה. אם באזור בו אתם נמצאים קו M5 לא חולף, תצטרכו לעלות על אחד הקווים הבאים: M1 או M2 ולהחליף רכבת בתחנות Lotto או Garibaldi.

אפשרות נוספת היא להגיע באמצעות הרכבת הקלה בקו 16. עלו עליה במרכז מילאנו, מערבית ל- Piazza Duomo, וסעו עד לתחנת San Siro Stadio, התחנה האחרונה בקו. משך הנסיעה היא כחצי שעה.

כתובת האצטדיון היא: Via dei Piccolomini 5, 20151 Milano

סיורים באצטדיון סאן סירו, מוזיאון אינטר וחנות אוהדים

ניתן ומומלץ לערוך סיור באצטדיון, שהוא אחד המרשימים באיטליה ובעולם. היות ו- סן סירו הוא ביתם של שתי הקבוצות, אינטר ומילאן, הוא מכיל מוזיאון המוקדש לשתיהן, וסוקר את העבר המפואר של שני המועדונים. כמו כן ניתן לערוך סיור עצמאי באצטדיון ולבקר בחדרי ההלבשה, חדר העיתונות, מנהרת העלייה לכר הדשא והיציעים. כמו כן ישנה אפשרות לסיור מודרך הנמשך בין 30 ל- 40 דקות.

המוזיאון נפתח שבעה ימים בשבוע בין השעות 9:30 ל -18:000, כך גם הסיורים בסאן סירו יוצאים באופן קבוע בשעות אלו. מחיר הסיור בסאן סירו + ביקור במוזיאון עולה € 17.00, או € 7.00 עבור גישה למוזיאון בלבד. לקבלת מידע נוסף, ניתן ליצור קשר בטלפון: +39 02 4042432 או בדוא"ל info@milanosansiro.com.

באצטדיון סאן סירו ממוקמת החנות הרשמית של שתי הקבוצות, אינטר ומילאן. בחנות ניתן לרכוש ביגוד מקורי של אינטר, מזכרות ומגוון רחב של אביזרים מקוריים ורשמיים של הקבוצה.

כרטיסים לאינטר

על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים למשחקי אינטר, אנו ממליצים לרכוש אותם באמצעות לחיצה על הבאנר המוביל לאתר מאובטח בעברית בו תוכלו להזמין כרטיסים לאינטר עם שירות לקוחות ישראלי (במידת הצורך) ולהבטיח בילוי ספורטיבי נטול דאגות. מחירי הכרטיסים למשחקים של אינטר מתחילים ב- 30€ למשחק מול קבוצה פחות בכירה ובמיקום הזול ביותר ועד ל- 275€ למקום היקר במפגש הדרבי של מילאנו מול מילאן.

אטרקציות ואוכל מסביב לסאן סירו

אצטדיון סן סירו ממוקם באזור מגורים שקט למדי במילאנו, אשר לא מציע הרבה מבחינת בידור, אם כי לאחרונה נפתחו מספר ברים ומסעדות בסביבה. עם זאת, כפי שקל להגיע לאצטדיון סן סירו ממרכז מילאנו, קל באותה המידה לחזור לשם באמצעות המטרו, ולקבל הרבה יותר היצע של מסעדות ומקומות בילוי. למרות זאת נמליץ לכם על מספר מקומות מומלצים לאכול באיזור סאן סירו –

La Barchetta מסעדה איטלקית ופיצרייה קרובה

On the Run בית קפה

Esselunga סופרמרקט

כללי התנהגות לאוהד ולמבקר במשחקי אינטר

  • אנא השמעו להוראות הסדרנים, המאבטחים וכוחות הבטחון הנוכחים במקום, המנעו מוויכוחים ועימותים עמם.
  • זכרו כי העוברים על תקנות אלו חושפים עצמם לדין פלילי, לקנסות של מאות יורו, הרחקה מתחומי האצטדיון ומניעה אפשרית לפקוד אותו או מתקני ספורט אחרים באיטליה, לעיתים אף לצמיתות.
  • השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי ה- "אולטראס" של אינטר או של הקבוצה היריבה. מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של כל קבוצה.
  • כל מבקר באצטדיון סאן סירו חייב לכבד תקנות אלה
  • הרשות להיכנס ולשהות בתוך האצטדיון היא רק לבעלי כרטיס חוקי בתוקף.
  • כרטיסים למשחקי אינטר הם אישיים ואינם ניתנים להעברה לצד שלישי.
  • ישנו איסור לרכוש כרטיס לאינטר ליציעי הקבוצה היריבה (אם אתם אוהדי אינטר). העובר על תקנה זו עלול להיות מסולק מתחומי האצטדיון.
  • על מנת להיכנס למשחקים של אינטר יש להציג תעודה מזהה ביחד עם הכרטיס. יש לשמור על הכרטיסים למשחקי של אינטר לאורך כל משך השהות באצטדיון ולהציגו במקרה הצורך לבקשת הסדרנים\מאבטחים\שוטרים.
  • יש לשבת אך ורק במקום אליו נרכש הכרטיס
  • הכניסה לאצטדיון מותנית בבדיקה ביטחונית.
  • חל איסור על:
  • להכניס או לנסות להכניס למשחקי אינטר – כלי נשק מכל הסוגים, חומרי נפץ, זיקוקים, פצצות עשן, אבוקות, אבנים, סכינים או חפצים חדים אחרים, או כל מכשיר או חפץ העלול לפגוע או להיות מושלך, כלי נגינה ואמצעים המפיצים רעש (תופים, חצוצרות, וכלי נגינה מכל סוג ), ומערכות הגברה אחרות, התקני לייזר וכדומה, וכל פריט מסוכן או העלול לסכן ולפגוע בביטחון הציבור, לגרום למטרד או להפריע לקיום הרגיל של אירוע הספורט המתקיים באצטדיון.
  • להכניס משקאות אלכוהוליים מכל סוג שהוא או למכור בתחמי האצטדיון בקבוקי משקה, כולל פחיות, כלי זכוכית או בקבוקי פלסטיק.
  • חל איסור על קיום כל פעילות מסחרית במשחקי כדורגל של אינטר ללא היתר מפורש בכתב
  • להכניס או לשאת חומרים נרקוטיים, רעלים, חומרים מזיקים, חומר דליק, צבעים או חומר צובע אחר
  • להיכנס ולהימצא באצטדיון תחת השפעת אלכוהול או תחת ההשפעה של חומרים נרקוטיים ומשני תודעה אחרים
  • להכניס כל סוג של בעלי חיים למעט כלבי נחייה לעיוורים
  • להכניס למשחקי אינטר חומרי תעמולה\להיכנס בלבוש הנושא על מסרים בעלי אופי גזעני, פוגעני או הקורא לאלימות וחוסר סובלנות כלפי אחרים
  • להתנהג בצורה המפריעה ופוגעת בחוויית הביקור של אחרים במשחקים של אינטר
  • לגרום לנזק למתקנים ותשתיות של האצטדיון
  • אין לחסום מעברים ודרכי גישה או מילוט בזמן חירום.
  • להיכנס בלבוש הדומה למדי כוחות הבטחון, הסדרנים ואנשי האבטחה במקום

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל