טיסות לאיטליה

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לאיטליה – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות לאיטליה ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים, וגם הסברים למטייל על כל היעדים אליהם ניתן להגיע בטיסות ישירות לאיטליה, טיפים חשובים על חברות התעופה המשווקות כרטיסי טיסה לאיטליה ליעדים השונים (כולל טיסות זולות לאיטליה בחברות לואו קוסט) ועל שדות התעופה השונים

הזמנת דילים לאיטליה           |           הזמנת טיולים מאורגנים באיטליה

באיטליה מחכים לכם מגוון יעדים נהדרים לחופשה הבאה שלכם, מצפון איטליה ועד דרום המדינה. בין אם אתם מחפשים חופשת סקי, נופים ירוקים ויפהפיים, בטן גב על חוף הים או ביקור בבירת האופנה העולמית מילאנו – באיטליה תוכלו למצוא כמעט הכל, ולהגיע בטיסות ישירות מהארץ למגוון יעדים מרכזיים במדינה. בכתבה זו נציג בפניכם את מגוון הטיסות הישירות לאיטליה מישראל, נערוך השוואות מחירים של טיסות לאיטליה ליעדים שונים, נבדוק את התנאים של חברות התעופה המציעות כרטיסי טיסה לאיטליה ועוד. לאחר קריאת הכתבה, תוכלו לערוך השוואת מחירים בעזרת מנוע החיפוש של קיווי שמופיע בעמוד זה, ולבחור את היעד המושלם באיטליה לחופשה הבאה שלכם.

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

סים ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת כרטיסים לליגה האיטלקית

אם עוד לא החלטתם לאן לטוס באיטליה, תוכלו להזין בתור יעד "Italy", ויופיעו בפניכם כל היעדים האפשריים אליהן ניתן להגיע בטיסות לאיטליה מישראל – גם ישירות וגם עם קונקשן. בשלב זה תוכלו לבחור יעדים עם טיסות ישירות בלבד (באפשרויות הסינון לבחור בStops ולסמן את Nonstop (Direct Flights. לפעמים יהיה משתלם יותר לרכוש כרטיס טיסה לאיטליה לנמל תעופה קרוב ליעד הרצוי וממנו להגיע ליעד המועדף, מאשר לקחת טיסת קונקשן או טיסה ישירה יקרה יותר.

טיסות לאיטליה מישראל – כל היעדים

טיסות ישירות לרומא 

בעיר הבירה של איטליה ממוקם נמל התעופה הבינלאומי המרכזי, לאונרדו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו (FCO), במרחק של כ45 דקות נסיעה ממרכז רומא. את רומא משרת שדה תעופה נוסף, צ'אמפינו, אך טיסות לרומא ישירות מישראל נוחתות בדרך כלל בפיומיצ'ינו. פיומיצ'ינו הוא נמל תעופה גדול כמובן, עם מגוון חנויות, מותגי אופנה, מסעדות ועוד. כמו כן, בנמל התעופה של רומא תוכלו למצוא מגוון שירותים בסיסיים למטייל – בנקים, כספומטים, אחסון חפצים, אינטרנט אלחוטי ועוד.

קו תל אביב-רומא הוא בין קווי התעופה העמוסים ביותר של טיסות לאיטליה מישראל – לפחות 6 טיסות ישירות לרומא ממריאות מתל אביב מדי יום.  זמן הטיסה לרומא מתל אביב הוא כשלוש שעות ו45 דקות. מגוון חברות תעופה מתחרות על קו זה, ביניהן חברות לואו-קוסט וחברות שמציעות שירות מלא:

טיסות לאיטליה (רומא) באל על

אל על מציעה טיסות ישירות לרומא מדי יום, עם כרטיסי טיסה לאיטליה שכוללים שירות מלא. תעריפי הכרטיסים היקרים יותר למחלקת תיירים כוללים תנאי הזמנה גמישים יותר, בכל הנוגע לשינויים וביטולים.

כרטיס לטיסת אל על כולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג והגשת ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה. אם יש לכם צורך בארוחה מיוחדת (צמחונית, כשרה וכול'), כדאי להזמין אותה מראש. כמו כן, במהלך הטיסה תוכלו לרכוש מוצרים מעגלת הדיוטי פרי. נוסעי מחלקת עסקים יהנו מתנאי כבודה משופרים, אירוח בטרקלין המפנק בנמל התעופה ברומא (וגם בנתב"ג), מושבים מרווחים ועוד. המחיר הכי זול לטיסת אל על לרומא הוא כ225$ (בפברואר, לכרטיס הלוך-חזור).

טיסה לרומא באליטליה

חברת התעופה הלאומית של איטליה, אליטליה, מפעילה מדי יום כשלוש-ארבע טיסות לאיטליה ישירות לרומא מנתב"ג במחירים די זולים, כך שזוהי אפשרות מעולה למי ששעת הטיסה חשובה לו במיוחד. מחירי טיסות לרומא מתל אביב עם אליטליה מתחילים מכ223$ (לכרטיס הלוך-חזור). גם בטיסות אליטליה, כמו באל על, תיהנו מארוחה במהלך הטיסה ומתנאי כבודה שכוללים שליחת מזוודה לתא המטען.

תנאי הביטולים והשינויים משתנים לפי סוג הכרטיס. את הכרטיס בתעריף הזול ביותר בדרך כלל אי אפשר לשנות או לבטל, אך תוכלו לרכוש כרטיס משודרג בתעריף יקר יותר שכולל אפשרות לשינויים בהזמנה. בעת ההזמנה, תוכלו לשמור מושב משודרג בתוספת תשלום. נוסעי מחלקת העסקים של אליטליה יוכלו ליהנות ממושבים מרווחים יותר, משקה קבלת פנים, תנאי כבודה משופרים ועוד.

טיסות זולות לאיטליה (רומא) בריאנאייר

חברת הלואו-קוסט ריאנאייר מציעה טיסות זולות לרומא מדי יום. הטיסות הזולות לאיטליה בריאנאייר ממריאות בדרך כלל בשעות אחה"צ מתל אביב לרומא, ובשעות הבוקר-צהריים בדרך חזור. הטיסה הכי זולה לרומא מתל אביב עם חברת ריאנאייר היא 94$, לכרטיס הלוך-חזור.

התעריף הסטנדרטי לטיסות ריאנאייר לא כולל כבודת מטען, ושליחת מזוודה לתא המטען תהיה כרוכה בתוספת תשלום. הכרטיס המשודרג, לעומת זאת (Plus) כולל שליחת מזוודה לתא המטען ואת האפשרות לשמירת מושב מראש. כרטיס הFlexi Plus כולל גם תנאי הזמנה גמישים יותר.

השירות בטיסות לאיטליה של ריאנאייר לא כולל הגשת ארוחה, אך תוכלו לרכוש חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות בתשלום, במחירים די זולים יחסית. כמו כן, תוכלו גם לרכוש מתנות, בשמים ועוד מעגלת הדיוטי פרי.

טיסה לאיטליה (רומא) בוולינג

חברת לואו קוסט נוספת שמציעה טיסות לאיטליה ישירות לרומא בזול היא וולינג הספרדית. לוח הזמנים בקו תל אביב-רומא של חברת וולינג כולל כשלוש טיסות בשבוע. המחיר הכי זול לטיסה לאיטליה (לרומא) עם וולינג הוא 159$, לכרטיס הלוך-חזור בחודש מרץ.

כמו ריאנאייר, גם התעריף הזול ביותר לכרטיס לטיסה לאיטליה בוולינג לא כולל שירותים בסיסיים כמו שליחת מזוודה לתא המטען, אך תוכלו לשדרג את הכרטיס בתוספת תשלום ולקבל תנאי כבודה משופרים והטבות נוספות. תנאי השינויים והביטולים משתנים לפי סוג הכרטיס. במהלך טיסות לאיטליה בוולינג תוכלו לרכוש כיבוד ומשקאות מתוך התפריט המגוון של החברה שכולל חטיפים, סנדוויצ'ים ועוד.

טיסה ישירה לרומא בישראייר

ישראייר מציעה מבחר קווי טיסות לאיטליה כולל טיסות עונתיות לרומא בתאריכים נבחרים. המחיר הכי זול לכרטיס טיסה לרומא (הלוך חזור) עם ישראייר הוא 363$, בסוף דצמבר. השירות בטיסות ישראייר בדרך כלל לא כולל הגשת ארוחה, אך לרוב תוכלו לרכוש כריכים או משקאות בתשלום, כמו גם מוצרים פטורים ממכס מעגלת הדיוטי פרי. אם תרצו לשדרג את המושב הסטנדרטי, תוכלו לעשות זאת בתוספת תשלום (עבור מושב ביציאת החירום-מספר המושבים מוגבל).

תנאי הכבודה בישראייר בדרך כלל כוללים שליחת מזוודה בינונית אחת לתא המטען, אך תמיד כדאי לוודא בעת ההזמנה שהכרטיס אכן כולל מזוודה, או שתאלצו לשלם תוספת בשדה התעופה.

טיסה ישירה לרומא בנורוויג'ן אייר אינטרנשיונל

חברת הלואו-קוסט האירית היא האחרונה ברשימה זו שמציעה טיסות ישירות לרומא מתל אביב. לוח הזמנים של נורוויג'ן בקו תל-אביב רומא כולל טיסות יומיות לאיטליה מנתב"ג. המחיר הכי זול לטיסה לאיטליה (לרומא) עם נורוויג'ן הוא 151$, לכרטיס-הלוך חזור באמצע ינואר.

התעריף הזול ביותר לטיסות זולות לאיטליה בחברה לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען או שמירת מושב מראש, ועל שירותים אלו תאלצו לשלם תוספת. הכרטיסים המשודרגים והיקרים יותר, לעומת זאת, כוללים שליחת מזוודה אחת או שתיים (תלוי בסוג הכרטיס) לתא המטען. ברוב הטיסות של נורוויג'ן אייר תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות בתשלום.

חופשה ברומא – עוד באותו נושא:

השכרת רכב ברומא – השוואת מחירים ועצות

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

רומא עם ילדים – המלצות לטיול משפחות לרומא

טיסות לאיטליה למילאנו

מילאנו, בירת האופנה המפורסמת ועיר עשירה בהיסטוריה, נמצאת במרחק של כארבע ורבע שעות טיסה בלבד מתל אביב. שני שדות תעופה מרכזיים משרתים את מילאנו:  נמל התעופה מילאנו מפלנסה ונמל התעופה ברגמו, לצד נמל תעופה נוסף (לינאטה) שמשרת מספר קטן יותר של טיסות, מאירופה בעיקר.

טיסות למילאנו (נמל התעופה מילאנו מלפנסה – MXP)

נמל התעופה מילאנו מלפנסה הוא השני בגודלו באיטליה, וממוקם במרחק של כ49 ק"מ ממרכז העיר. מנמל התעופה מילאנו מלפנסה למרכז העיר ניתן להגיע ברכבת (מלפנסה אקספרס), מספר קווי אוטובוסים, או במונית (בד"כ בעלות של כ90 אירו). כמו כן, תוכלו לשכור רכב בנמל התעופה. בנמל תעופה זה תוכלו למצוא מגוון מסעדות וחנויות לצד שירותים בסיסיים למטייל – כספומטים, עמדות להמרת מט"ח, אינטרנט אלחוטי, בית מרקחת, טרקלינים עסקיים ועוד.

טיסות לאיטליה למילאנו באיזיג'ט

חברת הלואו קוסט הבריטית, איזיג'ט, מציעה טיסות זולות למילאנו (מלפנסה) מתל אביב בתדירות של כארבע-חמש טיסות בשבוע. הטיסות ממריאות בדרך כלל בשעות הצהריים או הערב. המחיר הכי זול לטיסה למילאנו עם איזיג'ט הוא כ135$ לכרטיס הלוך-חזור.

כמו רוב חברות הלואו-קוסט, הכרטיס הסטנדרטי של איזיג'ט בהזמנת טיסות לאיטליה לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען או בחירת מושב מראש, ושירותים אלו כרוכים בתוספת תשלום. הכרטיס המשודרג יותר (FLEXI) כולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג), עלייה למטוס עם שני תיקי יד קטנים, תנאי הזמנה גמישים ועוד. במהלך טיסות לאיטליה באיזיג'ט תוכלו לרכוש ארוחות קלות, חטיפים ומשקאות בתוספת תשלום.

טיסה לאיטליה באל על (למילאנו)

אל על מפעילה טיסות ישירות למילאנו, עם לוח זמנים שכולל טיסה או שתיים מדי יום (מלבד שבת). המחיר הכי זול לטיסה למילאנו באל על הוא כ216$ לכרטיס הלוך-חזור. כאמור, כרטיס טיסה לאיטליה באל על כולל כבודת מטען וארוחה, ותנאי השינויים והביטולים משתנים לפי סוג הכרטיס.

טיסות לברגמו (נמל התעופה אוריו אל סריו, ברגמו)

שדה התעופה של ברגמו נמצא במרחק של כשעה נסיעה ממילאנו. שדה התעופה כולל טרמינל נוסעים אחד עם מגוון של מסעדות ובתי קפה, אינטרנט אלחוטי, טרקלינים עסקיים ועוד. כדי להגיע מנמל התעופה של ברגמו למרכז מילאנו תוכלו להיעזר באוטובוסים המקומיים (נסיעה של כשעה), רכבת (אין במתחם תחנה, אך תוכלו לעלות על הסעה לתחנה הקרובה), שירותי הסעות או במונית.

טיסה לברגמו בארקיע

ארקיע מציעה טיסות זולות לברגמו בחודשי הקיץ, עם לוח זמנים שכולל כ3 טיסות לאיטליה בשבוע בקו זה. המחיר הכי זול לטיסה לברגמו עם ארקיע הוא כ263$ לכרטיס הלוך-חזור.

הכרטיסים הסטנדרטיים של חברת ארקיע (לא כולל כרטיסי ארקיע אקספרס) כוללים בדרך כלל שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן (עד 7 ק"ג). השירות בטיסה לאיטליה בארקיע בד"כ לא כולל ארוחות, אך לעיתים תוכלו להזמין ארוחה מיוחדת מראש (עד יומיים לפני מועד הטיסה המתוכנן). בדלפקי הבידוק תוכלו לבקש שידרוג למושב הסטנדרטי (מספר מושבים מוגבל) בתוספת תשלום.

טיסות זולות לברגמו בריאנאייר

ריאנאייר מציעה טיסות זולות לברגמו כל השנה, עם לוח זמנים שכולל כשלוש טיסות זולות לאיטליה בשבוע בקו זה. כמו בקו הטיסות לרומא, גם כרטיסי הטיסה לברגמו (לטיסות ריאנאייר) לא כוללים כבודת מטען או שמירת מושב מראש, אך תוכלו לשדרג את הכרטיס בתשלום ולקבל הטבות נוספות. המחיר הכי זול לטיסה לברגמו עם ריאנאייר הוא כ74$ (הלוך-חזור).

חופשה במילאנו – עוד באותו נושא:

מילאנו עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

מלונות מומלצים במילאנו למשפחות עם ילדים

השכרת רכב במילאנו – השוואת מחירים וטיפים

טיסות ישירות לונציה

אם אתם מחפשים טיסות לצפון איטליה, תשמחו לשמוע שונציה היא יעד נוסף אליו ניתן להגיע בטיסה לאיטליה ישירות מהארץ. נמל התעופה הבינלאומי של ונציה, מרקו פולו, ממוקם במרחק נוח של כ8 ק"מ בלבד מונציה. מדובר בנמל תעופה קטן ונוח, עם טרמינל אחד שכולל את כל השירותים הבסיסיים למטייל. תוכלו ליהנות במתחם מאינטרנט אלחוטי ללא עלות (לשש שעות), עמדות הטענה, מספר מסעדות, בתי קפה, חנויות דיוטי פרי, טרקלין עסקי ועוד.

מנמל התעופה מרקו פולו לונציה תוכלו להגיע באוטובוס (הדרך הזולה והמהירה), במונית, או בסירה (Water Taxi או Water Bus).

את ונציה משרת שדה תעופה נוסף, שדה התעופה טרביזו, אליו מגיעות בעיקר חברות לואו-קוסט וטיסות ממספר יעדים באירופה. עם זאת, טיסות ישירות לונציה מישראל נוחתות בדרך כלל בנמל התעופה המרכזי מרקו פולו.

טיסות אל על לונציה

אל על מציעה טיסות ישירות לונציה עם לוח זמנים שכולל כשתיים-שלוש טיסות לאיטליה בשבוע. המחיר הכי זול לטיסת אל על לונציה הוא כ217$ לכרטיס הלוך-חזור. הטיסות לונציה מתל אביב ממריאות בדרך כלל מוקדם בבוקר, והטיסות מונציה ממריאות בדרך כלל בשעות הבוקר ונוחתות בצהריים. כמו בכל טיסות אל על, כרטיס הטיסה כולל שירות מלא בד"כ (כבודת מטען והגשת ארוחה במהלך הטיסה).

טיסות איזיג'ט לונציה

איזיג'ט מציעה טיסות זולות לונציה, עם קו חדש יחסית שכולל כשלוש טיסות בשבוע. המחיר הכי זול לטיסה לונציה עם איזיג'ט הוא כ131$ (לכרטיס הלוך-חזור), בחודש מרץ. כרגיל, השירות בטיסות לאיטליה באיזיג'ט לא כולל כבודת מטען, בחירת מושב או ארוחה (אם רכשתם את הכרטיס הזול הסטנדרטי), אך תוכלו לשדרג את הכרטיס ולקבל הטבות נוספות בתוספת תשלום.

חופשה בונציה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בונציה למשפחות עם ילדים

ונציה למשפחות – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

השכרת רכב בונציה – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לנאפולי

נאפולי, העיר השלישית בגודלה באיטליה, נמצאת במרחק של כשלוש וחצי שעות טיסה לאיטליה מישראל. תוכלו להגיע לנאפולי בטיסות ישירות עונתיות או סדירות, שיאפשרו לכם לטייל במחוז קמפניה ובדרום איטליה ללא צורך בעצירות ביניים.

נמל התעופה של נאפולי ממוקם במרחק של כ6 ק"מ ממרכז העיר. לא מדובר בנמל תעופה גדול במיוחד, אך תוכלו למצוא בו מגוון די רחב של מסעדות כמו גם מספר בתי קפה, חנויות אלקטרוניקה, אופנה ועוד. אורחי נמל התעופה של נאפולי יוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא עלות. מנמל התעופה נאפולי לעיר תוכלו להגיע בקלות באוטובוס במהלך היום, או במונית.

טיסות לאיטליה לנאפולי עם איזיג'ט

איזיג'ט החלה להפעיל טיסות ישירות לנאפולי מישראל ב2017, עם כרטיסי טיסה זולים במיוחד. לוח הטיסות כולל שתי טיסות זולות לאיטליה בשבוע, בימי רביעי ושבת. המחיר הכי זול לטיסה לנאפולי מישראל עם איזיג'ט הוא כ129$ (לכרטיס הלוך-חזור).

בדרך הלוך (מתל אביב) הטיסות לאיטליה ממריאות בדרך כלל בשעות הצהריים בימי רביעי, ובשעות הערב בימי שבת. בדרך חזור (מנאפולי), הטיסות מאיטליה ממריאות בדרך כלל בשעות הבוקר בימי רביעי, ובשעות הצהריים בימי שבת. כרטיס סטנדרטי לטיסה לנאפולי באיזיג'ט לא כולל כבודת מטען או בחירת מושב מראש.

טיסות לנאפולי עם סאן דור

סאן דור מציעה טיסות ישירות לנאפולי באופן עונתי, במטוסי אל על. טיסות סאן דור לנאפולי ממריאות בדרך כלל שלוש פעמים בשבוע, בימי שני רביעי ושישי. המחיר הכי זול לטיסה לנאפולי עם סאן דור הוא כ295$ לכרטיס הלוך-חזור (באפריל).

גם בטיסות לאיטליה בסאן דור, התעריף הזול ביותר לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. כרטיס לטיסת סאן דור לא כולל ארוחה, אך במהלך הטיסה תוגש שתייה קלה. כמו כן, תוכלו לשמור מושב מראש בתוספת תשלום. הכרטיסים היקרים יותר, מסוג Travel Packed, כוללים מגוון הטבות כמו שמירת מושב מראש, שליחת מזוודה לתא המטען, תנאי הזמנה גמישים יותר ועוד.

חופשה בנאפולי – עוד באותו נושא:

נאפולי עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

נאפולי איטליה – בתי מלון מומלצים למשפחות

השכרת רכב בנאפולי איטליה – מידע וטיפים

טיסות ישירות לגנואה

אל עיר הנמל ההיסטורית שבצפון איטליה, גנואה, תוכלו כעת להגיע בטיסות ישירות מישראל. זמן הטיסה לגנואה מישראל הוא כארבע שעות. נמל התעופה הבינלאומי של גנואה ממוקם במרחק של כ7.4 ק"מ מהעיר, וכולל טרמינל נוסעים אחד. תוכלו למצוא בו מגוון קטן של מסעדות וחנויות, כספומטים, עמדות להמרת מט"ח ועוד.

מנמל התעופה של גנואה למרכז גנואה תוכלו להגיע בקלות באוטובוס (VOLABUS), בנסיעה של כחצי שעה-ארבעים דקות. מחוץ לאיזור הנחיתות תוכלו למצוא מספר חברות מוניות רשמיות שפועלות בנמל.

טיסה ישירה לגנואה עם ישראייר

ישראייר מציעה טיסות ישירות לגנואה עם לוח זמנים עונתי, שכולל בדרך כלל טיסה אחת בשבוע בימי שבת. הטיסות לאיטליה הלוך מתל אביב ממריאות בדרך כלל בשעות הבוקר, והטיסות חזור מגנואה ממריאות לרוב בשעות הצהריים. המחיר הכי זול לטיסה לגנואה עם ישראייר הוא כ766$ לכרטיס הלוך חזור, בסוף יוני.

מלבד טיסות ישירות לגנואה עם ישראייר, תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לטיסות קונקשן לגנואה עם חברות כמו אליטליה, אייר פראנס ועוד.

חופשה בגנואה – עוד באותו נושא:

גנואה עם ילדים – אטרקציות מומלצות בעיר הנמל של איטליה

גנואה איטליה – השוואת מחירי השכרת רכב

גנואה איטליה – 10 מלונות מומלצים למשפחות

טיסות לסרדיניה

סרדיניה, האי האיטלקי השני בגודלו במדינה, מציע אוכל טוב, חופים יפהפיים, נופים מרהיבים ועוד. זמן טיסה לסרדיניה מתל אביב הוא כארבע שעות. נכון לכתיבת כתבה זו, תוכלו להזמין טיסה לסרדיניה (קליארי) בטיסה ישירה של סאן דור. שדה התעופה קליארי אלמס ממוקם במרחק של כ7 ק"מ ממרכז העיר, והוא כולל טרמינל אחד עם מגוון די מצומצם של מסעדות.

טיסות ישירות לסרדיניה עם סאן דור

סאן דור מציעה טיסות לסרדיניה (קליארי) עם לוח זמנים עונתי שכולל, נכון לכתיבת הכתבה, טיסה לסרדיניה פעם אחת בשבוע (בימי שלישי), החל מיוני ועד אוקטובר. באוקטובר, תדירות הטיסות נמוכה יותר. המחיר הכי זול לטיסה לסרדיניה (קליארי) הוא כ292$ לכרטיס הלוך חזור (טיסת סאן דור).

כאמור, התעריף הזול ביותר לטיסות סאן דור לא כולל כבודת מטען, אך כרטיס מסוג "Travel Packed" יאפשר לכם לשלוח מזוודה לתא המטען ללא תשלום, לשמור מושב במחלקת תיירים ועוד.

חופשה בסרדיניה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בסרדיניה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסרדיניה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

טיסות לסיציליה (קטניה)

סיציליה, האי הגדול ביותר בים התיכון, נמצא במרחק טיסה קצרה מישראל ומגיעות אליו טיסות עונתיות של מספר חברות תעופה ישראליות. זמן הטיסה לסיציליה מישראל הוא כשלוש שעות וחצי שעות בדרך הלוך, וכשלוש שעות בדרך חזרה (מקטניה). בדרך כלל, הטיסות מגיעות לקטניה, עיר נמל בחוף המזרחי של האי. עם זאת, ישנם מספר נמלי תעופה בינלאומיים נוספים בסיציליה, כך שכדאי לבדוק בעת ההזמנה היכן הטיסה נוחתת.

נמל התעופה קטניה-פונטנרוסה

נמל התעופה של קטניה, העמוס ביותר בסיציליה, משרת בעיקר טיסות עונתיות. מדובר בנמל תעופה קטן, אך תוכלו למצוא בו שירותים בסיסיים כמו המרת מט"ח, כספומט, בנק, השכרת רכב ועוד, כמו גם מספר מסעדות ובתי קפה. מנמל התעופה למרכז קטניה ולתחנת הרכבת, תוכלו להגיע בנסיעה של כעשרים דקות-חצי שעה באוטובוס (AMT ALIBUS).

טיסות ישירות לסיציליה עם סאן דור

סאן דור מציעה טיסות ישירות לסיציליה עם לוח זמנים עונתי, שכולל (נכון לכתיבת הכתבה), שתי טיסות לסיציליה בשבוע בימי ראשון וחמישי. מחירי טיסות לסיציליה (קטניה) עם סאן דור מתחילים מכ294$ לכרטיס הלוך-חזור.

בדרך כלל, טיסות לקטניה בדרך הלוך מתל אביב ממריאות בשעות אחה"צ, והטיסות מסיציליה חזור מקטניה ממריאות בשעות הערב. כאמור, התעריפים הזולים יותר לרוב לא כוללים שליחת מזוודה לתא המטען או שמירת מושב מראש, ועל אלו תאלצו לשלם עמלה נוספת.

חופשה בסיציליה – עוד באותו נושא:

סיציליה למשפחות – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

בתי מלון מומלצים בסיציליה עם ילדים

השכרת רכב בסיציליה – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה

טיסות לורונה

נמל התעופה של ורונה (VRN) ממוקם במרחק של כ10 ק"מ מהעיר.מנמל התעופה של ורונה לעיר ניתן להגיע באוטובוס שיקח אתכם לתחנת הרכבת של העיר, ויוצא בכל עשרים דקות בשעות הפעילות. האוטובוס פועל מהבוקר עד הערב. וזמן הנסיעה הוא כרבע שעה. בין השירותים שתוכלו למצוא בנמל התעופה של ורונה: השכרות רכב, טרקלינים עסקיים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

בנמל התעופה תוכלו למצוא מספר מסעדות ובתי קפה לצד מספר חנויות לשופינג ודיוטי פרי. לורונה תוכלו לטוס בטיסות עונתיות ישירות בתאריכים נבחרים או בטיסות קונקשן זולות עם עצירה באיטליה או בערים נוספות באירופה. המחיר הכי זול לטיסת קונקשן לורונה, לפי השוואת המחירים של קיווי, הוא 232$ לטיסה של ריאנאייר לרומא + טיסת פנים לורונה של אליטליה (הלוך-חזור).

נאוס, חברת תעופה איטלקית, מציעה טיסות ישירות לורונה מתל אביב עם לוח זמנים עונתי. בדרך כלל, כרטיס סטנדרטי לטיסות נאוס כולל שליחת מזוודה לתא המטען (עד 15 ק"ג  לזמן טיסה קצר/בינוני ועד 20 ק"ג לזמן טיסה ארוך). השירות בטיסה כולל כיבוד שמשתנה בהתאם לזמן הטיסה והמחלקה.

אליטליה מציעה אפשרות מעולה לטיסת קונקשן לורונה עם עצירת ביניים ברומא (FCO). החברה מפעילה מספר טיסות יומיות בכל אחד מקטעי הטיסה, כך שמבחינת תדירות זוהי אפשרות מעולה. זמן הטיסה מרומא לורונה הוא כשעה בלבד כך שלא מדובר בדרך מתישה מדי.

חופשה בורונה – עוד מידע למטייל

ורונה למשפחות עם ילדים – אטרקציות והמלצות

מלונות מומלצים בורונה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בורונה – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לבולוניה

שדה התעופה בולוניה גוליילמו מרקוני (BLQ) ממוקם במרחק של כ6 ק"מ ממרכז העיר, ומשרת מגוון טיסות פנים באיטליה וטיסות בינלאומיות. בנמל התעופה של בולוניה תוכלו למצוא מגוון קווי אוטובוסים שמגיעים למרכז העיר וליעדים נוספים כמו רוונה, פרארה, רימיני ועוד.  תחנת הרכבת ממוקמת במרחק של כ6 ק"מ מנמל התעופה, וניתן להגיע אליה במונית או באוטובוס. בנמל התעופה של בולוניה תוכלו למצוא מגוון שירותים לנוסע: בית מרקחת, עמדת מידע לתיירים, עטיפת מזוודות, המרת מט"ח, בנק ועוד.

לעיתים ניתן למצוא טיסות ישירות לבולוניה בתאריכים נבחרים בעונה, אך במהלך כל השנה תוכלו למצוא טיסות קונקשן לבולוניה עם זמני טיסה קצרים יחסית. המחיר הכי זול לטיסת קונקשן לבולוניה, לפי השוואת המחירים של קיווי, הוא 122$ (הלוך-חזור) לכרטיס שכולל טיסת הלוך של וויזאייר עם עצירה בבוקרשט וטיסה חזור של ריאנאייר עם עצירה בקרקוב.

ישנן מגוון אפשרויות לטיסות קונקשן לבולוניה: אליטליה מפעילה טיסות יומיות גם מתל אביב לרומא וגם מרומא לבולוניה, כך שמבחינת תדירות, טיסת קונקשן לבולוניה עם אליטליה (ועצירה ברומא) היא אפשרות מעולה. זמן הטיסה לאיטליה מתל אביב לרומא הוא כשלוש שעות וארבעים וחמש דקות, וזמן הטיסה מרומא לבולוניה הוא כשעה.

טיסות לטוסקנה

שני נמלי התעופה המרכזיים המשרתים את טוסקנה הם נמל התעופה של פיזה ונמל התעופה של פירנצה. הדרך הנוחה ביותר להגיע לטוסקנה מהארץ היא בטיסה ישירה לפירנצה. נכון לכתיבת כתבה זו, אין טיסות ישירות לפיזה מישראל, אך זמן הנסיעה מנמל התעופה של פירנצה לפיזה הוא כשעה בלבד.

עוד באותו נושא: השכרת רכב בטוסקנה – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות ישירות לפירנצה

שדה התעופה של פירנצה נמצא במרחק של כ4 ק"מ בלבד ממרכז העיר. מנמל התעופה למרכז פירנצה תוכלו להגיע בקלות באוטובוס, בנסיעה של כעשרים דקות (VOLANIBUS). כמו כן, תוכלו להגיע משדה התעופה של פירנצה לפראטו (כחצי שעה נסיעה) ולפיזה (כשעתיים נסיעה) באוטובוס.

משדה התעופה של פירנצה למרכז העיר תוכלו להגיע בנסיעה של כעשרים דקות במונית, או ברכב שכור מאחת ממגוון סוכנויות להשכרת רכב הפועלות במתחם. בטרמינל תוכלו למצוא מגוון מצומצם של חנויות ומסעדות, לצד שירותים כמו המרת מט"ח, טרקלין עסקי בתשלום, עמדת מידע לתיירים ועוד.

טיסה ישירה לפירנצה עם וולינג איירליינס

חברת התעופה וולינג איירליינס מציעה טיסות זולות לפירנצה בתאריכים נבחרים בעונה. כאמור, וולינג איירליינס מאפשרת רכישת כרטיס טיסה סטנדרטי שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען או שירותים בסיסיים נוספים, לצד כרטיסים יקרים יותר עם הטבות נוספות.

מחירי טיסות לפירנצה (עם וולינג איירליינס) מתחילים מכ194$ (לכרטיס הלוך-חזור).

חופשה בפירנצה – עוד באותו נושא:

פירנצה עם ילדים – אטרקציות מומלצות בבירת טוסקנה

השכרת רכב בפירנצה – השוואת מחירים וטיפים

פירנצה, איטליה – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

טיסות לטורינו

נכון לכתיבת הכתבה, אין טיסות ישירות לטורינו מישראל. נמל התעופה הקרוב ביותר לטורינו בו נוחתות טיסות לאיטליה ישירות מישראל הוא מילאנו מלפנסה. זמן הנסיעה מנמל התעופה מילאנו מלפנסה לטורינו הוא כשעה וחצי בלבד ברכב פרטי. מספר חברות אוטובוסים מפעילות קווים ישירים ממילאנו מלפנסה לטורינו, כמו FLIXBUS למשל. מהעיר תוכלו להגיע לטורינו ברכבת. בדרך כלל, זמן הנסיעה ברכבת ממילאנו לטורינו הוא כשעה, וזמן הנסיעה באוטובוס משדה התעופה מלפנסה לטורינו הוא כשעה וארבעים דקות-שעתיים.

חופשה בטורינו – עוד באותו נושא:

טורינו, איטליה – 5 מלונות למשפחות עם שירותי בייביסיטר

טורינו – טיול משפחות בבירה ההיסטורית של איטליה

טיסות לאיטליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל