השכרת רכב בורונה מידע

השכרת רכב בורונה איטליה – טיפים

השכרת רכב בורונה – המדריך המלא: עירם של רומיאו ויוליה בצפון איטליה היא יעד פופולרי להתחלת טיול בצפון איטליה. בכתבה זו אספנו עבורכם טיפים חשובים (כולל סרטון וידאו) על נהיגה בורונה ומנוע השוואת מחירים מיוחד שיחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בוורונה

הזמנת דילים לורונה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בורונה מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר ימצא עבורכם תוך שניות את ההצעות של כל חברת השכרת רכב בורונה המציעה שירות לקוחות באנגלית ונחשבת אמינה, עבור מגוון דגמי רכב. בטופס שלמטה בחרו בשדה "ארץ" את איטליה ובשדה "עיר" את verona ורונה ולאחר מכן בשדה "תחנה" את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בורונה מתוך התחנות האפשריות הכוללות את שדה התעופה של ורונה, העיר התחתית של ורונה, דרום העיר התחתית בורונה ואת תחנת הרכבת של וורונה. אח"כ הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בורונה והקליקו על "חפש".

השכרת רכב בורונה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בורונה – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות לורונה – השוואה בין חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

10 מלונות מומלצים בורונה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באיטליה – המדריך לנהיגה באיטליה וחוקי התנועה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בורונה – מידע חשוב

לפני חופשה בורונה מומלץ לצפות בסרט הוידאו הבא המתעד נהיגה בורונה שיסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בורונה – בוידאו מצולמת נהיגה בעיר העתיקה של ורונה שהיא החלק הבעייתי ביותר של ורונה מבחינת נהיגה, בגלל הרחובות הצרים שנבנו בימי הביניים, ובחלקים מסויימים של העיר העתיקה של ורונה הופכים לסמטאות צפופות כמו מבוך. הנהיגה בשאר החלקים של ורונה שנבנו בעת החדשה נוחה יותר ומזכירה נהיגה בערים אחרות באירופה, עם הבעיות הרגילות של פקקים בשעות שאנשים נוסעים וחוזרים מהעבודה, חנייה באיזורים מרכזיים ובקירבת אטרקציות בורונה, נהגים עצבניים בשעות העומס, וכדומה.

למרות שנמל התעופה ורונה ממוקם ליד צומת של שני כבישים מהירים, כביש A22 שמקשר מדרום לצפון בין מודנה לברנרו וממשיך לאוסטריה, וכביש A4 שנוסע ממזרח מערבה ומקשר בין מילאנו לונציה – כביש הגישה לנמל התעופה ממוקם על כביש  SS62 של  Dosobuono, אשר קצת יותר מסובך לגישה וכדי להגיע אליו צריך לצאת מכביש A22 צפונית לצומת A4-A22. חברות השכרת רכב מחזיקות סניפים בשדה התעופה של ורונה Villafranca וגם באיזור תחנת הרכבת והעיר התחתית.

אם אתם מתכננים טיול בצפון איטליה הכולל השכרת רכב ונחיתה בורונה איסוף הרכב בשדה התעופה של ורונה ויציאה לטיול משם היא אופצייה טובה. ורונה איננה עיר גדולה יחסית לאיטליה והנהיגה בה מסובכת פחות מאשר בערים גדולות יותר באיטליה. רק שימו לב לכך שרוב הכבישים המהירים בצפון איטליה הם כבישי אגרה.

השכרת רכב בורונה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל