השכרת רכב

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

השכרת רכב באיטליה יכולה להיות זולה ופשוטה. מנוע השוואת המחירים המתוחכם יעזור לכם לחסוך מאות שקלים בהשכרת רכב באיטליה – הוא משווה עבורכם אוטומטית את ההצעות הטובות ביותר מחברות השכרת הרכב באיטליה, כולל מבצעים מיוחדים, הנחות, וחברות השכרת רכב טובות וזולות אשר אינן מוכרות למטייל הישראלי.

הזמנת דילים לאיטליה           |           הזמנת טיולים מאורגנים באיטליה

במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב המופיע כאן, בשדה הארץ בחרו באופציה "איטליה" (שימו לב, כי קיימת הפרדה בין איטליה היבשתית לבין איים באיטליה, המופיעים כקטגוריה נפרדת), ואז פשוט הכניסו את שם העיר באיטליה בה אתם מעוניינים לשכור רכב, את תאריכי הטיול המתוכנן שלכם באיטליה – וקבלו הצעות מחיר זולות ומיוחדות להשכרת רכב באיטליה. בנוסף ריכזנו עבורכם טיפים חשובים לנהיגה באיטליה והמלצות להשכרת רכב באיטליה.

השכרת רכב באיטליה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באיטליה – מידע למטייל

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב באיטליה – 10 טיפים חשובים

הזמינו רכב מישראל – אל תחכו עד שתגיעו לאיטליה כדי להשכיר רכב. זול יותר ומשתלם לבצע השכרת רכב באיטליה בהזמנה מראש, כאשר אתם עדיין בישראל.

הזמן הנכון לבצע השכרת רכב בתיכנון טיול לאיטליה – ראשית, סיימו את הזמנת הטיסות ובתי המלון בהם אתם מתכוונים לשהות בטיול לאיטליה. אז בידקו באיזו נקודה אתם מעוניינים לשכור את הרכב ובאיזו נקודה אתם מעוניינים להחזיר אותו (בדרך כלל שדה התעופה אבל לא בהכרח) והזמינו את הרכב בהתאם – אבל אל תמתינו לרגע האחרון, בדרך כלל אפשר להשיג מחירים זולים יותר אם מבצעים השכרת רכב זמן רב מראש. בתקופת הקיץ יש ביקוש רב לרכבים שכורים באיטליה ולחלק מחברות ההשכרה עלול להיגמר המלאי, הזמינו מראש כדי להימנע מעוגמת נפש ובעיות.

בצעו השוואת מחירים של השכרת רכב באיטליה – מנוע החיפוש להשכרת רכב באיטליה שבראש עמוד זה מתעדכן באופן רציף במחירי השכרת הרכב באיטליה בכל חברות הרכב האיטלקיות, לרבות המבצעים, ההנחות והדילים המיוחדים באתרי ההזמנות הגדולים תוך כדי שימוש בטכנולוגיה שנקראת aggregator (אגירת מידע והשוואת מחירים). פשוט הכניסו את הפרטים הרלוונטיים וקבלו את הצעות המחיר הטובות ביותר שיחסכו לכם מאות שקלים על השכרת רכב באיטליה. שימו לב שרוב סוכנויות השכרת הרכב האירופאיות הגדולות קשורות או משתפות פעולה עם חברות השכרת הרכב שאתם מכירים מישראל כמו Hertz, Avis, sixth ועוד, ובדרך כלל כאשר אתם מחפשים בישראל אחרי השכרת רכב באיטליה תיתקלו בהצעות ומבצעים של החברות הגדולות הללו – שהן גם בדרך כלל יקרות הרבה יותר מאשר חברות השכרת רכב איטלקיות מקומיות המציעות את המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב באיטליה,  כך שמאוד מומלץ להשתמש בשירות שבדף זה כדי לקבל הצעות מחיר משתלמות יותר.

תמיד בדקו את התעריף המלא – סוכנויות השכרת הרכב באיטליה אוהבות להציע תעריפים יומיים ראשוניים נמוכים, ואז להוסיף כל מיני תוספות "באותיות הקטנות", כמו ביטוחים, מיסים, אגרות כבישים, חיובי כיוון-אחד בשביל לאסוף את הרכב השכור בעיר אחת ולהחזיר אותו בעיר אחרת וכולי). באיטליה יש חוק בעייתי שמחייב בעצם כל מי ששוכר רכב באיטליה לרכוש שני ביטוחי רכב מיוחדים בשם CDW (ויתור נזק התנגשות Collision Damage Waiver) וה-TP (הגנת גניבות, Theft Protection) מחברת השכרת הרכב באיטליה. תצטרכו פשוט לעשות זאת, אין ברירה אחרת. אך כאשר מדובר ברכישת ביטוח לרכב מלבד שני ביטוחי החובה, כלומר כל ביטוח אחר, אפשר לחסוך חיסכון כספי בהשכרת רכב באיטליה אם תיקנו ביטוח רכב בנפרד, לא מחברת השכרת הרכב באיטליה אלא מחברת ביטוח, אפשר לעשות השתמשו באתר השוואת המחירים insuremytrip.com. דרך אתר זה תוכלו בדרך כלל למצוא פוליסות ביטוח רכב באיטליה במחירים זולים יותר ועם תנאים טובים יותר מאשר תקבלו מחברת השכרת הרכב באיטליה.

כאשר אתם מקבלים את הרכב השכור, אל תשכחו לבחון את האוטו לפני שאתם יוצאים לדרך. האיטלקים יכולים להיות בעייתיים לפעמים ואם יש על הרכב שריטות, דפיקות או נזק אחר שהיה קיים לפני כן, אבל לא צוין וסומן על ידי עובד חברת השכרת הרכב האיטלקית שמסר לכם את המכונית, תידרשו לשלם כאשר תחזירו את הרכב (והאיטלקים ידועים בכך שהם מנצלים הזדמנויות כאלו כדי לחייב תיירים בהרבה כסף).

אל תשכירו יותר ממה שאתם צריכים – זה נכון גם לגבי משך הזמן בו תצטרכו את הרכב, וגם על סוג הרכב שתשכרו. בידקו בקפידה את מסלול הטיול שלכם וודאו באיזה ימים אתם זקוקים לרכב שכור ובאיזה לא. אם, למשל, אתם טסים לאיטליה לשבועיים, ומבלים את ארבעת הימים הראשונים שלכם ברומא אל תשכירו רכב לכל השבועיים. השכרת רכב ברומא היא רעיון גרוע כי הנהגים ברומא לא שפויים, לוקח שעות למצוא חנייה והחניונים מאוד יקרים, אז עדיף להזמין את הרכב החל מהיום האחרון ברומא ולא מהנחיתה בשדה התעופה. אם אתם מתכננים לבלות כמה ימים בטיול בונציה,  קחו בחשבון שבונציה פשוט אי אפשר לנהוג. למעשה, אתם לא צריכים ולא רוצים אוטו באף עיר גדולה באיטליה: נפולי, פירנצה, מילאנו, פלרמו, טורינו וכולי.

התחבורה הציבורית בערים הגדולות באיטליה מהירה, יעילה וזולה. אפשר לחסוך חיסכון משמעותי בהשכרת רכב באיטליה אם מוותרים על רכב שכור בערים הגדולות, נוסעים בין עיר גדולה אחת לאחרת ברכבת, ושוכרים את הרכב לתקופות קצרות יותר כאשר הדבר באמת יעיל, באיזורים כפריים ומרוחקים יותר כמו טוסקנה ואומבריה, למשל, או טיול באי סיציליה, הרי הדולומיטים או פוליה.

שנית, אל תשכירו יותר ממה שאתם צריכים גם כשזה מגיע לבחירת דגם הרכב. מכונית קטנה יותר תספק לכם יעילות צריכת דלק טובה יותר תוך כדי חיסכון כספי בהוצאות הדלק והשכרת הרכב באיטליה, וגם תהפוך נסיעה בדרכים מפותלות ורחובות צרים לקלה יותר). אם אתם יכולים לנהוג ברכב עם תיבת הילוכים ידנית, הביאו בחשבון שתמיד זול יותר לשכור רכב עם גיר ידני מאשר אוטומטי (בעלויות ההשכרה עצמן, מעבר לחיסכון בצריכת הדלק).

ותרו על נהיגה בערים הגדולות באיטליה – ערים רבות באיטליה, בייחוד פירנצה ורומא, מיישמות את שיטת אזורי ה-ZTL (אזורי תנועה מוגבלת Zone of Limited Traffic) שהופכים את הנהיגה לתוך המרכזים ההיסטוריים של הערים לבלתי אפשרית או מאוד יקרה. מדיניות התחבורה באיטליה יוצרת מצב שזה פשוט לא משתלם ולא הגיוני לנהוג ברכב בערים הגדולות. אם תוותרו על נהיגה בעיר הגדולה בה אתם נוחתים – ורונה, רומא, מילאנו וכו' –  תוותרו גם על איסוף הרכב בשדה התעופה, שבד"כ מייקר את מחירי השכרת הרכב באיטליה. תכננו את הטיול כך שתאספו את הרכב בסוכנות השכרת רכב במרכז העיר ביום האחרון שלכם בעיר מסוימת, זה עדיף בהרבה על לאסוף אותו בשדה התעופה כשתנחתו, רק כדי לנסוע אתו לבית המלון בעיר ולהחנות אותו בחניון למספר ימים), ותחזירו את הרכב בבוקר היום בו תגיעו לעיר הגדולה האחרונה. קרוב לוודאי שכך תחסכו כמה ימי השכרת רכב וכמה מאות דולרים במחירי ההשכרה והחנייה היקרה בערי איטליה.

נהיגה באיטליה – עקבו אחר כל התקנות וחוקי הנהיגה וכל סימני הדרך- איטליה אמנם איננה המדינה הידועה ביותר בשמירה על חוקי התנועה והנהגים האיטלקיים ידועים כאגרסיבים,  אבל אל תנסו לחקות אותם. הנהגים האיטלקיים מכירים היטב את הכבישים באיטליה ואת חוקי התנועה, קחו בחשבון שהם מנוסים מכם בנהיגה באיטליה ומכירים גם את המשמעות של כל התמרורים, סימני הדרך וחוקי התנועה הרשמיים, וגם את החוקים הבלתי הכתובים של נהיגה באיטליה – ואתם לא. מומלץ לנהוג בזהירות ולצפות בסרטון הכולל טיפים חשובים לנהיגה באיטליה.

בנוסף, הקפידו במיוחד לציית לכל הוראות החנייה ובעיקר לשלטים שאוסרים על חנייה במקומות מסויימים. החנייה בערים הגדולות באיטליה היא בעיה גדולה באיטליה והמשטרה האיטלקית נאבקת בעברייני חנייה בנחישות באמצעות קנסות כבדים וגם גרירה. במקרה שקיבלתם דו"ח, הוא יגיע אל סוכנות השכרת הרכב באיטליה, שתמיד לוקחת גם אגרה גדולה על הטיפול בקנס, ותחייב את כרטיס האשראי שלכם בסכום משמעותי.

בדקו את האפשרות של ליסינג לטווח קצר. באיטליה יש אפשרות של ליסינג לזמן קצר, שיכולה להיות משתלמת אם אתם שוכרים רכב באיטליה ל- 17 ימים או יותר. אם אתם מתכננים השכרת רכב באיטליה לפרק זמן ארוך כזה, בדקו את האפשרות של ליסינג טווח קצרף באותם תנאים, וברוב המיקרים תגלו שזה יותר זול מאשר השכרת רכב לזמן דומה. אם אתם מתכננים השכרת רכב באיטליה לחודש ומעלה, אין ספק בכלל שהרבה יותר משתלם לבצע ליסינג לטווח קצר, שיש לו עוד כמה יתרונות – תקבלו רכב חדש מהניילון, עם כל הביטוחים וללא השתתפות עצמית.

בדקו האם ישתלם לכם לרכוש חבילת הRail and Drive – אם אתם שוכרים מכונית באיטליה רק לכמה ימים מתוך טיול ארוך יותר (כמו למשל לטיול ברכב בין הכפרים של טוסקנה באמצע טיול ארוך יותר שכולל שהייה בפירנצה וגם טיול בפיזה בין הערים הגדולות)? כדאי לבדוק את החבילות של Rail n' Drive Pass (חבילות מיוחדות המוצעות בחברות השכרת הרכב באיטליה המשלבות נסיעה ברכבת והשכרת רכב), הכרטיס המיוחד מספק כמה ימים של נסיעה בלתי מוגבלת ברכבות ברחבי איטליה לצד מספר ימים של השכרת רכב. תוכלו לבחור חבילה לפי מספר ימי השכרת הרכב הדרוש לכם.

לא רק השכרת רכב – השכרת נהג: השכרת רכב באיטליה היא בהחלט דרך טובה לטייל, אך לא תמיד הדרך הטובה ביותר. אפשרות נוספת שכדאי לשקול היא לשכור את שירותיו של נהג פרטי ומדריך שמגיע עם הרכב שלו, בעלות נמוכה יותר מאשר העלות של עמלות ההשכרה, הדלק, האגרות, ומחירי הכניסה לאתרים שהייתם משלמים בעצמכם. שיקלו אפשרות זו במיוחד אם אתם מתכננים לעשות טיולים קלאסיים באיטליה, כמו טיול לפומפיי מרומא, טיול לכפרים של טוסקנה מפירנצה, טיול מנאפולי לצד חוף אמלפי Amalfi , או טיול מסביב לאגם גארדה או מסביב לאגם קומו Como),  יתרון נוסף הוא שהמדריך המקומי דואג ללוגיסטיקה, לתנועה, לחנייה וכולי ואתם פשוט נהנים. אם אתם מתכננים סיור יקבים בטוסקנה זוהי אופצייה מומלצת במיוחד שפותרת את הבעיה הגדולה של טיול יקבים בטוסקנה ברכב שכור – שהנהג צריך להימנע משתיית יין.

השכרת רכב באיטליה
דירוג הגולשים 4 (6 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל