מלונות מומלצים בבארי למשפחות עם ילדים

10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בבארי, איטליה

במדריך זה אספנו עשרה מלונות מומלצים למשפחות בבארי (מלונות שקיבלו ציון גבוה על ידי אורחים שביקרו בהם), תוך התחשבות במגוון תקציבים, שירותים למשפחות, סוגי חדרים וכו'.

הזמנת דילים לבארי | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

עיר הנמל בארי, שבאיטליה, היא יעד נפלא לחופשה משפחתית, והיא עשירה במגוון בתי מלון שמתאימים למשפחות עם ילדים. כשמחפשים מלונות מומלצים בבארי למשפחות, הפרט הראשון והחשוב ביותר הוא החדר עצמו, או סוג האירוח. יש מספר אופציות לבתי מלון למשפחות בבארי: בתי מלון עם חדרים מחוברים, דירות נופש, חדר מלון גדול עם שלוש-ארבע מיטות באותו המרחב ועוד. לכל משפחה יש העדפה אחרת, בהתאם למספר הילדים, לתקציב, ולצרכים שלה.

לאחר בחירת סוג האירוח, כדאי לבדוק האם מקום האירוח מציע שירותים נוספים, שיכולים לסייע לכם בחופשה המשפחתית בבארי עם הילדים: מועדון לילדים במלון, שירותי בייביסיטר, בריכת ילדים וכו'. וודאי תשמחו לדעת, שניתן למצוא מגוון מלונות מומלצים בבארי למשפחות, עם מגוון שירותים יעילים, ולכן אפשרויות הבחירה הן מגוונות. הפרט הכי חשוב, שהנחה אותנו בבחירת מלונות מומלצים בבארי למשפחות, הוא ציון גבוה בדירוג האורחים, כדי להבטיח שהמלון בו תשהו במהלך החופשה בבארי יהיה מוצלח, בהתבסס על ניסיונם של מי שכבר ביקרו בו. אם מצאתם את מקום האירוח המתאים לכם, אתם מוזמנים לבצע את ההזמנה ישירות באמצעות הקישורים המופיעים בהמשך הכתבה.

חופשה בבארי עם ילדים – עוד מידע למטייל

טיסות לבארי, איטליה – השוואת מחירים וטיפים שימושיים

מוניות והסעה משדה התעופה בבארי, איטליה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בבארי, איטליה – השוואת מחירים ומידע שימושי

נהיגה באיטליה – איך להימנע מקנסות תנועה ב ZTL

eSIM וסים לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

מלון גרנדה אלברגו iH בבארי – iH Grande Albergo Delle Nazioni

סוג האירוח: מלון חמישה כוכבים.

מחיר: החל  מ-346 אירו ללילה לזוג ושני ילדים.

ציון בוקינג: 8.4

שירותים למשפחות: חדרי משפחה, בריכה, מתאים לכל הגילאים.

מלון גרנדה אלברגו הוא מלון חמישה כוכבים מפנק שממוקם ממש על הים. מדובר במלון אלגנטי ויוקרתי, שיושב בתוך מבנה היסטורי באיזור מרכזי בעיר.

למרות שמדובר באירוח קלאסי ואלגנטי, הוא בהחלט מתאים לרשימת מלונות מומלצים בבארי למשפחות, בזכות שירותים כמו: חדרי משפחה, אפשרות לחדרים מחוברים, בריכה ועוד.

בנוסף, המלון מציע את השירותים הבאים: ספא מפנק, בופה לארוחת בוקר, בית קפה/לאונג' עם נוף פנורמי, מסעדה מעולה בקומת הגג עם נוף פנורמי, מכון כושר, אינטרנט אלחוטי ועוד.

ניתן, בתיאום מראש, להגיע עם חיות מחמד.

החדר המומלץ ביותר למשפחות במלון IH גרנדה הוא חדר משפחות דלוקס: חדר יפהפה בצבעי כחול מרגיעים, בגודל של 48 מטר מרובע, עם מרפסת, מיזוג אוויר, טלוויזית מסך שטוח, בידוד רעשים, שירותים פרטיים, מיניבר ועוד. הוא כולל שני חדרי שינה ושני בתי שימוש, חלוקים לאורחים, מייבש לשיער, כפכפים, בידה ועוד.

כשמחפשים מלונות מומלצים בבארי למשפחות, אין ספק שמלון גרנדה אלברגו נמצא בראש הרשימה.

להזמנת חדרים במלון iH גרנדה אלבגרו לחצו כאן

טרסה ואליסה – Terrazza Vallisa

סוג האירוח: דירת נופש.

מחיר: החל מכ-269 אירו ללילה.

ציון בבוקינג: 9.1

שירותים למשפחות: מרחב מרווח עם חדרי שינה מפרדים, טלוויזיה, מיקום מרכזי ועוד.

בטרסה וליסה מציעים  דירות מפנקות בלב בארי ובמרחק של כמה צעדים מהים.

למשפחות, כדאי לבחור בדירה המדהימה עם שני חדרי שינה, דירה מאובזרת ומעוצבת בסגנון יפהפה, מלאה בכל מה שצריך לחופשה מושלמת: מכונת קפה, טרסה מושלמת עם פינת ישיבה, קומקום, מיני-מקרר, אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, מייבש שיער, טלוויזיה, מגהץ ועוד. הדירה ממוקמת ממש במרכז העיר ובמרחק הליכה ממספר אטרקציות תיירותיות, מוזיאונים, פיאצות יפהפיות ועוד. ממש בצמוד לדירה יש מסעדות ובתי קפה.

זוהי דירה נהדרת, ואי אפשר לדבר על דירות מומלצות בבארי למשפחות בלי לציין אותה.

להזמנת דירת הנופש Terrazza Vallisa לחצו כאן

מרקור וילה רומצי קרוצ’י בארי – Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari

סוג האירוח: בית מלון, ארבעה כוכבים.

מחיר: החל מכ-144 אירו לזוג ושני ילדים.

ציון בבוקינג: 8.2

שירותים למשפחות: חדרי משפחה, מתאים לכל הגילאים, בריכת שחייה, ניתן לבקש עריסה לתינוק ללא עלות בתיאום מראש.

מלון וילה מרקור בארי הוא מלון מרשים שנמצא במבנה שמרגיש ונראה כמו אחוזה מפוארת, בין מדשאות ובמתחם יפהפה עם מזרקות, בריכה גדולה מוקפת מיטות שיזוף, ועוד. מבחינת מלונות מומלצים בבארי למשפחות, הוא בהחלט מועמד ראוי.

למשפחות, המלון מציע חדרי טריפל וקואדרופל נהדרים בגודל של כ-27-30 מטר מרובע, שמתאימים לשלושה או לארבעה אורחים. מבחינת מרחב, הן כמובן פחות מרווחות מהאופציה של דירות עם חדר שינה, אך הן בהחלט מרווחות מספיק למשפחה.

החדרים כוללים שולחן, טלפון, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי מהיר, מייבש לשיער, מיני בר, מקרר, קומקום, בידה ועוד.

ניתן לבקש עריסות במידת הצורך ללא עלות. במלון זה, ילדים מעל גיל חמש נחשבים למבוגרים מבחינת תמחור. ניתן בדרך כלל לשלם מעט יותר מהתעריף הזול ביותר ולקבל ארוחת בוקר לאורחים.

להזמנת חדרים במרקור וילה רומצי קרוצ’י בארי לחצו כאן

ספראנו טופ קלאס – Sparano Top Class

סוג האירוח: דירת נופש.

מחיר: כ-200 אירו ללילה לזוג ושני ילדים.

ציון בבוקינג: 8.6

שירותים למשפחות: מתאים ומרווח למשפחות עם חדרי שינה נפרדים, מטבחון, מתאים לכל הגילאים, ניתן לבקש עריסה או מיטה נוספת בתיאום מראש ובתשלום סימלי.

דירת ספראנו טופ קלאס ממוקמת במרכז העיר, בסמוך לפארק פיאצה אומברטו.  זוהי אפשרות נהדרת כשמחפשים מלונות מומלצים בבארי למשפחות עם כמה שיותר מרחב.

היא לא רק גדולה במיוחד ומרווחת (כמאה מטר מרובע), היא גם מאובזרת היטב וכוללת מרפסת גדולה עם האט טאב מפנק. הדירה כוללת שני חדרי שינה וחדר שירותים אחד, כמו גם מגוון שירותים לאורחים: טלוויזיה עם ערוצי לוויין, שולחן אוכל, מטבחון מאובזר (עם מקרר, כיריים, מכונת קפה, קומקום, כלי מטבח ועוד), מכונת כביסה, סלון עם איזור ישיבה ועוד.

להזמנת דירת הנופש ספראנו טופ קלאס בבארי לחצו כאן

מלון אקסלסיור בארי – Hotel Excelsior Bari

סוג האירוח: מלון ארבעה כוכבים

מחיר: החל מ-238 אירו לארבעה אורחים (חדרים נפרדים), או כ-140 אירו לזוג ותינוק

ציון בבוקינג: 8.1

שירותים למשפחות: מתאים לכל הגילאים, עריסה לתינוק לפי בקשה בעלות של עשר אירו ללילה ועוד.

מלון אקסלסיור בארי הוא מלון ארבעה כוכבים מפנק במיקום נפלא במרכז העיר, עשרים דקות משפת הים והעיר העתיקה, לצד פארק רוסאני ובקרבת מקום למגוון מסעדות ובתי קפה.

זהו מלון נהדר שעולה לעיתים קרובות כשמדובר במלונות מומלצים בבארי למשפחות.

המלון מתאים בעיקר לזוג פלוס ילד. החדר המתאים ביותר למשפחות הוא חדר הטריפל, בגודל של 25 מטר מרובע. הוא מתאים לשלושה, וניתן לבחור בהרכב של שלוש מיטות יחיד או מיטה זוגית ומיטת יחיד. חדר הטריפל מגיע עם כל השירותים הבסיסיים לאורחים: אינטרנט אלחוטי, מיניבר, טלוויזיה, מוצרי טואלטיקה, מייבש לשיער, שירותי השכמה, שולחן ועוד.

להזמנת חדרים במלון אקסלסיור בארי לחצו כאן

דימורה ארקו באסו – Dimora Arco Basso

סוג האירוח: דירה במרכז העיר.

מחיר: החל מכ-188 אירו ללילה, לזוג ושני ילדים.

ציון בבוקינג: 9.8

שירותים למשפחות: אפשרות להשכרת אופניים בתשלום, מרחב שמתאים למשפחה כולל חדר נפרד להורים, הדירה מתאימה לכל הגילאים, וניתן להוסיף עריסה לתינוק בתוספת תשלום בעלות של 15 אירו ללילה, או מיטות נוספות בתיאום מראש.

דימורו ארקו באסו בבארי, דירה יפהפייה במרכז העיר העתיקה, תבטיח לכם שהות מושלמת. הדירה ממוקמת בקרבת מקום לכל האטרקציות של בארי, ומאובזרת היטב עם כל מה שמשפחה צריכה. מדובר בדירה כה מפנקת שהיא משתווה גם ליוקרתיים שברשימת מלונות מומלצים בבארי למשפחות. זוהי בהחלט אפשרות מושלמת למשפחות: מרחב גדול לכל המשפחה, פרטיות להורים, וכל מה שצריך בדירה כדי להבטיח את הנוחות של האורחים. הדירה מורכבת מסלון וחדר שינה. חדר השינה מחובר לסלון במדרגות כך שחשוב לשים לב לפרט זה. הדירה כוללת מוצרי טואלטיקה, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי, מיניבר, מכונת קפה, טלוויזיה, שולחן אוכל, קומקום ועוד.

דירת דימורו ארקו באסו מעוצבת היטב ונותנת תחושה ביתית, כאילו מי שעיצב אותה התכוון לגור בה, ללא אוירה מנוכרת של בית מלון. הדירה ממוקמת בסמטה יפהפייה, עם אחת הקשתות המפורסמות בעיר העתיקה (ארקה וסקה), בין בתי קפה, מכולות ומסעדות, ובין נוף יפהפה של סמטאות העיר העתיקה.

דירה זו היא בהחלט אחת הדירות המומלצות בבארי למשפחות.

להזמנת דירת הנופש דימורו ארקו באסו לחצו כאן

פארקו דאי פרינסיפי מלון קונגרס וספא – Parco Dei Principi Hotel Congress & SPA

סוג אירוח: מלון ארבעה כוכבים.

מחיר: 350 אירו ללילה לחדר משפחתי, לזוג ושני ילדים.

ציון בבוקינג: 8.3

שירותים למשפחות: חדרי משפחה, בריכה ועוד.

מלון נוסף שאי אפשר לפספס ברשימת מלונות מומלצים בבארי למשפחות הוא פארקו דיי פרינסיפי.

מלון פארקו דיי פרינסיפי ממוקם ממש בצמוד לשדה התעופה של בארי. בקרבת מקום ניתן למצוא בית קולנוע, תחנת מטרו, ומספר אתרים היסטוריים. המלון די מרוחק מהעיר העתיקה, במרחק של כ-20 דקות נסיעה, אך במרחק של כשבע דקות נסיעה בלבד מהחוף הקרוב (נהנה ביץ') וכשמונה דקות נסיעה מחוף סאן ביץ'.

זהו מלון נהדר במיוחד אם יש לכם צורך להיות בקרבת שדה התעופה, אך הוא גם מעולה בפני עצמו בזכות החדרים הנוחים למשפחות ובזכות השירותים השונים: בריכה, מכון כושר, ארוחת בוקר טובה, שאטל בחינם לשדה התעופה, מסעדה ועוד.

מלון זה מתאים במיוחד לרשימת מלונות מומלצים בבארי למשפחות בזכות החדרים המשפחתיים שלו.

החדרים המתאימים במיוחד למשפחות במלון הם חדר המשפחה וחדר הטריפל. חדר הטריפל, כשמו כן הוא, מתאים לשלושה אורחים, וחדר המשפחה מתאים לארבעה אורחים. בדרך כלל, ניתן להזמין תעריפים שכוללים ארוחת בוקר ותנאי ביטול נוחים, או לבחור בתעריף זול יותר ללא ההטבות האלו.

חדר המשפחה המרווח הוא בגודל של כארבעים מטר מרובע, וכולל מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד. יש בו מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, כספת, טלוויזיה, חימום, שולחן, טלפון ועוד.  בנוסף, המלון מציע אפשרות לחדרים מחוברים.

להזמנת חדרים בפארקו דאי פרינסיפי מלון קונגרס וספא לחצו כאן

דירת היוקרה ביוקס לאקז'רי – Bijoux Luxury Apartment in Old Town

סוג האירוח: דירה במרכז העיר.

מחיר: 176 אירו ללילה לזוג ושני ילדים.

שירותים למשפחות: מתאים לכל הגילאים, ניתן לבקש עריסה לתינוק ללא עלות בתיאום מראש, ועוד.

דירת ביוקס לאקז'רי היא דירה מושלמת למשפחות מכל ההיבטים.

המיקום מדהים במרחק של כמה צעדים מהים, ממוזיאונים, פיצריות, מסעדות ואתרים היסטוריים, ממש במרכז העיר העתיקה. הדירה עצמה היא דירת פנטהאוז משגעת: סלון מרווח עם טלוויזיה, חדר שינה עם מיטה זוגית, פינת קפה עם מכונת קפה, קומקום, מקרר, מטבחון, מוצרי טואלטיקה, מייבש שיער ועוד. אך גולת הכותרת של הדירה היא הטרסה היפהפייה על הגג עם פינת ישיבה נוחה, המקום המושלם למנוחה לאחר יום ארוך של טיולים ברחבי בארי.

הדירה מעניקה תחושה יוקרתית ומפנקת ולכן בחרנו להכניס אותה לרשימה שלנו למלונות מומלצים בבארי למשפחות.

להזמנת דירת היוקרה ביוקרס לאקז'רי לחצו כאן

קתדרלפלאטס Cattedralflats

סוג האירוח: דירות במרכז העיר.

מחיר: כ-318 אירו לזוג+ילד לשני לילות (דירות עד שלושה אורחים).

ציון בבוקינג: 9.7

שירותים למשפחות: הדירה כוללת מטבח, מתאימה לילדים מעל גיל שש, ומרווחת למשפחה.

בקתדרלהפלאטס מציעים דירות שמתאימות עד לשלושה אורחים, כלומר מעולה לזוג פלוס ילד, אך כולל גם הגבלת גיל לגילאי שש ומעלה.

בקתדרלפלאטס הביקורות מהללות, ציוני האורחים קרובים לשלמות, והמיקום, כמובן, בלב העיר העתיקה. זוהי הסיבה שהחלטנו לציין את דירות הנופש הנהדרות האלו ברשימת מלונות מומלצים בבארי למשפחה.

מקום האירוח כולל מספר דירות, עם גודל של בין 42 ל-47 מטר מרובע, כאשר חלקן מתאימות לזוג וחלקן לשלושה. הדירה המומלצת לזוג+ילד היא דירת הדלוקס עם טרסה, דירה בגודל של 47 מטר מרובע, שכוללת מיטה זוגית ומיטת יחיד, מטבחון, שולחן אוכל, טרסה, נוף לעיר העתיקה, מכונת קפה, מיניבר, אינטרנט אלחוטי, מוצרי טואלטיקה ועוד.

להזמנת דירה בקתדרלפלאטס לחצו כאן

פורטו 48 – Porto 48

סוג אירוח: דירה במרכז העיר.

ציון בבוקינג: 9.5

מחיר: 100 אירו ללילה לזוג ושני ילדים.

שירותים למשפחות: מרחב מרווח למשפחות, הדירה מתאימה לכל הגילאים, ועוד.

רשימת מלונות מומלצים למשפחות בבארי לא תהיה שלמה ללא אופציה לתקציב מוגבל יותר. לכן כעת, נעבור לאופציה הזולה של הרשימה, אך המדהימה לא פחות, דירה למשפחות בבארי בלב העיר העתיקה במרחק של כמה צעדים ספורים מקו המים. מדובר בדירת חדר יפהפייה ומושקעת, שכוללת באמת את כל מה שתצטרכו, במרחב של 42 מטר מרובע (וניצול נהדר של המרחב) עם עיצוב ביתי ומקסים. בדירה תוכלו ליהנות ממטבחון מאובזר, שולחן אוכל, תנור, משחקי קופסה, ספרים וסרטים, מיטות נוחות, וחדר שינה שמחובר במדרגות לסלון ומופרד בוילון (סגנון גלריה). ילדים מכל הגילאים יכולים לשהות בדירה, והיא מתאימה לארבעה אורחים וכוללת שני בתי שימוש. הדירה כוללת גם, כמובן, אינטרנט אלחוטי.

להזמנת דירה בפורטו 48 לחצו כאן

כמו שאתם רואים, רשימת מלונות מומלצים בבארי למשפחות היא ארוכה ומגוונת, וכל מה שנשאר לכם הוא לבחור את המלון המושלם ולבצע הזמנה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל