עונה מומלצת לחופשה בבארי

מזג האוויר בבארי ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מתכננים חופשה בבארי, ותוהים מתי הכי כדאי לקבוע אותה, במדריך זה תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש לכם על מנת להחליט: מזג האוויר בבארי לאורך השנה, לפי עונות וחודשים, מידע על מחירי טיסות ומלונות לאורך השנה ועל אירועים ופסטיבלים בבארי ובאזור, שתוכלו לשלב בתוכנית החופשה שלכם.

הזמנת דילים לבארי | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

השלב הראשון בתכנון חופשה משפחתית בבארי הוא בחירת התאריכים, צעד שהולך בד בבד עם הזמנת טיסות לבארי. מטיילים רבים מתחילים את תכנון החופשה בשאלה: מתי כדאי לטוס לבארי?

כדי לחסוך לכם זמן, סיכמנו עבורכם את כל הפרטים החשובים במדריך המלא למזג אוויר בבארי. המדריך נכתב כדי לסייע למטיילים לבחור את הזמן הכי טוב לחופשה בבארי, בין אם לפי מזג האוויר בבארי, מחירי הכרטיסים לבארי, או שילוב חכם של השניים.

חופשה בבארי – עוד מידע למטייל

טיסות לבארי, איטליה – השוואת מחירים וטיפים שימושיים

מוניות והסעה משדה התעופה בבארי, איטליה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בבארי, איטליה – השוואת מחירים ומידע שימושי

10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בבארי, איטליה

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

מהו מזג האוויר בבארי?

כמה עובדת על המיקום הגיאוגרפי והאקלים של בארי: בארי היא בירת נפת בארי במחוז פוליה. היא גובלת בים האדריאטי, וממוקמת בדרום איטליה. האקלים בבארי הוא ים תיכוני, ממש כמו אצלנו בארץ. מזג האוויר בדרום איטליה נוטה להיות חם יותר מהצפון, והוא ידידותי ונוח יחסית.

עונה מומלצת לחופשה בבארי

אם אתם שואלים מתי כדאי לטוס לבארי, מבחינת מזג אוויר נוח וגם מבחינת המחירים, על פי רוב הדעות, עונה מומלצת לבארי היא בהחלט האביב, ובפרט החצי השני של האביב. בחודשים אפריל ומאי בבארי מזג האוויר הוא המתון ביותר, בשילוב נהדר של מחירים מתונים (למעט במועדים מיוחדים כמו חג הפסחא, אירועים תרבותיים וכול').

עם זאת, עבור מי שרוצה ליהנות מהחופים, מקרוזים ומטיולי יאכטה, הקיץ היא העונה המומלצת לבארי, עם הטמפרטורות הגבוהות ביותר והאידיאליות לחופשת בטן-גב.

מטיילים שמחפשים שילוב של מזג אוויר קיצי ומחירים מתונים,  יכולים להגיע בסוף מאי או בתחילת ספטמבר. במאי המים אמנם עדיין קרירים לשחייה, אך בתחילת ספטמבר תוכלו לשחות במים נעימים.

מתי כדאי לטוס לבארי?

התשובה לשאלה: מהי העונה המומלצת לבארי? יכולה להשתנות לפי הצרכים שלכם כמטיילים. אם אתם מבקשים לדעת מתי כדאי לטוס לבארי במחירים הכי זולים, כאן תוכלו למצוא את התשובה.

אם השיקול העיקרי שלכם לחופשה בבארי הוא התקציב, יש תקופות שנחשבות זולות יותר לחופשה באזור. אם תגלו גמישות בתאריכי החופשה תוכלו בהחלט לחסוך כסף. בהשוואת מחירים לטיסות לבארי שערכנו בעזרת מנוע החיפוש של קיווי, מצאנו שהטיסות הכי זולות לבארי הן בדרך כלל בחורף, לאחר התקופה של חג המולד (בינואר ובפברואר).

החודש הכי זול לטיסות לבארי הוא בהחלט ינואר, ללא צל של ספק. כמו כל יעד אחר בעולם, התקופה שסביב חג המולד (לקראת סוף דצמבר) עלולה להיות יקרה מכל הבחינות, גם במחירי טיסות וגם במחירים של בתי המלון, אך בינואר ובפברואר ניתן לראות ירידה במחירים.

כאמור, גם המחירים של בתי המלון משתנים בהתאם לביקוש, ובדרך כלל חודשי החורף, וינואר בפרט, הם הזולים ביותר להזמנת בתי מלון בבארי (מלבד תקופת הכריסמס). עם זאת, יש גם בתי מלון בהם התעריפים לא משתנים באופן משמעותי לאורך חודשי השנה. מצד שני, בתקופות תיירותיות במיוחד, כמו יולי ואוגוסט או סוף דצמבר, ייתכן והחדרים יהיו בזמינות נמוכה והתפוסה תהיה מלאה, כך שכדאי להזמין אותם כמה שיותר זמן מראש כדי למצוא מחירים זולים.

עונות השנה בבארי

מזג האוויר בבארי בחורף

החדשות הטובות למתכננים חופשה משפחתית בבארי הן שהחורף בבארי לא קשוח מדי, יחסית לחורף אירופאי. למרות הקור, גם החורף יכול להיות עונה מומלצת לבארי בזכות המחירים הזולים של ינואר, או חגיגות חג המולד בדצמבר.

בחודש ינואר, החודש הקר ביותר בשנה בבארי, הטמפרטורות הגבוהות (במהלך היום בדרך כלל) נעות באזור 11.6 מעלות צלזיוס, והטמפרטורות הנמוכות (בלילה בדרך כלל) נעות באזור 7.4 מעלות צלזיוס. החיסרון הגדול של חודשי החורף הוא כמות הגשם הגבוהה. שלג, לעומת זאת, הוא נדיר מאוד במחוז פוליה שבאיטליה.

בחודש דצמבר בבארי תוכלו ליהנות מהקישוטים, האווירה ושלל החגיגות של חג המולד המתקרב. חג המולד בבארי מביא איתו אווירה קסומה לעיר בדצמבר, שמתבטאת במגוון קישוטים, כמו הקרנת אורות יפהפיים על המבנים ההיסטוריים ועצי חג מולד מרשימים ומוארים. באופן כללי,  מחוז פוליה מלא בשווקי כריסמס חגיגיים, בדרך כלל, החל מתחילת דצמבר. שוק חג המולד בבארי מתחיל בתחילת דצמבר ונמשך עד תחילת ינואר.

מזג האוויר בבארי באביב

האביב בבארי מביא אתו עלייה הדרגתית בטמפרטורות: מעט הפכפך וקריר עדיין בחציו הראשון, אך חמים יותר ויותר בחציו השני.

אם אתם עדיין לא בטוחים מתי כדאי לטוס לבארי, חודשי האביב יכולים בהחלט להיות עונה מומלצת לבארי עבורכם.

חודש מומלץ לחופשה בבארי באביב הוא מאי, עם ימים חמימים, ואפילו חמים, ולילות קרירים. בחודשים מרץ ואפריל מזג אוויר בבארי עלול להיות מעט הפכפך, עם ימים קרירים בדרך כלל, אך מדי פעם יכולים להיות גם ימים חמימים, שמתאימים לבילוי שמשי באוויר הפתוח.

בין המועדים החשובים בתקופת האביב בבארי ניתן למצוא את חג הפסחא הנוצרי, שנחגג בדרך כלל באמצע חודש אפריל. ביום ראשון של חג הפסחא ("איסטר סאנדיי") עסקים רבים עשויים להיות סגורים. את חג הפסחא מציינים ברחבי איטליה עם טקסים, תהלוכות ועוד.

האביב הוא בהחלט עונה מומלצת לבארי, במיוחד לקראת סופו, רגע לפני הקיץ.

מזג האוויר בבארי בקיץ

הקיץ בבארי, מיוני ועד אוגוסט, הוא הזמן המושלם ביותר לחופשת חוף בבארי: בטן-גב בחופים היפהפיים שבין צוקים וערים היסטוריות (כמו חוף לאמה מונצ'ילה למשל), טיולים ביאכטות, שכוללים ביקור במערות, קפה קר בבתי הקפה על החוף ועוד. מזג אוויר בבארי בקיץ הוא חם מאוד, עם טמפרטורות שנעות באזור 30 מעלות צלזיוס במהלך היום, ובאזור 23 מעלת צלזיוס בלילה.

בחודשי הקיץ מתקיימים מגוון פסטיבלים בבארי, כמו גם חגיגות תרבותיות ומסורתיות, גם בעיר עצמה וגם ברחבי אזור פוליה. מומלץ להזמין השכרת רכב בבארי מראש כדי שתוכלו ליהנות ממגוון החגיגות התרבותיות שיש לאיזור להציע, במיוחד בחודשי הקיץ.

מזג האוויר בבארי בסתיו

הסתיו בבארי מגיע בספטמבר, ומביא אתו רגיעה לאחר הקיץ העמוס, גם מבחינת מזג האוויר וגם מבחינת כמויות התיירים והמחירים.

בספטמבר בבארי הטמפרטורות מתחילות לרדת מעט, לאחר החום הכבד של הקיץ, וזהו חודש מומלץ לחופשה בבארי עם מזג אוויר מתון יחסית, ופחות עומס מבחינת תיירות. ספטמבר הוא עדיין חודש טוב לשחייה במי הים של בארי, עם טמפרטורת מים ממוצעת שנעה בין כ-21 לכ-27 מעלות צלזיוס (כ-24 בממוצע).

ספטמבר הוא בהחלט חודש מומלץ לחופשה בבארי.

בהמשך הסתיו בבארי, הימים מתחילים להתקרר, עם טמפרטורות מקסימום יומיות שנעות באזור 20 מעלות צלזיוס באוקטובר, והופכים אפילו קרירים יותר בנובמבר, רגע לפני החורף.

פסטיבלים ואירועים בבארי

פסטיבלים בבארי בפרט, ובמחוז פוליה בכלל, מתקיימים מדי שנה, בכל עונות השנה, וחוגגים תרבות, קולינריה, מוזיקה וגם אירועים דתיים ומסורת. מומלץ לבדוק, ואולי אפילו לתכנן את תאריכי החופשה המשפחתית בבארי בהתאם לפסטיבל או לאירוע מסוים, שיכולים להוסיף ערך מוסף וחוויות בלתי נשכחות לחופשה האיטלקית שלכם, ולהשפיע על התשובה לשאלת המיליון: מתי כדאי לטוס לבארי?

אלו רק כמה מהאירועים המומלצים ביותר שמתקיימים בבארי ובאזור מדי שנה, ויכולים להיות גורם נוסף בבחירת עונה מומלצת לבארי עבורכם:

בארי בג'אז

בארי אין ג'אז הוא פסטיבל ג'אז נהדר, שמציע למטיילים ולמקומיים חודש מלא בהופעות ואירועים מוזיקליים, אשר "מפוזרים" ברחבי האזור. הפסטיבל מתקיים בדרך כלל בחודשי הקיץ, ומביא אל העיר אמנים והופעות מיוחדות מרחבי העולם, במחירים זולים במיוחד. מצאנו כרטיסים למגוון הופעות במסגרת הפסטיבל במחירים הנעים בין כ-10 לכ-20 אירו בלבד.

הקרנבל בפוטיניאנו

הקרנבל בפוטיניאנו הוא אירוע שנתי במחוז פוליה. הוא כולל תהלוכה מדהימה ומושקעת, עם משאיות מקושטות ומרהיבות, כל שנה בנושא אחר, והוא חוויה בלתי נשכחת. העיירה פטויניאנו נמצאת במרחק של כארבעים דקות נסיעה מבארי, והקרנבל בהחלט שווה את הנסיעה.

הקרנבל בפוטיניאנו מתחיל לעיתים כבר בדצמבר, אך האירועים המרכזיים של הקרנבל מתקיימים בפברואר בדרך כלל. בשילוב עם מחירי טיסות זולים יחסית, ולמרות הקור, הקרנבל בהחלט הופך גם את שיא החורף לעונה מומלצת לבארי.

פסטיבלי אוכל בפוליה

במחוז פוליה שבאיטליה מתקיימים מדי שנה מגוון פסטיבלי אוכל, מלאים בדוכנים, טעימות ומטעמים, בכל פעם בנושא אחר. אלו רק חלק מהם: פסטיבל השרי ביוני בבארי, פסטיבל הטראפל במאי באורטראנטו, פסטיבל היין בברינדיסי בקיץ ועוד. פסטיבלי האוכל מתקיימים לאורך כל השנה, ולעיתים מוקדשים ממש למאכל מסוים, מאפה, גבינה, פרי או יין. מומלץ לשאול בלובי המלון בו תתארחו האם יש פסטיבל מתוכנן במהלך השהות שלכם.

מזג אוויר בבארי לפי חודש

כאמור, החודשים המומלצים לחופשה בבארי הם חודש מאי או חודש ספטמבר. עם זאת, לכל חודש יש יתרונות וחסרונות משלו. כאן תוכלו למצוא פירוט של נתוני מזג האוויר בבארי לפי חודש, שיעזרו לכם לקבל תשובה מדויקת יותר לשאלה: מתי כדאי לטוס לבארי? שימו לב שמזג אוויר בבארי, כמו בכל מקום, הוא דינמי מאוד, וקשה לחזות אותו זמן רב מראש. בכתיבת המדריך התבססנו על תחזיות ממוצעות משנים קודמות ובמיוחד מהשנה החולפת. מומלץ לבדוק את תחזית מזג האוויר בבארי פעם נוספת כשלושה-ארבעה ימים לפני המועד הרלוונטי. אם אתם מחפשים חודש מומלץ לבארי לעומת עונה מומלצת לבארי, קראו היטב את החלק הבא במדריך.

מזג האוויר בבארי בינואר

מזג אוויר בבארי בינואר הוא קר וגשום. ניתן לצפות לכעשרה ימי גשם במהלך החודש, פחות או יותר. הטמפרטורות במהלך הלילה נמוכות, ונעות סביב 6-7 מעלות צלזיוס (יש לילות בהם הטמפרטורות צונחות גם ל-0 מעלות צלזיוס). מזג האוויר במהלך שעות היום נע בין קר לקריר (באזור 12-16 מעלות צלזיוס, פחות או יותר).

מזג האוויר בבארי בפברואר

מזג האוויר בבארי בפברואר דומה מאוד לינואר, עם ימים קרירים ולילות קרים. הטמפרטורות בשעות הלילה נעות סביב 6 מעלות צלזיוס, מעט יותר או מעט פחות, והימים קרירים ואפילו קרים עם טמפרטורות שנעות בין כ-11 לכ-18 מעלות צלזיוס. גם פברואר נחשב לחודש גשום, עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש, פחות או יותר.

מזג האוויר בבארי במרץ

האביב מגיע לבארי בחודש מרץ, אך את העלייה בטמפרטורות ניתן להרגיש בדרך כלל רק לקראת סוף החודש. בתחילת מרץ בבארי מזג האוויר עדיין קר, עם טמפרטורות שנעות בין כ-4 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל) לכ-15 מעלות צלזיוס (במהלך היום בדרך כלל). בסוף החודש, הטמפרטורות מתחילות לעלות מעט, בעיקר בשעות היום.

מזג האוויר בבארי באפריל

מזג האוויר בבארי באפריל ממשיך עם מגמה של עלייה בטמפרטורות. בבארי באפריל יורד פחות גשם, והטמפרטורות נוחות יותר, ונעות באזור 16-18 מעלות צלזיוס במהלך היום. לעיתים הטמפרטורות בצהריים מגיעות לכעשרים מעלות צלזיוס ואפילו יותר. הלילות ממשיכים להיות קרירים.

מזג האוויר בבארי במאי

חודש מאי הוא זמן מומלץ לחופשה בבארי. מזג האוויר בבארי במאי הוא נוח, לא חם מדי ולא קר מדי, עם ימים חמימים (ואפילו חמים יותר לקראת סוף החודש). הלילות במאי בבארי קרירים עם טמפרטורות שנעות באזור 14 מעלות צלזיוס בשעות הלילה, והימים חמימים עם טמפרטורות שנעות באזור 25 מעלות צלזיוס בשעות הצהריים.

מזג האוויר בבארי ביוני

מזג האוויר בבארי ביוני הוא ידידותי ונפלא לחופשת קיץ, עם ימים חמים, אך לא חמים מדי בדרך כלל, ולילות נעימים וקרירים מעט. הטמפרטורות הגבוהות נעות באזור 26 מעלות צלזיוס (במהלך הצהרים בדרך כלל), והטמפרטורות הנמוכות נעות באזור 17 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל).

מזג האוויר בבארי ביולי

הקיץ מגיע לשיאו ביולי וזהו החודש החם ביותר בבארי, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ-30 מעלות צלזיוס בממוצע בשעות החמות, אך בהחלט עשויות לעלות אף יותר. הלילות חמימים בחודש יולי בבארי. כצפוי, חודש יולי הוא בין התיירותיים ביותר בבארי. כדאי להזמין בתי מלון וטיסות מראש מכיוון שהביקוש בשיאו, וזוהי עונה מומלצת לבארי וגם, אולי, הפופולרית ביותר.

מזג האוויר בבארי באוגוסט

מזג האוויר בבארי באוגוסט דומה מאוד לחודש יולי, עם ימים חמים מאוד, טמפרטורות גבוהות שנעות באזור 30 מעלות צלזיוס ולעיתים גם באזור 33, לילות חמימים וכמובן ביקוש גבוה מבחינה תיירותית. גם בחודש אוגוסט כדאי להזמין כרטיסי טיסה לבארי ובתי מלון כמה שיותר זמן מראש.

מזג האוויר בבארי בספטמבר

ספטמבר הוא בין החודשים המומלצים לחופשה בבארי. הביקוש התיירותי נרגע מעט, וכך גם הטמפרטורות, למרות שהימים עדיין די חמים, עם טמפרטורות שנעות בין כ-25 לכ-30 מעלות צלזיוס בשעות היום. הלילות הופכים קרירים יותר לקראת סוף החודש. ניתן עדיין לשחות בספטמבר במי הים של בארי, וזהו בדרך כלל החודש האחרון בשנה בו המים נעימים לשחייה.

מזג אוויר בבארי באוקטובר

מזג האוויר בבארי באוקטובר בהחלט נעים, במיוחד למי שמעוניין לטייל ברחבי העיר ולראות אתרים היסטוריים, או לשבת בבתי קפה בנמל, ופחות מומלץ לחופשת קיץ סטנדרטית, שכוללת שחייה וספורט ימי. הטמפרטורות מתונות ונעימות, והביקוש התיירותי כבר פחות גבוה לעומת חודשי הקיץ. החיסרון של חופשה בחודש זה הוא שניתן לצפות לעלייה בכמויות הגשם.

מזג האוויר בבארי בנובמבר

מזג האוויר בבארי בנובמבר כבר קריר במהלך היום, עם לילות קרים בהחלט. הטמפרטורות נעות בין כ-8 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל) לבין כ-17 מעלות צלזיוס (במהלך היום בדרך כלל). נובמבר הוא חודש גשום יחסית בבארי, עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג אוויר בבארי בדצמבר

למרות שמזג האוויר בבארי בדצמבר קר, מדובר בחודש מבוקש (החל מאמצע-סוף החודש), כמובן בעקבות תקופת החגים בה מטיילים רבים מקבלים חופש מהעבודה או מהלימודים. לכן, אם אתם מתכננים חופשה בבארי בדצמבר, במיוחד לקראת סוף החודש, כדאי מאוד להזמין בתי מלון וטיסות כמה שיותר זמן מראש. חודש דצמבר בבארי הוא חודש מלא בחוויות: העיר מקושטת באורות קריסמס מרשימים, עצי חג מולד מוצבים ברחבי העיר וגם ניתן ליהנות משווקי חג מולד חמימים וקסומים. למרות הקור, זוהי עונה מומלצת לבארי. הטמפרטורות בבארי בדצמבר נעות בין כ-7 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל) לכ-17 מעלות צלזיוס (בצהרים בדרך כלל), וניתן לצפות לכעשרה ימי גשם בדרך כלל במהלך החודש.

Bari WEATHER

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל