רימיני איטליה

רימיני – אטרקציות מומלצות בעיר הנופש של איטליה למשפחות

רימיני היא פנינת הנופש הסודית של איטליה למשפחות, המקום אליו מאות אלפי איטלקים מגיעים לחופשת הקיץ שלהם. כמעט לא תמצאו כאן תיירים זרים אבל תמצאו שלל אטרקציות ברימיני וחוויות מיוחדות בעיקר למשפחות המגיעות אל רימיני עם ילדים – החל מפארק המים המיוחד בואביי ואקווריום התצפית קטוליקה ועד ל"מיני איטליה" וחופי הלו קיטי

הזמנת דילים לרימיני | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

רימיני  Rimini היא עיר נופש באמיליה-רומאניה (Emilia-Romagna) בחוף המזרחי של איטליה. היום, רימיני היא עיר נופש משגשגת ושוקקת חיים על הריביירה האיטלקית ויש בה מעל אלף בתי מלון. רימיני היא אתר הנופש החופי הגדול ביותר של איטליה והיא מפורסמת בכל אירופה, עם 15 ק״מ של חוף ים חולי ואלפי ברים, מסעדות ומועדוני לילה. זהו המקום שאליו האיטלקים מגיעים לחופשה בשמש ובים וכתוצאה מכך יש כאן מטבח מעולה, המון אטרקציות למשפחות המגיעות אל רימיני עם ילדים והאנשים תמיד חמים ומוכנים לעזור

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים ברימיני למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת כרטיסים לכדורגל באיטליה – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

רימיני היא בד"כ המקום אליו איטלקים נוסעים לבלות את החופשה שלהם ולא מגיעים לכאן הרבה תיירים מחו"ל יחסית. לא תמצאו כאן הרבה אוטובוסי תיירות המלאים באמריקאים או בריטים. זה גם אומר שרבים מהמקומיים לא מדברים שפות מלבד איטלקית אז אל תשכחו את המילון בבית. המקומיים ינסו לבוא לקראתכם ותמיד ישמחו לעזור לזרים שלפחות מנסים לתקשר בשפתם. מבין הערים האיטלקיות הגדולות והמוכרות יותר אליהן ניתן להגיע בטיסות ישירות מישראל רימיני קרובה יחסית אל פירנצה ואל בולוניה.

ההתיישבות ההיסטורית ברימיני החלה בזמנים פרה-היסטוריים. העיר נוסדה ע״י הרומאים ב-268 לפנה״ס וההיסטוריה ארוכת השנים שלה הותירה סימני היכר חשובים המצביעים על תפארתה. עבור הרומאים, ארימנום (Ariminum ), כפי שהיא נקראה, שימשה כקו מחבר בין השטחים ה״איטאליים״ וה״גאליים״, מאחז של רומא העתיקה בים האדריאטי ושער לעמק פו (Po valley). שלושה כבישים ראשיים הצטלבו כאן – ויה פלימיניה (Flaminian Way), ויה אמיליה (Aemilian Way) ו-ויה פופיליה (Popilian Way).

אטרקציות ברימיני למשפחות

פארק המים BoaBay – דלגו על התור

שחו, התנדנדו בנדנדות ופלסו את דרככם דרך בואביי, פארק ההרפתקאות הצפות הגדול ביותר בעולם. הפארק שוכן רק 100 מטרים מקו החוף היפהפה של רימיני וכולל מבוך של מנהרות, מגלשות,  טרמפולינות וקרחוני ענק שיאתגרו ילדים בכל הגילאים.

ואם החופים המושלמים של רימיני וליטרים של גלידה טעימה התחילו לשעמם אתכם, מסלולי האתגרים של הפארק יחזיר לכם את האדרנלין. תוכלו לשחות למצודה הצפה ולהכין את עצמכם לאתגר האולטימטיבי בזמן שאתם מתחרים עם חבריכם דרך מערכת מסחררת של מכשולים יצירתיים.

הטרמפולינות, המגלשות הארוכות והמנהרות המתנפחות יספקו את כל האקשן שאתם מחפשים. ועוד תוספת מושלמת למשפחות המגיעות אל רימיני עם ילדים – בפארק המים המיוחד הזה, ילדים נכנסים לאיצטדיון המים Goleador, שם אפשר להתנסות במשחק הכדורגל המטורף ביותר בעולם. הם יתגלשו ויחליקו ממשטח אחד לשני בעודם מתחרים ביניהם כדי לשמור על הכדור.

להזמנת כרטיסים לפארק המים בואביי ברימיני

אקווריום קטוליקה (Aquarium of Cattolica) – דלגו על התור

הידעתם שהכבד של הכריש מהווה 25% ממשקל גופו? תלמדו כאן המון עובדות מעניינות כאלה בביקורכם. באקווריום האדריאטי הגדול ביותר באיטליה, בו תצאו למסע מתחת לפני האוקיינוס באמצעות 100 תערוכות ו-3,000 יצורים מ-400 זנים שונים. זוהי אחת האטרקציות הפופולריות ברימיני למשפחות עם ילדים ובעונת התיירות התורים כאן עלולים להיות ארוכים מאוד, לכן מומלץ להזמין מראש את הכרטיסים בקישור הכוללים הטבה של דילוג על התור בכניסה. כך תפגשו כלבי ים, את הפינגווין הומבולדט המגיע מחופי פרו וצ׳ילה, מדוזות, זיקיות, 60 כרישים ועוד.

חפשו את הסנפירים הקטנים כשאתם הולכים לראות את אקווריום כרישי ראש הפטיש – גורי כרישים חדשים הגיעו לאקווריום מפלורידה. ב׳צבים בים האדריאטי׳ ('Turtles in the Adriatic) תכירו מקרוב את צבי הים ואת המאבק היומיומי שלהם לשרוד בחופי האזור. זוהי חוויה לכל המשפחה שנמצאת מרחק נסיעה קצרה מרימיני.

להזמנת כרטיסים לאקווריום קטוליקה

איטליה מיניאטורה (Italia in Miniatura) – דלגו על התור

הפארק המיניאטורי המפורסם ביותר באיטליה יציג לכם את כל מה שצריך לראות ב׳ארץ המגף׳ – בקטן. זוהי אחת האטרקציות הפופולריות למשפחות המגיעות אל רימיני עם ילדים והיא מזכירה את "מיני יזראל" – כאן תראו את איטליה כולה ביום אחד. בעזרת הכרטיס שניתן להזמין בקישור הכולל הטבה מיוחדת, תדלגו על התור הארוך בכניסה לאחת האטרקציות המבוקשות של רימיני למשפחות ותזכו לראות את המראות הפנורמיים היפים המשתקפים במונורייל הקשת (Rainbow Monorail), תרכבו על הגלים הגועשים, תראו גונדולות שטות דרך התעלה הגדולה לכיכר מרקוס הקדוש ועוד המון.

יש כן 273 פריטים מיניאטוריים. דלגו על התורות וראו את הטירות, הבתים, הנהרות, התעלות, אנשים מיניאטוריים ומכוניות איטלקיות זעירות. תוכלו אפילו לרכב על מתקן של מים גועשים ולראות סרט בשבעה ממדים. ראו את טירת סיסמונדו (Castel Sismondo) ואת תותחי המים שלה, צפו במופע המתקיים בפיאצה איטליה או הגבירו את קצב האדרנלין בחווית Canoe and Sling Shot .

להזמנת כרטיסים לאטרקציה איטליה מיניאטורה

חופי הלו קיטי (Hello Kitty Summer Friends) – דלגו על התור

חובבי הלו קיטי! הזמינו כרטיסים מראש בקישור ובעזרת ההטבה המיוחדת דלגו על התורים באחת האטרקציות המיוחדות של רימיני לילדים (או לילדות) ובואו להתרחץ בים ולהישטף בשמש בשני אזורים מיוחדים המבוססים על הדמות המאויירת הוורודה הלו קיטי. שני האזורים נמצאים באמבט 48 ו-61 בחופי רימיני  ותמצאו כאן הכל – ממיטות שיזוף בעיצוב הלו קיטי, שמשיות של הלו קיטי ועוד. בקישור יש אפשרות להזמין כרטיסים של יום, יומיים או שלושה.

כרטיס ליום אחד – כולל שמשיה ליום אחד, שתי מיטות שיזוף וסט חוף לילדים הכולל דלי, את חפירה, תיק חוף וזוג מצופי ילדים עם ציורי הלו קיטי.

כרטיס ליומיים או שלושה – כל מה שכלול בכרטיס ליום אחד פלוס שתי מגבות חוף ״מהדורה מוגבלת״ של הלו קיטי וחברים.

החופים, הממוקמים באחד האזורים המרכזיים ביותר של רימיני, מציעים יום כיף לכל המשפחה, כולל מגרשי ספורט ממש על החול, פעוטון והמון אפשרויות אוכל ובידור.

להזמנת כרטיסים לחופי הלו קיטי ברימיני

אולטרמארה (Oltremare) – דלגו על התור

טבע, מדע והרפתקtu, מתמזגים יחד באטרקציה מיוחדת של רימיני למשפחות המשתרעת על שטח של יותר מ-10,000מ״ר, המוקדשים לארבעת האלמנטים – מים, אדמה, אוויר ואש. עם הכרטיס המיוחד שמומלץ להזמין מראש בקישור תוכלו לדלג על התור בכניסה לאחת מהמבוקשות שבין אטרקציות ברימיני ולראות דולפינים, תוכים, עופות טרף במופעי אקשן ולאחר מכן להתרענן בפארק המים.

ביקור באולטרמארה הוא לא רק מהנה אלא גם חינוכי, כך שאם אתם מגיעים אל רימיני עם ילדים זוהי בהחלט אטרקציה מומלצת. תוכלו ללמוד על הדולפינים בלגונת הדולפינים הגדולה ביותר באירופה המורכבת מארבע בריכות מחוברות ומתקיימים כאן שני מופעים מדי יום.

תוכלו לצפות ביצורים הימיים באקווריום ולשחות כמו דגים בעצמכם בפארק המים. ואם אתם מתעניינים בעופות טרף, מתקיימים כאן מופעים יומיים שכוללים נשרים, ינשופים, נץ ועיט. זוהי חוויה לכל המשפחה ויש כאן כמובן גם תוכים.

להזמנת כרטיסים לאולטרמארה

פארק השעשועים מירבלינדיה (Mirabilandia)

השטח של הלונה פארק ברימיני מתפרס על פני 850 אלף מ״ר ויש כאן 47 אטרקציות שונות. זהו פארק שעשועים אולטימטיבי כשהמתקנים הפופולריים ביותר כוללים את Eurowheel, הגלגל הענק השני בגודלו באירופה, קאטון (Katun), רכבת ההרים ההפוכה הארוכה ביותר באירופה. יש גם מתקנים עדינים יותר לילדים קטנים ומופעים חיים מדהימים כמו מופע הפעלולים Hot Wheels ו- Police Academy (האקדמיה לשוטרים).

הפארק בנוי סביב שלושה אגמים קטנים ונמצא על חוף הים האדריאטי. זהו אחד מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר בכל איטליה.

אם אתם מחפשים מתקן שינעים את זמנם של כל בני המשפחה לכו לעשות סיבוב על ה-Eurowheel t , הגלגל הענק עם המראות הפנורמיים הגבוהים ביותר בכל אירופה. בנוסף, מתקיימים כאן מופעים הכוללים קרבות בסגנון המערב הפרוע, פעלולי מכוניות, ריקודי רחוב ואפילו פארק מים בגודל 100 אלף מ״ר. מרכבת ההרים ההפוכה Divertical  ועד ה- Brontocars, יש כאן משהו לכל טעם. אם אתם מגיעים אל רימיני עם ילדים – אל תוותרו.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים מירבלינדיה ברימיני

פארק המים אקוופאן (Aquafan) – דלגו על התור

אחד מפארקי המים המפורסמים ביותר באירופה נמצא ברימיני והוא מלא במתקנים מקפיצי אדרנלין כמו החור השחור (Black Hole), קמיקאזה (Kamikaze), נהר אקסטרים (Extreme River), טוויסט (Twist) וטובוגש (Tobogas).

בעזרת הכרטיס המיוחד שמומלץ להזמין מראש בקישור תדלגו על כל התורות הארוכים באחת האטרקציות המובילות ברימיני למשפחות עם ילדים, ובואו להתרענן לצד הבריכה, קחו את הילדים לאחד משלושה אזורים המוקדשים להם או צאו לשיט רפטינג משפחתי ב- StrizzaCOOL. "פארק המים המפורסם ביותר באירופה", לטענת אנשי רימיני לפחות, מלא במתקני מים שיגבירו לכם את הדופק ויגרמו לכם לצרוח מהנאה.

בנוסף, תמצאו כאן בריכת גלים וכיופים יותר עדינים לילדים קטנטנים ב- Junior Beach (חוף ג׳וניור), Elephant Pool  (בריכת הפילים) ו- Antarctic Baby Beach (חוף תינוקות אנטרטיקה)

להזמנת כרטיסים לפארק המים אקוופאן

טירת גרדארה (Rocca di Gradara)

חוויה אותנטית של טירה מימי הביניים בגבול שבין מארשה (Marche) ורומאניה (Romagna). מהטירה נשקף נוף לעבר הים האדריאטי. תלמדו כאן על הסיפורים המיתולוגיים על הטירה, תעמדו במקום שבו התרחשה סיפור האהבה בין פאולו ופרנצ׳סקה ב״קומדיה האלוהית״ של דנטה. תמצאו כאן סיפורים שונים על אהבה, תאווה, רצח ואבירים נוצצים. הטירה נבנתה בסביבות 1150 על גבעה הנמצאת 142 מ׳ מעל פני הים, והסגנון הימי הביניימי האגדי שלה הוא אחד הטובים ביותר שהשתמר באיטליה.

סיירו בקצב שלכם והתפעלו מהעמקים הציוריים המקיפים את הטירה כשאתם עומדים במעלה הגבעה. סיירו ברחובות הימי ביניימיים ודמיינו איך גשר מתרומם פעל וסיירו בחצר שבה נמצא מגדל מהמאה ה-12. רוקה די גרדארה מפורסמת בעיקר בשל היצירה של דנטה המתארת את פרנצ׳סקה המתאהבת באחיה הצעיר של בעלה, פאולו, ואת סיפור האהבה מלא התשוקה שהסתיים ברצח. זוהי אולי האטרקציה ההיסטורית ביותר בין אטרקציות ברימיני למשפחות.

להזמנת כרטיסים לטירת גרדארה

רימיני - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

  • רימיני פנינת הריביירה האטלקית, עיר הנופש של של האירופאים- בטן גב והרבה טיולים בסביבה. לכל אלה שוואלה רוצים להרגיש בחו"ל ולא בכפר הולנדי שהפך לישראלי, לכל אלה שאוהבים חופים מעולים,ים מקסים, אלפי מלונות על החוף, ברים, מסעדות, גלידריות וחנויות, קניונים ענקיים וגם להיות רבע שעה מהטבע סעו לרימיני, רימני עיר הנופש האיטלקית.
    , 20 ק"מ (רצוף) של מלונות בוטיק בלי הכל כלול 20 ק"מ של חופים, עם פסיליטיז שבארץ אפשר רק לחלום עליהם. בכל אחד , מ 170 החופים הממוספרים, תמצאו שביל סלול עד הים, ג'קוזי, גן שעשועים לקטנים, מגרש כדור עף לגדולים, מקלחות עם מים חמים, מחסן עם מקרר קטן אם בא לך להשכיר, שמשיות ומיטות ,למפונקים פרגולות סגורות, מסאג'ים, סירות פדלים, ומציל כל 50 מטר , מים צלולים וחול שפעמים ביום עובר ניקיון! טיילת מדהימה על החוף, שבילי אופניים.אהה והמחירים? יקר מאד (אבל חצי מהארץ). נחתנו ברומא, עצרנו לכמה ימים בטוסקנה, והגענו לעיר שבטוח נחזור. חבל אמיליה רומאניה- החבל הגסרונומי של איטליה, מציע עירות נופש מדהימות. לא ברור לי למה, אבל רימיני לא על מפת התיירות הישראלית. נסענו 4 משפחות, אחים/אחיות, עשרה ילדים, וסבא אחד מדהים (אמנו האהובה, שהתחילה במסורת החופשות המשותפות , נפטרה לפני מספר חודשים) ומצאנו את היעד המושלם. סן מרינו, 10 דקות נסיעה, בולוניה שעה, טוסקנה שעתיים, פירנצה שעתיים,קניון ענק Le Befane Shopping Centre, מרכז קניות ברמה של ג'רסי גארדן והכל במדינה מערבית, עם מצילים בים, מעברי חציה מסומנים, שוטרים שלא לוקחים שוחד, אין מילים!

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל