כרטיסי טיסות לגנואה

טיסות לגנואה איטליה – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות לגנואה איטליה – המדריך המלא: השוואת מחירים, מנוע חיפוש מיוחד וטיפים לאיתור טיסות זולות לגנואה וגם מידע על שדה התעופה בגנואה ודרכי הגעה ממנו לעיר עצמה, טיפים למטייל על חופשה בגנואה וביקורת מקיה על חברות התעופה השונות המציעות כרטיסי טיסה לגנואה

גנואה genova, עיר נמל מקסימה בצפון איטליה, היא יעד תיירות פופולרי עם אטרקציות מעניינות, ארכיטקטורה מרהיבה, מוזיאונים רבים ועוד. נמל גנואה משמש כנקודת התחלה עבור הפלגות רבות במהלך השנה. החל מסוף מאי 2018, גם המטיילים מישראל יוכלו להגיע בטיסה ישירה לגנואה ובמחירים אטרקטיביים. בינתיים ניתן להזמין טיסות לגנואה עם עצירת קונקשן. לאיתור טיסות זולות לגנואה במועדים הרצויים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל

חופשה בגנואה – עוד כתבות באותו נושא:

מלונות בגנואה – 10 בתי מלון מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים, טיפים ומבצעים

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לגנואה – נמל התעופה של גנואה

נמל התעופה הבינלאומי של גנואה (על שם כריסטופר קולומבוס) ממוקם במרחק של כ7.4 ק"מ מהעיר. זהו נמל תעופה קטן שאיננו בין שדות התעופה הראשיים של איטליה – עם טרמינל נוסעים יחיד ובו מגוון די מצומצם של מסעדות וחנויות שכולל מספר ברים, פיצרייה, בית קפה ומסעדה בשירות עצמי.

הדרך הנוחה ביותר להגיע מנמל התעופה של גנואה למלון היא הזמנה מראש של מונית באינטרנט באמצעות שירות ההסעות האמין והמומלץ – הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שימכם, יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות למלון בתעריף שקוף והגון שנקבע מראש בעת ההזמנה, בלי התמקחויות ותחמנות. להזמנה מראש השתמשו בקישור להזמנת הסעה מנמל התעופה למלון

ישנם מספר קווי אוטובוסים (VOLABUS, I24 ו-Rapid Bus) שמגיעים לתחנות הרכבת המרכזיות וליעדים מקומיים נוספים. האוטובוסים יוצאים בתדירות גבוהה משעות הבוקר ועד הערב (חלקם עד הלילה). אורך הנסיעה לתחנות הרכבת המרכזיות בעיר הוא כ30-40 דקות.

מחוץ לאיזור הנחיתות יחכו לכם מוניות של מספר חברות רשמיות שפועלות בנמל, כמו למשל: Solotaxi, Autonoleggio Serra Riccò וגם Pronto Taxi RS Autonoleggio.

כמו כן, באיזור הנחיתות יחכו לכם מגוון סוכנויות מוכרות להשכרת רכב. מומלץ לתאם את השכרת הרכב מראש, במיוחד בחודשי הקיץ. במתחם הנמל יש כספומט ועמדה להמרת מט"ח.

אם תרצו להעביר את ההמתנה לטיסה בטרקלין הVIP (ואין לכם כרטיס שכולל גישה לטרקלין), תוכלו לעשות זאת בעלות של 20 אירו. הטרקלין כולל אינטרנט אלחוטי ללא עלות, כיבוד, מגזינים ועוד.

טיסה ישירה לגנואה עם ישראייר

החל מסוף מאי 2018 (ועד לסוף ספטמבר, נכון לכתיבת כתבה זו), חברת ישראייר הישראלית תציע טיסות זולות לגנואה מת"א פעם בשבוע, בימי שבת. אורך טיסה לגנואה ישירות הוא כארבע שעות. המחירים מתחילים מכ$359 לכרטיס טיסה לגנואה הלוך-חזור.

טיסות לגנואה הלוך מת"א ממריאות בד"כ בשעות הבוקר והטיסות חזור מגנואה לנתב"ג ממריאות בד"כ בצהריים. כרטיס טיסה לגנואה כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג.

השירות בטיסות ישראייר לא כולל הגשת ארוחות או שתייה, אך בטיסות באורך של שעתיים עד ארבע שעות כמו טיסות לגנואה ניתן לרכוש שתייה קלה וכריכים בתשלום.

כל הכריכים הנמכרים בטיסות ישראייר הם כשרים, בהשגחת רבנות לוד. בנוסף, במהלך הטיסה תוכלו לרכוש מוצרים מעגלת הדיוטי פרי.

בדלפי הבידוק תוכלו לשמור לעצמכם מושב ביציאת החירום (מספר מושבים מוגבל) בתוספת תשלום. מלבד זאת, ישראייר לא מתחייבת לשמירת מושב מראש.

תינוק (עד גיל שנתיים) אינו זכאי למושב במטוס או לארוחה. אם תרצו להשתמש בכיסא בטיחות, תוכלו לעשות זאת רק אם רכשתם עבור התינוק מושב נפרד (בתעריף של כרטיס לילד). עם זאת, כרטיס לתינוק כולל כבודת מטען במשקל של עד 10 ק"ג. תוכלו לחמם מזון לתינוקות במטוס.

טיסות זולות לגנואה עם עצירת ביניים

טיסות לגנואה באליטליה

אליטליה מציעה טיסות זולות לגנואה עם עצירת ביניים ברומא (FCO). אורך טיסה לרומא מת"א הוא כ3 שעות ו45 דקות, ואילו טיסה לגנואה מרומא לוקחת עוד כשעה.

מחירי טיסות לגנואה מתחילים מכ253$ לכרטיס הלוך-חזור (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה). אליטליה מתפעלת מספר טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה, כך שתמיד תוכלו למצוא טיסות לגנואה במגוון תאריכים ובשעות נוחות עם זמני קונקשן קצרים.

עצירת הביניים היא בד"כ בנמל התעופה לאונדרו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו, נמל תעופה גדול שמציע מגוון שירותים, חנויות ומסעדות לנוסעים. בעת הזמנת כרטיסי טיסה לגנואה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים למחלקת תיירים:

Economy Light: לא כולל כבודת מטען או את האפשרות לשמירת מושב מראש. הכרטיס כולל צ’ק אין ללא עלות באתר האינטרנט בלבד ואינו כולל אפשרות לביצוע שינויים בהזמנה (ייתכן שתוכלו לבצע שינוי בתשלום).

Economy Classic: כרטיס טיסה סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה אחת לתא המטען (עד 23 ק"ג) ואפשרות לשמירת מושב סטנדרטי מראש. תנאי ההזמנה בכרטיס זה מאפשרים שינוי בעד עמלה, אך אינם מאפשרים ביטול.

Economy Flex: בנוסף להטבות של הכרטיס הקלאסי (מזוודה ושמירת מושב), כרטיס זה כולל תנאי הזמנה גמישים יותר שיאפשרו לכם לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

גם בהזמנת טיסות לגנואה מחלקת עסקים ניתן לבחור בין כרטיס גמיש לקלאסי. הכרטיס הקלאסי אינו כולל מזוודה, לעומת הכרטיס הגמיש שכולל שליחת 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת) לתא המטען. שניהם כוללים גישה לטרקלין העסקי של אליטליה. בכרטיס העסקי הגמיש ניתן לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים), בעוד תנאי ההזמנה בכרטיס הקלאסי העסקי משתנים לפי ההזמנה.

בטיסות הארוכות (ת"א-רומא) השירות כולל הגשת ארוחה, אך לא כולל מערכות בידור אישיות. בטיסות פנים באיטליה כמו טיסה לגנואה מרומא השירות כולל הגשת משקאות בלבד.

אם אתם טסים אל גנואה עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו כרטיס ללא מושב נפרד בתעריף מיוחד, או כרטיס שכולל מושב נפרד (בתעריף של כרטיס טיסה לילד). אם תרכשו מושב נפרד עבור התינוק, תצטרכו להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. נוסעים עם ילד עד גיל 11 רשאים להביא לטיסה עגלה.

טיסה לגנואה באייר פראנס

אייר פראנס מציעה טיסות זולות לגנואה עם עצירת ביניים בצרפת. אורך טיסה לפריז מת"א הוא כחמש שעות ו10 דקות, ואילו אורך טיסות לגנואה מפריז כשעה וחצי.

נמל התעופה שארל דה גול, בו תבלו את עצירת הביניים בד"כ, הוא נמל גדול במיוחד עם מגוון מסעדות, בתי קפה, ברים וחנויות (בעיקר בטרמינל 2). מחירי כרטיסי טיסה לגנואה באייר פראנס מתחילים מכ299$ לכרטיס הלוך-חזור (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

אייר פראנס מתפעלת מספר טיסות סדירות ביום בשני קטעי הטיסה בקו זה. בעת הזמנת כרטיסי טיסה לגנואה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים למחלקת תיירים:

Light: כרטיס במחיר זול במיוחד, שאינו כולל אפשרות לביצוע שינויים בהזמנה. גם שליחת מזוודה לתא המטען לא כלולה במחיר.

Standard: בכרטיס הסטנדרטי, שינויים בהזמנה כרוכים בעמלה. עם זאת, תנאי הכרטיס לא מאפשרים ביטול. כרטיס זה כולל שליחת מזוודה (עד 23 ק"ג) לתא המטען.

Flex: זהו הכרטיס היקר והגמיש ביותר מבין השלושה. מלבד שליחת מזוודה לתא המטען, הכרטיס כולל גם את האפשרות לביצוע שינוי בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

בטיסות קצרות (עד שעתיים ו50 דקות), השירות במחלקת תיירים כולל הגשת חטיף, מאפה או כריך קל (תלוי בשעת הטיסה). בטיסות בקו ת"א-פריז השירות כולל הגשת ארוחה חמה. במחלקת העסקים של אייר פראנס הנוסעים יכולים ליהנות ממושבים נוחים ומרווחים, ארוחות מושקעות, גישה לטרקלין העסקי של החברה ועוד.

כרטיס טיסה לתינוק בטיסות בינלאומיות כולל בד"כ הנחה של כ%90 מהתעריף (ללא מושב נפרד). אם תרצו להזמין מושב נפרד עבור התינוק,  תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

טיסות לגנואה באליטליה
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל