10 מלונות מומלצים למשפחה בונציה

ונציה היא יעד שאסור לפספס בטיול משפחות באיטליה אך מדובר ביעד מאתגר. 20 מיליון תיירים מגיעים לוונציה מדי שנה, והתשתיות המיושנות שלה מתקשות להתמודד עם הזרם בכבוד. בתי המלון בוונציה, כמו רוב הדברים, יקרים מאוד בדרך כלל ולא פשוט למצוא מלון נחמד במחיר סביר שמשכיר חדר שמתאים למשפחה עם ילדים. משפחות רבות בוחרות ללון במסטרה השכנה. בכתבה זו תוכלו למצוא 10 בתי מלון מומלצים למשפחות בוונציה ומסטרה

הזמנת דילים לונציה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

אם אתם מתכננים טיול לאיטליה עם ילדים בוודאי לא תרצו לוותר על חופשה משפחתית בונציה. בכתבה זו אספנו עבורכם 10 מלונות מומלצים בונציה ובמסטרה הצמודה למשפחות עם ילדים, שחלק מהם מציעים למשפחות גם שירותים ייעודיים כמו משחקיות עם השגחה או אפשרות להזמנת בייביסיטר. מדובר בבתי מלון במגוון של רמות מחיר ושירותים שזכו להמלצות טובות ממשפחות שהתארחו בהן, בעיקר על היחס בין המחיר לתמורה.

חופשה בונציה – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות לונציה – השוואת מחירים ועצות

השכרת רכב בונציה – השוואת מחירים וטיפים

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בונציה למשפחות עם ילדים

מלון באליוני לונה (Luna Hotel Baglioni)

זהו מלון מפואר, במקום יפהפה בונציה, עם שירות ברמה גבוהה – והמחירים כמובן בהתאם. המלון היוקרתי מכיל 104 חדרים ומופעל ע"י רשת המלונות באליוני הידועה באיטליה. המיקום שלו מעולה, במרחק של דקה הליכה מכיכר סן מרקו וכל הטוב שיש למרכז ונציה להציע. החדרים מעוצבים בעדינות ותשומת לב איטלקית, וצבועים בצבעים רכים. המלון מציע גם סוויטות מהודרות בסיגנון סופר יוקרתי הכולל מרפסת נוף פרטית מעל נופי ונציה, ציפויי שיש אפור בחדרי האמבטיה, רצפת פרקט בעבודת יד בסגנון וורסאי, ועוד.

בתוך הבאליוני פועלת מסעדה מהוללת בשם קאנובה (Canova) המגישה מאכלים איטלקיים ובינלאומיים וזכתה לביקורות מעולות מאורחי המלון. בנוסף יש בבאליוני בית קפה ובר משקאות, והרבה תשומת לב למשפחות עם ילדים, שמתבטאת גם בפרטים קטנים – כמו למשל,  צלחות הפלסטיק שהילדים מקבלים בארוחת הבוקר, המעוטרות בדמויות ידועות מתוך סרטים מצוירים.

כתובת:San Marco, 1243 30124 Venice – Italy

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון אל פיאווה (Hotel Al Piave)

זהו מלון קטן, מושקע ונוח, במחירים הוגנים ומשתלמים ושירות מעולה. הוא נמצא במיקום מאוד מרכזי, כמה דקות הליכה מכיכר סן מרקו בלב ונציה. באל פיאווה יש 15 חדרים שחלקם זוגיים וחלקם משפחתיים, וגם אפשרויות אירוח נוספות כמו  חדרי סטודיו וסוויטות משפחתיות עם חדרי אורחים או פינות אוכל משפחתיות ומטבחונים.  אל פיאווה מציע גם 3 דירות נופש מלאות, מתאימות למשפחות גדולות, שממוקמות בבניין נפרד בהמשך הרחוב. בכל דירת נופש יש סלון, מיטת ספה, מכונת כביסה, מטבח עם מדיח כלים, טלוויזיה עם כבלים ונגן די וי די.

כתובת:  Ruga Giuffa, 30100 Venezia, Italy

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון פלורה (Hotel Flora)

זהו מלון בוטיק קטן ובו 40 חדרים, מלון בהנהלה משפחתית המיועד למשפחות,  במיקום שקט במרכז ונציה. החדרים די ישנים וזה מורגש (כמו במלונות רבים בונציה) אך הם נוחים ונקיים, וכמובן יש בהם נוחות מודרנית כמו טלוויזיות וחיבור וי-פי בחינם. חלק מהחדרים פונים לצד קצת אפלולי של וונציה עם נוף לא מחמיא. משפחות שמשדרגות לסוויטה דה לוקס יקבלו מרחב גדול ומפנק הרבה יותר, עם נוף לדוגמא.

בקיץ ארוחת הבוקר המעולה מוגשת מתחת לכיפת השמיים, בגן הפנימי היפהפה. בערב אפשר לשבת בגן המקסים הזה עם משקאות מהבר.

כתובת: San Marco 2283/A 30124 Venice Italy

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון אנתוני (Antony Hotel)

זהו מלון מודרני ומשתלם, ברמה בינונית בפרוורי העיירה מסטרה (Mestre), בין וונציה היבשתית לנמל התעופה מרקו פולו. המלון שמתמחה באירוח משפחות כולל גם משחקיות ומגרשי משחקים לילדים, ומציע שירותי שמרטפות (בייביסיטר).

רוב החדרים משופצים ובחלק מהם יש נוף מוצלח שכולל תצפית יפה על וונציה. המלון מגיש ארוחת בוקר מעולה בסגנון בופה הכוללת דגני בוקר, גבינות, פירות טריים, נקניקים ובשרים, דברי מאפה, כמה מנות חמות וגם מיץ טרי וקפה או תה. מסעדת המלון, שזכתה למחמאות ממבקרים, יכולה להיות אופצייה טובה גם לארוחת ערב כמיטב המטבח האיטלקי.

כתובת:  Via Orlanda, 182 30173 Mestre – Campalto, Venezia

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון קזנובה Hotel Casanova

זהו מלון נוח ומתאים למשפחות בדירוג 3 כוכבים, באיזור היין ונטו, עם חדרים נקיים וחדרי אמבטיה גדולים, במיקום מרכזי של פחות מרבע שעה מרוב האתרים המרכזיים של ונציה, כמו כיכר סאן מרקו, ארמון הדוג'ה וגשר ריאלדו.

חדרי המלון מרווחים ומודרנים עם חדר אמבטיה פרטי, חימום, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, טלפון ומיני בר.
הצוות במלון אדיב מאוד, דובר שפות רבות ומסייע בשמחה בכל צורך, משירות נשיאת מזוודות, דרך מידע כללי ועד סיוע בתכנון טיולים באתרים חשובים.

במלון יש מסעדה, בית קפה,  ובר, כולם ברמה טובה. אחד הפינוקים המיוחדים שהמלון מציע הוא האפשרות לקבל את ארוחת הבוקר כשהיא מוגשת בחדר שלכם במלון (אפשר גם כמובן לרדת ולאכול ארוחת בוקר בחדר האוכל).

כתובת: San Marco 1284

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון סאטורניה Hotel Saturnia & International

זהו מלון נחמד בדירוג 4 כוכבים, עם מיקום מרכזי שמתאים מאוד לחופשה משפחתית בונציה, כי אפשר להגיע ממנו בכמה דקות לרוב אתרי התיירות המרכזיים בעיר. המלון מציע גם חדר כושר ושירותי בייביסיטר (שמרטפות) שיכולים לאפשר להורים ליהנות מבילויים זוגיים בונציה הרומנטית ללא דאגות.

בנוסף פועלת בתוך הסאטורניה המסעדה האיטלקיתשנחשבת למסעדה מעולה La Caravella וגם באר מוצלח.

החדרים שקטים ומודרניים עם חדרי אמבטיה נוחים, טלוויזיות עם מסך שטוח עם כבלים, חימום, רדיו וטלפון.

כתובת: S. Marco 2398 – Via XXII Marzo

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון ביסאנזיו Hotel Bisanzio

בית מלון מודרני ונוח במיקום טוב קרוב למרכז ונציה, בערך 10 דקות הליכה רגלית מכיכר סאן מרקו, ארמון הדוג'ה והגראנד קאנאלי, בסביבה מוקפת בחנויות, בתי קפה ומיבנים מרשימים. המלון מקפיד על נוחיות ויחס חמים והוא בחירה משתלמת מבחינת היחס בין המחיר לתמורה.

חדרי המלון משופצים ונקיים מאוד ויש בהם טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, שירות חדרים, חדר אמבטיה נוח עם פן לשיער ומיני בר.

בלובי המלון הפועל 24 שעות אפשר לקבל מענה לכל צורך של תיירים, כולל המרת מט"ח, אחסון מזוודות, כספת וצ'ק אין אקספרס שמאוד מקל על הממהרים.

Riva Degli Schiavoni, Calle Della Pieta 3651

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון אל דוקה די וונציה (Hotel Al Duca di Venezia)

מלון נחמד במיקום שקט, רחוק מאזורי התיירות הצפופים של וונציה. זהו מלון בוטיק קטן שיש בו בסה"כ 13 חדרים, וגם בר מסוגנן בעיצוב קלאסי וחדר אוכל עם מזנון חופשי בכל בוקר. המלון המושקע מתהדר בעיצוב וונציאני מסורתי, עם ריהוט וונציאני מפואר ותקרה מקורות עץ. בלובי המלון יש פינת התרגעות נוחה עם פינת אינטרנט.  כל חדרי המלון ודירות הנופש מצוידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, ולחלק מהחדרים יש חצר פנימית.  אזהרה לאורחים גבוהים: התקרות של החדרים בקומה העליונה משופעות ונמוכות יותר, וכפי שקורה ברבים מהמבנים בונציה, גבוהים עלולים לחבוט את ראשם.

כתובת:  Fontego dei Turchi 1739 Santa Croce 30135 Venice – Italy

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון בסט ווסטרן בולוניה (The Best Western Bologna Hotel)

זהו בית מלון מודרני ומשופץ של הרשת הבינלאומית בסט ווסטרן. זהו מלון בגודל בינוני מבחינת מספר חדרים, ומבחינת רמת האירוח הוא נחשב ברמה בינונית עד גבוהה. הוא נמצא ממש מול תחנת הרכבת של מסטרה (Mestre Station), מחוץ לוונציה הקלאסית, הנסיעה ברכבת לוונציה נמשכת פחות מ-10 דקות.  הוא פופולרי בקרב תיירים שרוצים לטייל בוונציה אבל לא לשלם את המחירים הגבוהים של המלונות היקרים שבעיר עצמה. חוץ מהמיקום הקרוב של המלון לוונציה והמחיר הנוח אין למלון או לאיזור בו הוא נמצא יתרונות מיוחדים, הוא מעניק שירותים סטנדרטיים כמו טלוויזיות בחדרים וחיבור חינם לווי-פי. במלון יש מסעדה עממית נחמדה ולא יקרה בשם דה טורא (Da Tura).

כתובת: Via Piave, 214 , 30171 Venezia Mestre

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון מונטה קרלו (Hotel Montecarlo)

זהו מלון משתלם, נוח וזול יחסית לונציה, במיקום מרכזי מאוד, ברחוב רועש ליד ליבה של ונציה – כיכר סן מרקו (Piazza San Marco). החדרים קטנים אך נוחים, מעוצבים באופן מושקע עם ריהוט קלאסי בסגנון עתיק, וטלוויזיה עם מסך שטוח. במונטה קרלו יש כל מה שאפשר לצפות ממלון בוונציה במחירים משתלמים – חדר אוכל עם בופה מכובד לארוחת בוקר, בר נעים, ומועדון עם טלוויזיה ופינת מחשב עם אינטרנט לשימוש הדיירים.

כתובת: San Marco, 463 Calle degli Specchieri 30124 – Venezia (VE) Italia

להזמנה דרך אתר booking.com

מלונות מומלצים למשפחה בונציה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל