מלונות נאפולי באיטליה

נאפולי איטליה – 10 בתי מלון מומלצים למשפחות

אם אתם מתכננים חופשה בנאפולי עם ילדים כדאי להשקיע תשומת לב בבחירת מלונות בנאפולי – יש הרבה מאוד בתי מלון מומלצים בנאפולי אבל לא כולם מתאימים למשפחות עם ילדים. בכתבה זו אספנו עבורכם 10 מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים

הזמנת דילים לנאפולי | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כל בתי המלון בנאפולי שבאיטליה המופיעים בכתבה זו זכו לציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על ביקורות של משפחות שהגיעו אל נאפולי עם ילדים ושהו בבית המלון.

חופשה בנאפולי – עוד מאמרים באותו נושא:

טיסות לנאפולי – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בנאפולי איטליה – מידע וטיפים

מועדון הכדורגל נאפולי – המדריך לרכישת כרטיסים למשחקים

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים


אקס מאג'סטיק – Exe Majestic 

אקס מג'סטיק, מלון בנאפולי בדרגת 4 כוכבים, ממוקם 8 דקות בלבד מהחוף. הוא נמצא ברובע צ'יאיה בנאפולי, וכולל אינטרנט אלחוטי חינם וחדר כושר להנאת האורחים. בכל חדר מיזוג אוויר וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון, הכוללת מבחר מטעמים ופירות טריים. כל יחידת אירוח מרוצפת פרקט וכוללת שולחן עבודה ומיני בר, כמו גם חדר רחצה פרטי ובו מוצרי טיפוח ומייבש שיער. החדרים המשפחתיים המרווחים והאווירה הלבבית מקנים למלון המלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים.

דלפק הקבלה פעיל סביב השעון וניתן לתאם בעזרתו שירותי גיהוץ וכביסה. לרשות האורחים עומד חניון פרטי מקורה. פיאצה אמדאו מטרו ממוקמת 450 מטרים מהמלון, ואילו פיאצה פלביסיטו נמצאת 12 דקות של הליכה ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון נאפולי-מיה – Hotel NapoliMia 

נאפולי-מיה, מלון מומלץ למשפחות בדרגת 4 כוכבים בעיר נאפולי, כולל מתקנים שונים לרבות טרקלין משותף, בר ושירותי עיסוי. 500 מטרים מהמלון ממוקם תיאטרון סן קרלו ו-6 דקות הליכה ממנו – מסקיו אנג'ואינו.

בכל יחידה במלון יש פינת ישיבה וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכל חדר יש חדר רחצה פרטי ובחלקם גם מרפסת. החדרים ממוזגים וכוללים שולחן עבודה.

במלון שירותי כביסה ושירותים עסקיים כמו מכונת צילום ופקס. במרחק 600 מטרים בלבד נמצא פאלאצו ריאלה נאפולי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


פאלאצו אלאבארדיירי Palazzo Alabardieri

פאלאצו אלאבארדיירי, מלון בנאפולי בדרגת 4 כוכבים, ממוקם 600 מטרים מפיאצה דל פלבישיטו בנאפולי, ו-2 דקות הליכה בלבד מהחנויות של ויה קיאיה השיקי. צוות המלון זמין תמיד והחדרים המהודרים כוללים אינטרנט מהיר אלחוטי חינם.

בתום יום טיול בטירת אובו או בארמון המלכותי, פנקו עצמכם בקוקטייל צונן בבר המלון. ארוחת הבוקר מורכבת ממוצרים איטלקיים איכותיים. החדרים מסוגננים בהתאם לרוח הנאפולית, עם פיתוחי קיר אומנותיים ובדים משובחים. כל חדר כולל מיזוג וטלוויזיה במסך שטוח וערוצי לוויין, ובחלקם פינת ישיבה, חלוקי רחצה ונעלי בית. בית המלון מקבל ציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון נונו – Hotel Nunù 

נונו זהו מלון מומלץ בנאפולי בדרגת 4 כוכבים הממוקם במרכזה של העיר נאפולי, 350 מטרים מתחנת הרכבת התחתית Universita ובו טרסה הצופה אל העיר. כל היחידות ממוזגות ובעלות גישה חינם לאינטרנט מהיר אלחוטי.

בכל חדר אירוח יש מרפסת טלוויזיה משוכללת, כספת ומיני-בר. בחדר הרחצה תמצאו חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טואלטיקה ללא תוספת כספית. החדרים מררוחים ומוצלחים ומקנים למלון ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים.

ניתן לתאם מראש קבלה של ארוחת בוקר קונטיננטלית.

המלון ממוקם 5 דקות הליכה מהרחוב הנחשק סן גרגוריו ארמנו ו-1.2 קילומטרים מטירת נואובו. נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא 5 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אידיאל – Hotel Ideal 

מלון אידיאל ממוקם במרכזה של נאפולי, בסמוך לתחנת פיאצה גריבלדי ו-50 מטרים מתחנת המטרו החדש – קו 1. מלון זה מנוהל על-ידי משפחה ומציע טרסה חיצונית, בעוד שחדריו כוללים חדרי רחצה ומרפסת. סקרס מלונות בנאפולי הוא נחשב מלון משפחתי במיוחד וזוכה לביקורות מעולות בכל רשימת מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים.

המלון ממוקם בשתי קומות בבניין משופץ מן המאה שעברה. הבר שבקומה הראשונה פתוח בין 19:30 ל-01:00 בלילה.

כל חדר הוא ממוזג ומעוצב בצבעים חמים וכולל תאורה רכה וטלוויזיה בלוויין. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית הכוללת מאפים פריכים וקפוצי'נו.

המלון ממוקם 2 קילומטרים מנמל נאפולי שממנו יוצאות מעבורות לסיציליה ולאיים האאוליאנים. שדה התעופה קפודיצ'ינו נמצא 20 דקות נסיעה מהמקום ובאמצעות דלפק הקבלה ניתן לארגן הסעה אליו מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון נובו – Hotel Nuvò

נובו, בית מלון מומלץ בנאפולי בדרגת 4 כוכבים, כולל טרסה מרוהטת, חניה חינם ואינטרנט אלחוטי מהיר חינם. המקום נמצא 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית קבאלג'רי ד'אאוסטה בנאפולי. קו הרכבת קומאנה מצוי 50 מטרים מהמקום ומקשר למרכז העיר תוך 12 דקות נסיעה.

בכל יחידה חדר רחצה הכולל מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא עלות, טלוויזיה, מיני-בר וריהוט עץ.

ארוחת הבוקר של המלון כוללת פריטים מתובלים ומתוקים, כולל מאפים נפוליטאניים, מיץ פירות ומשקאות חמים. ניתן להזמין ארוחת בוקר ללא גלוטן על-פי בקשה. אורחי המלון זכאים להנחות במסעדות שונות באזור. בקרב מלונות בנאפולי בית המלון נחשב מלון מפנק במיוחד אשר נכלל בכל רשימת מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים.

צוות המלון ישמח לסייע לכם בארגון שירות הסעות מ/אל שדה התעופה ולתחנת הרכבת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דס ארטיסטס Hotel des Artistes

דס ארטיסטס, מלון מומלץ למשפחות בנאפולי בדרגת 4 כוכבים, ממוקם בחצר פנימית שקטה במרכזה של נאפולי, 5 דקות בלבד מתחנת המטרו הקרובה ובסמוך לקתדרלת סן ג'נארו (San Gennaro).

זהו מיקום מרכזי מצוין ממנו תוכלו להגיע בקלות לאתרי תיירות בנאפולי, ובסמיכות ל-Via Duomo – אחד מאזורי הקניות הפופולאריים הרבים בעיר. תוכלו גם לבקר בדוכני האמנות שבסמטת Via San Gregorio Armeno הידוע, שממוקמת 500 מטרים מהמקום.

המלון ממוקם באזור שקט ובטוח של העיר בעוד שאפשרויות התחבורה המעולות ממנו הן כלי עזר אידיאלי לטיולי יום בסביבה. תוכלו להגיע באוטובוס ישיר מהמלון לנמל נאפולי – ממנו תוכלו לצאת להפלגות באיים; מתחנת הרכב הקרובה תוכלו להגיע לפומפיי (Pompei), פוזיטנו (Positano) וסורנטו (Sorrento). אפשר להגיע ממנו בקלות למרכז העיר (איטלקית: צ'נטרו סטוריקו) ולהתענג על הכנסיות, הטיולים והאמנות.

המלון שוכן בבניין משופץ ואלגנטי, והוא מתוחזק היטב ונוח למדי. עם המחירים המשתלמים שלו, המתקנים המודרניים שבו והשירות הלווי של הצוות – מדבר בבחירת לינה מעולה למבקרים בנאפולי. אם אתם מתכננים טיול בנאפולי עם ילדים אין ספק שמדובר במלון שכדאי לקחת בחשבון בכל רשימת מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אלברגו דל גולפו – Albergo del Golfo 

אלברגו דל גולפו, בית מלון בנאפולי בדרגת 3 כוכבים, ממוקם באזור מעולה בליבה של נאפולי, בסמוך לנמל ורחובות השופינג שסביב ויה רומה.

כל חדר כולל מיזוג אוויר וטלוויזיה. הגישה לאינטרנט האלחוטי המהיר שבמקום היא ללא עלות – בכל שטחי המלון. מדי בוקר בשעות 7:30 – 10:00 ניתן להתענג על ארוחת בוקר איטלקית נהדרת.

ניתן להשתמש בחניון, המקורה והמאובטח, הממוקם 300 מטרים בלבד מהמקום, במחירים מיוחדים לאורחים. היחס המעולה בין עלות נמוכה יחסית אל מלונות בנאפולי ותמורה גבוהה, יחד עם מיקום מעולה, גורם להכללת האלברגו ברשימת מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים. במרכז נאפולי הסמוך תוכלו ליהנות מאמנות, סיורים מרתקים וכנסיות מרשימות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון טולדו – Hotel Toledo 

טולדו, מלון מומלץ בנאפולי בדרגת 3 כוכבים, ממוקם במרחק 10 דקות הליכה מהנמל ומפיאצה דל פלבישיטו (Piazza del Plebiscito). המלון מסביר פנים ותוכלו להירגע בו על טרסת הגג המשקיפה למבצר סנטאלמו (Sant’Elmo).

המלון נמצא בפאתי הרובע הספרדי – בלב העיר הציורית והעתיקה של נאפולי. ויה טולדו, מאזורי הקניות הפופולאריים בעיר, מרוחק רק צעדים ספורים מהמקום.

על אף שמבנה המלון מתוארך לימי המאה ה-18, הרי שבמלון עצמו תוכלו ליהנות ממתקני נוחות מודרניים. בדלפק הקבלה זמינה עבורכם גישה לאינטרנט אלחוטי, בעוד שגם בחדרים הנוחים ישנה גישה לאינטרנט מהיר וטלוויזיה בלוויין.

נצלו את ההזדמנות ליהנות מארוחת בוקר איטלקית על טרסת הגג או בחדר ארוחת הבוקר. גג המלון מלא בפרחים וצמחים ובו מרחב שופע לישיבה והנאה מקרני השמש. ניתן גם לשחק טניס שולחן ולהזיע על אופני הכושר שבמקום. אין פלא שהמלון מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות בנאפולי שמתאימים למשפחות המגיעות אל נאפולי עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הבוטיק סנטה צ'יארה Santa Chiara Boutique Hotel 

סנטה צ'יארה, מלון בוטיק בנאולי בדרגת 4 כוכבים, ממוקם במרכז נאפולי, 400 מטרים בלבד מסן גרגוריו ארמנו ו-1.1 קילומטרים ממאצ'יו אנגיואינו וכולל בר אלגנטי, גישה חינם לאינטרנט אלחוטי ברחבי האתר ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, בו תוכלו לתאם שכירת אופניים לטיול ברחבי העיר – אפשרות שלא תמיד קל למצוא בקרוב מלונות בנאפולי למשפחות שמעדיפות לטייל על אופניים.

מולו בוורלו ממוקם 1.1 קילומטרים מהמלון, בעוד שפאלאצו ראלה נאפולי נמצא 1.3 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי ממוקם 4 קילומטרים משם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

נאפולי מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל