בתי מלון למשפחות בודפשט

בודפשט למשפחות – 10 מלונות מומלצים למשפחות בבירת הונגריה

בודפשט למשפחות – רשימת בתי המלון המומלצים למשפחות עם ילדים: משפחות ישראליות רבות מתכננות להגיע אל בודפשט עם ילדים לחופשה אך לעיתים מתאכזבות מבחירת המלון כי לא כל המלונות המומלצים בבודפשט מתאימים למשפחות עם ילדים. כיאה לעיר גדולה, החדרים במלונות נוטים להיות מעט קטנים יותר,  וקצת קשה למצוא חדרים מרווחים המתאימים למשפחות. לכן עמלנו ואספנו בשבילכם רשימה של המלונות הידידותיים ביותר למשפחות המטיילות בבודפשט, בהם תמצאו לא רק חדרים משפחתיים אלא גם שירותים כמו בייביסיטר שתשמור על הילדים כשאתם נהנים מחיי הלילה של בודפשט, פארק מים ועוד אפשרויות שיהפכו כל חופשה בבודפשט למהנה גם עבור הילדים וגם עבור ההורים

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

בודפשט, בירת הונגריה, היא עיר עשירה בתרבות, מרחצאות חמים, ארכיטקטורה מרהיבה, מוזיאונים ומבנים היסטוריים, וגם אטרקציות רבות המתאימות לילדים, ביניהן רכבת הילדים, גן החיות, לונה פארק ועוד. כל אלו הופכים את בודפשט למשפחות ישראליות רבות ליעד תיירותי מועדף. בבודפשט יש בתי מלון רבים ולא מעט מלונות מומלצים, אך רבים מהם פונים לקהל עיסקי או מבוגר יותר ורק חלקם מתמחים באירוח משפחות עם ילדים. לכן ערכנו עבורכם רשימה של 10 מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים, הכוללים חדרים מרווחים המתאימים למשפחות ועוד תוספות שיהפכו את החופשה בבודפשט למהנה עבור כולם בבודפשט תוכלו לצאת לשיט על נהר הדנובה ולהתבונן בנוף היפהפה של העיר בעודכם נהנים מארוחה טובה על הספינה, לבקר בארמון בודה ההיסטורי והמרהיב או בבזיליקת סנט סטפן המרשימה, בה תוכלו ליהנות מנקודת תצפית מצוינת על העיר.

בודפשט עמוסה בתיירים בחודשי הקיץ החמים, כך שאם אתם מתכננים טיול לבודפשט עם ילדים בקיץ, כדאי מאוד לתכנן את הטיול ולהזמין חדרים באחד מבתי המלון ברשימת מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים, שבד"כ זוכים לביקוש גבוה, זמן רב מראש.

חופשה בבודפשט – המלצות לקריאה נוספת

טיסות לבודפשט – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בבודפשט – טיפים חשובים

הזמנת סים ו-e-sim להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

קניית פורינט הונגרי (HUF) לחופשה בהונגריה


אתר הנופש אקווה וורלד, בודפשט Aquaworld Resort Budapest

אתר הנופש אקווה וורלד נמצא בסמוך לפארק המים הגדול של בודפשט ומספק גישה נוחה לפארק. פארק המים אקווה וורלד, אליו ניתן להגיע ישירות מהמלון, הוא אחד מהגדולים באירופה. הפארק כולל בריכת גלים, בריכת ילדים, מגלשות מים מגניבות ועוד מתקני מים מהנים.

הכניסה לפארק כרוכה בתוספת תשלום, אך אורחי המלון יכולים ליהנות מכניסה בחינם למועדון הילדים "בונגו" ובו משחקי ג'ימבורי מהנים. די בכך בפני עצמו כדי להפוך את אקווה וורלד למועמד מוביל לכל רשימת מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים.

המלון מציע חדרי משפחות מרווחים ומהודרים, המתאימים לארבעה אנשים, וכוללים אפשרות להוספת עריסה אחת בחדר בחינם לתינוק עד גיל שנתיים, או מיטה נוספת בתוספת תשלום. רוב החדרים כוללים ארוחת בוקר נהדרת.

המלון מפעיל שירותי הסעה בחינם לכיכר הגיבורים, אחד מהאתרים המרכזיים של בודפשט, ובחזרה. בסאונה וורלד, מתחם הספא של הפארק, האורחים יוכלו ליהנות ממגוון טיפולי מסאז', סאונה, בריכות מרגיעות ועוד. שימו לב שהשימוש בשירותי הספא הוא בתוספת תשלום. המלון מספק לאורחיו אינטרנט אלחוטי בחינם כמו גם חנייה בחינם.

להזמנה דרך אתר booking.com


מלון קמפינסקי קורבינוס בודפשט Kempinski Hotel Corvinus Budapest

מלון קמפינסקי קורבינוס הוא מלון חמישה כוכבים יוקרתי הנמצא במיקום מרכזי בבודפשט. המלון מומלץ למשפחות עם ילדים ומקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות בזכות השירותים השונים שהוא מספק למשפחות והחדרים המשפחתיים המרווחים.

במלון יש חדרים מהודרים המתאימים לזוג וילד, עם אופציה להוספת מיטה נוספת (בתשלום) או עריסה בחינם (לתינוק עד גיל שנתיים), בתיאום מראש. במסעדות המלון מציעים תפריטי ילדים מיוחדים. במלון ניתן לתאם מראש שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בתשלום, שיאפשרו להורים לצאת לדייט רומנטי בבודפשט כשהילדים ישנים בביטחה במלון תחת השגחה. לנוחיותכם, תוכלו לבקש מצוות המלון שיכינו לכם מראש מוצרים כגון נורת לילה, מוצרי טואלטיקה לתינוקות, חלוקים וכפכפים לילדים ועוד.

הספא המרשים של המלון כולל חדר כושר, סאונה, חדרי טיפולים ועוד (שירותי הספא בתוספת תשלום). המלון מספק שירות השכמה, איתו תוכלו להזמין גם תה או קפה שיגיע מיד לאחר מכן. אורחי המלון יכולים להשתמש באינטרנט האלחוטי של המלון בחינם.

ישנן שתי תחנות רכבת תחתית במרחק הליכה קצר מהמלון, ומספר אטרקציות מרכזיות באזור שמסביב למלון כגון בית האופרה, טירת בודה ועוד.

מלון קמפינסקי קורבינוס נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה משדה התעופה של בודפשט. צוות המלון יוכל לתאם בשבילכם הסעה משדה התעופה ובחזרה (בתוספת תשלום).

להזמנה דרך אתר booking.com


מלון משפחתי בו 33 Bo33 Hotel Family & Suites

מלון בו33 הוא מלון ארבעה כוכבים נהדר למשפחות הממוקם במיקום אטרקטיבי, קרוב למרכז בודפשט.

חדר המשפחות של המלון מרווח במיוחד יחסית לשאר המלונות בעיר וכולל שני חדרים מחוברים ומרפסת, דבר שמעניק תחושה של נוחות וביתיות. בחדר יחכו לכם מוצרי טואלטיקה, מכונת נספרסו להכנת קפה, אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, כספת, שולחן וכיסא, נגן DVD, מייבש שיער, טלפון ועוד.

מלבד החדר המשפחתי הנוח, יש גם מספר שירותים שהמלון מספק שמתאימים במיוחד למשפחות, שהופכים אותו לבחירה מובנת מאלייה בכל רשימת מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים: בחצר המלון יש גן שעשועים, ובתוך המלון יש מתחם משחקים קטן עם עמדות פלייסטיישן ומחשב. במלון בו33 תוכלו לתאם מראש, בתוספת תשלום, בייביסיטר (שירותי שמרטפות) בזמן החופשה.

בגג המלון יש מתחם הכולל חדר כושר קטן, ג'קוזי וסאונה, עם נוף מקסים לעיר. במסעדה תוכלו ליהנות מבופה ארוחת בוקר עשיר הכולל שמפניה, או מתפריט ארוחת צהריים או ערב.

שדה התעופה של בודפשט נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה מהמלון, וצוות המלון יוכל לתאם בשבילכם הסעה לשדה בתוספת תשלום.

להזמנה דרך אתר booking.com


פרייז'ר רזידנס בודפשט Fraser Residence Budapest

פרייז'ר רזידנס הוא מלון מומלץ בבודפשט למשפחות, בדירוג ארבעה כוכבים, הממוקם במרחק הליכה ממספר מוזיאונים, מסעדות ותחנות תחבורה ציבורית. המלון מציע דירות מרווחות ומהודרות המתאימות למשפחות גדולות או קטנות, כשהגדולה מבין דירות אלו היא דירת שלושה חדרים שמתאימה לשישה אנשים.

לא רק החדרים הופכים את הפרייז'ר למלון ברור בכל רשימת מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים. למשפחות עם ילדים, יש אפשרות להזמין שירותי שמרטפות בקבלה בתוספת תשלום ובתיאום מראש. הדירות מרוהטות, מרווחות, מעוצבות בצבעוניות ומעניקות תחושה ביתית. בחלק מהדירות יש מרפסת. המלון מספק אינטרנט אלחוטי ושירותי ניקיון יומיים. קבלת המלון פתוחה 24 שעות ביממה.

מלון פרייז'ר רזידנס מציע ארוחת בוקר נהדרת [לרוב כלולה בהזמנה] בסגנון בופה, עם מעדנים מקומיים ומיצים סחוטים, ממנה תוכלו ליהנות גם בגינה היפהפייה. אם לא מתחשק לכם לצאת החוצה, תוכלו להזמין ישירות מהחדר ארוחות טעימות מהתפריטים שיחכו לכם בדירה. במרחק הליכה קצרצר, יש מתחם עם חדר כושר, סאונה ובריכות, בו אורחי מלון פרייז'ר רזידנס נהנים ממחירים מוזלים.

המלון נמצא במרחק של כעשרים דקות נסיעה משדה התעופה, וצוות המלון יוכל לתאם לכם הסעה לשדה התעופה של בודפשט בתוספת תשלום.

להזמנה דרך אתר booking.com


מלון אריה בודפשט Aria Hotel Budapest by Library Hotel Collection

מלון אריה הוא מלון חמישה כוכבים יוקרתי, המוקדש לנושא עולם המוזיקה. החדרים המדהימים מעוצבים בהשראת ארבעה סגנונות מוזיקה שונים, והלינה בו היא חוויה בלתי נשכחת לכל חובב מוזיקה.

במלון יש מספר חדרים המתאימים למשפחות, כאשר המומלץ ביותר הוא האריה סיגנאצ'ור, המתאים לשני מבוגרים ושני ילדים, ומעוצב בסגנון בארוק ובהשראת המוזיקה הקלאסית. בחדר זה יש מיטת קינג סייז זוגית, ומיטת ספה שלא מומלצת לילדים מעל גיל 12. כמו כן, החדר כולל מוצרי טואלטיקה, מכונת נספרסו להכנת קפה, נגן DVD, כספת, מיזוג אוויר ועוד. מלון אריה מציע לאורחיו ספריית מוזיקה וDVD, אינטרנט אלחוטי ומגוון עיתונים.

בסקיי בר שבמלון תוכלו ליהנות מהנוף המרהיב של בודפסט וממשקאות מרעננים וחטיפים. המלון נמצא במרכז העיר, בסמוך לבזיליקת סנט סטפן ובמרחק הליכה קצר ממספר תחנות מטרו באזור.

במסעדת גינת המוזיקה המדהימה של המלון, עם תקרת הזכוכית ורצפת הפסנתר, תוכלו ליהנות מארוחת בוקר בסגנון בופה הכוללת אומלטים, סלמון מעושן, נקניקים, פירות, ממרחים, מאפים ועוד. ארוחת הבוקר בדרך כלל כלולה בהזמנה. האריה איננו בחירה מובנת מאלייה לרשימות מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים – אך אם אתם מגיעים אל בודפשט עם ילדים חובבי מוזיקה, ייתכן שהם ייהנו מאוד באריה.

להזמנה דרך אתר booking.com


דירות סנטור Senator Apartments Budapest

מלון דירות סנטור ממוקם במיקום מרכזי בבודפשט, במרחק של כחמש דקות הליכה מגשר השלשלאות.

במלון זה יש כמה סוגי דירות. דירת סטודיו, דירת חדר, ודירות שני חדרים או שלושה. החדרים מאובזרים וכוללים מטבח, טלוויזיה, נגן DVD ועוד. בחלק מהחדרים יש מרפסת ומיזוג אוויר (בתוספת תשלום). במלון סנטור תוכלו להשכיר קונסולת Xbox לדירה בתוספת תשלום.

למשפחות שמגיעות אל בודפשט עם תינוק, המלון מציע ארגון של חדר תינוקות מיוחד (בתוספת מחיר ובתיאום מראש) בו יחכו לכם עריסה, צעצועים, סרטי DVD ועוד. בדירות תוכלו להשתמש באינטרנט האלחוטי של המלון בחינם. במקום יש חנייה בתוספת תשלום. אם תרצו לאכול ארוחת בוקר במלון, תצטרכו להזמין אותה מראש מתוך תפריט ארוחת הבוקר. כמו כן, צוות המלון יוכל לתאם לכם הסעה לשדה התעופה בתוספת תשלום, כמו גם סיורים ברחבי בודפשט.

מלון דירות הנופש המציע דירות משפחתיות מרווחות עם שירותים תיירותיים הוא בחירה טיבעית לכל רשימה של מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים, והמומלץ מכולם למשפחות המגיעות אל בודפשט עם תינוק או תינוקת.

להזמנה דרך אתר booking.com


מלון איביס סטיילס בודפשט סנטר Ibis Styles Budapest Center

איביס סטיילס הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ בבודפשט – בית מלון צבעוני ומעוצב שנמצא במבנה היסטורי במרכז בודפשט. חדר המשפחות מעוצב, כמו שאר החדרים, בהשראת משחקי וידאו ישנים, ומתאים לשני מבוגרים ושני ילדים (עד גיל 16). הוא כולל מיטה זוגית ומיטת ספה, טלפון, רדיו, מייבש שיער, מיזוג אוויר, שולחן, אינטרנט אלחוטי ועוד. יש אפשרות להוסיף עריסה בחינם לתינוק עד גיל שנתיים בתיאום מראש, או מיטה נוספת בתשלום (בתיאום מראש).

המלון מציע שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בתשלום, אשר יחד עם העיצוב הידידותי לילדים ולחובבי משחקי מחשב מקנה לו מקום מכובד בדירוגי מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים.  ארוחת הבוקר, שכלולה לרוב בהזמנה, כוללת בופה עשיר ומצוין. יש מספר תחנות מטרו במרחק הליכה קצר מהמלון, כך שתוכלו להגיע בקלות לאטרקציות המרכזיות של בודפשט. במקום יש חנייה בתוספת תשלום.

להזמנה דרך אתר booking.com


מלון לה פרימה פאשן בודפשט La Prima Fashion Hotel Budapest

מלון לה פרימה פאשן ממוקם במרכז בודפשט, ברחוב ואצ'י אוצ'ה הפופולרי, בו יש מסעדות וחנויות רבות. המלון ידידותי במיוחד למשפחות, ומציע חדר משפחתי המורכב משני חדרים מחוברים הכוללים מיזוג אוויר, כספת, מוצרי טואלטיקה, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, קומקום, מכונת קפה ועוד. אינטרנט אלחוטי זמין בכל החדרים. בתיאום מראש, ניתן להוסיף לחדר עריסה בחינם, ולבקש מוצרי טואלטיקה לילדים. כמו כן, במלון ישמחו לספק לכם כיסאות תינוק (לאוכל) במידת הצורך. צוות הקבלה יוכל לעזור לכם לתאם פעילויות מומלצות בבודפשט למשפחות.

המלון מספק הסעה משדה התעופה בתוספת תשלום, עם אפשרות להוספת כיסא ילדים בהסעה, בתיאום מראש לפחות יומיים לפני ההגעה. כמו כן, תוכלו להזמין ישירות מהמלון סיור ברחבי בודפשט. במרחק של כחמש דקות הליכה מהמלון, יש חניון עליו ניתן לשלם בקבלת המלון. אין צורך בהזמנת מקום לחניון מראש. מסעדת המלון מגישה ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה.

אם תרצו לטייל יום נוסף בבודפשט לאחר שתעזבו את המלון, תוכלו להשאיר את המזוודות שלכם בחדר האחסון העומד לרשות האורחים בחינם.

להזמנה דרך אתר booking.com


מלון ודירות אופרה גארדן Opera Garden Hotel & Apartments

האופרה גרנדס הוא בית מלון מומלץ בבודפשט בדירוג ארבעה כוכבים הממוקם במרכז העיר במרחק הליכה קצר מבזיליקת סנט סטפן ומהרכבת התחתית. מלבד המיקום הנהדר, המלון מתגאה בהיותו ידידותי במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים ותינוקות. במלון זה יש שני סוגי דירות המתאימות למשפחות. הסוג הראשון – דירות דופלקס הממוקמות במרחק של 30 מ' מהבניין הראשי וכוללות 2 חדרי שינה ומטבח נפרד. הסוג השני – דירות דלוקס מרווחות המתאימות לארבעה אנשים. בכל הדירות יש מטבח מאובזר, טלוויזיה, ואינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

המלון מספק שירותי בייבי סיטר (שמרטפות) בתוספת תשלום ובתיאום מראש. כמו כן, תוכלו לבקש עריסה בחינם לתינוקות עד גיל שנתיים. משפחות המגיעות אל בודפשט עם תינוק יוכלו לבקש מצוות המלון מוצרי תינוקות כגון: חיתולים, כיסאות תינוק, עגלה, צעצועים ועוד.אפשרויות אלו הופכות אותו לאחד המלונות המומלצים בבודפשט למשפחות עם תינוק.

במלון אופרה גרנדס תוכלו להשכיר אופניים ולטייל ברחבי העיר עם כל המשפחה, וליהנות מהאטרקציות באזור. המלון נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה משדה התעופה, ומציע הסעות מהשדה בתשלום. אורחי המלון יכולים ליהנות משימוש במתקני הספא הכוללים סאונה וחדר כושר, או להזמין טיפול מסאז' בתוספת תשלום.

להזמנה דרך אתר booking.com


אסטילו פאשן בודפשט Estilo Fashion Hotel Budapest

האסטילו פאשן הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז בודפשט ברחוב ואצ'י המפורסם.

המלון מציע חדרים מחוברים עם עיצוב מקסים וצבעוני המתאימים למשפחות וכוללים טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, אינטרנט אלחוטי, כספת, מייבש שיער, מיני בר, מוצרי טואלטיקה ועוד. יש אפשרות להוסיף עריסה בחינם ובתיאום מראש לתינוק עד גיל שנתיים, או מיטה נוספת בתוספת תשלום ובתיאום מראש.

משפחות המטיילות עם תינוק יכולות לבקש מצוות המלון שיכינו להם בחדר מוצרים לתינוקות: צעצועים, שולחן החתלה, אמבט לתינוק ועוד – שירות מומלץ המקנה למלון מקום מכובד ברשימות מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים, במיוחד למגיעים אל בודפשט עם תינוק.

במלון אסטילו פאשן יש ספרייה קטנה עם מבחר מיוחד של ספרים. כמו כן, המלון מספק טיפולי מסאז' ויופי בחדר, בתוספת תשלום, הכוללים בין היתר מסאז' שוודי, טיפולי פנים, מניקור ופדיקור ועוד.

המסעדה של המלון, מסעדת קרבלה, מציעה תפריט עם מנות מהמטבח הים תיכוני והבינלאומי, לארוחת בוקר, צהריים וערב.

תוכלו להזמין מהמלון הסעה (לפחות יומיים לפני ההגעה) בתשלום, שתחכה לכם בשדה התעופה.

להזמנה דרך אתר booking.com

בודפשט - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 4.5 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל