פודגוריצה למשפחות – מלונות מומלצים למשפחות בבירת מונטנגרו

פודגוריצה בירת מונטנגרו הפכה בשנים האחרונות ליעד אטרקטיבי למטייל הישראלי ותיירים רבים מגיעים אל פודגוריצה עם ילדים כנקודת הפתיחה של טיול משפחות במונטנגרו. בפודגוריצה יש מלונות רבים, אבל לא כולם מתאימים למשפחות – ריכזנו עבורכם רשימה של 10 מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים הכוללים חדרים משפחתתים מרווחים וגם שירותים נוספים למשפחות עם ילדים – החל משירותי בייביסטר שיאפשרו להורים לצאת לדייט לילי ולחוות את חיי הלילה של פודגוריצה ודרך משחקיות שיאפשרו להורים לישון צהריים, מסעדות עם תפריטי ילדים, עריסות תינוק חינם ועוד

פודגוריצה Podgorica , בירת מונטנגרו, היא אמנם עיר בירה מעט פחות פופולרית ביחס לבירות אחרות באירופה, אך היא בהחלט שווה את הביקור ויש בה לא מעט אטרקציות, בנוסף על יעדי התיירות הנפלאים של מונטנגרו שרובם נמצאים במרחק של פחות משעה נסיעה. ברשימת עשרת המלונות המומלצים של פודגוריצה למשפחות ריכזנו עבור משפחות ישראליות המגיעות אל פודגוריצה עם ילדים רשימה של בתי מלון ידידותיים למשפחות אשר זכו להמלצות טובות. בפודגוריצה תוכלו לבקר בכנסיית סנט ג'ורג' (העתיקה ביותר בעיר), לטייל בעיר העתיקה ולקבל הצצה להיסטוריה של העיר, או ליהנות מפיקניק לצד הנהר היפהפה. תוכלו לקחת את הילדים ליום מהנה בפארק ההרפתקאות שנמצא במרכז העיר בגבעת גוריצה, ובו מסלול הרפתקאות מהנה הכולל טיפוס על קירות, הליכה על חבלים בין עצים ועוד מגוון פעילויות. אם תרצו, תוכלו להעביר את היום בסיור הליכה בתוך העיר, לנסוע לערים הסמוכות, לבקר באגם סקאדאר היפהפה ועוד. הזמן הטוב ביותר לבקר במונטנגרו הוא בין אפריל לספטמבר. מבחר המלונות בעיר הוא לא גדול יחסית לערים אירופאיות אחרות, ולכן, כדי להקל עליכם, ריכזנו בשבילכם רשימה של עשרה מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים

עוד באותו נושא:

פודגוריצה עם ילדים

השכרת רכב במונטנגרו – טיפים והשוואת מחירים

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים


10 מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים

מלון אריה Hotel Aria

מלון אריה הוא מלון מומלץ בפודגוריצה למשפחות – בית מלון מקסים בדירוג ארבעה כוכבים. המלון אמנם נמצא במרחק של כשמונה ק"מ ממרכז העיר, אך הוא בהחלט שווה את זה. המלון גדול ומרשים ומסביבו גינות ירוקות ויפהפיות.

החדר המומלץ ביותר למשפחות במלון זה הוא סוויטת הג'וניור. הסוויטה מורכבת משני חדרים נפרדים, מרווחת מאוד ומעוצבת בסגנון אלגנטי. היא מתאימה לחמישה אנשים ויש בה מיזוג אוויר, רדיו, שולחן, מוצרי טואלטיקה, מיטות גדולות במיוחד ואינטרנט אלחוטי בחינם.

במלון יש אזור ג'ימבורי גדול ועשיר במשחקים שיעסיק את ילדיכם למשך זמן רב. במתחם הג'ימבורי יש גם מסעדה. מחיר הג'ימבורי ליום לילד הוא 2 אירו. אם תהיו מעוניינים בבייביסיטר לילדים במהלך החופשה, תוכלו לתאם זאת עם צוות המלון לפני ההגעה (השירות בתוספת תשלום). משחקיה ושירותי בייבי סיטר בהחלט מקנים לאריה מקום של כבוד ברשימת מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא קרוב מאוד לשדה התעופה, ומספק הסעה בחינם לשדה ובחזרה, כמו גם חנייה בחינם אם תחליטו להשכיר רכב.

במלון יש בריכה גדולה במיוחד ולצידה בר בריכה המגיש משקאות מרעננים וארוחות קלות. במסעדה של המלון תוכלו להזמין מתוך מגוון מנות מהמטבח של מונטנגרו או מהמטבח הים תיכוני. לרשות אורחי המלון חדר כושר קטן.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הילטון פודגוריצה צ'רנה גורה Hilton Podgorica Crna Gora

כשבוחרים במלון הילטון פודגוריצה אי אפשר לטעות. המלון היוקרתי, אחד מבתי המלון המומלצים בפודגוריצה וחלק מרשת המלונות המפורסמת, נמצא בלב העיר ומספק שירותים המתאימים למשפחות שיבטיחו לכם חופשה משפחתית קלילה ונוחה. החדר המומלץ ביותר למשפחות הוא חדר אורחים עם שתי מיטות זוגיות. החדר מתאים לשלושה מבוגרים, וכולל אינטרנט אלחוטי בחינם, טלוויזיה עם ערוצי HD, שולחן קטן, כספת, תה וקפה להכנה עצמית ועוד. לחלק מהחדרים במלון ניתן להוסיף מיטה בתוספת תשלום. כמו כן ניתן לתאם מראש הוספת עריסה לתינוק בחינם.

במסעדות המלון תוכלו לבקש תפריט ילדים וכיסאות תינוק. רוב ההזמנות ללינה בהילטון כוללות ארוחת בוקר נהדרת בסגנון בופה.

במלון יש בריכה וחדר כושר, כמו גם סאונה וחדר טיפולי מסאז' בתוספת תשלום.

המלון מספק הסעה לשדה התעופה והסעות מקומיות בתשלום ובתיאום מראש. אחת האטרקציות הבולטות במלון הילטון בפודגוריצה היא הסקיי בר המרשים המציע נוף פנורמי יפהפה על העיר, קוקטיילים וארוחות קלות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אורל Hotel Aurel

מלון אורל הוא מלון ארבעה כוכבים נהדר שנמצא קרוב למרכז פודגוריצה. המלון מציע חדרים שמתאימים לזוג וילד או למשפחות גדולות יותר. סוויטת הג'וניור, למשל, מתאימה לארבעה מבוגרים וילד, והיא מרווחת מאוד ביחס לחדרים משפחתיים במלונות אחרים בפודגוריצה. הסוויטה מעוצבת בסגנון מודרני והיא נוחה במיוחד, יש בה מרפסת, טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מייבש שיער, מוצרי טואלטיקה ועוד. משפחות קטנות יותר יוכלו לבחור בסוויטת הדלוקס המדהימה, ליהנות מהמרפסת הגדולה המאובזרת במיטות שיזוף ולהשקיף ממנה על הנוף לעיר הגדולה. החדרים המעולים הופכים את אורל לאחד המלונות המומלצים בפודגוריצה.

ארוחת הבוקר המצוינת והעשירה כלולה ברוב ההזמנות ומוגשת בסגנון בופה או כהזמנה מתפריט רגיל, עם מנות מהמטבח של מונטנגרו, המטבח האמריקאי, האנגלי או הבינלאומי.

המסעדה פתוחה גם לארוחות צהריים וערב ומגישה מנות מהמטבח המקומי והבינלאומי. כמו כן, יש אפשרות להזמין ארוחות לילדים. בקומה העליונה של המלון יש ספא מפנק במיוחד עם בריכה פנימית קטנה, חדר כושר, סאונה, וחדר לטיפולי מסאז' (בתוספת תשלום). המלון מספק אינטרנט אלחוטי, חנייה וגם הסעה מתחנת הרכבת, האוטובוס או משדה התעופה – כל אלו ללא תשלום לאורחים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


הוסטל איזבור Hostel Izvor

הוסטל איזבור נמצא במרחק של כ – 5 ק"מ ממרכז העיר פודגוריצה, במיקום שקט ויפהפה בסמוך לקניון מורצ'ה, ומעניק אווירה ביתית לאורחיו. הוא איננו מלון מפואר אך התנאים הטובים יחסית למחיר המשתלם והחדרים המשפחתיים הצבעוניים והמיקום המעולה מקנים לו מקום ברשימות מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים.

המלון מציע, בין היתר, חדרים פרטיים פשוטים וצבעוניים שמתאימים לכשלושה או ארבעה אנשים ובהם יש טלוויזיה, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי ועוד. במתחם יש חנייה בחינם לאורחי ההוסטל. כמו כן, ניתן לתאם מראש הסעה משדה התעופה בתוספת תשלום.

הוסטל איזבור מספק לינה במחיר ידידותי לכיס במיקום יפהפה, בו תוכלו ליהנות מהטבע המדהים של מונטנגרו, בעוד אתם קרובים מספיק למרכז העיר הגדולה. ההרפתקנים שביניכם יכולים לטייל במסלולי ההליכה שבאזור קניון מורצ'ה היפהפה. צוות המלון יוכל לתאם בשבילכם טיולי יום, רפטינג ועוד. במלון איזבור יש בר ומסעדה המגישים מנות מהמטבח המקומי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אלכסנדר לוקס Alexandar Lux Hotel

מלון אלכסנדר לוקס נהנה ממיקום טוב במרכז פודגוריצה, ובכל זאת מציע חדרי משפחות גדולים ונוחים. דירת הסופיריור היא המומלצת ביותר למשפחות. היא גדולה במיוחד ומתאימה לזוג ושני ילדים. היא כוללת מיטה זוגית ומיטת ספה אחת. כמו כן, הדירה מאובזרת וכוללת מטבחון, מקרר, כלי מטבח, טלפון, רדיו, שולחן, מייבש שיער ועוד. משפחות עם תינוק יוכלו לבקש להוסיף עריסה לחדר בתיאום מראש לתינוק עד גיל שנתיים בחינם. המלון המוצלח הוא בחירה טבעית לרשימות מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים.

ארוחת בוקר נפלאה לרוב כלולה בהזמנה, ומוגשת במסעדת המלון או ישירות לחדר. אם תרצו לצאת מהמלון מוקדם בבוקר, תוכלו לבקש מהצוות מראש והם יארזו לכם בשמחה את ארוחת הבוקר כדי שתוכלו לקחת אותה אתכם. המלון מספק אינטרנט אלחוטי בחינם.

בתיאום מראש ובתשלום, צוות המלון יוכל לארגן לכם הסעה לשדה התעופה ובחזרה. מלון אלכסנדר לוקס נמצא במרחק הליכה ממוזיאון פודגוריצה, כיכר העצמאות וממוזיאון ההיסטוריה של הטבע.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ספא ורדה Wellness & Spa Hotel Verde

מלון ספא ורדה שבפודגוריצה הוא בית מלון מומלץ בפודגוריצה – מלון ארבעה כוכבים עם חדרי משפחות נפלאים. המלון נמצא במרחק של מספר ק"מ ממרכז העיר. במלון יש חדר משפחות אחד שמתאים לארבעה אנשים, עם נוף לנהר, הנמצא בקומה הראשונה. החדר מורכב משני חדרים מחוברים בהם יש מיטה זוגית אחת, ושתי מיטות יחיד. כמו כן, הוא כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, טלפון, שולחן, אינטרנט אלחוטי, כספת ועוד.

מלבד חדר המשפחות,  יש גם שישה חדרי טריפל המתאימים לשלושה אנשים. בחלקם יש מיטה זוגית ומיטת יחיד, ובחלקם שלוש מיטות יחיד. במלון יש בריכה פנימית גדולה לאורחים, מגרש טניס וחדר כושר. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר טובה בסגנון בופה אשר לרוב כלולה בהזמנה, או מהזמנה מתפריט רגיל לארוחות הצהריים והערב. בקבלת המלון יוכלו לסייע לכם בהשכרת רכב, תיאום סיורים באמצעות סוכנויות תיירות מקומיות, תיאום הסעות ועוד. כמו כן, אם תחליטו להשכיר רכב במהלך החופשה בפודגוריצה, תוכלו להשתמש בחנייה של המלון (בתיאום מראש). השירותים הטובים הופכים את ספא ורדה לבחירה טבעית לדירוגי מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון קוסטס Hotel Kosta's

מלון קוסטס הוא מלון ארבעה כוכבים הנמצא במיקום מצוין במרכז העיר. המלון המרשים עשיר בריהוט מפואר, עתיקות ויצירות אומנות יפהפיות. במלון יש שני חדרים מומלצים במיוחד למשפחות. הראשון הוא הקוואדרופול, חדר מפואר עם מרפסת המתאים לארבעה אנשים. החדר כולל טלוויזיה עם נגן דיוידי וערוצי לוויין, מיזוג אוויר, אזור ישיבה, מוצרי טואלטיקה, אינטרנט אלחוטי ועוד. משפחות גדולות יותר, או אלו הרוצות ליהנות ממרחב גדול יותר, יוכלו להזמין את סוויטת שני החדרים. גם בסוויטה זו יש מרפסת. בחלק מהחדרים יש נוף להרים.

בין השירותים שמציע המלון (בתוספת תשלום), תוכלו ליהנות מארוחת בוקר בחדר, הסעה לשדה התעופה, שירותי הסעות נוספים, טיפולי מסאז' ועוד. באזור הספא של המלון יש סאונה, חדר כושר ומספרה. שימו לב שהשימוש הוא בתוספת תשלום.

כמו כן, במתחם המלון יש ספרייה וגינה נחמדה. המלון מספק חנייה בחינם לאורחים. קבלת המלון פועלת 24 שעות ביממה, ובה יוכלו לסייע לכם בהזמנת סיורים וטיולים באזור.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות אלכסנדרה Apartments Aleksandra

מלון זה הוא מלון דירות נופש בפודגוריצה בשירות עצמי שנמצא במרחק של כשני קילומטרים ממרכז העיר וכשמונה קילומטרים משדה התעופה.

הדירות יפהפיות ומעוצבות בצבעוניות, באופן שנותן תחושה ביתית אמתית. הדירה המומלצת ביותר למשפחות היא דירת חדר שינה אחד, המתאימה לארבעה אנשים או פחות, ויש בה את כל מה שתצטרכו לחופשה משפחתית נוחה: מרפסת עם אזור ישיבה נוח, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מיזוג אוויר, שולחן, מגהץ, מכונת כביסה, רשת נגד יתושים, ארון, ספה, מייבש שיער, מוצרי טואלטיקה ועוד. המטבח מאובזר וכולל תנור, כיריים, קומקום, טוסטר, מקרר ומוצרי מטבח נוספים.

דירות אלכסנדרה נמצאות במרחק של כשלוש דקות הליכה ממרכז הקניות דלתה, המציע מגוון מסעדות וחנויות. משפחות המגיעות עם רכב משלהן יוכלו להחנות אותו בחנייה של המקום. כמו כן, אורחי הדירות יוכלו להשתמש באינטרנט האלחוטי בחינם. הדירות נמצאות במרחק של כעשר דקות נסיעה ממרכז העיר. אין בפודגוריצה היצע גדול של מלונות דירות עם מטבחים שמתאימות לחופשה משפחתית בפודגוריצה עם ילדים והשירותים הטובים של דירות אלכסנדרה מקנים למלון הדירות מקום מכובד ברשימות מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון פיליה Philia Hotel

מלון פיליה הוא בית מלון מומלץ בפודגוריצה בדירוג ארבעה כוכבים, מקסים ונוח, שנמצא במרחק של כשלושה ק"מ ממרכז העיר פודגוריצה. המלון מציע מגוון רחב של חדרים שמתאימים למשפחות. החדר המומלץ ביותר למשפחות הוא חדר הטריפל הבסיסי, שכולל טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מיזוג אוויר, מיני בר, שולחן, מקרר, רדיו, איזור ישיבה, מוצרי טואלטיקה ועוד. ניתן להוסיף עריסה לחדר בתיאום מראש ובחינם, לתינוק עד גיל 3.

כמו כן, תוכלו לבקש הוספת מיטה לחדר, אך הדבר יהיה כרוך בתשלום ובתיאום מראש. מסעדת המלון פועלת מהבוקר עד הלילה, ומגישה מנות מהמטבח המקומי והבינלאומי. כשתרצו לצאת לטייל בעיר, תוכלו לבקש שיארזו לכם את הארוחה. כמו כן, תוכלו להזמין ארוחת בוקר לחדר. המלון מספק חנייה לאורחים ללא תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון  Hotel M

מלון M הוא מלון שלושה כוכבים קטן הנמצא במרחק של כחמש דקות נסיעה ממרכז פודגוריצה, ובמרחק הליכה קצר מהפיצריות והמסעדות שבאזור. המלון מספק שירות הסעות בחינם לאורחיו למרכז העיר. אם תזמינו יותר משתי לילות במלון, תקבלו הסעה משדה התעופה בחינם.

מלון M הוא מלון נהדר למשפחות גדולות המציע חדרים משפחתיים מרווחים שבדרך כלל קשה למצוא בעיר הגדולה ומתאימים מאוד לחופשה בפודגוריצה עם ילדים. בחדרים יש טלוויזיה, מייבש שיער, כספת, מיניבר, טלפון ועוד. המלון מציע בופה ארוחת בוקר טעים עם קפה נהדר. כמו כן, חיבור האינטרנט האלחוטי לאורחים הוא ללא תשלום ומדורג ע"י האורחים כמצוין. בחלק מהחדרים יש מרפסת. מנהלי המלון עושים מעל ומעבר כדי להצדיק את מיקומם המכובד בדירוגי מלונות מומלצים בפודגוריצה למשפחות עם ילדים.

במלון יש בר שפתוח עד השעה 23:00 וחדר כושר קטן. במתחם המלון יש חנייה לאורחים ללא תשלום. צוות המלון יוכל לסייע לכם בתיאום טיולים לאלבניה וברחבי מונטנגרו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

פודגוריצה מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל