בצ'יצי

בצ'יצ'י – עיירת הנופש של מונטנגרו למשפחות

בצ'יצ'י היא עיירת נופש נעימה לחופי הים האדריאטי במונטנגרו, הממוקמת ליד בודווה, בירת הריביירה של מונטנגרו. אך בניגוד לבודווה שיש לה מוניטין צעיר ותוסס כעיירת נופש מלאת חיים של מסיבות, צעירים וחיי לילה, בצ'יצ'י הסמוכה מציעה חופשה שקטה יותר ומתאימה יותר למשפחות עם ילדים המחפשות נופש רגוע יותר

בצ'יצ'י (becici) היא עיירת קיט על חוף הים של מונטנגרו. העיר הוקמה כקומפלקס תיירותי מאחורי חוף בצ'יצ'י, סמוך לעיר הנופש ההיסטורית בודווה (budva) לחוף הים האדריאטי. המיקום הרגוע והחוף החולי היפהפה שלה, בנוסף לשירותי תיירות טובים הופכים אותה ליעד אידיאלי למשפחות – שקטה יותר מאשר בודווה הסואנת הנחשבת לעיירת בילויים וחיי לילה. בתור יעד המבוסס על תיירות חופי ים וחופשות מרגוע, בצ'יצ'י מציעה שורה ארוכה של ענפי ספורט מים, וכן מתקני ספורט כלליים ותיירים רבים מגיעים אל בצ'יצ'י עם ילדים לחופשת הקיץ. חוף בצ'יצ'י זכה בתחרות ה"גראנד פרי" בפריז בשנת 1935 בתור החוף היפה ביותר באירופה.

העיר בצ'יצ'י נוסדה במאה התשיעית לספירה והוחרבה ונבנתה מחדש מספר פעמים, עד שהוקמה מחדש כעיירה מודרנית ותיירותית שמשלימה וסמוכה לקסם העתיק של עיר החומה התיירותית בודווה, שנחשבת לאחד היישובים העתיקים ביותר באזור הבלקן. בצ'יצ'י מציעה מבחר בתי קפה, מסעדות וחנויות הנמצאות במרחק קצר לאורך טיילת החוף. אפשר להגיע לטיילת ברגל או באמצעות רכבת קטנה המסתובבת ברחובות העיירה ואטרקטיבית במיוחד למשפחות שמגיעות אל בצ'יצ'י עם ילדים קטנים.

העיר העתיקה של בצ'יצ'י נבנתה על אי קטן, המחובר ליבשה באמצעות שרטון, שהפך ברבות השנים לחצי אי. המבצרים של המאה החמש עשרה המגיעים עד הים מכילים חומות ומגדלים מימי הביניים. במקומות אחרים אפשר להבחין בהשפעה ונציאנית על הארכיטקטורה. החומות הלבנות והגגות האדומים משולבים בצמחי בוגונוויליה ופרח ההרדוף. אם תצאו מבצ'יצ'י ותלכו בכיוון ההפוך (לא לכיוון בודווה), תגיעו לכפר הדייגים Rafailovići שגם בו תמצאו בתי קפה נחמדים ומסעדות, באווירה אותנטית.

איך להגיע לבצ'יצ'י

במטוס

נמל התעופה טיווט (Tivat) נמצא במרחק 20 ק"מ ואילו נמל התעופה של בירת מונטנגרו פודגוריצה (Podgorica) נמצא במרחק 65 ק"מ. אפשרות נוספת היא נמל התעופה דוברובניק (Dubrovnik) שבקרואטיה שנמצא במרחק 70 ק"מ מבצ'יצ'י. אל שלושת שדות התעופה הללו יש טיסות מישראל. לאיתור טיסות זולות ומידע נוסף על אפשרויות טיסה למונטנגרו, כולל ביקורת על חברות תעופה שונות, מומלץ לקרוא את המאמר על טיסות למונטנגרו

ברכב

כמעט כל הכבישים במונטנגרו הם דו-נתיביים בלבד, ורובם מפותלים ועוברים דרך ההרים, כך שהמהירות המותרת לא עולה בד"כ על 70 קמ"ש ויש להקפיד על נהיגה זהירה, למרות שיחסית למזרח אירופה הכבישים באיכות טובה והמקומיים נוהגים בצורה רגועה. שוקלים לשכור רכב במונטנגרו? ערכנו עבורכם מאמר מיוחד עם השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים וטיפים חשובים על השכרת רכב במונטנגרו

אוטובוסים

בצ'יצ'י מחוברת היטב עם העיירות הסמוכות באמצעות קווי אוטובוס סדירים. בקיץ פועלים יותר קווים. האוטובוסים די סדירים ובדרך כלל עומדים בלוחות הזמנים. אפשר להגיע ליותר יעדים מתחנת האוטובוסים של בודווה (שקצת קשה לאתר אותה)

חופשה בבצ'יצי – פעילויות מומלצות

כמה מן החופים היפים ביותר השוכנים על הים האדריאטי נמצאים בקרבת בצ'יצ'י. המומלצים ביניהם הם: Miločer, Pržno, Kamenovo.

מה לעשות בבצ'יצ'י

  • להשתזף על אחד מהחופים היפים ביותר של מונטנגרו
  • לצאת להליכה באחד הרחובות הצרים שבעיר העתיקה
  • לשתות קפה באחד מהברים הפתוחים הסואנים
  • ליהנות מחיי הלילה

אתרים מומלצים לטיול מחוץ לבצ'יצ'י

  • העיר העתיקה של בודווה – אחת האטרקציות התיירותיות הבולטות במונטנגרו
  • סווטי סטפן (Sveti Stefan) – אי קטן וסמוך לחוף הים המחובר אליו באמצעות גשר ועליו מבנים ישנים המשמשים כיום כבית מלון. נחשב בעיני רבים כחלק הציורי ביותר של החוף של מונטנגרו

  • חוף מוגרן, (Mogren Beach) – חוף מבודד הסמוך לעיר העתיקה

אם אתם מעוניינים להרחיב את החופשה לבצ'יצ'י לטיול ביעדים נוספים מומלץ לקרוא את המדריך המורחב על טיול במונטנגרו

חיי לילה בבצ'יצ'י

יש מבחר גדול של ברים ומועדוני – לילה בבודווה הנמצאת מרחק של קילומטר וחצי מבצ'יצ'י ןנחשבת למוקד גדול של מסיבות וחיי לילה. הערב בד"כ מתחיל באחד מהברים הפתוחים שליד הטיילת של בודווה – Trocadero, Miami, Renaissance ו- Rafaell שרשאים לנגן מוסיקה עד אחת בלילה, אחר כך אנשים עוברים לאחד ממועדוני הלילה באזור. מועדון הלילה הנחשב לטוב ביותר בבודווה הוא המועדון החדש טרוקדרו שבו המחירים מעט יותר גבוהים מאלה שבמועדונים האחרים. ישנם גם שני מועדונים סמוכים יותר לבצ'יצ'י: Torine ו- Maine. טורין נמצא ממש בבצ'יצ'י, אבל שני מועדונים אלו בד"כ צפופים מדי ומנגנים מוסיקת פולק מונטנגרית שאיננה מוכרת למטייל הישראלי.

מלונות מומלצים בבצ'יצ'י למשפחות עם ילדים

מלון נדזדה Hotel Nadezda

זהו בית מלון מומלץ בבצ'יצ'י – בדירוג 4 כוכבים – אשר מקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בבצ'יצ'י למשפחות עם ילדים ונמצא במרחק של 300 מטר מחוף הים.

מלון נדזדה (Hotel Nadezda) מציע מסעדת מזנון טובה וחדרים משפחתיים מרווחים וממוזגים הכוללים טרסה, טלוויזיית LCD עם ערוצי כבלים, מיני בר, אינטרנט אלחוטי, חדרי רחצה פרטיים הכוללים מקלחת, מייבש שיער, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח חינם.

המלון ממוקם במרחק של 21 ק"מ משדה התעופה של טיווט, כשלושה ק"מ ממרכז בודווה (Budva). ניתן להזמין הסעה אל שדה התעופה מהמלון תמורת תשלום נוסף.

לבירור מחירים, פרטים נוספים והזמנת חדרים

מלון דירות אלכסנדר – Apartment Alexander

מלון הדירות אלכסנדר הוטל הוא מלון מומלץ למשפחות בבצ'יצ'י (Bečići), המציע למשפחות המתכננות חופשה בבצ'יצ'י דירות נופש בשירות עצמי הכוללות סלון, חדר שינה אחד, מטבח הכולל מקרר וכיריים, מרפסת עם נוף לים, טלוויזיה בלוויין ואינטרנט אלחוטי. המלון מציע לאורחיו גם שירות להשכרת אופניים.

המלון נמצא במרחק של כ- 10 דקות הליכה מחוף הים, 17 ק"מ משדה התעופה של טיווט, 3 ק"מ מבודבה (Budva), 36 ק"מ מהבירה פודגוריצה (Podgorica) ו- 17 ק"מ מאטרקציית התיירות קוטור (Kotor)

לבדיקת מחירים, פרטים נוספים והזמנת חדרים

בצ'יצי -עיירת קיט חופית במונטנגרו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל