הרצג נובי המלצות למשפחה

הרצג נובי במונטנגרו – מלונות מומלצים למשפחות

הרצג נובי, עיירת הנופש של ידועני מונטנגרו ואיזור הבלקן, הפכה לאחד היעדים הבולטים לתיכנון חופשה במונטנגרו. אך כאשר מגיעים אל הרצג נובי עם ילדים כדאי לבחור מלון מומלץ בהרצג נובי שמתמחה באירוח משפחות. יש הרבה בתי מלון מומלצים בהרצג נובי, אך איזה מלון מומלץ בהרצג נובי מספק שירות בייביסיטר שיאפשר להורים ליהנות מדייט בערב, באיזה מלון בהרצג נובי יש בריכות רדודות ובטיחותיות לילדים, והיכן תמצאו מגרשי משחקים בהם הילדים יכולים להוציא אנרגיות כשההורים נחים? כל התשובות בכתבה הבאה הכוללת 5 מלונות מומלצים בהרצג נובי למשפחות עם ילדים

הרצג נובי, עיירת הנופש של עשירי מונטנגרו, ידועה בשל הטירה העתיקה והענקית הממוקמת על חוף ימה של העיר התיירותית הממוקמת במפרץ קוטור, לחופי הים האדריאטי. הרצג נובי היא יעד אטרקטיבי למתכננים חופשה במונטנגרו ומשפחות רבות מגיעות אל הרצג נובי עם ילדים לחופשה משפחתית. אך כאשר מחפשים בית מלון בהרצג נובי לחופשה משפחתית עם ילדים לא כדאי להסתפק בכל מלון מומלץ – יש בהרצג נובי מלונות רבים אך לא כולם מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים, וכאשר מדובר על חופשה עם ילדים בהרצג נובי רצוי מאוד לבחור מלון שמתמחה באירוח משפחות ומציע יותר לילדים. לכן ערכנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בהרצג נובי למשפחות עם ילדים – כדאי לבחור בית מלון לחופשה בהרצג נובי עם ילדים מתוך רשימת בתי מלון זו

המלצות נוספות לקריאה לפני חופשה בהרצג נובי או טיול במונטנגרו –

הרצג נובי עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית בעיירת הנופש של מונטנגרו

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב במונטנגרו – השוואת מחירים והמלצות

מונטנגרו עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

5 מלונות מומלצים בהרצג נובי למשפחות עם ילדים

בוטיק הוטל קרדו Boutique Hotel Kredo 

מלון הבוטיק קרדו ממוקם כדקה מחוף הים התכול של הרצג נובי ומציע בריכה חיצונית, כמו גם נוף מרהיב של מפרץ קוטור. המלון ידידותי במיוחד למשפחות עם ילדים: הוא כולל מגרש משחקים לילדים בו ילדיכם יוכלו להעביר את הזמן במשחקים שונים כשההורים יוכלו לנוח בחדר או לרבוץ על החוף. במלון קרדו תוכלו להסתייע גם בשירותי בייביסיטר (שמרטפות) שיאפשרו להורים לצאת בערב לדייט באחד ממועדוני הלילה או אחת המסעדות הרומנטיות של הרצג נובי כאשר הילדים ישנים במלון בהשגחת מטפלת אמינה, וגם שירותים אחרים שינעימו את שהותכם ואת שהות ילדיכם במקום שבזכותם מלון קרדו זוכה לציונים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בהרצג נובי למשפחות עם ילדים.

בכל חדר אפשר למצוא מכשיר טלוויזיה שטוח וחדר רחצה נעים עם מקלחת, בו ישנם נעלי בית, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח – חינם אין-כסף. בחלק מהחדרים יש פטיו או מרפסת.

במלון טרסת שמש עם שמשיות וכסאות נוח. האורחים יוכלו לשכור אופניים או רכב, כמו גם להזמין דרך בית המלון שירות הסעות בתשלום נוסף. דלפק הקבלה פועל לנוחותם של האורחים 24 שעות ביממה. אורחי המלון ייהנו ממסעדה-בר שבמקום וכן מאינטרנט מהיר אלחוטי חינם וחניה פרטית.

תוכלו להעסיק את עצמכם בפעילויות שונות, לרבות צלילה. מרכז העיירה הרצג נובי ממוקם כ-2 קילומטרים מהמלון ואילו העיר קוטור נמצאת כ-40 קילומטרים משם. שדה התעופה הקרוב, טיווט (Tivat) נמצא כ-27 ק"מ מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון דירות מיליאן אי ראנקו Apartments Miljan i Ranko 

מלון הדירות מיליאן אי ראנקו ממוקם 6 דקות מחוף הים של הרצג נובי, כמחצית הדרך בין איגאלו (Igalo) והרצג נובי (Herceg Novi) ומציע בריכות שחייה חיצונית, טראסת שמש נעימה ומתקני ברביקיו. חוף רפאלו (Rafaelo Beach) ממוקם 600 מטרים מבית המלון. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר בסגנון בופה המוגשת מדי יום במסעדת המלון.

מלבד בריכת השחייה הרגילה, כולל המקום גם בריכות רדודות לילדים, מה שיאפשר להם לשחק ולהשתכשך להם בביטחון עם אחיהם וחבריהם ואף ילדים אחרים שיפגשו במקום. הטרסה גדולה ומאובטחת ומתאימה גם לילדים. מלבד העובדה שמדובר באופן כללי במלון מומלץ בהרצג נובי, בריכות רדודות בטיחותיות לילדים מקנות לבית המלון ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בהרצג נובי למשפחות עם ילדים.

כל דירות הנופש במלון במצב נקי ונעים ונמצאות בצמוד לבריכה. כאמור, מדובר באחד מבתי המלון המתאימים למשפחות בהרצג נובי – האורחים ימצאו בכל דירה מטבח מאובזר, מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD ומרפסת או חצר מרשימים שילדים יכולים לשחק בהן. בנוסף, האורחים ייהנו גם מחנייה חינם ואינטרנט אלחוטי מהיר בשטחי האתר.

חיי הלילה התוססים של הרצג נובי מציעים מבחר של בארים, בתי קפה ומועדונים באוויר הפתוח, כמו גם מסעדות רבות. תוכלו לארגן הפלגות טיול ברחבי מפרץ קוטור במרכז העיר.

העיר העתיקה דוברובניק (Dubrovnik) שבקרואטיה, אתר מורשת עולמית מוכר על-פי יונסק"ו, ממוקמת 44 קילומטרים ממקום האירוח. אל שדה התעופה של טיוואט (Tivat Airport) תוכלו להגיע ב-20 קילומטרים של נסיעה ממלון הדירות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון ספא איי סי די Wellness & Spa Hotel ACD 

בית המלון, ללא ספק אחד מבתי המלון המומלצים בהרצג נובי, ממוקם 2 דקות בלבד מחוף הים המפנק. זהו מלון בריאות וספא הנמצא בסמיכות רבה למרכז העיר הרצג נובי – 2.8 קילומטרים בלבד. מלבד מרכז ספא מרשים, כולל המלון גם בריכת גג, בר, מסעדה, אינטרנט אלחוטי מהיר ברחבי המלון וחנייה פרטית לאורחים.

המלון ידידותי במיוחד לילדים ומקבל ציונים טובים ברשימות מלונות מומלצים בהרצג נובי למשפחות עם ילדים, כאשר מלבד המתקנים האיכותיים הרגילים של המלון, ישנו גן שעשועים מותאם לילדים – מה שיאפשר לילדיכם לבלות זמן איכות במשחק ושעשוע, ואילו להורים – זמן לנוח ולהתרגע בחדר, על הבר או אפילו על החוף הסמוך.

כל חדר כולל מיזוג ומציע מרפסת נעימה וטלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה להתרווחות והתרגעות ובכל חדר תמצאו חדר רחצה פרטי הכולל מקלחת, חלוקי רחצה וכן נעלי בית. לנוחיותכם, תמצאו גם מוצרי טיפוח ומייבש שיער, ללא תוספת תשלום. בחדרים מסוימים ישנה מקלחת הידרו-מסאג'.

מרכז הספא של המקום מבחר טיפולי מרפא ובריאות. אפשרו לעצמכם ליהנות חינם מהסאונות, החמאם הטורקי וחדר הכושר המודרני. תוכלו גם לשכור במלון חדר ישיבות ואפילו אולם נשפים.

דלפק המלון פועל לנוחיותכם 24 שעות ביממה, כמו גם שירות השכרת רכב שזמין בהרצג נובי. תוכלו להתארגן על טיולים שונים באזור או ברחבי מונטנגרו בסיוע דלפק המלון.

המלון ממוקם 41 קילומטרים מעיירת הנופש בודווה (Budva) ו-51 קילומטרים מדוברובניק (Dubrovnik). שדה התעופה הקרוב (טיוואט – Tivat) נמצא 20 קילומטרים בלבד מבית המלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון דירות הוּטר אפארטמנטס Huter Apartments 

מלון הדירות הוטר (Huter) ממוקם בין הרצג נובי (Herceg Novi) והעיירה הסמוכה איגאלו (Igalo) – מטרים ספורים מחוף הים, וטובל בירוק ים-תיכוני מהמם. למעוניינים, פעילויות כמו שנורקלים והפלגות בסירה ניתן לארגן בסיוע בעלי המקום. כל היחידות כוללות מיזוג אוויר וטראסה או מרפסת.

בכל דירה משפחתית ניתן למצוא טלוויזיה עם ערוצי לווין, פינות ישיבה להתרגעות, מטבח מאובזר מלא ומרפסת או טרסה המשקיפות לגן או לים. הדירות המרווחות מקנות להוטר מקום מכובד בדירוגי מלונות מומלצים בהרצג נובי למשפחות עם ילדים.

בטיילת חוף הים תגלו מבחר של בארים, מסעדות, טברנות, מגרשי טניס ומתקני ספורט שונים. בנוסף תוכלו ליהנות ממועדון הלילה הנמצא כ-2 דקות הליכה מהמקום. תחנת האוטובוס הקרובה ממוקמת 50 מטרים בלבד מבית האירוח, ואילו ההגעה לתחנה המרכזית תתאפשר לאחר 600 מטרים של הליכה. שדה התעופה של טיוואט (Tivat) ממוקם 25 קילומטרים מהמקום ואילו שדה התעופה דוברובניק בקרואטיה במרחק 30 קילומטרים בלבד. תוכלו לבקש הסעה לשדה התעופה באמצעות שירות הסעות בעלות נוספת. המלון מציע אינטרנט מהיר אלחוטי בחינם לאורחי המלון, כמו גם חנייה פרטית.

מלון הדירות הוטר קרוב לעיירה איגאלו, בה תוכלו למצוא בוץ רפואי, לונה פארק וחופים המתאימים לילדים. המלון נמצא 2 דקות הליכה בלבד מחוף רפאלו (Rafaello).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

דירות נופש וילה קוּקוליאק Apartments Villa Kukoljac 

מלון הדירות וילה קוקוליאק ממוקם 2 דקות בלבד מהחוף המרשים של הרצג נובי (Herceg Novi), בסמוך לכניסה למפרץ קוטור (Kotor) – מהמפרצים היפים בעולם, עם הרים שכמו משתכשכים בים התכול.

המלון נמצא בצמוד לטיילת היפה, שאורכה 7 קילומטרים ומקיפה את המפרץ באופן המאפשר למשפחות ליהנות מהליכה נעימה לאורך החוף, או לחילופין – לשבת ולספוג מאוויר הים הנעים והנוף. באם אתם חובבי הליכה, תוכלו לנצל את שבילי הטיול שבמעלה ההר וליהנות מנופים יוצאי דופן של המפרץ והים האדריאטי.

ברוב הדירות של וילה קוקוליאק, המדורגת היטב ברשימות מלונות מומלצים בהרצג נובי למשפחות עם ילדים, תוכלו ליהנות מנוף מדהים של חופים וים, המצויים במרחק צעדים ספורים. אצל צוות הקבלה הידידותי של המלון תוכלו להתעניין באפשרויות פנאי שונות, כגון שיט יאכטות, רכיבה על אופניים, צלילה וטניס.

אוהבים חיי לילה? תוכלו לסקור את הסצנה של חיי הלילה בעיירה איגאלו (Igalo) – 5 דקות הליכה ממלון הדירות, הכוללת בתי קפה ומסעדות, מוסיקה ובידור, כמו גם פעילויות לילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

הרצג נובי במונטנגרו - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל