בתי מלון בקנקון למשפחות

קנקון – מלונות מומלצים למשפחות בעיר הנופש של מקסיקו

קנקון, עיר הנופש היוקרתית של מקסיקו, היא אחת מיעדי החופשה המבוקשים באמריקה עבור משפחות. יש שפע של מלונות בקנקון ורבים מהם מעולים אך כאשר מתכננים להגיע אל קנקון עם ילדים כדאי לבחור מלון מומלץ בקנקון למשפחות, כזה שמציע שירותים כמו בריכת ילדים, משחקיות, תפריטי ילדים ועוד. בכתבה זו ערכנו עבורכם רשימה של מלונות מומלצים בקנקון עם ילדים

הכתבה כוללת מלונות בקנקון בכמה מיקומים שונים בתוך קנקון וסגנונות אירוח שונים – החל מריזורטים מפוארים בשיטת הכל כלול ועד מלונות 4 כוכבים צנועים יותר –  כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בקנקון למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות אשר שהו במלונות במסגרת חופשה בקנקון עם הילדים

חופשה במקסיקו – עוד באותו נושא:

טיסה למקסיקו – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב במקסיקו

קנקון עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

טיסות פנימיות במקסיקו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

הזמנת פזו מקסיקני (MXN) לשדה התעופה – טיפים חשובים

מקסיקו עם ילדים – המדריך לטיולים וחופשות

מלונות מומלצים בקנקון עם ילדים


אתר הנופש היאט זיווה קנקון  – Hyatt Ziva Cancun

היאט זיווה קנקון, אתר נופש מרהיב בקנקון בדירוג 5 כוכבים השוכן על רצועת החוף היפה פונטה קנקון (Punta Cancun) ומוקף בים הקריבי, עם חול לבן ומים צלולים כחולים, כולל חדרים ובהם טלוויזיה עם מסך שטוח, מכונת קפה ומיני בר, נוסף לחדר רחצה צמוד ובו מקלחת, נעלי בית וחלוקי רחצה.

המקום מציע מגוון גדול של פעילויות, ספורט מים, הצגות תיאטרון, מבשלת בוטיק וטעימות טקילה. האורחים נהנים ממנוחה בביתן החוף, לגימת מרגריטה מקומית ופעילויות ים כגון שנורקלינג, צלילה ושחיה בים. תוכלו לבחור להנעים את זמנכם בשלוש בריכות מעוצבות עם שפת אינסוף ונוף לים, הכוללות בר. כמו כן, מאפשר המלון שירות יוקרה של משרת אישי. תוכלו ליהנות גם מספא מול הים, עיסוי, הידרותרפיה, טיפולי גוף הוליסטיים ומכון כושר. זהו מלון מעולה הזוכה להמלצות חמות בדירוגי מלונות מומלצים בקנקון למשפחות עם ילדים

המקום מרוחק 300 מטרים בלבד מ-Coco Bongo ו-3.4 קילומטרים מקניון La Isla. נמל התעופה הבינלאומי נמצא 17 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אוסידנטל טוקנקון – Occidental Tucancún

אוסידנטל טוקנקון, מלון מומלץ בקנקון על בסיס הכל כלול בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על רצועת חוף בקצהו הצפוני של יוקטן (Yucatan) ומאפשר מגוון מרשים של פעילויות, חוויות קולינאריות וגישה נוחה לנקודות עניין באזור. במלון יש מועדון ילדים שמאפשר לילדים לשחק גם בימי גשם (נדירים) כאשר ההורים יכולים לנוח, וגם מגרשי טניס ומגרשי ספורט אחרים וחנויות בוטיק. האורחים נהנים משירותי ספא ועיסוי שבמלון, וכן משיעורי אירובי יומיים ובידור לעת ערב. באופן טבעי, המלון מקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בקנקון עם ילדים.

ניתן גם לסייר באזור שמסביב, כולל צ'יצן אידזה (Chichen Itza) ומקדשי המאיה. תוכלו להסתייע בשירותי השכרת רכב וסוכנות נסיעות הנמצאות במקום.

מגוון אפשרויות סעודה מוצעות לכם במקום, כולל מסעדות מזנון עם תפריט בינלאומי וספרדי וכן מנות מקסיקניות פופולאריות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש רויאל איילנדר The Royal Islander – An All Suites Resort

רויאל איילנדר, ריזורט מומלץ בקנקון בדירוג 4 כוכבים הממוקם על חוף הים, מציע נופש בקנקון עם בריכות שחייה ומגרשי טניס. בסוויטות והחדרים יש גישה חינמית לאינטרנט אלחוטי, וכן נופים מרהיבים של הים ושל לגונת ניצ'ופטה (Nichupté).

המלון ממוקם במתחם המלונות של קנקון. ניתן להסתייע בשירות הסעות חינם העובר בין מספר אתרי נופש שותפים. ברויאל מרינה, אתר נופש סמוך, ניתן לשכור סירה בחינם ולקבל שיעורי שיט.

החדרים אלגנטיים וממוזגים ובהם טלוויזיה עם ערוצי כבלים, מקרר ומכונת קפה. בסוויטות יש גם מטבח מאובזר – עניין שלא תמיד פשוט למצוא בחיפוש מלונות בקנקון – וגם מרפסת גדולה וטרקלין. חדר הרחצה הצמוד כולל מייבש שיער. האפשרות של חופשה בנקון עם כל מתקני הנופש המפנקים של בתי מלון וגם אם אפשרות של בישול עצמי היא אחת הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון בדירוגי מלונות מומלצים בקנקון עם ילדים

מסעדת המקום, קאיו לארגו, מציעה מטבח בינלאומי ומקומי, בעוד מסעדת פאקו'ס טאקוס מגישה מנות בניחוח מקסיקני – טקסני. באתר הנופש תמצאו גם חנות מכולת ושירות משלוחי פיצה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש רויאל סולאריס קנקון – הכל כלול Royal Solaris Cancun-All Inclusive

רויאל סולאריס קנקון – הכל כלול, הוא ריזורט מומלץ בקנקון למשפחות עם ילדים בדירוג 4 כוכבים הממוקם על החוף, מרוחק 15 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי קנקון. הריזורט מציע חופשה בקנקון בשיטת הכל כלול ומאפשר להורים שכירת ציוד ספורט מים, שירותי מסאג' וכן מופעי בידור בשעות הערב. עבור הילדים, ניתן למצוא בו בריכה חיצונית ופארק מים קטן לילדים. גם פעילויות כמו אירובי, קיאקים וגלישת רוח זמינות לאורחים. האירוח המשתלם בשיטת הכל כלול הוא תופעה חדשה יחסית בין מלונות בקנקון והוא אחת הסיבות המרכזיות למיקומים הגבוהים שהמלון מקבל בדירוגי בתי מלון מומלצים בקנקון למשפחות עם ילדים.

בכל חדר תמצאו טלוויזיה בלוויין, נגן DVD, מכונת קפה ומיני בר, נוסף על חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומקלחת.

בריזורט יש שני ברים וחמש מסעדות. ארוחת בוקר נפלאה מוגשת במסעדת Las Fuentes, מנות בינלאומיות במסעדת Marco Polo, ארוחת צהריים מזנון מוגשת ב-Rosmarinus, פיצות טעימות ב-Pizzalisima וסושי במסעדת La Palapita.

אתר הנופש ממוקם 11 דקות בלבד מפארק המים Wet’n Wild Park ו-4 קילומטרים מהמרכז המסחרי של קנקון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


קריסטל קנקון Krystal Cancun 

קריסטל קנקון, אתר נופש בקנקון בדירוג 4 כוכבים מול מרכז הכנסים, כולל בריכה המשקיפה לאוקיינוס, ג'קוזי, סאונה וחדרים ובהם טלוויזיה בכבלים ומיני בר, נוסף על מיזוג אוויר וכספת. לרשות האורחים עומדים שירות השכרת רכב, מרכז עסקים, דלפק תיור ושירותי כביסה.

מסעדת Hacienda El Mortero שבמקום מציעה תפריט מסורתי מקסיקני ומשמיעה מוסיקת מאריאצ'י חיה של תזמורת זמרים מקסיקנית. המקום מציע גם ברים ומזנון ארוחת בוקר.

מסעדות וחנויות מצויות במרחק הליכה מאתר הנופש. האורחים מוזמנים ליהנות מפעילויות שונות, כגון שיט ושנורקלינג. בית המלון זוכה לביקורות טובות בכל דירוג מלונות מומלצים בקנקון עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


סמארט קנקון ביי אואזיס Smart Cancun by Oasis 

סמארט קנקון ביי אואזיס, מלון מומלץ במרכז קנקון בדירוג 4 כוכבים, מציע למשפחות המתכננות חופשה בקנקון עם ילדים חדרים ממוזגים ובהם מרפסת, טלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח, מיני בר, כספת ותחנת עגינה לאייפוד. בחדר הרחצה הצמוד תמצאו מוצרי טיפוח ומייבש שיער. האירוח המלון כולל גם גישת חינם לאינטרנט אלחוטי, עם דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה.

במתחם המלון יש מסעדות, בתי קפה וברים, כולל בר צ'יל-אאוט ובר טרקלין. באתר שירות דלפק קונסיירז' וצוות בידור. בנוסף ישנם שירותי ניקוי יבש והמרת מט"ח. המלון זוכה להמלצות טובות בכל רשימת מלונות מומלצים בקנקון עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פייסטה אמריקנה Fiesta Americana Villas Cancun

פייסטה אמריקנה, בית מלון מומלץ על חוף הים של La Isla בקנקון בדירוג 5 כוכבים, מציע חופשה בקנקון עם אפשרויות סעודה רבות ושירותי ספא, חדר כושר ובריכה חיצונית. ניתן להזמין פעילות עם פיקוח מדריכים לילדים כך שההורים יכולים לנוח ברגיעה ובידיעה שהילדים מטופלים היטב ונהנים. זוהי כמובן רק אחת הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון בכל דירוג מלונות מומלצים בקנקון למשפחות עם ילדים. ניתן גם להזמין עיסויים וטיפולי גוף וחנות מתנות זמינה אף היא במלון להנאת האורחים.

קנקון נמצאת מרחק נסיעה קצר מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי נמצא 25 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גראנד פארק רויאל – הכל כלול ­- Grand Park Royal Cancun Caribe – All Inclusive

גראנד פארק רויאל – הכל-כלול, מלון מומלץ הקנקון בדירוג 5 כוכבים ובשיטת הכל כלול, נמצא על רצועת חוף פרטית באורך 500 מטרים של הים הקריבי, וכולל 4 מסעדות וטרקלינים ושתי בריכות חיצוניות.

כל החדרים משקיפים לים וכוללים שולחן עבודה, מגהץ, טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני בר ומרפסת. בווילות  אשר נחשבות מומלצות במיוחד לחופשה משפחתית בקנקון עם הילדים ניתן לקבל שירות משרת אישי, כמו גם שירות חדרים הפעיל כל שעות היממה.

ניתן לסעוד במסעדת El Mirador המגישה ארוחות בוקר וערב בסגנון א-לה-קארט, הכוללות מנות איטלקיות, או במסעדת Cocay שתפנק אתכם בארוחות מזנון עם מנות בינלאומיות. תוכלו לבחור לשבת במסעדת La Concha או במסעדת Oriental, המגישה מנות אוריינטליות.

במקום מוצעים טיפולי ספא ועיסויים באוויר הפתוח, נוסף על מרכז כושר, בעלות נוספת. זהו אחד המפנקים שבין מלונות בקנקון ואין פלא שהוא זוכה לציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בקנקון עם ילדים. שדה התעופה הבינלאומי של קנקון ממוקם 30 דקות נסיעה ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש הארד רוק הוטל קנקון Hard Rock Hotel Cancun All Inclusive

הארד רוק הוטל קנקון, ריזורט בקנקון בשיטת הכל כלול ובדירוג 5 כוכבים, שוכן על קו החוף במתחם המלונות של קנקון, ומציע אפשרויות רבות של מנוחה, פנאי ובידור, כמו גם יחידות אירוח יוקרתיות הכוללות מרפסות פרטיות ואמבט עיסוי זוגי. אתר הנופש כולל מועדון ילדים ונוער, הופעות בידור בערבים וטיולים מאורגנים, על-מנת להפוך את שהותם של האורחים לחוויה שלא תישכח. יחסית אל מלונות בקנקון מדובר על מלון מאוד "משפחתי" עם המון ילדים ובאופן טבעי הוא מקבל ציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בקנקון למשפחות עם ילדים.

הסוויטות באתר כוללות ערוצי מוסיקה ללא תוספת תשלום ואינטרנט אלחוטי חינם, בנוסף למתקן משקאות חריפים ומיני בר מצויד בחדר.

האורחים באתר הנופש יכולים ליהנות ממגוון מרשים של מתקנים מפוארים ושירותים, בריכת שחייה חיצונית גדולה המשקיפה לאוקיינוס, שני מגרשי טניס וספא. כמו כן, ישנן 5 מסעדות גורמה במתחם, בהם תוכלו להתענג על מגוון נרחב של מנות בינלאומיות. ניתן לשכור רכב במלון, שיאפשר לכם לבקר באתרים מעניינים במקסיקו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סנדוס קנקון לייפסטייל ריזורט Sandos Cancun Lifestyle Resort

סנדוס קנקון לייפסטייל ריזורט, מלון "הכל כלול" בקנקון בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על אחד מחופיה האטרקטיביים ביותר של העיר קנקון ובו ספא, בריכה עם שפת אינסוף המשקיפה לאוקיינוס ו-4 מסעדות. נמל התעופה הבינלאומי ממוקם 15 דקות בלבד מהמלון

כל חדר מעוצב באלגנטיות ומשקיף אל הים הקריבי ולגונת Nichupte וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני בר וכספת. חדר הרחצה עשוי שיש וכולל תא מקלחת וחלוקי רחצה.

בבריכה עם עיצוב סמל האינסוף של המלון ישנם מפלים בשלושה מוקדים, נוסף על אמבט עיסוי המתאים ל-10 אנשים. יש בו גם חדר כושר המציע שיעורי כושר, ספר מפנק עם אמבט עיסוי ומקלחות שוויצריות ומגרשי טניס. זהו מלון מעולה לחופשה משפחתית בקנקון והוא מקבל ביקורות מצויינות בכל רשימת בתי מלון מומלצים בקנקון עם ילדים

מסעדת Zango מגישה מנות לארוחות הבוקר, הצהריים והערב, בעוד שבבר-מסעדה St. Trop יפנקו את האורחים במנות מהקריביים וחטיפי גורמה. מסעדת Gaijin תגיש לכם מאכלים אסייתיים בערב. לרשות האורחים עומדים גם בר ומזנון חטיפים.

במלון ניתן ליהנות ממוסיקה חיה בערבים ופעילויות חוף שונות. בקרבת מקום ישנו מגוון אתרי לילה וחנויות, וכן מסלולי גולף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קנקון - בתי מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל