טיסות למקסיקו השוואת מחירים

טיסות למקסיקו – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות למקסיקו – המדריך המלא: מנוע חיפוש טיסות מיוחד להשוואת מחירים של טיסות זולות למקסיקו בחברות תעופה שונות, כולל אפשרויות הזמנה של טיסות פנים במקסיקו וגם הזמנת מוניות במקסיקו לשדה התעופה אונליין עם שירות אמין ומומלץ. מידע למטייל על היעדים השונים שניתן להגיע אליהם עם טיסה למקסיקו – טיסות למקסיקו סיטי, קנקון, פוארטו ויארטה, אקפולקו ועוד

מקסיקו היא יעד פופולרי שמתאים לכל מטייל, עם חופים ציוריים, טבע מרהיב, אוכל טוב וחיי לילה תוססים. נכון לכתיבת כתבה זו, אין טיסות ישירות למקסיקו מישראל. הגעה ליעד החלומי הזה תהיה כרוכה בטיסת קונקשן למקסיקו עם עצירת ביניים בארצות הברית, באירופה או בקנדה. מנוע השוואת המחירים בעמוד זה יסייע לכם במציאת טיסות זולות למקסיקו ובביצוע הזמנת כרטיסי טיסה למקסיקו אונליין. השימוש במנוע השוואת המחירים לאיתור טיסות למקסיקו במחירים הכי זולים הוא פשוט:

הזינו את תל אביב בתור המוצא ואת היעד הרצוי במקסיקו (מקסיקו סיטי, קנקון, וכול'). לחלופין, תוכלו להזין את מקסיקו בתור היעד ללא נמל תעופה ספציפי, ולצפות בטיסות במחירים זולים למגוון יעדים שונים. תוכלו לסמן תאריכים מדויקים או טווח תאריכים רצוי כדי למצוא את הדילים המשתלמים ביותר.

כעת תוכלו לצפות בדילים המומלצים ביותר, הטיסות הזולות ביותר או במסלולים הקצרים ביותר של טיסותה למקסיקו. בנוסף, תוכלו להתאים את המסננים לפי הדרישות שלכם: בין אם יש לכם העדפה לנמל התעופה בעצירת הביניים, למשך הטיסה, לימים ולשעות, לחברות התעופה וכול'. שימו לב שחלק מההצעות כוללות קונקשן עם מעבר בין נמלי תעופה, בו ההגעה לנמל התעופה השני היא על אחריותכם. לאחר שמצאתם את הדיל הכי משתלם לטיסה למקסיקו, תוכלו לצפות בפרטי הכבודה ופרטי הקונקשן, לשדרג את ביטוח הנסיעות, להוסיף כבודה להזמנה וכול'.

חופשה במקסיקו -עוד המלצות קריאה למטייל

מקסיקו למטייל – המלצות ואטרקציות למשפחות עם ילדים

השכרת רכב במקסיקו – השוואת מחירים וטיפים

טיסות פנים במקסיקו – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

הזמנת פזו מקסיקני (MXN) לנתב"ג – טיפים חשובים

טיסות פנים במקסיקו

נסיעות במקסיקו יכולות להיות ארוכות מאוד לעיתים, 20 שעות ואפילו יותר, ולכן טיסות פנים במקסיקו הן לעיתים הכרחיות במעבר ממקום למקום במהלך החופשה. ישנן מספר חברות תעופה מקומיות שמציעות טיסות פנימיות במקסיקו, כמו למשל: אירומקסיקו (חברת הדגל של מקסיקו), וולאריס (לואו-קוסט), אינטרג'ט (השלישית בגודלה במדינה), ויוהאירובוס (שמציעה טיסות פנים במקסיקו במחירי לואו-קוסט) ועוד. בעזרת מנוע השוואת המחירים לטיסות שבדף זה, תוכלו למצוא גם את המחירים הכי זולים לטיסות פנים במקסיקו בקלות.

ניתן לעשות זאת במספר דרכים: תוכלו להזין את המוצא והיעד המדוייקים מתוך מגוון נמלי התעופה של מקסיקו, או שתוכלו להזין מוצא ספציפי (מקסיקו סיטי למשל), ואת מקסיקו בתור היעד – כך תוכלו לקבל את כל הטיסות הזולות ביותר שממריאות ממקסיקו סיטי למגוון יעדים במדינה. אם אין לכם צורך בטיסות בתאריכים מדויקים, תוכלו להזין טווח תאריכים בטיסת ההלוך ומשך שהייה רצוי בטיסת החזור.

שימו לב להתאים את המסננים של השוואת המחירים אם ברצונכם לטוס בטיסה ישירה ללא עצירות ביניים.

הזמנת מוניות במקסיקו אונליין

נהגי המוניות במקסיקו ידועים לשימצה ויש הרבה מאוד מיקרים של "תרגילי עוקץ" מצד נהגי מוניות שמחכים בשדה התעופה לתיירים תמימים. מומלץ מאוד להזמין מוניות במקסיקו באמצעות השירות האמין והמומלץ של קיויטקסי אותו תמצאו בקישור – הזמנת מוניות בחו"ל באינטרנט

מדובר על שירות מומלץ ומשתלם עם שירות לקוחות שניתן לפנות אליו בכל בעיה. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט הנושא את שימכם, יסייע לכם עם המיטען וייקח אתכם ישירות למלון במחיר הגון ושקוף הנקבע בעת ההזמנה לפי המרחק, בהתאם למחירון הגון. ניתן להשתמש בשירות זה גם להזמנת מוניות משדה התעופה במקסיקו וגם להזמנת מוניות במקסיקו בכלל, מהמלון לאטרקציות וכדומה.

טיסות למקסיקו סיטי

נמל התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי

נמל התעופה של מקסיקו סיטי ממוקם במרחק של כ5 ק"מ מדאון-טאון מקסיקו סיטי. מדובר בנמל תעופה גדול ועמוס עם שני טרמינלים ומגוון רחב של חנויות ומסעדות. בכל טרמינל יש מספר חברות מוניות שפועלות במקום עם רשימת תעריפים גלויה. המטרובאס מקשר בין נמל התעופה לנקודות מרכזיות בעיר, ופועל משעות הבוקר עד חצות מדי יום. לרכבת המטרו, הפועלת ברחבי העיר ובפרברים, יש תחנה שממוקמת במרחק הליכה קצר מטרמינל 1. כמו כן, בשני הטרמינלים פועלות מספר סוכנויות להשכרת רכב.

בנמל התעופה של מקסיקו סיטי תוכלו למצוא מגוון שירותים לנוסעים, כמו למשל: המרת מט"ח, חנות מזכרות, טרקלינים עסקיים, סוכנויות נסיעות ועוד.

טיסת קונקשן למקסיקו סיטי עם אליטליה

חברת התעופה האיטלקית, אליטליה, מציעה טיסות ישירות למקסיקו סיטי עם עצירת ביניים בעיר הבירה רומא. אליטליה מפעילה טיסות לרומא מנתב"ג מדי יום  וכחמש טיסות למקסיקו סיטי מרומא בכל שבוע. החברה מציעה מגוון סוגי כרטיסים שכוללים תנאי כבודה שונים ותנאי הושבה שונים.

השירות בטיסה כולל ארוחות (שתיים בטיסה הארוכה למקסיקו). טיסת קונקשן למקסיקו סיטי עם אליטליה כוללת טיסה של כשלוש שעות וארבעים דקות מתל אביב לרומא וטיסה ישירה למקסיקו סיטי מרומא של כשלוש עשרה וחצי שעות.

טיסות קונקשן למקסיקו סיטי עם אייר פראנס

חברת הדגל של צרפת מציעה טיסות קונקשן למקסיקו סיטי עם עצירת ביניים בבירה פריז. אייר פראנס מפעילה טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה, כך שמבחינת תדירות זוהי בחירה מעולה ותוכלו למצוא טיסות למקסיקו סיטי מדי יום בקו זה.

אייר פראנס מציעה מספר סוגי כרטיסים שבדרך כלל כוללים כבודת מטען. כרטיס למחלקת תיירים כולל מזוודה אחת (23 ק"ג), כרטיס לתיירים פרימיום כולל שתי מזוודות וכרטיס למחלקת עסקים כולל שליחת שתי מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג לתא המטען. בשתי הטיסות (גם טיסה לפריז מנתב"ג וגם טיסה למקסיקו סיטי מפריז) מוגשות ארוחות. מחלקת העסקים באייר פראנס כוללת מושבים מרווחים ונוחים במיוחד וחוויה קולינרית מושקעת.

טיסות למקסיקו סיטי עם עצירה בניו יורק (עצירה בניוארק עם יונייטד איירליינס או בJFK עם דלתא)

אפשרות נוספת ופופולרית במיוחד היא טיסה למקסיקו סיטי עם עצירת ביניים בניו יורק. עם זאת, יש לזכור שעצירת קונקשן בארצות הברית דורשת ויזה מיוחדת ולכן אפשרות זו לא מתאימה לכולם, וכדאי לוודא שיש לכם ויזה מתאימה לפני רכישת הכרטיס.

דלתא איירליינס, חברת התעופה השנייה בגודלה בארצות הברית, מציעה טיסת קונקשן למקסיקו סיטי עם עצירה בנמל התעופה JFK בניו יורק. דלתא מפעילה טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה: טיסה לניו יורק מתל אביב של כ12 שעות, וכחמש שעות ועשרים דקות מניו יורק למקסיקו סיטי. דלתא מאפשרת לנוסעי מחלקת תיירים וקומפורט על טיסות למקסיקו לשלוח מזוודה אחת לתא המטען (ומזוודה שנייה בתשלום), לעומת שתי מזוודות לנוסעי מחלקת עסקים. בטיסות הארוכות של דלתא – כמו טיסות למקסיקו – מוגשות ארוחות לצד משקאות קלים ואלכוהולים.

יונייטד איירליינס האמריקאית מציעה טיסה למקסיקו סיטי עם עצירה בנמל התעופה ניוארק שבניו ג'רזי.

יונייטד מפעילה מספר טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה. יונייטד מציעה מספר סוגי כרטיסים עם תנאי הזמנה שונים. בטיסה בקו ישראל – ניוארק תוגש ארוחה, חטיף ומשקאות (כולל בירה ויין) גם לנוסעי מחלקת תיירים. בטיסה למקסיקו סיטי מניו יורק תוכלו לרכוש ארוחות קלות מהתפריט בתשלום.

טיסות לקנקון

נמל התעופה הבינלאומי של קנקון

נמל התעופה הבינלאומי של קנקון הוא השני העמוס ביותר במקסיקו אחרי שדה התעופה של מקסיקו סיטי. הוא מורכב מארבעה טרמינלים, ומגיעות אליו טיסות ממגוון ערים מרכזיות באירופה, בארצות הברית ובקנדה כמו גם טיסות פנים.

איזור המלונות בקנקון ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה מנמל התעופה, בעוד המלונות של פלאיה דל כרמן ממוקמים במרחק של כשעה נסיעה. העיר העתיקה טולום נמצאת במרחק של כשעה וחצי נסיעה מנמל התעופה של קנקון. חלק מהמלונות בקנקון מציעים הסעה מהטרמינל. לחלופין, תוכלו להזמין הסעה פרטית מראש, לנסוע במונית למלון, או לנסוע באוטובוס (האפשרות הזולה ביותר כמובן) לדאונטאון קנקון. אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב, ישנן מספר סוכנויות להשכרת רכב במקום.

חופשה בקנקון – עוד באותו נושא:

קנקון – מלונות מומלצים למשפחות בעיר הנופש של מקסיקו

השכרת רכב בקנקון – השוואת מחירים והמלצות

טיסת קונקשן לקנקון עם אייר פראנס

אייר פראנס מציעה טיסות לקנקון עם עצירת ביניים אחת בפריז. בקו ת"א-פריז החברה מפעילה טיסות יומיות, אך בקו פריז-קנקון מדובר בשלוש טיסות שבועיות בלבד. טיסה לקנקון דרך פריז כוללת טיסה של כחמש שעות מתל אביב לפריז ועוד טיסה למקסיקו של כעשר שעות וארבעים וחמש דקות מפריז לקנקון.

טיסה לקנקון עם סוויס אינטרנשיונל איירליינס

סוויס אינטרנשיונל איירליינס, חברת הדגל של שוויץ, מציעה טיסות לקנקון עם עצירת ביניים בציריך.

משך טיסה לציריך מתל אביב כארבע ורבע שעות, ומשך הטיסה מציריך לקנקון כ11 וחצי שעות. בקו תל אביב-ציריך סוויס אמנם מפעילה כשתי טיסות לשוויץ ביום, אך בקו ציריך-קנקון מדובר בכשלוש טיסות  למקסיקו כל שבוע בלבד, בימי שני רביעי ושבת. שימו לב שבחלק מהכרטיסים כבודת המטען לא כלולה במחיר, ותאלצו להוסיף עמלה על שליחת מזוודה לתא המטען. בטיסות סוויס הארוחות כלולות גם במחלקת תיירים, בטיסות הארוכות.

טיסות לקנקון עם עצירה בניו יורק/ניוארק

בנוסף למקסיקו סיטי, יונייטד איירליינס ודלתא מציעות גם טיסות לקנקון עם עצירת קונקשן בניו יורק או ניו ג'רזי.

מבחינת תדירות, טיסות לקנקון עם עצירה בארצות הברית הן בתדירות גבוהה יותר מאלו עם עצירה באירופה, כך שאם יש לכם ויזה מתאימה, ייתכן שזו תהיה אפשרות טיסה למקסיקו טובה יותר עבורכם. דלתא מפעילה טיסות יומיות גם מת"א לניו יורק (JFK) וגם מניו יורק לקנקון, ויונייטד איירליינס מפעילה גם היא טיסות יומיות מת"א לניוארק (ג'רזי) וטיסות יומיות מג'רזי לקנקון. מדובר בטיסה של כארבע שעות בקו ניו יורק/ג'רזי – קנקון וכ12 שעות בקו ת"א-ניו יורק/ג'רזי.

טיסה לקנקון עם עצירה בטורונטו

חברת התעופה הלאומית של קנדה מציעה טיסות לקנקון עם עצירה בטורונטו ותדירות גבוהה של טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה. טיסה לקנקון דרך טורונטו כוללת טיסה לקנדה של כ12 שעות בקו ת"א-טורונטו ועוד טיסה למקסיקו של כארבע שעות בקו טורונטו-קנקון. כרטיס טיסה למקסיקו לכל מחלקה באייר קנדה כולל, לרוב, שליחת מזוודה ראשונה לתא המטען ללא תשלום.

בטיסות הבינלאומיות של אייר קנדה מוגשות ארוחות. תוכלו לשדרג את הכרטיס למחלקת פרימיום עם מושבים מרווחים יותר וארוחות פרימיום או למחלקת עסקים יוקרתית עם שירות מועדף, מושב עם מרחב אישי, גישה לטרקלין העסקי של החברה ועוד.

טיסות לפוארטו ויארטה

נמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאס אורדס

עוד באותו נושא:

פוארטו ויארטה מקסיקו – מלונות מומלצים למשפחות

נמל התעופה של פוארטו ויארטה הוא מתחם קטן עם מגוון של חנויות ומסעדות. התניידות מנמל התעופה לעיר פוארטו ויארטה נעשית בעיקר במוניות וברכבי מיניוואן (קולקטיבו), עליהם תשלמו לרוב בתעריף קבוע לפי היעד. ניתן להגיע גם באוטובוס לאיזורים המרכזיים, אך זוהי לא אפשרות מומלצת אם יש לכם הרבה מזוודות. חלק מהמלונות מציעים הסעה לשדה התעופה.

אל נמל התעופה של פוראטו ויארטה מגיעות טיסות סדירות ממגוון ערים בארצות הברית ומספר ערים בקנדה לצד מספר מצומצם של טיסות עונתיות מאירופה וטיסות פנים סדירות מערים מרכזיות במקסיקו.

ישנן מספר אפשרויות טיסה לפוארטו ויארטה מישראל עם עצירת ביניים, וביניהן:

טיסה לפוארטו ויארטה עם קונקשן בטורונטו בחברת אייר קנדה

אייר קנדה מציעה טיסות לפוראטו ויארטה עם עצירה בטורונטו. התדירות בקו טורונטו-תל אביב אמנם גבוהה (מדי יום), אך בקו טורונטו-פוארטו ויארטה מדובר בטיסה שבועית, בכל יום ראשון. זמן הטיסה לטורונטו מתל אביב כ12 שעות ואילו משך טיסות למקסיקו מטורונטו לפוארטו ויארטה כחמש וחצי שעות.

טיסות לפוארטו ויארטה עם קונקשן בניו ג'רזי בחברת יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס מציעה טיסות סדירות לפוארטו ויארטה מניו ג'רזי, ובכך מאפשרת למטייל הישראלי להגיע לפוארטו ויארטה מישראל עם עצירת ביניים אחת בלבד בניו ג'רזי.

טיסות לאקפולקו

נמל התעופה הבינלאומי של אקפולקו, עיירת נופש מפורסמת בחוף המערבי של מקסיקו, ממוקם במרחק של כ16 ק"מ מהעיר. נמל התעופה מורכב משני טרמינלים מחוברים עם מגוון מצומצם של מסעדות ובתי קפה. במתחם פועלים רכבי מיניוואן ומוניות שיקחו אתכם לעיר וליעדים נוספים באיזור במחירים שמשתנים לפי מספר הנוסעים והיעד. בנוסף, פועלות במתחם מגוון חברות להשכרת רכב.

טיסות ישירות לאקפולקו מגיעות בעיקר ממקסיקו סיטי, ממספר קטן של יעדים נוספים במקסיקו, ולעיתים גם מהעיר יוסטון בטקסס ומקנדה (טיסות עונתיות). כלומר, ישנן שתי דרכים להגיע לאקפולקו מישראל:

תוכלו להגיע בטיסת קונקשן לאקפולקו עם עצירה אחת (בקנדה בדרך כלל). אפשרות זו קיימת במגוון תאריכים מצומצם במיוחד והיא לרוב יקרה יותר, אך תוכל לחסוך לכם זמן יקר.

האפשרות השנייה היא טיסה לאקפולקו עם שתי עצירות ביניים, הראשונה באירופה או בארה"ב ואח"כ עוד טיסה למקסיקו סיטי ומשם בטיסה ישירה לאקפולקו עם חברה מקומית (אירומקסיקו, וולאריס, אינטרג'ט ועוד).

בין הדרכים הפופולריות לטיסת קונקשן לאקפולקו עם שתי עצירות ביניים:

טיסה ללונדון מתל אביב של כחמש וחצי שעות ועוד טיסה למקסיקו סיטי מלונדון של כ12 שעות עם בריטיש איירוויז, ולאחר מכן טיסת פנים במקסיקו לאקפולקו של כשעה (עם חברת תעופה מקומית).

טיסה לארה"ב של כ12 שעות מתל אביב לניוארק עם אלעל, טיסה של כארבע שעות מניוארק ליוסטון עם יונייטד איירליינס, ומיוסטון עוד טיסה למקסיקו ישירות לאקפולקו – טיסה של כשעתיים עם יונייטד איירליינס.

טיסות למקסיקו - השוואת מחירים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל