טיסות פנים ברומניה מחירים

טיסות פנים במקסיקו – השוואת מחירים ומידע חשוב

מקסיקו היא מדינה ענקית ומלאה ביעדים תיירותיים, וכדי למצות באמת את כל מה שיש לחוות בתיכנון טיול במקסיקו מומלץ להזמין טיסות פנים במקסיקו שיכולות לקחת אתכם בין היעדים שאתם רוצים לראות בצורה נוחה שתחסוך לכם המון זמן. בכתבה הבאה תמצאו את כל המידע הדרוש כדי לבצע השוואת מחירים והזמנות של טיסות פנימיות במקסיקו

טיסות פנים במקסיקו מופעלות על ידי מגוון חברות תעופה מקומיות ומקשרות בין מגוון רחב של נמלי תעופה מרכזיים. לתרמילאים המחירים עלולים להיות מעט גבוהים, אך למטייל שלא מעוניין בשעות ארוכות של נסיעות באוטובוס, כדאי לערוך השוואת מחירים ולמצוא טיסת פנים זולה

איפה מחפשים טיסות פנים במקסיקו?

מומלץ כמובן לערוך השוואת מחירים ולא לשכוח לבדוק מה הם תנאי הכבודה. עמלות על כבודת מטען עלולות להפוך טיסה זולה לעניין יקר יותר מהצפוי. תוכלו להשתמש במנוע השוואת המחירים של קיווי שמופיע בעמוד זה, ולבדוק כבר עכשיו מהן הטיסות הפנימיות הכי זולות במקסיקו למגוון תאריכים (מתאים במיוחד לנוסעים עם תאריכים גמישים או כאלו שלא החליטו עדיין על יעד מסוים, כיוון שמנוע השוואת המחירים של קיווי יאפשר לכם לצפות במגוון תאריכים ובמגוון יעדים לפי התקציב). כדי לאתר טיסות בתוך מקסיקו בין שני יעדים מסויימים, הקישו את היעדים המתאימים בתיבות של המוצא והיעד בתיבת חיפוש הטיסות, אך ניתן גם לראות את כל הטיסות הפנימיות במקסיקו מיעד מסויים – בשדה מוצא, מלאו את היעד ממנו אתם מעוניינים לטוס, ובשדה יעד ביחרו את מקסיקו (כך תוכלו לראות טיסות לכל היעדים במקסיקו מנקודת המוצא שבחרתם)

טיול במקסיקו – עוד באותו נושא:

טיסות למקסיקו – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב במקסיקו – השוואת מחירים וטיפים

פזו מקסיקני (MXN) – רכישת מט"ח בנתב"ג

במקסיקו תוכלו למצוא טיסות פנים של מספר חברות מרכזיות, כמו אארומקסיקו, חברת התעופה הגדולה ביותר במדינה, ויוה איירובוס, חברת לואו-קוסט, וולאריס, ועוד.

כמה זמן מראש כדאי להגיע לשדה התעופה לפני טיסת פנים במקסיקו

באתר של שדה התעופה של מקסיקו סיטי ממליצים להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני טיסת פנים, ולפחות שלוש שעות לפני טיסה בינלאומית. באתר של שדה התעופה של קנקון, ההמלצה היא להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה.

הזמנת מונית משדה התעופה במקסיקו

מוניות ברחבי מקסיקו מומלץ להזמין מראש מחברה אמינה, גם מבחינת נוחות, וגם מבחינת בטיחות והפתעות לא צפויות במחיר. לשם כך תוכלו להיעזר בקיווי טקסי כדי להזמין מונית במקסיקו וליהנות מנוחות מקסימלית: הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט ובכך תמנעו מזמני המתנה ארוכים ומחיפוש אחר תחנת מוניות או תחנת רכבת. גם מבחינת מחיר זוהי אפשרות נוחה יותר, בעיקר מכיוון שהמחיר קבוע מראש. בעצירת מונית בדקה התשעים או בהזמנה באפליקציות לעיתים קרובות תתקלו בעמלות גבוהות ובלתי צפויות על שעות עומס.

השירות מתאים גם למשפחות עם ילדים שמטיילות במקסיקו וזקוקות למושב בטיחות, דבר שלא תמיד תוכלו לבקש בעצירת מונית בדקה התשעים. גם קבוצות גדולות יכולות לעשות שימוש בשירות: תוכלו להזמין מיניבוס לקבוצות גדולות במקסיקו בקלות, ולעיתים המחיר משתלם לעומת הזמנת מספר מוניות נפרדות. כך גם כל הקבוצה תוכל לנסוע באותו הרכב. יתרון נוסף של הזמנת מונית במקסיקו מראש עם קיווי טקסי הוא שבאתר פועל שירות לקוחות יעיל ומהיר בצ'אט נוח לשימוש. כמו כן, הצלחנו למצוא גם הסעות פרטיות באתר למגוון יעדים במקסיקו: לא רק משדה התעופה, אלא גם בין ערים רחוקות ובתוך ערים במקסיקו.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

תנאי כבודה

תנאי הכבודה לטיסות פנים במקסיקו משתנים לפי חברת התעופה והמסלול.

תנאי הכבודה של אארומקסיקו: הכרטיס הבסיסי לטיסות הפנים של אארומקסיקו לא כולל כבודת מטען.

תנאי כבודה בטיסות של וולאריס: גם וולאריס, בדומה לאירומקסיקו, מציעה כרטיס בייסיק זול לטיסות פנים במקסיקו ללא כבודת מטען.

תנאי כבודה לטיסות פנימיות במקסיקו של ויוה איירובוס: חברת התעופה ויוה איירובוס מציעה את כרטיס "VivaLight" שכולל תיק יד לעלייה למטוס בלבד (10 ק"ג) ללא כבודת מטען. כרטיס ה"VivaBasic" מעט יקר יותר וכולל שליחת מזוודה לתא המטען (15 ק"ג).

תנאי כבודה לטיסות פנים במקסיקו של אינטרג'ט: אינטרג'ט מציעה את כרטיס Ultra Light שלא כולל כבודת מטען, אך כולל שני תיקי יד לעלייה למטוס (משקל מקסימלי של 10 ק"ג).

טאר איירוליינס: חברת התעופה טאר איירוליינס מאפשרת לרוב שליחת מזוודה אחת לתא המטען במשקל של עד 25 ק"ג.

טיסות פנימיות במקסיקו – השוואת מחירים

בכתבה זו נציג בפניכם את נמלי התעופה המרכזיים במקסיקו ואת קווי טיסות הפנים הפופולריים ביותר במדינה. כמו כן, נערוך מספר השוואות מחירים כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים לטיסות פנים במקסיקו. להשוואות המחירים נעזרנו במנוע החיפוש של קיווי. שימו לב שתנאי הכבודה והמחירים עלולים להשתנות, ושכרטיסים זולים לטיסות פנים במקסיקו בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען.

טיסות פנים ממקסיקו סיטי

שדה התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי (MEX) הוא העמוס ביותר במדינה ובאמריקה הלטינית. הוא משרת כבסיס למגוון חברות תעופה מקסיקניות שמציעות טיסות פנים במקסיקו כמו וולאריס, אירומאר, אירומקסיקו ועוד. משדה התעופה של מקסיקו תוכלו להגיע למגוון יעדים בטיסות פנים:

טיסות ממקסיקו סיטי לקאנקון : לפחות 39 טיסות ממריאות מדי יום ממקסיקו סיטי לקנקון. זמן הטיסה ממקסיקו סיטי לקנקון הוא כשעתיים ועשרים דקות, ובקו זה פועלות חברות כמו אינטרג'ט, ויוה איירובאס, אירומקסיקו, וולאריס ועוד.  מחירי הכרטיסים לטיסות ממקסיקו סיטי לקנקון מתחילים מכ95$ (הלוך-חזור).

ממקסיקו סיטי למונטריי – למעלה מ30 טיסות פנימיות ממקסיקו סיטי למונטריי ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי ויוה אירובוס, אינטרג'ט, אירו מקסיקו ועוד. זמן הטיסה ממקסיקו סיטי למונטריי הוא כשעה וארבעים וחמש דקות.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה בקו זה מחברת ויוה איירובוס עבור כרטיס הלוך-חזור בעלות של 86$.

טיסות ממקסיקו סיטי לגוודלחארה: לפחות 39 טיסות ממקסיקו סיטי לגוואדלחארה ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי מגוון חברות: וולאריס, אינטרג'ט, ויוה אירובאס ועוד. מחירי הכרטיסים לטיסות ממקסיקו סיטי לגוואדלחרה מתחילים מכ78$ (הלוך-חזור).

טיסות ממקסיקו סיטי לטיחואנה: טיסות ממקסיקו סיטי לטיחואנה ממריאות מדי יום. זמן הטיסה ממקסיקו סיטי לטיחואנה הוא כשלוש שעות וחמישים דקות, ובקו זה פועלות חברות כמו אינטרג'ט, אירומקסיקו, וולאריס, היינאן איירליינס ועוד. את המחיר הכי זול לטיסה ממקסיקו לטיחואנה קיבלנו מחברת אארומקסיקו עבור כרטיס הלוך-חזור בעלות של 193$.

טיסות ממקסיקו סיטי למרידה : טיסות ממקסיקו סיטי למרידה ממריאות מהבוקר ועד הערב ומופעלות על ידי מגוון חברות מקומיות. זמן הטיסה ממקסיקו סיטי למרידה הוא כשעה ו55 דקות. מחירי הכרטיסים בקו זה מתחילים מכ97$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים מקנקון

נמל התעופה של קנקון הוא השני העמוס ביותר במקסיקו אחרי מקסיקו סיטי. הוא משרת מגוון רחב של טיסות בינלאומיות וטיסות פנים, וממוקם במרחק של כ12 ק"מ מדאון-טאון קנקון.

אלו רק חלק מטיסות הפנים המרכזיות ביותר שממריאות מקנקון:

טיסות מקנקון למונטריי : טיסות מקאנקון למונטריי ממריאות מדי יום (לפחות 10 טיסות ביום). זמן הטיסה מקאנאון למונטריי הוא כשעתיים וחצי. מחירי הכרטיסים לטיסות פנים במקסיקו בקו זה מתחילים מכ75$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מקנקון לגוואדלחרה : לפחות שש טיסות מקנקון לגואדלחארה ממריאות מדי יום, ומופעלות על ידי החברות וולאריס, ויוה אירובאס ואינטרג'ט. זמן הטיסה מקאנקון לגואדלחארה הוא כשלוש שעות. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסות מקאנקון לגוודלחרה מחברת ויוה אארובוס בעלות של 100$.

טיסות מקנקון לוילהרמוסה : טיסות מקנקון לוילהרמוסה ממריאות מדי יום מלבד שבת ומופעלות על ידי ויוה אירובאס.  המחיר הכי זול שקיבלנו בהשוואת המחירים לטיסה מקנקון לוילהרמוסה הוא 84$ (הלוך-חזור).

טיסות מקנקון לאקפולקו : אינטרג'ט מפעילה טיסות ישירות מקנקון לאקפולקו בימי שלישי, חמישי ושבת. זמן הטיסה מקנקון לאקפולקו הוא כשעתיים וחצי, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ106$ (הלוך-חזור).

טיסות מקאנקון לסן לואיס פוטוסי: טיסות מקנקון לסן לואיס פוטוסי ממריאות מדי יום (מלבד ימי רביעי), ומופעלות על ידי חברת וולאריס. מחירי הכרטיסים לטיסות מקנקון לסאן לואיס פוטוסי מתחילים מכ97$ (הלוך-חזור).

חופשה בקנקון – עוד באותו נושא:

קנקון עם ילדים – אטרקציות בעיר הנופש של מקסיקו

קנקון – מלונות מומלצים למשפחות 

השכרת רכב בקנקון – השוואת מחירים והמלצות

טיסות פנים מגוואדלחרה

נמל התעופה של גוודלחרה ממוקם במרחק של כ16 ק"מ ממרכז העיר (השנייה בגודלה במקסיקו). הוא אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר במקסיקו ובאמריקה הלטינית.

נמל התעופה של גוואדלחרה משרת כבסיס לאירומקסיקו ולחברת וולאריס, וממריאות ממנו מגוון טיסות פנימיות במקסיקו –

טיסות מגוואדלחארה לפוארטו ויארטה : לפחות שלוש טיסות ביום ממריאות מגוודלחרה לפוארטו ויארטה. זמן הטיסה מגואדלחארה לפורטו ויארטה הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ91$ (הלוך-חזור).

טיסות מגוואדלחארה לסן חוזה דל קאבו: כשתיים-שלוש טיסות מגוודלחרה לסן חוזה דל קאבו ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מגוואדלחרה לסן חוזה דל קאבו הוא כשעה וחצי, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ83$ (הלוך-חזור).

טיסות מגואדלחארה למונטריי: לפחות שבע טיסות ביום ממריאות מגואדלחרה למונטריי, ומופעלות על ידי וולאריס, ויוה איירובוס ואירומקסיקו. זמן הטיסה מגוואדלחארה למונטריי הוא כשעה וחצי, ומחירי הטיסות מתחילים מכ68$ לכרטיס הלוך-חזור.

מגוודלחרה לקנקון: לפחות שש טיסות מגוודלחארה לקנקון ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מגואדלחרה לקנקון הוא כשעתיים וחמישים דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ82$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים ממונטריי

נמל התעופה הבינלאומי גנרל מריאנו אסקובדו (MTY) ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה ממונטריי. הוא אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר במקסיקו (אחרי מקסיקו סיטי, קנקון וגוודלחרה) ומשרת מגוון רחב מאוד של טיסות פנים במקסיקו מדי יום.

נמל התעופה של מונטריי משרת גם מגוון טיסות יומיות ליעדים מרכזיים בארצות הברית.

אלו חלק מקווי התעופה הפופולריים ביותר לטיסות פנים במקסיקו ממונטריי:

טיסות ממונטריי לקנקון : מדי יום ממריאות לפחות 10 טיסות ישירות ממונטריי לקאנקון, שמופעלות על ידי מגוון חברות מקומיות, מהבוקר ועד הערב. זמן הטיסה ממונטריי לקאנקון הוא כשעתיים ועשרים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ77$ (הלוך-חזור).

טיסות ממונטריי למקסיקו סיטי: טיסות ממונטריי למקסיקו סיטי תוכלו למצוא כמעט בכל שעה במהלך היום, החל מכרבע לשש בוקר ועד לכעשר וחצי בלילה.  זמן הטיסה ממונטריי למקסיקו סיטי הוא כשעה וחצי, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ82$ (הלוך-חזור).

ממונטריי לפורטו ויארטה: ויוה אירובוס מפעילה טיסות ממונטריי לפוארטו ויארטה מדי יום. הטיסות ממריאות בדרך כלל בשעות הבוקר או הצהריים, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ79$ (הלוך-חזור).

טיסות ממונטריי לאקפולקו: ויוה אירובוס מפעילה שלוש טיסות ממונטריי לאקפולקו בשבוע, בימי ראשון, שלישי וחמישי. זמן הטיסה ממונטריי לאקפולקו הוא כשעה וחמישים דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ105$ (הלוך-חזור).

טיסות פנים מלוס קאבוס

נמל התעופה של לוס קאבוס (SJD) משרת את סן חוזה דל קאבו, קאבו סן לוקאס והאיזור. מנמל התעופה של לוס קאבוס לקאבו סאן לוקאס ניתן להגיע בנסיעה קצרה של כחצי שעה.

טיסות הפנים מלוס קאבוס ממריאות למגוון יעדים:

טיסות מקאבו למקסיקו סיטי : לפחות 7 טיסות ביום ממריאות מקאבו סאן לוקס למקסיקו סיטי. זמן הטיסה מלוס קאבוס למקסיקו סיטי הוא כשעתיים ועשר דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ98$ (הלוך-חזור).

טיסות מלוס קאבוס לגוואדלחארה: זמן הטיסה מקאבו סאן לוקאס לגוודלחארה הוא כשעה וחצי, ובקו זה ממריאות לפחות 2 טיסות פנימיות במקסיקו ביום. את המחיר הכי זול לטיסה מסן חוזה דל קבו לגוודלחרה, קיבלנו מחברת וולאריס בעלות של 83$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מלוס קאבו למונטריי : טיסות מלוס קאבוס למונטריי ממריאות מדי יום, ומופעלות בעיקר על ידי ויוה אירובוס (לצד שתי טיסות של וולאריס).

טיסות מקאבו ללאון: וולאריס מפעילה טיסות ישירות מלוס קאבוס ללאון בימי ראשון, שני וחמישי. זמן הטיסה הוא כשעה וארבעים דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ79$ (הלוך-חזור).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל