טיסות פנים בצרפת השוואת מחירים

טיסות פנים בצרפת – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

אם אתם שוקלים הזמנת טיסות פנימיות בצרפת הכתבה הבאה מיועדת עבורכם והיא יכולה לחסוך לכם מאות שקלים והרבה טירחה, באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות פנים בצרפת ועוד מידע חשוב למטייל על קווי טיסות בתוך צרפת, אפשרויות הזמנת מונית מראש לשדות תעופה בצרפת, ועוד טיפים חשובים

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

ישנם מגוון יעדים שלא כדאי לפספס בחופשה בצרפת, בין אם אתם מעדיפים ליהנות מעיר הבירה פריז, לבקר בכרמים וביקבים של בורדו, ליהנות מחופשת סקי או לבקר באחת מרצועות החוף או האיים לקצת בטן גב. בצרפת פועלים מגוון נמלי תעופה מקומיים ובינלאומיים שיאפשרו לכם למצוא טיסות פנימיות בצרפת שיחסכו לכם זמן במהלך החופשה. מגוון חברות תעופה מפעילות טיסות פנים בצרפת, כאשר הדומיננטיות ביותר הן אייר פראנס ואיזיג'ט. אייר פראנס מציעה מחירים זולים במיוחד לטיסות פנים באירופה (תעריף LIGHT) שלא כוללים כבודת מטען, בדומה לאיזיג'ט, חברת לואו-קוסט שמציעה טיסות זולות במיוחד ללא כבודת מטען.

דרך מעולה למצוא טיסות פנים זולות בתוך צרפת היא בעזרת מנוע השוואת המחירים לטיסות שתמצאו למטה בדף זה. גם אם אין לכם עדיין מסלול לטיול בצרפת, תוכלו להזין את נקודת המוצא שלכם, לכתוב France בתור היעד, ולצפות בכל הדילים הכי משתלמים לטיסות פנים בצרפת למגוון יעדים. גם תאריכי החיפוש יכולים להיות גמישים, בהזנת Anytime או הזנת טווח תאריכים מסוים.

השוואת מחירים ורכישת כרטיסים לטיסות פנים בצרפת:

חופשה בצרפת – עוד באותו נושא:

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים למטייל

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

הזמנת טיסות פנים בצרפת – טיפים למטייל

לאחר השוואת מחירי טיסות פנים בצרפת תוכלו לסנן את התוצאות לפי טיסה ישירה או טיסות קונקשן, טווח מחירים ועוד. לאחר שמצאתם מחיר זול לטיסת פנים בצרפת המסלול המבוקש, בעמוד ההזמנה תוכלו לבדוק אם כבודת המטען כלולה במחיר או אם יש צורך בתשלום נוסף.

הזמנת מוניות לשדה התעופה בצרפת

לאחר הזמנת טיסת הפנים בצרפת, כדאי לבדוק מהן האפשרויות לנסיעה משדה התעופה ליעד הבא. אין ספק שהאפשרות הנוחה ביותר לנסיעה משדה התעופה בצרפת למלון, למסעדה או לכל יעד אחר היא הסעה פרטית. כיום, שירות מסוג זה הופך לנגיש ותחרותי במיוחד בעזרת מנוע החיפוש של קיוויטקסי (שנמצא כאן למטה בדף זה), שיאפשר לכם לקבל את ההצעה הטובה ביותר מבין מספר חברות הסעות באיזור.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

להזמנת הסעה פרטית מקיווי טקסי יש מספר יתרונות:

-המחיר ידוע מראש.

-ניתן להזמין תוספות בתשלום מראש כמו מושב בטיחות לילד.

-תוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר תחנת האוטובוס או הרכבת הקרובה וליהנות מנחיתה רגועה וקלילה.

-הנהג ימתין לכם עם שלט שעליו שמכם בנקודת המפגש.

-הנהג ידע את היעד מראש כך שתוכלו להימנע מבלבול שנובע מקשיי שפה והתמצאות במקום.

-שירות מעולה במיוחד למי שצריך סוג רכב מיוחד או רכב לקבוצה גדולה. בהזמנה מראש תדעו בוודאות שהרכב המתאים יחכה לכם בשדה התעופה.

-אם שכחתם משהו במונית תוכלו ליצור קשר עם הנהג דרך שירות הלקוחות של קיוויטקסי – כל פרטי ההזמנה נשמרים אונליין.

השימוש במנוע החיפוש של קיוויטקסי הוא פשוט במיוחד. לאחר הזנת פרטי ההזמנה, תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי רכבים כאשר לצד כל רכב יופיעו פרטים חשובים כמו המחיר, מספר המזוודות ומספר הנוסעים. את ההזמנה תוכלו לבצע באתר, ואפילו תוכלו לקבל סיוע מצ'אט התמיכה (הכפתור הירוק בחלק התחתון של העמוד).

הזמנת הסעה פרטית עם קיווי טקסי תוכל לסייע לכם רבות גם במהלך החופשה, בין אם מדובר בנסיעה מהמלון למסעדה, למוזיאון או לכל אטרקציה אחרת. תוכלו להיות רגועים ולדעת שהנהג יחכה לכם בנקודת המפגש במחיר קבוע.

טיסות בצרפת – השוואת מחירים והסברים

בכתבה זו נסקור מספר נמלי תעופה מרכזיים בצרפת, קווים פופולריים של טיסות פנימיות בצרפת וגם נערוך השוואת מחירי טיסות על מנת לבדוק מהם המחירים הכי זולים לטיסות פנים בצרפת. שימו לב שאת השוואת המחירים ערכנו עבור טיסות פנימיות בצרפת בתחילת יולי, ורובם לא כוללים כבודת מטען. המחירים עלולים להשתנות כמובן.

טיסות פנים בצרפת מפריז

בפריז יש שני נמלי תעופה מרכזיים, שארל דה גול ואורלי. שארל דה גול הוא נמל התעופה הגדול ביותר בצרפת והוא משרת את רוב הטיסות המגיעות לצרפת. הוא ממוקם במרחק של כ25 ק"מ מהעיר פריז. נמל התעופה אורלי משמש גם הוא טיסות בינלאומיות (השני במספר הנוסעים בטיסות בינלאומיות בצרפת), והוא ממוקם במרחק של כ15 ק"מ מפריז. מגוון חברות מציעות טיסות ישירות מתל אביב לפריז, עם לפחות 6 טיסות מדי יום. זמן הטיסה מתל אביב לפריז הוא כחמש שעות.

מפריז ניתן למצוא מגוון טיסות פנים בצרפת –

זמן טיסה ישירה מפריז לניס הוא כשעה וחצי, ובקו זה ממריאות לפחות 29 טיסות פנים בצרפת ביום, שמופעלות על ידי איזיג'ט ואייר פראנס. טיסות ישירות לניס מפריז ממריאות משני נמלי התעופה בפריז. את המחיר הכי זול לטיסה מפריז לניס קיבלנו מחברת אייר פראנס, בעלות של 122$ לכרטיס הלוך-חזור ביוני (משדה התעופה אורלי).

טיסות ישירות מפריז לליון ממריאות לפחות 7 פעמים ביום. הטיסות מופעלות על ידי אייר פראנס וזמן הטיסה הוא כשעה וחמש דקות. טיסות מפריז לליון ממריאות משני נמלי התעופה של פריז. מחירי הטיסות מתחילים מכ122$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן טיסה ישירה מפריז למרסיי הוא כשעה ועשרים דקות, ובקו זה ממריאות לפחות 14 טיסות פנימיות בצרפת ביום. טיסות מפריז למרסיי ממריאות משני נמלי התעופה של פריז. מחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ109$ לכרטיס הלוך-חזור.

לפחות 23 טיסות ישירות מפריז לטולוז ממריאות מדי יום משני נמלי התעופה בפריז. זמן הטיסה מפריז לטולוז הוא כשעה ורבע. טיסות לטולוז מפריז מופעלות על ידי אייר פראנס ואיזיג'ט. גם מחירי הטיסות מפריז לטולוז מתחילים מכ122$ לכרטיס הלוך-חזור.

אייר פראנס מפעילה לפחות 12 טיסות ישירות מפריז לבורדו מדי יום, שממריאות משני נמלי התעופה של פריז. זמן הטיסה מפריז לבורדו הוא כשעה ועשר דקות. גם בקו זה, מחירי טיסות לבורדו מפריז דומים, ומתחילים מכ122$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בפריז – עוד באותו נושא:

פריז עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בפריז – השוואת מחירים ועצות

טיסות מליון בתוך צרפת

ליון, אחת הערים היפות בצרפת ובירת חבל אוברן-רון-אלפ, נמצאת במרחק של כארבע שעות וארבעים דקות טיסה מתל אביב. חברות התעופה טראנסאוויה ואיזיג'ט מפעילות טיסות ישירות מתל אביב לליון, בתדירות גבוהה, כמעט כל יום.

מליון ממריאות מגוון טיסות פנים בצרפת מדי יום:

לפחות 7 טיסות ישירות מליון לפריז ממריאות מדי יום, ואת כולן מפעילה חברת אייר פראנס. טיסות מליון לפריז נוחתות בשני נמלי התעופה של פריז.

איזי ג'ט ואייר פראנס מפעילות טיסות מליון לבורדו מדי יום, עם זמן טיסה של כשעה וחמש דקות. מחירי הטיסות מליון לבורדו מתחילים מכ122$ (הלוך-חזור).

טיסות ישירות מליון לנאנט ממריאות לפחות פעמיים ביום עם איזיג'ט או אייר פראנס. זמן הטיסה מליון לנאנט הוא כשעה ורבע. את המחיר הכי זול על טיסות מליון לנאנט קיבלנו מאיזיג'ט, שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור בעלות של 90$.

זמן הטיסה מליון לטולוז הוא כשעה, עם לפחות טיסה אחת ביום של איזיג'ט או אייר פראנס. את המחיר הכי זול לטיסות מליון לטולוז קיבלנו מחברת אייר פראנס בעלות של 122$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בליון – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בליון בצרפת למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בליון צרפת – השוואת מחירים והמלצות

טיסות פנים מבורדו

בורדו היא עיר ידועה בצרפת, במחוז ז'ירונד, השוכנת על גדותיו של נהר הגארון. חלקה העתיק הוכרז כאתר מורשת עולמית. שדה התעופה הבינלאומי של בורדו ממוקם במרחק של  כ12 ק"מ מהעיר. חברת הלואו קוסט איזיג'ט מפעילה טיסה ישירה מתל אביב לבורדו פעם בשבוע, בימי שבת.

טיסות ישירות מבורדו לליון ממריאות לפחות שלוש פעמים ביום, ומופעלות על ידי אייר פראנס ואיזי ג'ט. זמן הטיסה מבורדו לליון הוא כשעה ועשר דקות, והמחיר הכי זול שקיבלנו לקו זה בהשוואת המחירים של טיסות מבורדו לליון הוא 122$ (לטיסת הלוך-חזור עם איזיג'ט, ללא כבודת מטען).

טיסות ישירות מבורדו לפריז ממריאות מדי יום (לפחות 12 טיסות ביום), ומופעלות על ידי אייר פראנס. הטיסות נוחתות גם בנמל התעופה שארל דה גול וגם בשדה התעופה אורלי. מחירי טיסות מבורדו לפריז מתחילים מכ126$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מבורדו לניס ממריאות מדי יום (3 טיסות פנים בצרפת בקו זה בכל יום). זמן הטיסה מבורדו לניס הוא כשעה ועשרים דקות, והמחירים מתחילים מכ122$ לכרטיס הלוך-חזור (לואו-קוסט, ללא מזוודות).

לפחות ארבע טיסות ביום ממריאות מבורדו למרסיי, עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות. טיסות מבורדו למרסיי מציעות חברות התעופה ריאנאייר, אייר פראנס ואיזיג'ט. את המחיר הכי זול לטיסה מבורדו למרסיי קיבלנו מריאנאייר, לכרטיס הלוך חזור (ללא מזוודות), בעלות של 13$.

כמו כן, ניתן למצוא טיסות ישירות מבורדו לקורסיקה שנוחתות בכל אחד מארבעת שדות התעופה המרכזיים של האי. את המחיר הכי זול לטיסה מבורדו לקורסיקה קיבלנו מחברת וולוטאה, בטיסה לבאסטיה או לפיגארי בעלות של 71$ לכרטיס הלוך-חזור (ללא מזוודות).

חופשה בבורדו – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בבורדו למשפחות עם ילדים 

טיסות לבורדו – השוואת מחירים וחברות תעופה וטיפים חשובים

בורדו עם ילדים – המדריך המלא לחופשה משפחתית

השכרת רכב בבורדו – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות לקורסיקה 

האי קורסיקה הוא חבל של צרפת והאי הרביעי בגודלו בים התיכון. בירתו היא העיר אז'אקסיו, והוא מחולק לשני מחוזות. באי קורסיקה פועלים ארבעה שדות תעופה: אז'אקסיו, באסטיה, קאלבי ופיגארי, אליהם ניתן להגיע בקלות ממגוון ערים בצרפת בטיסות פנים. כמו כן, אל נמל התעופה אז'אקסיו מגיעות טיסות עונתיות מרחבי אירופה.

נכון לכתיבת הכתבה, לא ניתן למצוא טיסות ישירות לקורסיקה מישראל, אך ניתן להגיע לאי באמצעות טיסות פנימיות בצרפת לקורסיקה מיעדים שונים.

טיסות מפריז לקורסיקה נוחתות בכל נמלי התעופה באי ומגיעות משני נמלי התעופה המרכזיים של פריז. זמן הטיסה מפריז לקורסיקה הוא כשעה וחצי. את המחיר הכי זול לכרטיסי טיסה מפריז לקורסיקה (אז'אקסיו) קיבלנו מחברת וולוטאה בעלות של 77$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מליון לקורסיקה נוחתות בכל ארבעת שדות התעופה באי. בד"כ טיסות מליון לקורסיקה נוחתות באז'אקסיו. זמן הטיסה מליון לקורסיקה הוא כשעה ורבע, אך משתנה מעט בהתאם ליעד באי. מחירי הטיסות מליון לקורסיקה מתחילים מכ98$ לכרטיס הלוך חזור.

טיסות ישירות מניס לקורסיקה נוחתות בארבעת נמלי התעופה של האי. טיסות מניס לקורסיקה (אז'אקסיו) ממריאות לפחות פעמיים ביום. זמן הטיסה מניוס לקורסיקה הוא כ45 דקות. מחירי טיסות פנימיות בצרפת בקו זה מתחילים מכ153$ (הלוך-חזור).

טיסות ממרסיי לקורסיקה ממריאות מדי יום לכל אחד מארבעת נמלי התעופה שמשרתים את האי, ומופעלות ע"י אייר קורסיקה. זמן הטיסה ממרסיי לקורסיקה הוא בין 45 דקות לכשעה, תלוי ביעד. מחירי הכרטיסים לטיסות פנים בצרפת בקו זה מתחילים מכ151$ (הלוך-חזור).

טיסות לפרובאנס

בבירת פרובאנס, מרסיי, ממוקם נמל תעופה בינלאומי אליו מגיעות טיסות ישירות מישראל של אלעל כשש פעמים בשבוע. זמן הטיסה למרסיי מנתב"ג הוא כארבע וחצי שעות. מלבד מרסיי, ישנם מספר שדות תעופה נוספים באיזור פרובנס, כמו שדה התעופה של אביניון שמשרת טיסות עונתיות לבריטניה.

טיסות בתוך צרפת למרסיי

ממרסיי ממריאות טיסות פנים בצרפת למגוון יעדים:

זמן הטיסה ממרסיי לבורדו הוא כשעה ועשר דקות, עם לפחות ארבע טיסות ממרסיי לבורדו כל יום שמופעלות על ידי ריאנאייר, אייר פראנס או איזיג'ט. ריאנאייר הציעה לנו מחיר זול במיוחד לטיסה ממרסיי לבורדו, בעלות של 13$ לכרטיס הלוך-חזור.

לפחות 15 טיסות ישירות ממרסיי לליון ממריאות מדי שבוע. זמן הטיסה ממרסיי לליון הוא כשעה, ומחירי טיסות ממרסיי לליון מתחילים מכ126$ (הלוך-חזור).

טיסות ממרסיי לטולוז ממריאות כמעט מדי יום. זמן הטיסה ממרסיי לטולוז הוא כשעה ועשר דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ56$ לכרטיס הלוך חזור (ריאנאייר).

חופשה במרסיי – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים במרסיי צרפת למשפחות עם ילדים

השכרת רכב במרסיי – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנימיות בצרפת מניס

העיר ניס שבדרום צרפת היא בין הערים הגדולות והפופולריות ביותר בצרפת למטייל, ונמל התעופה שלה הוא בין העמוסים ביותר במדינה. איזיג'ט ואלעל מפעילות שתיהן טיסות ישירות לניס מתל אביב בתדירות גבוהה יחסית – לפחות חמש טיסות לניס בשבוע (שלוש של אלעל ושתיים של איזיג'ט).

מנמל התעופה של ניס ניתן למצוא מגוון טיסות פנימיות בצרפת –

טיסות ישירות מניס לטולוז ממריאות מדי יום (לפחות טיסה ישירה אחת ביום), ומופעלות על ידי שתי חברות: וול וטאה ואיזיג'ט. זמן טיסה לטולוז מניס הוא כשעה ורבע. מחירי הטיסות מניס לטולוז מתחילים מכ50$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן הטיסה מניס לבורדו הוא כשעה וחצי, עם כשלוש טיסות פנים בצרפת בקו זה כל יום. אייר פראנס ואיזיג'ט מפעילות את הטיסות בקו זה. מחירי טיסות מניס לבורדו מתחילים מכ122$ לכרטיס הלוך-חזור.

וולוטאה ואייר פראנס מפעילות טיסות ישירות מניס לשטרסבורג. בקו זה תוכלו למצוא לפחות טיסה אחת ביום. זמן הטיסה מניס לשטרסבורג הוא כשעה ורבע, ומחירי טיסות לשטרסבורג מניס מתחילים מכ50$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מניס לליון של אייר פראנס ממריאות לפחות פעם ביום, עם זמן טיסה של כשעה. מחירי טיסות מניס לליון מתחילים מכ127$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן טיסה ישירה מניס לליל הוא כשעה וארבעים דקות, עם לפחות שלוש טיסות בצרפת לעיר ליל מניס כל יום, שמופעלות על ידי אייר פראנס ואיזיג'ט. מחירי טיסות מניס לליל מתחילים מכ100$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בניס – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים

ניס עם ילדים – אטרקציות מומלצות בעיר הנופש של צרפת

השכרת רכב בניס – השוואת מחירים וטיפים למטייל

טיסות פנים בצרפת
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל