rent car Marseille

השכרת רכב במרסיי בצרפת – מה חשוב לדעת

שוקלים השכרת רכב במרסיי, העיר השנייה בגודלה בצרפת? הכתבה הבאה תסייע לכם בחיסכון כספי ניכר וגם עם הרבה תשובות לשאלות, באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים במרסיי (על מיגוון סוגי מכוניות) ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול, וגם המלצות למטייל (כולל סרטון וידאו) על נהיגה במרסיי, כבישים ממרסיי ליעדים אחרים בצרפת ועוד טיפים לנהג

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכב במארסיי השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שלמטה בדף זה, אשר יבצע עבורכם תוך דקות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב במרסיי. בשדה "ארץ" בטופס למטה בחרו את צרפת, ואז, בשדה עיר, את מרסיי Marseille. בשדה "תחנה" בחרו את המיקום בו תירצו להזמין השכרת רכב במרסיי מתוך רשימת התחנות הכוללת אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה במרסיי, השכרת רכבים במרסיי בעיר התחתית, השכרת רכב במיקומים שדונים במרסיי, או השכרת רכבים בתחנת הרכבת במרסיי. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב במרסיי ולחצו "חפש" כדי לקבל השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב במרסיי , על מגוון דגמי מכוניות

טיול בצרפת – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

השכרת רכב במרסיי – המדריך למטייל

עדיף לא להגיע עם רכב למרסיי Marseille , לפחות לא לאיזור מרכז מרסיי. במרכז מרסיי יש רחובות צרים, רחובות חד-סטריים, שינויי נתיב אקראיים וכו׳, שיכולים לשגע גם נהגים מקומיים ובוודאי נהגים לא מקומיים. לנהגים המקומיים יש מוניטין (מוצדק) של נהיגה "מטורפת" ללא פחד, בעיקר אם הם נוהגים על רכב דו גלגלי. בנוסף, גובה קנסות החנייה במרסיי הוא בין הנמוכים ביותר בצרפת – לעתים רחוקות בלבד קונסים רכבים על חנייה במרסיי ותמצאו מכוניות חונות בשיגרה בכל מקום  (ולפעמים בחנייה כפולה).

בגלל המנהרה הגדולה החדשה שעכשיו נבנית כדי לנסות להתגבר על חלק מבעיות התנועה של מרסיי, מערכות ניווט בלווין GPS, כגון טום טום (Tom Tom) אינן מעודכנות ואף יכולות ממש לסבך אתכם אם משתמשים בהן בעת נהיגה במרסיי. למשל, אם תעקבו אחר טום טום במרכז מרסיי, אתם עלולים להגיע לאזורים חדשים המיועדים להולכי רגל בלבד או לקווי חשמלית. מערכת הכבישים החד-סטריים גם היא השתנתה לגמרי בתקופה האחרונה.

לפני השכרת רכב במרסיי אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה במרסיי –

למרסיי יש חיבורי תחבורה טובים מאוד לרוב הערים בצרפת, באמצעות מערכת נרחבת מאוד של כבישים מהירים. כמו תמיד, הכבישים המהירים של צרפת הם כבישי אגרה יקרים אבל מעשיים, נוחים ומהירים. מרסיי נמצאת כ-8 שעות מפריז ברכב, שעתיים מניס, שעה וחצי ממונפלייה, 4 שעות מטולוז ו-3 שעות מליון.

טיפ חשוב לפני השכרת רכב במרסיי – היו מודעים לכך שהנהיגה במרכז מרסיי היא סיוט – עדיף להחנות את הרכב במקום בטוח ולהשתמש בתחבורה הציבורית ככל האפשר.

השכרת רכב במרסיי
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל