ניס צרפת אטרקציות למשפחות

ניס עם ילדים – אטרקציות מומלצות בעיר הנופש של צרפת

מתכננים חופשה בניס – אחת מערי החוף התיירותיות של צרפת – עם ילדים? בכתבה זו ריכזנו עבורכם מידע למטייל על אטרקציות בניס שמתאימות במיוחד למשפחות המגיעות אל ניס עם ילדים – החל מפארק המים אקווהספלאש ומופעי הלוויתנים ודובי הקוטב של מרינלנד ועד אוטובוס התיירים של ניס וחוויה יוונית בוילה קרילוס

ניס היא עיר גדולה השוכנת בריביירה הצרפתית בצרפת. ניס היא יעד תיירותי פופולרי בקרב תיירים מכל הגילאים, לרבות משפחות המגיעות אל ניס עם ילדים, מאחר ויש לה המון מה להציע כמעט לכל קהל יעד. ניס מוכרת בעיקר בשל הנוף היפהפה הנשקף מה- Promenade des Anglais ("טיילת האנגלים") ובשל קו החוף המפורסם שלה ונחשבת לעיר נמל מגוונת מבחינה אתנית. בכתבה זו ריכזנו עבורכם אטרקציות מומלצות בניס לחופשה משפחתית

טיול בצרפת – עוד באותו נושא:

ניס, צרפת – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

טיסות לניס צרפת – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בניס בצרפת – השוואת מחירים ומידע

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

אטרקציות בניס – ניס עם ילדים


מרינלנד קוט ד'אזור Marineland Côte d'Azur

אם גן העדן היה גן שעשועים בסגנון צרפתי, הוא בטח היה נראה קרוב מאוד למרינלנד של ניס. כאן תראו מקרוב חיות מאנטרטיקה ותתנסו בכל מיני מפגשים תת-מימיים באחת האטרקציות הפופולריות ביותר בניס. קחו את הילדים למרינלנד – ללא ספק זוהי אחת הבולטות שבין אטרקציות בניס למשפחות המגיעות אל ניס עם ילדים. תראו כאן דובי קוטב, כרישים, דולפינים, מופעי לווייתנים קטלנים ועוד המון פעילויות מלהיבות.

בין אם אתם להוטים לראות את אריות הים השובבים או להתפעל מהלווייתנים הקטלנים, תמצאו כאן מופע מתאים. תוכלו לחזות כיצד המאמנים מורים לדולפינים לבצע קפיצות בלתי אפשריות ולעזור לאריות הים להציג מופע קומי. אבל הלווייתנים הקטלנים הם אלה שממש גונבים את ההצגה. תראו איך הם הופכים מציידים חסרי רחמים ליצורים שגונבים את לב הקהל, ואיך הם נהנים לרצות את המאמנים ולהנעים את זמנם של המבקרים. יש כאן כרישים, פינגווינים ושלל דובי קוטב צפוניים. אבל אל תדאגו, הם לא חיים בצמידות זה לזה, אבל תוכלו לראות את כולם ב"אזור אנטרטיקה".

ואם אתם זקוקים להפסקה בין הופעה להופעה, תוכלו לחזות באריות הים הפעילים, לראות מקרוב את דובי הקוטב ואת הפנגווינים באנטרטיקה, לצפות בכרישים השוחים דרך "מנהרת הכרישים" ולבקר באקווריומים השונים.

להזמנת כרטיסים למרינלנד קוט ד'אזור אונליין

אקווה ספלאש Aquasplash

כל מה שאתם ומשפחתכם זקוקים לו כדי לחוות יום מהנה בפארק מים נמצא כאן באקווהספלאש, פארק מים ממריץ אדרנלין במתחם מרינלנד האפי. זוהי אחת המובילות בין אטרקציות בניס למשפחות וחוויה שלא כדאי לפספס אם אתם מגיעים אל ניס עם ילדים בקיץ.

תוכלו לשוט בנהר העצל, להקפיץ את הלב במתקני המים הפרועים Draguero ו- Rainbow Cannon, או סתם לתפוס תנומה בשמש.

הנהר העצל של אקווה ספלאש הוא גרסת הילדים של "נהר הקסמים (Magic River) של המבוגרים. פשוט תעלו על האבוב והתכוננו להשפריץ מים! אם אתם רוצים משהו עוד יותר פרוע, נסו את ה-Obstacle Track, או את מגלשת Side Winder, או לכו להתאמן בחרבות ב"אי הפירטים" (Pirates' Island ) המלא בשלדים ובעצמות, כרישים ופירטים בעלי עין אחת!

זנקו עם הראש קדימה במגלשת הענק Draguero שגובהה 12 מ' או טפסו במעלה ה- Rainbow Cannon  שגובהו 12.5 מ' ובחרו בין המנהרה החשוכה ובין המנהרה השקופה. אין כניסה למבוגרים בבריכה המיועדת לילדים בלבד, אבל זה בטח לא יפריע לכם ממילא, יהיה לכם יותר זמן לצאת לסיבוב נוסף ב- Draguero. בחודשי הקיץ התורים לקופות הכניסה יכולים להיות ארוכים מאוד ולכן מומלץ להזמין מראש כרטיסים אונליין בקישור.

להזמנת כרטיסי כניסה לאקווהספלאש ניס

כרטיס משולב של אקווה ספלאש ומרינלנד Aquasplash + Marineland Combo Ticket

בקרו בשניים מפארקי השעשוע הפופולריים של ניס באמצעות הכרטיס המשולב הזה, התקף לכניסה של יומיים במהלך שבוע אחד.

להזמנת כרטיס משולב לאקווהספלאש ומרינלנד בניס

טיול בניס באוטובוס התיירים של Nice Le Grand Tour

ניס, עם מי ה"קוט ד'אזור" הכחולים העמוקים שלה והמבנים האלגנטיים נראית היטב מהקומה השנייה של אוטובוס התיירים, שגם יחסוך לכם זמן וכסף בשמש! זוהי אטרקציה מומלצת לחופשה בניס – במיוחד עבור משפחות המגיעות אל ניס עם ילדים קטנים ומעוניינות לעבור בין אטרקציות בניס בלי ללכת הרבה ברגל. באוטובוס התיירים המיוחד תראו את כל המראות והאטרקציות של ניס המתפרסות על פני 14 תחנות.

בכרטיס שניתן להזמין בקישור יאפשר לכם לרדת ולעלות ללא הגבלה על האוטובוס הנוסע בין אטרקציות בניס במסלול מעגלי – במשך יום או יומיים (לפי סוג הכרטיס שתזמינו בקישור), עם ליווי של קריינות אודיו.

ניס בהחלט נמצאת באחד האזורים היפים ביותר של צרפת. עם חוף ים דרמטי, אוויר ים-תיכוני צח ומבני ארכיטקטורה יפהפיים, ניס היא גן עדן למטייל – ואת כל אלה תוכלו לראות מהגג הפתוח של אוטובוסי התיירים של העיר.

הכרטיס תקף ליום או יומיים רצופים, ומאפשר לכם לעלות ולרדת כאוות נפשכם בכל אחת מ-14 התחנות. האוטובוסים מצויידים במערכת קריינות באנגלית, המציינת את כל הנקודות החשובות והאטרקציות לאורך הדרך.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ניס

איצטדיון אליאנס ריביירה ומוזיאון הספורט הלאומי – סיור מודרך

חיו מחדש את ימי הזוהר של יורו 2016 ולכו בשטח האיצטדיון שבו אנגליה הפסידה לאיסלנד בתבוסה היסטורית של 2-1. אחרי הסיור, הכולל את חדרי ההלבשה ואת אזורי ה-VIP. חפשו את האופניים שהיו קיימים הרבה לפני חולצת הספורט הצהובה – רכב פורמולה 1 קלאסי ואת גלשן הרוח שעזר לאדם הראשון לחצות את האוקיינוס האטלנטי.

להזמנת כרטיסים לאיצטדיון אליאנס ריביירה ומוזיאון הספורט הלאומי

וילה קרילוס

מתחשקת לכם חוויה יוונית בניס? דלגו על התור ובואו לגלות את וילה קרילוס (Villa Kérylos), שחזר של בית יווני ישן ומחווה לתרבות יוון. הווילה שוכנת על הפסגה הסלעית היפה של ההר Baie des Fourmis ומתבלטת בין אטרקציות בניס בהיותה לימודית במיוחד – אטרקציה מומלצת למשפחות המגיעות אל ניס עם ילדים ורוצות לשלב בין כייף לחוויות מעשירות.

כנסו לווילה וראו איך אנשים חיו ביוון העתיקה. הווילה מבוססת על בתי האצילים שנבנו לראשונה באי דלוס (Island of Delos) במאה השנייה לפני הספירה. הווילה היא פרי דמיונו של הארכיאולוג והמדינאי תיאודו ריינך.

כנסו לחצר הפנימית הגדולה, המוקפת בתריסר עמודי שיש. בקרו בחדרים הנשיאותיים הנמצאים בקומת הקרקע ולמעלה בחדרי השינה ובחדרי האמבטיה.

שימו לב איך נעשה שילוב בין לוקסוס עתיק ובין הנוחות המודרנית של הווילות מתקופת בל אפוק (העידן היפה). סטאקו עתיק, שיש קרארה ועץ אקזוטי משתלבים יחד עם המוזאיקות המרשימות והפרסקאות ששאבו את השראתם מסצנות מפורסמות שבמרכזן עומדים האלים היוונים וגיבורי יוון הקלאסיים.

להזמנת כרטיסים לוילה קרילוס

מנזר Le Thoronet

מנזר Thoronto (Thoronet Abbey) שנבנה במאה ה-12 מייצג את הרוח הדתית האדוקה של המסדר הציסטריאני, מסדר נזירים קתולי שויתר על כל דבר שנראה כהסחה למען הטוהר. היום, המוזיאון החי הזה, המלא בהיסטוריה ומעוצב בשיא הסגפנות, מעניק למבקרים הצצה נדירה אל תוך עולם ישן ונשכח.

המנזר זכה לתואר 'התכשיט' של המנזרים הציסטריאניים והיה מקום בו הנזירים הציסטריאניים, המוכרים כ"נזירים הלבנים", חיו, עבדו והתפללו, הרחק מההסחות והפיתויים של חיי היומיום.

רוח המחשבה הזו ניכרת בעיצוב של המקום הבנוי מהאלמנטים הבסיסיים ביותר, במעלה סלע המסמל את כוחה של האמונה.

היכנסו דרך הכניסה המינימליסטית וספגו את שלוות הכנסייה הראשית. בבית ההתכנסות הצמוד, תוכלו לראות היכן נהגו הנזירים להיפגש מדי בוקר כדי ללמוד מספרי הקודש. הקלויסטרים היפהפיים והספרטניים נמצאים בקצה הצפוני של הכנסיה. זוהי אחת האטרקציות המעניינות של ניס למשפחות – אבל אם אתם מגיעים אל ניס עם ילדים קטנים הם יתקשו להתרכז לאורך זמן. הכרטיסים שניתן להזמין בקישור כוללים הטבה של כניסה במסלול המהיר (כלומר תור קצר הרבה יותר).

להזמנת כרטיסים למנזר ת'ורונטו ליד ניס


חופשה בניס – אטרקציות מומלצות למשפחות

מסלול הליכה לאורך הצוקים – אם תגיעו אל מעבר לנמל הישן (בערך הליכה של 15 דקות) מזרחה לכוון מונאקו, יש שביל קטן לאורכו סביב שמוביל מקוקו ביץ' (Coco Beach) לאורך הצוק, ה- Sentier Littoral שאפשר להקיף באמצעותו את Cap de Nice הנמצאת בחצי הדרך ל-Villefranche, אבל היו מוכנים לטפס כמה מאות מדרגות כדי להגיע חזרה לכביש – כך שאם אתם מגיעים אל ניס עם ילדים קטנים או מבוגרים שיתקשו לטפס במדרגות שיקלו זאת פעמיים. ההליכה מאוד יפה ותפגשו לאורך המסלול בעיקר את המטיילים המקומיים.

ה- Colline du Chateau המשקיף על Baie des Anges ("מפרץ המלאכים") הוא גם נקודת תצפית נהדרת לעבר נופי ניס. לא הרבה נשאר משרידי הטירה ההרוסה מלבד הקירות המתפוררים. עדיין, טיפוס במעלה המדרגות המובילות למשטחים הנמצאים 90 מטרים מעל ניס בהחלט שווה את הנוף הממתין לכם – אבל לא מומלץ אם אתם מגיעים אל ניס עם ילדים קטנים. יש גם מעלית (ascenseur ) שתחסוך לכם שלושה רבעים מהטיפוס למעלה. שימו לב שהפארק של הטירה נסגר לקראת השקיעה. צפו לכך שיורו לכם לצאת אם אתם מתעכבים אחרי שעת השקיעה.

ניס ידועה גם כמקום שופע מוזיאונים, כאשר דמי הכניסה לרובם הם חינם. מוזיאונים יכולים להיות בעייתיים אם אתם מתכננים טיול אל ניס עם ילדים קטנים שמתקשים להתרכז במוזיאון, אבל מצד שני – אם הכניסה חינם אז ניתן להיכנס פנימה אפילו לפרק זמן קצר ולצאת כאשר הילדים מתחילים לאבד עניין.

כמה מן המוזיאונים הידועים ביותר הם ב-Cimiez, החלק הישן והצפוני של ניס שהיה פעם אחד המקומות החביבים ביותר על המלכה ויקטוריה, כולל:

מוזיאון האמנות האסיאתית (Museum of Asian Art), אמנות הודית, סינית, דרום-מזרח אסיאתית ובינלאומית במבנה ארכיטקטוני מופלא. 405 Promenade des Anglais (בדיוק מעבר לכביש מנמל התעופה), ☎ "+33" (0) 492 293700.

Parc Phoenix – אטרקציה מומלצת לחופשה בניס עם ילדים היא הגן הבוטני של ניס, פארק פניקס – 2,500 זני צמחים שונים בגן בוטני ובית זכוכית לצמחייה טרופית. מיני בעלי חיים שונים. כניסה בעלות 2 יורו.  405 Promenade des Anglais, ☎ +33 4 92 29 77 00, ,   parcphoenix@ville-nice.frפקס: +33" (0) 492 29 7701.

פתוח כל יום, אפריל עד ספטמבר, 9:30 – 19:30, אוקטובר עד מרץ, 9:30 – 18:30.

העיר העתיקה של ניס (Vieux Nice), מתחת לגבעה, היא אחת האטרקציות התיירותיות המרכזיות של ניס – מבוך של רחובות וסמטאות עם בתים ציוריים, בוטיקים, ומקום בו מתקיים שוק הפירות והפרחים היומי של Cours Saleya.

ליד תחנת האוטובוס המרכזית, נמצא מוזיאון ניס לאמנות מודרנית ועכשווית (Museum of Modern and Contemporary Art (MAMAC)) המורכב מארבעה מגדלים שמחוברים זה לזה, ומוצגים בו ציורים, פסלים ומתקנים קונספטואליים של אמנים מודרניים ועכשוויים. נופים פנורמיים נהדרים של העיר נשקפים מהטראסות החיצוניות.

ממערב, שוכן המוזיאון לאמנויות יפות Musee des Beaux-Arts  שבו אוסף נהדר של עבודות פסטל ויצירות נוספות של ז'יל שרה (Jules Cheret), ועוד אמנים אחרים.

אטרקציות בניס למשפחות – חופי ים

אם אתם מגיעים אל ניס עם ילדים לחופשת קיץ משפחתית כדי לשכב בשמש ולהשתזף, תצטרכו לשקול זאת שוב. החופים בניס בעיקר מכוסים באבנים קטנות (חלוקי נחל) ולא בחול. יש כמה חופים פרטיים שהוסיפו שכבה של חול, אבל החופים הציבוריים שהכניסה אליהם חופשית הם חופים סלעיים.

מלבד מגבות או מחצלות, כדאי להביא נעליים נוחות להליכה על האבנים וכרית אם אתם רוצים לשבת. בכל החופים הציבוריים יש מתקני מקלחות שהשימוש בהם חופשי ויש אזור למשחקי כדור-יד שמכוסה בחול לבן.

על אף שהחופים בניס מכוסים בעיקר בחלוקי אבן, חשוב לציין שמבקרים רבים נהנים מאוד לשחות במי הים הכחולים בהירים היפהפיים. אם לא אכפת לכם ללכת כמה צעדים על החלוקים, זה יכול להיות נחמד אבל אם אתם מגיעים אל ניס עם ילדים שעדיין אינם הולכים היטב זה עלול להיות בעייתי ומסוכן.

המים מתאימים יותר לשחייה ופחות למשחקי מים כי העומק צונח במהירות והגיאות יכולה להיות מאוד חזקה ולא מתאימה למתחילים. השכיבה על החוף היא גם אופציה אם תצליחו לארגן אזור נוח לשכיבה. בחופים הפרטיים תמצאו שירותים תיירותיים כמו מסעדות וברים וכן השכרה של כסאות נוח ומגבות.

יש חופים הרבה יותר יפים בעיירות הסמוכות לניס, כמו ווילה פרנקה סור מר (Villefranche-sur-Mer), אנטיב (Antibes) וקאן (Cannes) שהם גם הרבה יותר חוליים. וילה פרנקה במיוחד הוא חוף מועדף על תיירים, בעיקר משפחות המגיעות אל ניס עם ילדים. החוף נמצא במרחק 20 דקות בלבד מניס באוטובוס TAM 100.

טיול בניס – נופי טבע מהממים

נקודת התצפית הטובה ביותר על נופי ניס היא ממעלה Mont Boron. מהמצודה הישנה המוזנחת והווילה הסמוכה של אלטון ג'ון נשקפים נופים לעיר ולהרים שמעבר אליה, ומזרחה לכיוון וילה פרנקה ו-Cap Ferat.

לכו לאז (Èze). זהו כפר קטן על המסלול לכוון מונאקו. הכפר ממוקם על הר קטן ויש בו גינת קקטוסים מאוד יפה, ונוף מדהים (אתר חובה, 6 יורו דמי כניסה). לרוע המזל, החלק הישן של הכפר מאוד ממוסחר ומלא במסעדות, חנויות מזכרות וגלריות אמנות. קשה, אם לא בלתי אפשרי, למצוא נוף שאינו חסום לעבר קו החוף המערבי (לכיוון ניס) בלי לשלם. יש גם מפעל לייצור בשמים של Fragonard שבו אפשר לבקר ללא עלות.

כדי להגיע לאז באוטובוס לאז, קחו את קו 112 ל-Eze Village (לא את קו 100 שעוצר ב-Eze Gare, הליכה תלולה למעלה באורך של 90 דקות מתוך כפר אז). אם פספסתם את קו 115 שלא מגיע לעתים תכופות (בערך כל 3 שעות) בכפר אז, יש שביל שמוביל במורד ההר מכפר אז לאז סור מר (Eze Sur Mer) (גם Eze Gare). זה השביל של ניטשה (על שם הפילוסוף הגרמני המפורסם פרידריך ניטשה), עם נופים מדהימים ומפל מים (הקשיבו היטב כי לא תוכלו לראות אותו מהשביל).

ההליכה במורד ההר דרך השביל היא כשל 40 דקות. הנופים הטובים ביותר של החוף נמצאים בשליש התחתון של השביל. אוטובוסים  יוצאים מ-Menton-Monaco דרך Eze Gare בחזרה לניס ומניס כל 15 דקות בערך, כך שאין צורך לעשות את ההליכה הקשה במעלה הגבעה.

בקרבת מקום נמצאת גם וילה איל-דה-פראנס (Villa Île-de-France), של הברונית אפרוסי דה רוטשילד שמחבקת את חצי האי המופלא של סן-ז'אן-קאפ-פרה (St. Jean Cap Ferrat) במה שנקרא משולש הזהב של וילה פרנקה, ה- Beaulieu ו-Cap Ferrat.

מסלולי הטרקים – אשר אינם מתאימים למשפחות המגיעות אל ניס עם ילדים קטנים – מתחילים מ-La Turbie ממרומי מונאקו וה-Grande Corniche, שהם כפולים בגובה מעל שטח פני המים של אז, ומציעים למטייל המנוסה נקודות תצפית באמת יוצאות מן הכלל מעל הריביירה הצרפתית.

כדי לשלב כמה מן המסלולים האלה בעת טיול בניס, מה שהופך זאת לחוויה די אקטיבית וארוכה, קחו את השביל המופלא מאז-סור-מר למעלה לכיוון כפר אז (שביל ניטשה) ומשם ההליכה המתמדת על הכבישים ועל שבילי הטרק למטה לכיוון סן לורן (Saint Laurent).

עשו מאמץ לבקר בחוף המבודד והמעט חבוי שיש בו אפשרות לגלות מערות שאין אליהן גישה ברגל, אלא חייבים לשחות לעברן. לאחר ביקור בסן לורן, יש שביל שנבנה מחדש על גובה פני הים הצמוד לצוקים התלולים המוביל היישר אל תוך מונאקו. הסיור כולו אורך בין 6-9 שעות, תלוי במספר העצירות ומהירות ההליכה.

ניס - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 4 (4 הצבעות)
Sending

תגובות 2

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל