טיסות לצרפת לניס השוואת מחירים

טיסות לניס צרפת – השוואת מחירים ומידע

לפני הזמנת טיסה לניס בצרפת מומלץ לקרוא את המדריך המלא שהכנו עבורכם הכולל מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי טיסות לניס וטיפים לאיתור טיסות לניס וגם מידע חשוב למטייל על שדה התעופה של ניס ועל תחבורה משדה התעופה לניס עצמה, ביקורת מקיפה על כל חברות התעופה המפעילות טיסות ישירות לניס ואפשרויות של טיסות קונקשן לניס

     הזמנת דילים לניס           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

ניס נחשבת בין הערים התיירותיות הפופולריות והגדולות ביותר בצרפת ונמצאת בריביירה הצרפתית. טיסה לניס מת"א ישירות היא באורך של כארבע שעות ועשרים דקות בלבד. לאחרונה התחילו לפעול טיסות ישירות לניס מנתב"ג ואף טיסות זולות לניס בלואו קוסט. כדי לאתר טיסות לניס במועדים הרצויים לכם ובמחירים הזולים ביותר השתמשו במנוע החיפוש לאיתור והשוואת מחירי טיסות לחו"ל.

חופשה בניס – עוד באותו נושא:

ניס, צרפת – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בניס בצרפת – השוואת מחירים ומידע

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

טיסות לניס – נמל התעופה ניס קוט ד'אזור

טיסות לניס נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי של ניס, הממוקם במרחק של כ6 ק"מ מניס עצמה. נמל תעופה זה משמש כשער כניסה עבור תיירים לריביירה הצרפתית. הוא מורכב משני טרמינלים (אחד לטיסות פנימיות והשני לטיסות בינלאומיות) שכוללים מגוון רחב של מסעדות טובות, מותגי אופנה, חנויות דיוטי פרי, מזכרות ועוד.

הדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה של ניס לעיר עצמה היא בהזמנה מראש של מונית לשדה התעופה באמצעות שירות מוניות אינטרנטי הנחשב אמין, מומלץ ומשתלם – השתמשו בקישור להזמנת הסעה מנמל התעופה

אפשרות נוספת להגיע משדה התעופה של ניס ליעדים מרכזיים בעיר היא לנסוע בקו האוטובוס 98 שיוצא בכל 20 דקות בשעות הפעילות. קו מספר 99 מגיע לתחנת הרכבת הראשית של ניס ממנה אפשר להגיע ליעדים ברחבי צרפת ויוצא בכל כחצי שעה בשעות הפעילות.

בשני הטרמינלים תוכלו למצוא תחנות מוניות. מונית למרכז העיר תעלה בד"כ בין 23 אירו ל33 אירו. תוכלו לעבור בין הטרמינלים בקלות באמצעות ההסעה של נמל התעופה (ללא עלות). כמו כן, אם אתם מגיעים אל ניס עם ילדים שימו לב שבשני הטרמינלים יש איזורי משחק לילדים. בטרמינל 2 יש גם גינת משחקים נהדרת.

את ההמתנה לטיסה חזרה מניס לישראל תוכלו להעביר באחד ממגוון הטרקלינים הנוחים שבמתחם (בתשלום).

טיסות ישירות לניס

טיסות זולות לניס בסאן דור

חברת הבת של אל על מציעה טיסות זולות לניס עם לוח זמנים עונתי שכולל, נכון לעכשיו, כשתיים-שלוש טיסות לניס על בסיס טיסות שבועיות החל מסוף מרץ ועד אמצע ינואר. מחירי כרטיסי טיסה לניס מתחילים מכ143$ לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

בעת ההזמנה, תוכלו לבחור מבין שני סוגי כרטיסי טיסה:

Travel Easy- כרטיס בסגנון לואו-קוסט שאינו כולל כבודת מטען (העמלה על שליחת מזוודה לתא המטען היא 45$ בהזמנה מראש ו80$ בנמל התעופה), הזמנה מראש עד 6 שעות לפני הטיסה (!) או את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה כלל.

Travel Packed- כרטיס סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה אחת לתא המטען (עד 23 ק”ג) ואת האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה (למעט מחלקות G ו-O).

נוסעי מחלקות Y ו-M רשאים לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) ונוסעי מחלקות K, V, L ו-N יאלצו לשלם עמלה על כל שינוי בהזמנה.

בכל סוג כרטיס טיסה לניס תצטרכו לשלם עמלה על מנת לשמור מושב מראש. שמירת מושב סטנדרטי מראש תעלה לכם 12$, שמירת מושב מועדף תעלה 50$ ושמירת מושב במחלקת עסקים תעלה 110$ (עם שירות של מחלקת תיירים). בכל מקרה, תוכלו לעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור נקודות גם בטיסות לניס בסאן דור (עם קוד LY).

השירות בטיסות סאן דור אינו מלא, וכולל הגשת משקאות בלבד. עם זאת, תוכלו לרכוש ארוחות קלות בתשלום מהתפריט הזמין בטיסה. בנוסף, תוכלו לרכוש אוזניות על מנת ליהנות ממערכת הבידור הקיימת בטיסה.

אם תרצו לחסוך זמן בשדה התעופה, תוכלו  לבצע צ'ק אין באינטרנט החל מ24 שעות ועד ל3 שעות לפני ההמראה המתוכננת.

במהלך טיסות לניס בסאן דור תוכלו לבצע רכישות מעגלת הדיוטי פרי שכוללת בשמים, מוצרי קוסמטיקה, מזכרות ועוד. סאן דור מאפשרת ללקוחותיה לבצע הזמנה מראש ולקבל את המוצרים בטיסה.

כרטיס טיסה לניס לתינוק (עד גיל שנתיים) כולל שליחת מזוודה (עד 10 ק"ג) לתא המטען. במידת הצורך, תוכלו להביא עגלת תינוק מתקפלת עד לפתח המטוס. שימו לב שהחפצים האישיים של תינוק יחושבו כחלק מכבודת היד שלכם.

טיסות לניס באיזיג'ט

חברת הלואו-קוסט הבריטית ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל. החל מהחמישי ליוני 2018 ועד ה27 לאוקטובר, איזיג'ט תציע טיסות זולות לניס בלוח זמנים שכולל 2 טיסות שבועיות (שלישי ושבת).

כרגיל, איזיג'ט מספקת ללקוחותיה מחירים שקשה להתחרות בהם. על טיסות לניס באיזי ג'ט, מחיר הכרטיס הנמוך ביותר שמצאנו הוא 35.92 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

למרות שמדובר בחברת לואו-קוסט, איזיג'ט מאפשרת ללקוחותיה לבחור בין כרטיס סטנדרטי לכרטיס משודרג וגמיש עם הטבות נוספות.

הכרטיס הסטנדרטי אינו כולל הטבות בסיסיות כמו שליחת מזוודה לתא המטען או שמירת מושב מראש.

כרטיס הFLEXI המשודרג כולל, בין היתר, את ההטבות הבאות: שליחת מזוודה (עד 23 ק"ג) לתא המטען, שמירת מושב סטנדרטי מראש או הנחה על שמירת מושב מרווח יותר מראש, תנאי שינוי גמישים יותר ועוד.

במהלך טיסות לניס באיזי ג'ט תוכלו לבצע רכישות מתוך תפריט הביסטרו שכולל מגוון של ארוחות קלות, חטיפים, משקאות ועוד.

אם אתם טסים אל ניס עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו כרטיס ללא מושב נפרד בתוספת עמלה או להזמין עבורו כרטיס שכולל מושב נפרד באמצעות שירות הלקוחות (במקרה זה יהיה עליכם להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני). כמו בכל חברת לואו-קוסט תוכלו לצפות לעמלות סמליות על מגוון שירותים בסיסיים שכדאי לדעת עליהן. שמירת מושב על טיסה לניס תעלה בין 1.99 פאונד ל26.99 פאונד.

בהזמנה מראש באתר, שליחת מזוודה (15 ק"ג) לתא המטען תעלה בין 8.99 פאונד ל29.99 פאונד. שימו לב שעמלות אלו תקפות להזמנת השירות באתר בלבד. תשלום בשדה התעופה יעלה יותר. את פירוט העמלות המלא תוכלו למצוא באתר החברה.

טיסה לניס באייר פראנס

חברת אייר פראנס מתפעלת לוח זמנים עונתי בלבד בקו ת"א-ניס שכולל מספר מצומצם של טיסות ישירות לניס – בחודשי הקיץ בד"כ.

בעת הזמנת טיסות לניס באייר פראנס תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים למחלקת תיירים:

Lightכרטיס טיסה זול במיוחד שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען או את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה.

Standard: כרטיס זה כולל את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה בעד עמלה (+הפרשי מחירים), אך אינו כולל את האפשרות לבטל את ההזמנה. כמו כן, הוא כולל שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען.

Flexבנוסף לשליחת מזוודה לתא המטען (23 ק"ג), הכרטיס מאפשר שינויים בהזמנה ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד).

השירות על טיסה לניס באייר פראנס כולל הגשת ארוחה חמה, משקאות וגם מערכת בידור להורדה במכשיר האישי (אל תשכחו להוריד את האפליקציה לפני הטיסה ולבחור את התכנים המועדפים עליכם).

בטיסות בינלאומיות, נוסעים על טיסה לניס עם תינוק יוכלו לרכוש כרטיס ללא מושב נפרד עבורו, שכולל הנחה של כ90% מהתעריף בד"כ. על מנת להזמין מושב נפרד לתינוק תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

טיסות זולות לניס עם עצירת ביניים

טיסת קונקשן לניס בטורקיש איירליינס

חברת התעופה הלאומית של טורקיה מאפשרת לנוסעים מישראל לטוס לניס במגוון תאריכים במהלך השנה, במחירים אטרקטיביים. טורקיש איירליינס מציעה טיסות זולות לניס עם עצירה באיסטנבול. לוח הזמנים של שני קטעי הטיסה – טיסה לטורקיה ואח"כ טיסה לניס מטורקיה כולל טיסות בתדירות גבוהה במיוחד (מספר טיסות ביום בקו ת"א-איסטנבול וטיסה יומית בקו איסטנבול-ניס).

מחירי טיסות לניס בטורקיש מתחילים מכ180$ לכיוון.

בעת ההזמנה תוכלו לבחור מבין שתי מחלקות, תיירים ועסקים, כאשר בכל מחלקה קיימים שני סוגי כרטיסים: גמיש וחצי גמיש. כפי ששמם מרמז, ההבדל העיקרי בין השניים הוא גמישות תנאי ההזמנה. הכרטיס החצי-גמיש מאפשר ביצוע שינויים בהזמנה בעד עמלה, בעוד הכרטיס הגמיש יאפשר לכם לבצע שינויים ללא עמלות (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

בטיסות הבינלאומיות השירות בטיסה כולל הגשת ארוחה. כרטיס רגיל כולל שליחת מזוודה לתא המטען. את משקל המזוודה המדויק יהיה עליכם לבדוק בהזמנה שלכם, אך בדרך כלל מדובר ב20 ק"ג לנוסעי מחלקת תיירים לעומת 30 ק"ג לנוסעי מחלקת עסקים.

טיסות לניס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל