טיסות למיורקה מידע

טיסות למיורקה – איתור טיסות וטיפים

לפני הזמנת טיסה למיורקה מומלץ לקרוא את המדריך המלא שהכנו עבורכם הכולל מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות למיורקה, וגם מידע חשוב למטייל על שדה התעופה של מיורקה ודרכי הגעה מנמל התעופה לפלמה דה מיורקה, ביקורת והשוואת מחירים בין חברות תעופה שונות המפעילות טיסות למיורקה ועוד

  דילים לפלמה דה מיורקה  |  דילים למדריד  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

טיסות בינלאומיות למיורקה, האי הגדול ביותר מבין האיים הבלאריים השייכים לספרד, נוחתות בעיר הבירה המפורסמת פלמה דה מיורקה.  נכון לכתיבת כתבה זו, אין חברות תעופה שמציעות טיסות ישירות למיורקה מת"א, אך תוכלו להגיע לאי בטיסות קונקשן למיורקה שכוללות עצירה בעיר מרכזית בספרד או במדינות אירופאיות אחרות. לאיתור טיסות למיורקה בתאריכים הרצויים עבורכם השתמשו במנוע השוואת המחירים לאיתור טיסות זולות לחו"ל

חופשה במיורקה – מידע נוסף למטייל

מיורקה – בתי מלון מומלצים (במיוחד למשפחות עם ילדים)

השכרת רכב במיורקה – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה במיורקה

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

eSim ו-Sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

טיסות למיורקה – נמל התעופה פלמה דה מיורקה (סון סנט ז'ואן)

נמל תעופה בינלאומי זה נמצא במרחק של כ8 ק"מ ממרכז פלמה דה מיורקה. הנמל כולל ארבעה טרמינלים והוא עמוס במיוחד בחודשי הקיץ. בחודשי החורף, חלקים מסוימים במתחם נסגרים.

בנמל תעופה זה תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות מקומיות, כמו גם רשתות מזון מהיר מוכרות. חלק קטן מהמסעדות פתוח 24 שעות ביממה. גם אם כרטיס הטיסה שלכם לא כולל גישה לטרקלין העסקי, תוכלו לבלות את ההמתנה בטרקלין בתשלום.

כמובן שלא חסרות במתחם חנויות דיוטי פרי, אופנה, ספורט, תכשיטים, מזכרות, צעצועים ועוד. כמו כן, תמצאו במקום מגוון שירותים לנוסעים (חלקם כרוכים בתשלום) כמו עטיפת מזוודות, המרת מט"ח, כספומטים, בית מרקחת, אינטרנט אלחוטי ללא עלות (תצטרכו להירשם לשירות), החזר מע"מ ועוד.

אם אתם טסים אל מיורקה עם ילדים – בזמן ההמתנה למטען או לטיסה חזרה ארבעת אזורי המשחקים המפוזרים ברחבי שדה התעופה יהפכו את ההמתנה עם הילדים למהנה יותר.

הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע משדה התעופה של מיורקה אל העיר פלמה דה מיורקה (וגם ליעדים אחרים באי מיורקה) היא הזמנה מראש (באמצעות הקישור) של מונית לשדה התעופה. הנהג מהשירות האמין והמומלץ יחכה לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו השם שלכם, יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון במחיר שקוף ואמין שנקבע מראש לפי מחירון בעת הזמנת המונית באינטרנט, ללא מתחים והתמקחויות מיותרות שיפריעו לתחילת החופשה במיורקה.

בנוסף ישנם שני קווי אוטובוסים (1, 21) שמחברים בין נמל התעופה לבין אזורים מרכזיים בעיר הבירה פלמה דה מיורקה וארבעה קווי אוטובוסים (A11, A32, A42, A51) שמחברים בינו לבין יעדים שונים באי מיורקה.

קו 1, למשל, מגיע משדה התעופה של מיורקה ליעדים מרכזיים בפלמה דה מיורקה, ויוצא בכל כ15 דקות. הקו פועל משעות הבוקר עד שעות הלילה (עד כאחת בחורף ועד כ1:50-2:10 בקיץ).

מחוץ לאזורי הנחיתות יחכו לכם מוניות שעובדות לפי תעריפים קבועים. אם תעדיפו להשכיר רכב במהלך החופשה שלכם במיורקה, תוכלו לעשות זאת כבר בנמל התעופה בעזרת אחת ממגוון סוכנויות השכרת הרכב שפועלות במתחם.

טיסות למיורקה באיבריה איירליינס

חברת התעופה הלאומית של ספרד מציעה טיסות זולות למיורקה מת"א עם עצירת ביניים בשדה התעופה של מדריד. החברה מתפעלת כשתי טיסות למדריד בכל יום בקו נתב"ג-מדריד (אחת ביום שבת) ומספר טיסות יומיות בקו מדריד-מיורקה. איבריה היא בהחלט בחירה טובה להזמנת טיסות למיורקה בזכות תדירות הטיסות הגבוהה והמחירים התחרותיים שלה.

מחירי כרטיסי טיסה למיורקה באיבריה מתחילים מכ155 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

טיסות למיורקה באיבריה כוללות שירות מלא, אך היא מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לבחירה בעת ההזמנה שכוללים הטבות שונות. כל כרטיסי מחלקת תיירים כוללים שליחת מזוודה אחת לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן.

אלו סוגי הכרטיסים לבחירה על טיסות למיורקה במחלקת תיירים באיבריה:

Basic: כרטיס טיסה זה אינו מאפשר בחירת מושב מראש. עמלת השינוי בכרטיס זה גבוהה יחסית לזו של שאר התעריפים.

Optimal: כרטיס טיסה זה כולל שמירת מושב מראש (סטנדרטי בלבד). שמירת מושב XL מרווח כרוכה בתשלום נוסף. עמלת השינוי בכרטיס זה מעט נמוכה יותר מזו של הכרטיס הבסיסי, אך עמלת הביטול זהה.

Flexible: כשמו כן הוא, זהו הכרטיס הגמיש ביותר מבין השלושה. תנאי הכרטיס מאפשרים שינוי/ביטול ללא עמלה, אך ייתכן שתאלצו לשלם תוספת על הפרשי מחירים. בנוסף, כרטיס זה מאפשר שמירת מושב מרווח יותר מראש (מספר המושבים מוגבל).

גם בעת הזמנת כרטיסי טיסה למיורקה במחלקת עסקים תוכלו לבחור בין כרטיס גמיש יותר או פחות, כאשר כל כרטיס במחלקה זו כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען ועלייה למטוס עם שני תיקים קטנים.  בנוסף, השירות על טיסות למיורקה במחלקת עסקים כולל כמובן גישה לטרקלין העסקי של החברה, מסלול מהיר, מושבים נוחים ומרווחים יותר ועוד.

בטיסה הארוכה (ת"א-מדריד) השירות כולל הגשת ארוחה אך לא כולל מערכת בידור אישית. כמו כן, במהלך הטיסה תוכלו לבצע רכישות מעגלת הדיוטי פרי של איבריה. בטיסות הקצרות המתופעלות ע"י איבריה אקספרס, תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות מתוך התפריט בתשלום.

אם אתם טסים אל מיורקה עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד או לא. עלות כרטיס עם מושב נפרד לתינוק תהיה בד"כ כמו זו של כרטיס לילד (בנוסף, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני עבורו). כרטיס טיסה לתינוק ללא מושב נפרד עולה בד"כ כ10% מהתעריף הרגיל.

טיסות זולות למיורקה באייר אירופה

אייר אירופה היא חברה נוספת שמציעה טיסות זולות למיורקה עם עצירת ביניים במדריד. גם כאן מחירי טיסות קונקשן למיורקה זולים והתדירות גבוהה.

מחירי טיסות זולות למיורקה באייר אירופה מתחילים מכ165 אירו לכיוון (לכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

אלו הם הסוגים השונים של כרטיסי טיסה למיורקה שתוכלו לרכוש בטיסות אייר אירופה בקו זה:

Lite: כרטיס למחלקת תיירים שאינו כולל כבודת מטען או את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה.

Economy: כרטיס טיסה למיורקה במחלקת תיירים שכולל שליחת מזוודה אחת (23 ק"ג) לתא המטען ואת האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה בעד עמלה. כרטיס זה לא כולל אפשרות ביטול.

Collective: כרטיס גמיש למחלקת תיירים שבנוסף לכבודת מטען, כולל גם את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

כרטיס טיסה למיורקה במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות (23 ק"ג כל אחת) לתא המטען והגשת ארוחה חמה במהלך הטיסה.

השירות בטיסות בקו ת"א-מדריד לא כול להגשת ארוחה, אך תוכלו לרכוש ארוחות בעלות של 20 אירו (30 אירו לארוחה כשרה).  בנוסף, בשני קטעי הטיסה תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות בתשלום.

בטיסות מעל שעתיים, ניתן יהיה לבצע רכישות מתוך עגלת הדיוטי פרי של החברה.

כרטיס טיסה למיורקה לתינוק (עד גיל שנתיים) לא כולל מושב נפרד עבורו אך כולל שליחת מזוודה (10 ק"ג) ועגלה מתקפלת/סל קל/מושב לתינוק לתא המטען.

טיסה למיורקה בלופטהנזה

חברה נוספת שתתקלו בה לא פעם בעת החיפוש אחר טיסות זולות למיורקה היא לופטהנזה, חברת התעופה הגדולה ביותר בגרמניה. לופטהנזה מציעה טיסות זולות לפלמה דה מיורקה עם עצירת ביניים במינכן או בפרנקפורט.

המחירים מתחילים מכ178$ לכיוון. החברה מתפעלת מספר טיסות יומיות בקו ת"א-מינכן/פרנקפורט, 7 טיסות שבועיות בקו מינכן – מיורקה (באמצעות חברת הבת יורוווינגס) ושתי טיסות שבועיות בקו פרנקפורט-מיורקה.

חברת לופטהנזה מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה למיורקה למחלקת תיירים. השוני העיקרי ביניהם הוא גמישות תנאי ההזמנה:

Economy Basic Plus: כרטיס מסוג זה כולל את האפשרות לביצוע שינוי וביטול בעד עמלה (גבוהה יחסית).

Economy Basic Plus II: כרטיס זה כולל את האפשרות לביצוע שינוי בהזמנה ללא עמלה (תשלום על הפרשי מחירים בלבד) וביטול בעד עמלה (מעט נמוכה יותר מזו של התעריף הקודם).

Economy Flex: זהו הכרטיס הגמיש ביותר מבין השלושה. הכרטיס מאפשר ביצוע שינוי וביטול ללא עמלה (תשלום על הפרשי מחירים בלבד).

כל כרטיסי מחלקת תיירים כוללים ארוחה במהלך הטיסה ושליחת מזוודה אחת (עד 23 ק"ג) לתא המטען.

כרטיס טיסה למיורקה במחלקת עסקים כולל שליחת שתי מזוודות ( עד 32 ק"ג כל אחת) לתא המטען.

השירות בטיסות הקצרות בלופטהנזה כולל הגשת כיבוד/כריך/ארוחה חמה ומשקאות. שימו לב שהתנאים בטיסות יורווינגס עלולים להיות שונים מאלו של לופטהנזה. השירות בטיסות יורווינגס הקצרות, למשל, אינו כולל הגשת ארוחה אלא תפריט בתשלום בלבד.

כרטיס טיסה למיורקה לתינוק (עד גיל שנתיים) ללא מושב נפרד יעלה בד"כ כ10% מהתעריף הרגיל. אם תרצו להשתמש במושב בטיחות לתינוק במהלך הטיסה, תצטרכו לרכוש מושב נפרד עבורו בתעריף של כרטיס טיסה לילד ולוודא שמושב הבטיחות מתאים לתקנות המפורטות באתר החברה.

טיסות למיורקה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל