אטרקציות בפלמה דה מיורקה

פלמה דה מיורקה עם ילדים – מדריך למשפחות

מתכננים חופשה משפחתית בפלמה דה מיורקה? בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש למטייל לבילוי מוצלח של חופשה בפלמה דה מיורקה עם ילדים – החל ממידע על העיר, בירתו של האי מיורקה, ועד להמלצות מפורטות (כולל סרטי וידאו) על אטרקציות בפלמה דה מיורקה למשפחות וטיולים מודרכים מפלמה לרחבי האי מיורקה (או בעיר עצמה)

  דילים לפלמה דה מיורקה  |  דילים למדריד  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

פלמה דה מיורקה Palma de Mallorca היא העיר היחידה האמיתית של האי מיורקה ובירת האיים הבלריים. אוכלוסיית מחוז פלמה מנתה כ-400 אלף איש בתחילת 2007. חצי מהאוכלוסייה של האי מיורקה חיה בעיר פלמה, או בשמה המלא – פלמה דה מיורקה. העיר יושבת בקצה הצפון-מערבי של המפרץ שבדרום-מערב האי מיורקה. עיריית פלמה דה מיורקה בעלת סמכות שיפוט גם על חצי הארכיפלג קבררה (sub-archipelago of Cabrera) כולל איי קבררה,  אילה דס קוניליס (illa des Conills), אסטלס (Estells), אימפריאל (Imperial), רדונה (Redona), פורדאדה (Foradada), פלאנה (Plana) ופוברה (Pobra).

חופשה בפלמה דה מיורקה – עוד בעניין זה:

טיסות למיורקה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בפלמה דה מיורקה – המלצות ומחירים

סים ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

מוניות בפלמה דה מיורקה והזמנת הסעות משדה התעופה

העיר הפכה ליעד תיירותי כבר בשנות ה-50' וכמויות התיירים הולכות וגדלות בהתמדה משנה לשנה. פלמה דה מיורקה היא מוקד תרבותי ומסחרי הומה ומהווה יעד נפלא לחופשה משפחתית – משפחות מגיעות אל פלמה דה מיורקה עם ילדים מכל העולם.  האזור האוטונומי הזה של האיים הבלאריים של ספרד מכיל מעל חצי מאוכלוסיית האי. עונת הנופש נמשכת מסוף אפריל עד אוקטובר ומנובמבר עד אפריל, והטמפרטורות נעות בין 20-28 צלזיוס, וכדאי להצטייד במעיל קל לשעות הערב.

מיורקה כיום היא אחד מיעדי הנופש המרכזיים של אירופה, ותיירים רבים מגיעים מכל מקום בכל שנה. פלמה דה מיורקה היא עיר מודרנית, עתירת בתי מלון יוקרתיים משלל רשתות בתי המלון המוכרים בעולם וכן שפע של חנויות יוקרה איכותיות. לצד כל אלה היא גם היסטורית ושומרת על האדריכלות הקלאסית, כשהעיר העתיקה מלאה ברחובות צרים וקתדרלה הניצבת במלוא הדרה במרכז העיר. לא פלא אפוא כי פלמה היא יעד תיירותי פופולרי למשפחות ובכלל ומשפחות רבות מגיעות אל פלמה דה מיורקה עם הילדים לחופשת קיץ מהנה וכיפית.

הסעות מנמל התעופה פלמה דה מיורקה אל בית המלון ללא תור

דלגו על התורות הארוכים בהמתנה למונית עם יציאתכם משדה התעופה של פלמה דה מיורקה ועלו על רכב הסעה מיוחד שהוזמן עבורכם מראש וסעו עמו לבית המלון שלכם או ליעד שאליו תרצו להגיע.

בהגעה, יפגוש אתכם נציג החברה בטרקלין היציאה ויקח אתכם לרכב הממתין לכם. חסכו את הטרחה לארגן הסעה משדה התעופה של פלמה אל העיר אחרי טיסה לפלמה דה מיורקה ופשטו את התהליך כולו עם שירות יעיל, אמין ומקצועי. הירגעו בעודכם נוסעים אל יעדכם. ההסעה הפרטית משרתת כל אזור במיורקה  – מאתרי הנופש הענקיים בדרום-מערב האי ועד המפרצים השלווים של החוף הצפוני ואפילו מקומות לינה באזורים פנימיים פחות מתויירים.

כל רכב מסוגל להסיע עד 12 נוסעים, עם הרבה מקום לכבודה סטנדרטית. הזמינו כרטיסים להסעה מראש בקישור, ואחרי שתאספו את המזוודות שלכם בהגעה, גשו לדלפק באולם ההגעות כדי לקבל פרטים על ההסעה משדה התעופה של מיורקה אל יעדכם.

להזמנת הסעה מנמל התעופה במיורקה לחצו כאן

המצפה התת-ימי של פלמה דה מיורקה

זוהי אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בפלמה דה מיורקה  (אם אתם מגיעים אל פלמה עם ילדים קטנים – כדאי להזמין מראש כרטיסים בקישור). ראו את חיי הים של האוקיינוסים של העולם עם כרטיס כניסה למצפה התת-ימי של פלמה דה מיורקה. למעלה מ-8,000 בעלי חיים ו-700 זנים שונים חיים במצפה שנפתח ב-2007. המצפה התת-ימי מארגן פעילויות המתמקדות בסביבה ובזמן ומספק מגוון רחב של חוויות אינטראקטיביות המשלבות חינוך וכיף ומתאימות לבני 8 ומעלה. השתתפו בסדנאות והרפתקאות אחרות כמו הצלילה הפופולרית עם כרישים וסטינגרייז, מסיבת הפיג׳מות עם הכרישים (Shark Sleepover) ועוד הרבה.

הביטו במיכל הכרישים העמוק ביותר באירופה וצפו בכרישים ומדוזות שוחים מעל ראשיכם. חפשו את דגי הליצן ואת האלמנה השחורה ב-25 האקווריומים של ״הימים הטרופיים״. חוו יער גשם טרופי על גינת הגג הגדולה ביותר בספרד ועוד הרבה.

רכשו כאן כרטיסים למצפה התת ימי

אוטובוס התיירים של פלמה דה מיורקה

גלו את האטרקציות של פלמה דה מיורקה באוטובוס תיירים פתוח, עלו ורדו בחופשיות בכל אחת מ-18 התחנות במסלול כדי לגלות את העיר בקצב שלכם. הכרטיסים, שכדאי להזמין מראש בקישור, הם כרטיסי "חופשי יומי" עם תוקף ל- 24 או 48 שעות (לפי ההזמנה שלכם בקישור).

בירת מיורקה מציעה שילוב עשיר של היסטוריה, תרבות וחיי לילה והאזור המרכזי המרתק מכיל רחובות צרים בין חומות גבוהות של בניינים עתיקים. תוכלו לרדת בעשרות אטרקציות בפלמה דה מיורקה כמו ארמון אלמודיינה (Palau de La Almudaina), ארמון מלכותי שעומד כאן מאז כיבושי הערבים ועדיין משמש מקום מגורים למשפחה המלכותית. האוטובוס נוסע במסלול מעגלי כך שניתן לרדת בכל אטרקציה שתבחרו, לשהות בה כמה זמן שתירצו – ואז לעלות על האוטובוס הבא בקו ולהמשיך הלאה.

גלו את החלק המיוחד באמת של פלמה דה מיורקה הידוע כפואבלו אספניול (Poble Espanyol). כאן תמצאו מקבץ של סוגים שונים של ארכיטקטורה, המייצגים סגנונות שונים המופיעים ברחבי העיר.

אל תשכחו לבדוק גם את פלאסה דה אספניה (Plaza de Espana), חלק ציורי של האי שמיופיו תוכלו ליהנות מהאוטובוס הפתוח. או רדו לטעימה אמיתית של התרבות המקומית.

אם תבחרו בכרטיס המתאים, יש גם הזדמנות לחוות שיט מרגיע שבו תוכלו לראות את האטרקציות של פלמה מהמים. בחרו את הכרטיס שכולל את טירת בלוור (Bellver Castle) אם אתם רוצים לבקר במבנה מהמאה ה-14. תוכלו לרכוש כרטיס לנסיעה חופשית למשך 24 או 48 שעות – אם אתם מתכננים להגיע אל פלמה דה מיורקה עם ילדים קטנים ולא מעוניינים להוציא הון על מוניות, ללכת יותר מדי ברגל או לשכור רכב אין ספק שאוטובוס התיירים הוא פיתרון מעולה.

מסלול האוטובוס:
1. אנטוני מאורה (Antoni Maura)
2. פלאסה מרקט (Placa Mercat)
3. רמבלס (Ramblas)
4. פלאסה דה אספניה
5. אבנידה אלכסנדר רוסלו (Avenida Alexandre Rosselló)
6. פורטה דה קמפ (Porta des Camp)
7. פאסייג מריטים (Passeig Maritim)
8. פובלה אספניול (Poble Espanyol)
9. טירת בלוור (Bellver Castle)
10. פלאזה גומילה (Plaza Gomila)
11. ולפאראיסו (Valparaiso)
12. אגודת מירו (Miro Foundation)
12 ב׳. מריבנט (Marivent)
13. מוזיאון חואן מירו (Avenida Joan Miro)
14. המצפה התת-ימי (Estacio Maritima)
14 ב׳ פסאייג מריטים (Passeig Maritim)
15. מוזיאון גבריאל רוקה (Avenida Gabriel Roca)
16. אס בלוארד (Es Baluard)
17. מוזיאון (Avenida Jaume III)
18. המרכז המסחרי (Moll Comercial)

להזמנת כרטיסים לאוטובוס לחצו כאן

קתדרלת פלמה (עם כרטיסי כניסה ללא תור)

הזמינו מראש כרטיסים בקישור – הם כוללים הטבה ייחודית של כניסה ללא תור, איתה תדלגו על התור לקתדרלת פלמה דה מיורקה, שבנה שליט אראגון, אחת הממלכות המרכיבות את ספרד, באתר שבו קודם לכן היה מסגד מתקופת המורים. המבנה הענקי והמרשים הזה עשוי אבן חול, ובנייתו החלה בתקופת שלטונו של חיימה השני Jaime II, והוא יצירת אמנות שמיימית. קתדרלה זו היא ללא ספק אחת האטרקציות העיקריות בפלמה דה מיורקה אם לא הראשית שבהן. בעונת התיירות התורים בכניסה עלולים להיות ארוכים ומייגעים – לכן, אם אתם מגיעים אל פלמה דה מיורקה עם ילדים קטנים, עדיף להזמין כרטיסי כניסה ללא תור – הם עלולים לאבד סבלנות בתור הארוך.

הבניין כולל שלוש "ספינות" ובהן הספינה המרכזית שבה נמצאת קפלת טרינידד (Trinidad Chapel), שם שמורים שייריו של המלך חיימה השני והשלישי. התפעלו מהאלמנטים הארכיטקטוניים של החזית, כגון העמודים המתנשאים של הדלת הראשית והפסלים של גווילרמו סגררה בקצה הדרומי מול ה- Portal del Mirador.

גלו אלמנטים שהוסיף אנטוני גאודי בתחילת המאה העשרים, וכן יצירות מאת האמן מיגל ברצ׳לו בקפלת סנטישימו (Santísimo Chapel).

להזמנת כרטיסים ללא תור לקתדרלה – לחצו כאן

שיט בפלמה דה מיורקה בין אטרקציות תיירותיות על ספינת התיירים

ראו את המיטב של אטרקציות תיירותיות בפלמה דה מיורקה מהמים עם כרטיס גמיש לאניית התיירים, התקף למשך 24 שעות משימוש ראשון. זכו לראות את הנופים המדהימים של מונומנטים כמו אודיטוריום דה פלמה דה מיורקה (Auditòrium de Palma de Mallorca) וקתדרלת סנטה מריה של פלמה (Cathedral of Santa Maria of Palma) מעוררת ההשתאות.

נצלו את הקריינות על הסיפון באנגלית ובספרדית כדי ללמוד עוד על פלמה דה מיורקה עם הילדים וכדי להחליט איפה לרדת. השתמשו במפה חינם ובעלון המידע כדי לתכנן את היום וליצור לו״ז משלכם.

שוטו לאורך החוף של פלמה עם הילדים ותיהנו מהשמש הזורחת כשאתם עוברים בין שתי נקודות אסטרטגיות הקרובות לאטרקציות בפלמה דה מיורקה כמו טיילת פסאו מריטימו (Paseo Maritimo promenade) ומיכלי הצפייה בכרישים של המצפה התת-ימי של פלמה (Palma Aquarium). זוהי חוויה נפלאה ויוצאת דופן של פלמה דה מיורקה למשפחות.

עלו כאן על הספינה

הרכבת של סולר – מפלמה אל טרמונטנה ברכבת היסטורית

בכרטיסים תוכלו להזמין כרטיסים מיוחדים לטיול במיורקה – בבוקר, צאו מבית המלון שלכם בעיר פלמה עם הילדים אל מסילת הרכבת ההיסטורית, הרכבת של סולר, הנקראת בחיבה ״ברק אדום״ (Red Lightening), בין פלמה לסולר (Sóller). תעברו דרך נופים פסטורליים ועל פני מטעי עצי לימון, תפוזים ושדות שקדים, דרך העיירה הציורית בוניולה (Bunyola). כשתגיעו לסולר, תמשיכו לעבר הבתים המודרניסטים המדהימים. תתנסו לא רק בתרבות המקומית, אלא גם במטבח המקומי. תטעמו גלידת קרם תפוזים בקואופרטיב Fet-a-Sóller המפורסם בכל העולם.

לאחר מכן תסעו בחשמלית היסטורית המחברת את סולר עם נמל סולר (Port de Sóller). אחרי נסיעה של כ-15 דקות לאורך טיילת החוף היפהפיה, הרכבת עוצרת במרכזה של עיר קטנה. תסיירו בעיירת הנמל המקסימה הזו, תעצרו במסעדה חמימה ותאכלו ארוחה של 3 מנות. לאחר מכן, סעו במיניבוס נוח העובר דרך רצועה פנורמית עוצרת נשימה של רכס הרי טרמונטנה למושבת האמנים Deía

תטפסו לנקודה הגבוהה ביותר של העיר ותתנסו בנוף הנהדר מעל פסגות הרי טרמונטנה, לעמקים הציוריים, מעבר לחוף ומעל הים. לאחר הליכה נעימה, תיהנו ממתאבנים בגינה של מלון 5 כוכבים, La Residencia המכיל אוצרות אמיתיים – מעל 300 ציורי שמן של אמנים כמו מירו ופיקאסו מעטרים את הקירות ופסלים מנקדים את הגינה.

המשיכו לוואלדמוסה (Valdemossa) ותחלפו על פני יער עצי אלון ותסיירו בעיירה אידילית קטנה. תבקרו במוזיאון נהדר של האמן Josep Coll Bardolet ותראו את הקלויסטר הקרטוזי שבו המלחין שופן חי ועבד. תיהנו מזמן חופשי לגלות את הבתים היפהפיים המוקפים בגנים בסגנון ים תיכוני המלאים בעצי תפוז ולימון.

זוהי דרך נפלאה ומלאת חוויות למשפחה הנופשת בעיר פלמה דה מיורקה עם ילדים.

לכרטיסים לרכבת לחצו כאן

מערות ג׳נובה – סיור מודרך מפלמה בקבוצה קטנה

בשנת 1906 נתגלו מערות ג׳נובה במרחק כמה דקות בלבד מפלמה דה מיורקה. בעידן הפרה היסטורי, המערות הטבעיות שימשו מקום מחייה ומקום מקלט. חוו את היופי הטבעי שלהם הנוצר מכוח המים במשך מאות שנים.

תיהנו מסיור מודרך בן 20 דקות במערות השוכנות בשכונת המגורים של ג׳נובה. טיילו בסדרה של גלריות אבן גיר תת-קרקעיות המחוברות זו לזו במסדרונות שנוצרו באופן טבעי. סיירו במערות בקבוצה קטנה בליווי מדריך. רדו 36 מטרים והתפעלו מהכיפות, העמודים הנשגבים, בריכות המים והמנהרות. זוהי אטרקציה נפלאה למשפחות המטיילות באזור פלמה עם ילדים אשר לא תישכח במהרה.

להזמנת כרטיסים למערות ג'נובה ולסיור המודרך לחצו כאן

טיול עירוני בפלמה עם משחק רמזים אינטראקטיבי

גלו את פלמה עם הילדים בחווית משחק אינטראקטיבי מקורי. באמצעות הטלפון הנייד, האתגר שלכם מתחיל ב-Johnny Jordaanplein. פשוט הזמינו כרטיסים בקישור, פתחו את הקישור שתקבלו באימייל וההרפתקה מתחילה.   התחילו בהרפתקה ברחבי פלמה בעודכם פותרים 11 חידות, וכל תשובה נכונה מובילה אתכם ליעד הבא. בעודכם מתקדמים, תלמדו על תולדות העיר והתרבות המקומית עם עובדות מהנות. אם תצטרכו עזרה, תוכלו להשתמש ברמזים.

גלו את הרחובות המקסימים של השכונות האהובות על המקומיים. גלו בתי קפה וגלריות מקומיות. מצאו פסלים מעניינים ואמנות רחוב מדהימה. ראו את הסודות המתחבאים ממש מולכם ומקומות מקסימים.

להרשמה להרפתקה לחצו כאן

אטרקציות בפלמה דה מיורקה בטיול באוטובוס תיירים

הכירו את פלמה דה מיורקה בסיור מרגש בן 5 שעות. צאו לחקור את העיר המיוחדת במינה וגלו מדוע היא מקום כל כך חשוב מבחינה היסטורית ותרבותית באזור הים התיכון. הסיור נותן לכם די והותר זמן לגלות את פלמה ברגל וכן מנוחות האוטובוס. תיהנו משירות איסוף במיקום שלכם, תלמדו על תולדות העיר ועל המנהגים שלה במהלך סרט התעודה שינגן על מסך המושב שלכם.

התרשמו מהעושר התרבותי, הארכיטקטוני, הגסטרונומי ומהתענוגות האחרים שיש לעיר להציע – כמו המפרץ ופסאו מריטימו (Paseo Marítimo) המפורסם שלו, קתדרלת La Seu והעיר העתיקה המקסימה שלה, ועוד. בזמנכם החופשי, תוכלו לערוך קניות ליד כיכר מאיור (Plaza Mayor), לבקר במוזיאונים ובגלריות אמנות, לטייל במורד רחובות Jaime III ו-Paseo del Borne ולגלות את השכונה הבוהמית שוקקת החיים של סנטה קטלינה (Santa Catalina) והשוק שלה.

אם אתם מגיעים אל פלמה עם ילדים תוכלו לשלב את הזמן החופשי שלכם בפלמה דה מיורקה עם מסלול טיול על גבי האוטובוס. גלו אטרקציות תיירותיות בפלמה דה מיורקה והעמיקו את הידע שלכם עם ההסברים המפורטים של המדריך המקומי שלכם.  הטיול בפלמה דה מיורקה נמשך 60 דקות וכולל עצירה קצרה לצילומים בטירות בלוור (Bellver) או סן קרלוס (San Carlos), שניהם מראות מהממים הנשקפים מעל מפרץ פלמה (Bay of Palma).

כרטיסים לאוטובוס הזמינו כאן

משחק בריחה בעיר פלמה דה מיורקה וחיפוש אחר האוצר עם אייפאד

יחד עם בני הקבוצה שלכם, התנסו בממד חדש של טיול אטרקציות המשולב עם הרפתקה וירטואלית. נווטו בצורה הדומה לג׳יאו קאשינג עם הקבוצה באמצעות אייפאד/GPS ותגלו אטרקציות מעניינות של פלמה דה מיורקה עם הילדים ותפתרו משימות מעניינות כקבוצה.

השתמשו בפריטים שונים המצויים ב״חבילת האקשן״ שלכם במיומנות ותפתחו את הכלים האגדיים. בעזרת טכנולוגיית מציאות רבודה עדכנית, תדברו עם אווטארים וירטואליים ותפתחו תיבות אוצרות קסומות. תהיו חלק מסיפור מלהיב והיכנסו אל תוך עולם חדש בו המציאות והדמיון מתערבבים בזמן שאתם מתנסים בהרפתקה בלתי נשכחת של פלמה דה מיורקה עם המשפחה – או חבריכם והקולגות שלכם.

ההרפתקה שלכם בעיר משלבת את מיטב האלמנטים של חיפוש אחר האוצר ומשחק בריחה חי עם טכנולוגיית המציאות הרבודה. תגיעו למקומות שונים בעיר, תמצאו רמזים ותשלבו פריטים כדי לפתור חידות מאתגרות ולהשלים את המשימה. עם אווטארים וירטואליים שנראים מציאותיים ופאזלים מאתגרים, ההרפתקה העירונית הזו היא חוויה מיוחדת לכולם ונפלאה למשפחות בחופשה בפלמה דה מיורקה עם ילדים.

להרשמה למשחק לחצו כאן

טיול ערב בפלמה העתיקה ובר טאפאס

צאו לסיור לילי בעיר העתיקה של פלמה עם הילדים כדי ליהנות מאווירה מרגיעה ומטאפאס טעימים. תנו למדריך להוביל אתכם דרך הסמטאות המתפתלות של פלמה דה מיורקה בערב ולהראות לכם את האופי הייחודי של העיר הים-תיכונית הנפלאה.

קבלו מן המקומיים טיפים על מקומות הבילוי החמים ביותר ושמעו על מקומות אהובים של המקומיים. שמעו סיפורים מלהיבים על חיי הלילה של פלמה דה מיורקה ולמדו היכן אירועים רבים מדהימים עיצבו את ההיסטוריה העשירה והמגוונת של פלמה.

תנו למדריך הבקיא בחיי הלילה של פלמה דה מיורקה להראות לכם את מה שיש לעיר להציע – מטאפאס עם פינוקים טעימים ועד כיכרות היסטוריות נחבאות המלאות חיים בחודשי הקיץ אחרי שהשמש שקעה. בסוף הסיור, שאורכו כשעה ו-45 דקות, שבו בבר טאפאס טיפוסי ובחרו מתוך מגוון של pintxos וטעימות. תנו לערב לחלוף בעודכם שואפים פנימה את המראות והצלילים המיוחדים לפלמה.

הצטרפו כאן לסיור המאורגן בפלמה

הפלגה מפלמה דה מיורקה על ספינת AIDA (כולל ארוחת צהריים)

צאו אל טרמינל הקרוזים בנמל של פלמה דה מיורקה ופגשו שם את המדריך שלכם. עלו על הספינה וצאו לסיור בספינה עצמה. תוכלו להנות משפע האוכל והמסעדות על הסיפון באירוע טעימות איכותי.

שוטו במימי פלמה בספינת התענוגות וקבלו מהמדריך הסברים על מבנה הספינה והאזורים השונים בה. בזמנכם החופשי, תוכלו לסייר באנייה בעצמכם וליהנות ממשקה חינם בבר. זהו בילוי נפלא מהעיר פלמה דה מיורקה למשפחות עם ילדים.

להרשמה לשייט לחצו כאן

צלילת שנורקלים במיורקה בשמורת טבע יפהפיה

סעו לשמורת טבע יפהפיה שנמצאת מרחק 15 דקות בלבד ברכב. אחרי תקציר מזורז תחל צלילת השנורקלינג המהנה.

מובן שתלוו כל הזמן במדריך צלילה מקצועי שיקח אתכם לכמה ממקומות הצלילה הטובים ביותר במיורקה. ציוד מלא, כמו חליפת צלילה, מסיכה ושנורקל יסופק. יתרה מכך, המדריך יצלם אתכם במצלמה תת-ימית כדי שתוכלו לזכור את האירוע המיוחד הזה. זוהי חוויה יוצאת דופן למשפחות המבלות חופשה בפלמה דה מיורקה עם ילדים   והיא תותיר בכם זכרונות מרהיבים ונפלאים.

להרשמה לצלילת השנורקלינג לחצו כאן

שיט קטמראן מפלמה דה מיורקה

עלו על יאכטת קטמראן ושוטו מנמל פלמה דה מיורקה עם הילדים לאתרי החוף של Portals Vells or Cala Vella, בתלות בתנאי מזג האוויר. התפעלו מספינות התענוגות והיאכטות של העשירים והמפורסמים בעודכם עוזבים את נמל פלמה ושטים לאורך החוף הדרומי המרהיב ביופיו.

בהגעה ליעד תעגנו וצאו לשחות במי הטורקיז הנפלאים, כמה מטרים בלבד מחוף זהוב וקסום. דאגו למעט זמן שיזוף בשמש הים תיכונית וספגו את האווירה של הסביבה. השתמשו במסיכות צלילת השנורקלינג כדי לצאת להרפתקה תת-ימית צבעונית.

חזרו לסיפון לארוחת מזנון עם מבחר בשרי ברביקיו (חזה עוף ונקניקיות חזיר), סלטים טריים ועוגה לקינוח. לגמו כוסית יין לבן, רוזה או אדום, סנגריה, משקאות קרים ומים מינרלים, כולם מוגשים יחד עם הארוחה. תוכלו לבחור ביציאת בוקר ב-10:00 או ביציאה אחה״צ ב-15:30 ותיהנו מחמש שעות של פנאי והנאה. שוטו חזרה לפלמה דה מיורקה בסוף היום.

להרשמה לשיט בקטמראן לחצו כאן

טיול מודרך בעיר העתיקה בפלמה דה מיורקה

צאו בבוקר מבית המלון בפלמה עם הילדים לטיול הליכה מעניין ומלהיב בעיר העתיקה המרשימה של פלמה בלווית מדריך מקומי. חזרו אחורה בזמן וגלו את פלמה כפי שהייתה בעבר, כאשר האזור הכלכלי החשוב ביותר בעולם היה הים התיכון עצמו.

למדו על ההיסטוריה הגדושה של העיר ושמעו סיפורים על הבונים הגדולים ואדריכלים כמו פרה מורי, גילם סגררה (הקתדרלה) או תלמידיו של אנטוני גאודי (ארמונות ובתי אחוזה).

חזו ביצירות ארכיטקטוניות ואתרי תרבות חשובים, ובעיקר האוצרות החבויים של בירת האי, כמו החצרות המהודרים הנקראים פאטיו בספרדית. עדויות היסטוריות על עברה של פלמה תגלו ב-exchange La Lonja שליד הקתדרלה ובקתדרלה עצמה, אבל גם מבנים, ארמונות, גנים, כיכרות ואנדרטאות ללא חשיבות דתית יגלו את עברה המפואר של פלמה. כמו כן תעבירו ביקור ברובע היהודי, בבניין הממשלה, בארמון האפיסקופלי וחומת העיר ויתגלו הסיפורים המעניינים מאחוריהם. התרשמו מהרב גוניות הקולינרית של המטבח הים תיכוני בזמן שאתם מטיילים דרך אולם השוק שוקק החיים. בסיום הטיול תוכלו לשוב אל בית המלון בפלמה.

הרשמו כאן לסיור המודרך

טיול ביקב במיורקה

למדו אודות תולדות גידול היין במיורקה ותיהנו מהנופים עוצרי הנשימה הנשקפים אל עבר יקבים יפהפיים ושטחים פתוחים נרחבים במרכז האי. תבקרו באחוזה La Raixa Estate המסורתית המרתקת ובגנים המדהימים שלה. סעו לאורך כבישי טבע פסטורליים מ-La Raixa דרך היקבים של פנים האי לעבר סנטה מריה (Santa Maria). בקרו אצל יינן איכותי ותלמדו הכל אודות שיטות ייצור היין. תטעמו כמה יינות נבחרים לצד מטעמים של האזור.

לאחר מכן, עשו את דרככם לאחד מיצרני היין האקסקלוסיביים של מיורקה. קחו חלק בסיור מודרך דרך מרתף יינות ותטעמו מבחר יינות משובחים ונשנושים. תאכלו ארוחת פיקניק אידיאלית הכוללת מטעמים מהאזור וכוס יין מאחוזה קרובה.

תגלו כמה מהסלעים הענקיים היפים ביותר של האי ותתפעלו מתצורות הסלע המרשימות בדרך. תבקרו ביקב חשוב נוסף, שיינותיו זכו בפרסים הנחשקים ביותר. תיהנו מנופים מהממים לצד יינות משובחים ומטעמים של האזור וחזרו אל בית המלון בפלמה דה מיורקה.

הצטרפו כאן לטיול ביקב

פלמה – טיול בשוק צ׳יינטאון

זהו טיול קצר, של שעתיים וחצי, המתאים מאוד למשפחות שמתכננות להגיע אל פלמה דה מיורקה עם ילדים ומעוניינות לראות את חיי היום-יום של פלמה. צללו אל תוך אורח החיים היומיומי של המקומיים בפלמה. גלו את שוק הירקות המקומי הפתוח יום כן-יום לא. מצאו את הסחורה הטרייה הטובה ביותר. רדו מהמסלול התיירותי הרגיל וגלו את החוואים של מיורקה ואת הסוחרים המוכרים בדים ובשמים.

מבקרים המגיעים אל מיורקה מתאהבים באי, ואפשר לראות זאת במגוון הלאומים והמטבחים שלהם בדוכני המזון. תמצאו קוסקוס, סמוסה, אמפנדה, סושי, אנצ׳ילדה וכמובן טפאס. צללו אל תוך צ׳יינטאון של מיורקה. גלו את אחת המסעדות הסיניות הטובות ביותר המגישה מטבח אסיאתי אותנטי, שבה תמצאו שילוב של לאומים שונים.

בעלי מלאכה רבים גם מקיימים את בתי המלאכה שלהם ברובע. התנסו בעולם מרתק שבו מיומנויות, ידע, רעיונות ותשוקה מתמזגים. גלו משחק בינגו או שחקו רולטה בחדר הימורים. צאו לרחצה בים או לכו במורד קתדרלת מריה הקדושה (Cathedral of St. Mary), הנמצאת 15 דקות בלבד מכאן.

להרשמה לסיור לחצו כאן

טיול שקיעה וטעימות אוכל בעיר העתיקה של פלמה דה מיורקה

למדו על ההיסטוריה של פלמה דה מיורקה וראו את האנדרטאות המדהימות שלה בטיול הליכה של שעתיים וחצי בשעת שקיעה. קבלו תובנות של מדריך מקומי על החיים בעיר בעודכם חולפים על פני אטרקציות בפלמה דה מיורקה, כמו קתדרלת פלמה המפוארת והארמון המלכותי La Almudaina.

תראו היכן בית המשפט הפיאודלי היה מתכנס בעבר ב-Plaça de Cort, שם תוכלו גם להתרשם מעץ זית עתיק ומבית העירייה המרשים מהמאה ה-17. לכו ל-Plaça Major, שם נמצא שוק חיצוני של בעלי מלאכה שמושך אליו מבקרים כל ימות השנה. תראו את פסלו של ראש הממשלה אנטוני מאורה ב-Plaça del Mercat ותלמדו על המנהגים הקולינריים של המקומיים בדרך.

מדריך מקומי יהיה לצדכם ויוביל אתכם לאורך הסמטאות המתפתלות של פלמה דה מיורקה בלילה. קבלו טיפים של מקומי על מקומות הבילוי הנחשבים ותשמעו על מקומות שהפכו מזמן לאהובים ביותר בקרב המקומיים. תעצרו במחצית הדרך כדי לטעום ממבחר מטעמים הידועים כ- pintxos באחד מברי הטפאאס הטובים ביותר בעיר. זהו טיול רומנטי נפלא לזוגות אוהבים אך גם אם אתם מבלים בחופשה משפחתית בעיר פלמה דה מיורקה עם ילדים – תמצאו בטיול הפסטורלי עניין רב.

לחצו כאן להרשמה

מיורקה – רכיבת טרקטורון במסלולי שטח

תיהנו מרכיבת שטח מיוחדת וצאו לגלות את סביבות פלמה עם הילדים (אם הם גדולים מספיק) על גבי טרקטורון שטח מגניב. תנסו ארבעה שטחים שונים ותיהנו משחייה וצלילה עם שנורקלים. לאחר שתקבלו הדרכת בטיחות והוראות תפעול רכיבה על טרקטורון בתנאי בוץ ומים, רכבו במסלולי חצץ ודרך דיונות חול. חושו את הריגוש בשביל שחוצה יער והתנסו בטיפוסי אקסטרים וצפו בנוף מרהיב ביופיו.

לאחר מכן תרכבו לאורך החוף עד מפרץ מבודד. תיהנו מקפיצת צוקים, צלילת שנורקלים ושחייה בעונת הקיץ. מחוץ לעונה, תעצרו להשקיף על הנוף ולהצטלם ליצירת רגעים בלתי נשכחים. בסיום הטיול תרכבו בשטח מישורי ומשם תמשיכו לאורך טיילת ועל פני הברים שבחוף, שם תעצרו למשקה מרענן.

להרשמה לטיול הטרקטורון לחצו כאן

טיול מאורגן בפלמה דה מיורקה – העיר העתיקה וביקור בגג הקתדרלה

לאחר מפגש בנקודת האיסוף, תתחילו בסיור אינפורמטיבי, חדשני ומודרך בשלל האטרקציות של פלמה העתיקה. במהלך הטיול תלמדו איך האיים הבלאריים קיבלו את שמם, את הסוד מאחורי ה-Parc de la Mar ועוד.

התפעלו מהקתדרלות המרתקות וכן מ-Parc de la Mar, ארמון Almudaina, הגנים המלכותיים Hort del Rey ומרכז הסחר הימי המרכזי הישן La Llotja. כמו כן, תראו את בנייני הממשל ההיסטוריים כגון בית העירייה של פלמה דה מיורקה, Consolat de la Mar ו-Parlament de les Illes Balears.

בעת הטיול בעיר העתיקה של פלמה דה מיורקה תכירו כיכרות מיוחדות ומקומות מרתקים כמו Plaça Major ,Plaça del Marquès del Palmer ,Plaça del Mercat ו-Plaça de Cort (כולל Olivera de Cort המפורסם). תוכלו גם להתבונן בכמה מרפסות ים-תיכוניות טיפוסיות וכן בבניינים של גאודי ובאמנות מקומית.

להצטרפות לטיול המאורגן לחצו כאן

חווית קניונים במיורקה

חוו את הריגושים של טיול בקניונים (ואדיות) של מיורקה בהרפתקה של יום מלא המתאימה לכל רמות היכולת. מיורקה מתפארת בקניון היפה ביותר של אירופה, ומציעה רמות גבוהות של זרמי מים בחודשי השיא של החורף.

לאחר איסוף במיניבוס קטן מבית המלון בפלמה בשעה 8:00, תסעו לקניון שיבחר עבורכם המדריך. הקניונים נמצאים בהרים וזמינים לכל רמות הניסיון, כולל רמת מתחילים. בהגעה, המדריך יחלק את ציוד הבטיחות, כולל חליפות מים וקסדות ויספק לכם תקציר על מה שתוכלו לצפות לו. לכו במסלול טבעי לאורך הנהר, בהליכה, טיפוס, קפיצה וסנפלינג מעל סלעים.

משך המסלול המוביל לקניון הוא בין 30 דקות לשעה, כשבדרך תיוודעו לנופים הנפלאים של לב האי. המדריך יתאר בפניכם את עולם החי והצומח בדרך. בעונת השיא, תיהנו מגלישה מעל הסלעים אל תוך בריכות המים ותחדדו את הטכניקה של הקפיצה שלכם בגבהים של בין 3-8 מטרים. תלמדו גם איך לעשות סנפלינג ולהשתמש בחבלים כדי להנמיך את עצמכם אל תוך מים זורמים. אם לא תרגישו נוח, לא יכריחו אתכם לבצע את הקפיצה והמדריכים מיומנים לגמרי לספק תמיכה לכל אורך הדרך.  כמובן – טיול זה פחות מתאים עבור משפחות אשר מגיעות אל פלמה דה מיורקה עם ילדים קטנים.

להצטרפות לחצו כאן

האטרקציות של פלמה דה מיורקה בסגוויי

זהו טיול של שעתיים וחצי הסוקר את מיטב האטרקציות של פלמה דה מיורקה באמצעות רכיבה על סאגווי. המסע יתחיל ממשרד הממוקם באזור מרכזי. משם תצאו בסגוויי ותסתובבו בעיר העתיקה כשאתם ממשיכים לעבר מפרץ פלמה (Bay of Palma) וחולפים דרך מבנים יפהפיים ונופים מקסימים.

מאוחר יותר תגלו את המראות המקיפים את פלאצה מאיור (Plaza Mayor) וכן את הטיילת ליד רמבלה בפלמה (Rambla of Palma). לאחר מכן תחלפו דרך האזור המרכזי הנפלא של העיר. ראו את המבנים החשובים ביותר ובאותו זמן תלמדו על ההיסטוריה העומדת מאחוריהם מהמדריך המנוסה שלכם.

עלו כאן על הסאגווי

רכיבה על סוסים במיורקה כולל ברביקיו ומופע בחוות ראנצ׳ו גראנד

העמידו פנים ליום אחד שאתם בוקרים בפארק ראנצ׳ו גראנד, חוות הסוסים הגדולה ביותר במיורקה. התחילו את היום עם משקה ותבקרו במיני גן חיות. לאחר מפגש עם החיות, תתכוננו לעלות על סוס או בחרו בנסיעה בעגלת הסנגריה (Sangria Wagon), נסיעה של שעה דרך נופים טיפוסיים של מיורקה. יש 4 קבוצות שונות שמהן אפשר לבחור, שלוש קבוצות רוכבים והרביעית היא על עגלת סנגריה אקספרס (Sangria Express Wagon).

התענגו על ארוחת ערב בסגנון ברביקיו ואחריה מוסיקה חיה וריקוד בשורות שכולם יכולים להשתתף בו. תיהנו מארוחת בוקרים אמיתית הכוללת דברים פשוטים אבל טעימים כמו לחם עם רוטב איולי, שיפודי עוף, צלעות חזיר, סלט, תפו״א אפויים וגלידה. סיימו את החוויה עם מופע סוסים המציג את אמנות הרכיבה על סוסים וכמה מקצבי פלמנקו. תוכלו להתנסות ברודיאו שוורים לפני הריקוד בשורות. זוהי חוויה יוצאת דופן של מיורקה למשפחות

עלו על הסוס כאן

חווית קוסטירינג במיורקה

הקפיצו את האדרנלין בהרפתקת קוסטירינג (הרפתקאות אקסטרים על קו חוף הים) של 4 שעות במיורקה. תיהנו מקפיצה מצוקים, מערות ים וסנפלינג, בסביבה בטוחה ותיהנו מהנופים המשגעים המקיפים אתכם.

החוויה מתאימה למתחילים ומומחים כאחד. אם אתם מגיעים אל פלמה דה מיורקה עם ילדים שימו לב – הגיל המינימלי להצטרפות לפעילות הוא 12 ומי שגילו מתחת לגיל 18 חייב להיות מלווה בהורה או בעל משמורת חוקי.

להצטרפות לחוויה לחצו כאן

האטרקציות החמות של פלמה דה מיורקה וטיול סגוויי מול הים

תיהנו מסיור סגוויי של 3 שעות העובר דרך העיר העתיקה של פלמה, אחד המקומות היפים ביותר בעיר. חלפו על פני המפרץ היפה ועברו דרך פסאיג דל בורן (Passeig del Born) המפורסם, כשאתם חולפים על פני מבנים מפורסמים וחופים פופולריים בדרך. רכבו ברחובות הצרים של העיר העתיקה המלאה בארמונות, כנסיות, בתי מלאכה של אמנים וחנויות קטנות המוכרות כל מיני הפתעות.

עצרו לתמונות באתרים המרתקים ביותר בדרך. במהלך הנסיעה, תראו אטרקציות בפלמה דה מיורקה כמו ארמון אלמודיינה (Royal Palace of La Almudaina), מוזיאון האמנות המודרנית והעכשווית Es Baluard Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma, פוארטו דה פלמה דה מיורקה (Puerto de Palma de Mallorca) ועוד. זו הדרך המושלמת להכיר את העיר בזמן קצוב, כשבדרך אתם לומדים גם את ההיסטוריה של העיר.

להצטרפות לנסיעה בסאגווי לחצו כאן

טיול שופינג במיורקה בבוקר

בקרו בחנויות בנות יותר ממאה שנה, כשרבות מהן עדיין בבעלות משפחתית ומתמחות בסחורה מתוצרת מקומית. העצירה הראשונה בסיור זה, שאורכו 3 שעות, היא בחנות פנינים. למדו מדוע פניני מיורקה כ״כ פופולריות. עצרו להביט במגוון הסלסלות המסורתיות ומוצרי קש מקומיים. לכו ברחובות הצרים לחנות נעליים ולמדו על סוגי הנעליים המקומיות. בקרו בחנות קרמיקה שבה תגלו פריטים המיוצרים בבית חרושת שמנוהל ע״י משפחה כבר חמישה דורות. עצרו באחת המאפיות הישנות ביותר בעיר כדי לטעום את ה-llonguet המפורסם, כריך מיורקי העשוי עם נקניק סוברסדה או גבינה.

זהו מסע נפלא לחובבי שופינג בכלל ולמשפחות המגיעות אל פלמה דה מיורקה עם ילדים בפרט.

התחילו את מסע השופינג כאן

מפרץ פלמה – שיט קטמראן עם ארוחת צהריים ומשקאות

בואו לבלות יום מרגיע בקטמראן מפואר באורך 24 מ׳ בעודו שט סביב מפרץ פלמה המהמם ביופיו. התחילו בפלמה והמשיכו לכיוון דרום מזרח לכיוון Cala Vella. הסיור חוצה של מפרץ פלמה היפהפה ולאורך העיר העתיקה של הבירה, כמו הקתדרלה הנשגבת. הצוות של הקטמראן יעגון במים הצלולים של Cala Blava שם תיהנו מהעושר התת-ימי של האזור. תשחו, תצללו, תחקרו או תרגעו ותשתזפו על ערסלים.

תוכלו לאכול על הסיפון המרווח או בצל. תפריט גורמה כולל מזנון גדול ועשיר עם מנות טעימות כמו סלט עוף עם מנגו וג׳ינג׳ר, חזיר מושחר צלוי עם תפו״א ברוזמרין, תמרים עם בייקון, כדורי בשר עם רוטב תאילנדי, סלט פירות ים, פאי ירקות בקארי ועוד הרבה אופציות מעניינות. תמשיכו באווירה הרגועה של הסיפון עם משקאות וקוקטיילים שמכינים על הסיפון.

מתאים מאוד למשפחות התרות את פלמה עם ילדים ואוהבות חוויות בלתי שגרתיות.

להצטרפות לשייט לחצו כאן

פלמה – כרטיסים ללא תור לקתדרלה וסיור פרטי בעיר העתיקה

גלו את הארכיטקטורה היפהפיה של פלמה דה מיורקה ואת חיי העיר בסיור של שעתיים וחצי עם מדריך אינפורמטיבי, כולל כרטיסי "דלג על התור" לקתדרלת פלמה. התחילו את הסיור מול הקתדרלה והתפעלו מהפרטים הארכיטקטוניים המהממים ומההשתקפות שלהם במים. בקרו בתוך הקתדרלה עם כרטיסים ללא תור והתרשמו מהפאר של החלק הפנימי. הבינו מייד מדוע הקתדרלה מוכרת גם בשם ״קתדרלת האור״.

לאחר מכן, יהיה לכם זמן חופשי לטייל ברחובותיה הצרים של העיר העתיקה ולגלות פינות נסתרות. חלפו על פני חצרות מהודרות ומרפסות שסגנונן משקף את ההשפעה הרומית, המוסלמית והקטלנית. תעצרו מול Parish Church of Santa Eulàlia, הכנסייה הישנה ביותר באיים הבלאריים.

משם תגיעו למרכז פלמה וראו את בניין העירייה השוכן בכיכר Plaza de Cort הסמלית, הנחשבת ל״קילומטר 0״ של מיורקה: המקור של כל הכבישים. המשיכו עם התבוננות במבנים מודרניים בסגנון הייחודי למיורקה. הגראנד הוטל (Grand Hotel) שנבנה ב-1903 הוא אולי הבניין המודרני המדהים ביותר בפלמה. תראו את בית Can Foretza-Rey ואת בניין Aguila ששניהם בעלי השפעה של הארט נובו הווינאי.

״כל הדרכים מובילות לפלאזה מאיור״. כאן הסיור מגיע אל סיומו, בנקודה המושלמת ממנה תוכלו להמשיך ולחקור את העיר בעצמכם, על כל החנויות המסורתיות והמסעדות שלה. המדריך ישמח להמליץ לכם על מקומות נוספים לראות ומסעדות לאכול בהן, או שהוא יוכל ללוות אתכם לתחנה הקרובה ביותר כדי לעלות על תחבורה ציבורית בפלמה בדרככם בחזרה אל בית המלון.

לכרטיסים ללא תור לקתדרלה ולטיול בעיר העתיקה לחצו כאן

מסיבת אנייה בפלמה דה מיורקה ("הכל כלול")

נצלו עד תום את שהותכם בעיר פלמה דה מיורקה עם הילדים וצאו להפלגה בת יום שלם לאורך החוף על גבי ספינת מסיבות עם כמות בלתי מוגבלת של משקאות! היפגשו ב-Barca Samba כדי לעלות עת הסיפון ומשם תוכלו ליהנות ממראות נהדרים הנשקפים מעל מפרץ פלמה בעוד הספינה חוצה את הנמל. אחרי כשעה, הספינה תעגון במפרץ יפהפה בדרום האי, שם תוכלו לקפוץ אל תוך המים הקרירים ולשחות או לצלול.

ארוחה ענקית בסגנון מזנון חופשי מוגשת על הסיפון לצד בר פתוח המגיש בירה חינם, סנגריה ומשקאות קלים במשך כל ההפלגה. אם אינכם עסוקים בצפייה בספורט חי בלווין, הדי ג׳יי המקומי ירקיד אתכם כל אחר הצהריים. אחרי שלוש שעות תחזרו לנמל כשאתם מבלים ומכייפים עד הסוף.

לעלייה לסיפון לחצו כאן

חופי פלמה – טיול בסקיי בר עם משקאות ובילוי בקומת הגג בשעת שקיעה

התחילו מבלנאריו 6 (Balneario 6) שליד החוף, לכו ישירות לנקודת התצפית המדהימה הראשונה של הסיור הזה. תוזמנו לצלם תמונה או שתיים כאן, ותקבלו משקה פתיחה, תנוחו מספר רגעים ובמרחק של 5 דקות משם, תגלו את נקודת התצפית הבאה, שבה תעצרו לאתנחתא ארוכה יותר. תוכלו לנוח וליהנות מהשקיעה ותקבלו עוד משקה כדי ללגום בזמן שאתם נהנים מהנוף.

לאחר הליכה של 20 דקות, תגיעו לטרקלין הגג הבלעדי הבא. שם יחכה לכם נוף מקסים אל האוקיינוס, ההרים וכל אזור/חוף פלאיה דה פלמה. תקבלו כמובן משקה אחרון בזמן שאתם נהנים מהרקע היפה.

להרשמה לחצו כאן

טיול רגלי מודרך בפלמה דה מיורקה עם מדריך פרטי

גלו את הבתים ההיסטוריים של בירת מיורקה בסיור הליכה של 3 שעות בעיר העתיקה פלמה עם הילדים. העיר, שנוסדה ע״י הרומאים, היא בעלת היסטוריה מלאת תהפוכות, כאשר השליטה בה עברה מהאימפריה הביזנטית לשליטת המורים לפני הכיבוש בידי הנוצרים.

עם קצת עזרה ממדריך אישי מנוסה, תחקרו את הרחובות היפים של העיר העתיקה ואת מרפסות הפטיו של הבתים היוקרתיים. המרחבים הארכיטקטוניים המיוחדים האלה מתפארים ביופי מונומנטלי ונשארו כפי שהיו בעבר הרחוק. תוקסמו במיוחד מארבע האניגמות של ימי הביניים. תגלו את ארבעת צבעי האניגמה – לבן, ירוק, אדום וצהוב – ותגלו כיצד הם מתבטאים בצורה עקבית באנדרטאות ובבתי העיר. תלמדו את המשמעות מאחורי התריסים הירוקים של חלונות הבתים של מיורקה ומדוע הקדושים המעונים תמיד לבושים באדום באיקונוגרפיה הנוצרית.

תגלו אילו צבעים ומספרים קשורים למעגל החיים. תלכו לאורכם של הרחובות העתיקים ביותר של העיר. תדמיינו את חיי התושבים המוקדשים לעיסוקים ואמונות שונות על פני הדורות, מסוחרים, דרך המתיישבים היהודים, דרך בני האצולה ועד הפירטים.

את הטיול התחילו כאן

סיור אמנות רחוב מודרך בפלמה דה מיורקה (שעתיים)

סיור אמנות הרחוב שלכם מתחיל מול כנסיית Sant Francesc המפוארת בעיר העתיקה של פלמה, מקום תפילה מהמאה ה-13 שנבנה מחדש במאה ה-17 אחרי שברק פגע בו. צאו לסיור דרך העיר העתיקה לכמה מהחלקים הפחות מוכרים של הבירה, שם תבדקו את סצנת אמנות הרחוב המשגשגת. כאן תוכלו להתרשם מציורי הקיר המרשימים המתארים ספלי שוקו צפים וילדים המשחקים בבועות סבון, ותנסו להבין את המשמעות העומדת מאחורי יצירות האמנות הפוליטיות האלה, תוך כדי שאתם לומדים על הפוליטיקה של ספרד ועל ההיסטוריה החברתית שלה.

בעת טיול רגלי ברחובות פלמה דה מיורקה עם הילדים, תראו יחדיו עבודות רבות של אמנים מפורסמים כמו Joan Aguiló, שהיה פעם אמן גרפיטי של ארגון גרילה, שהיום מוזמן בקביעות ע״י עסקים מקומיים וע״י ממשלת ספרד ליצור יצירות אמנות המפיחות חיים באזורים אורבניים. במחצית הסיור, תעשו עצירה בבר מקומי אהוב למשקה מרענן ושיחה. משם תמשיכו לשוטט ברחובות ולהתבונן באמנות רחוב בדרך. יצירות האמנות של פלמה נוטות להיות קטנות בשל הרחובות הצרים, אבל יש עיצובים גדולים אחדים. הסיור מסתיים במרכז העיר בדיוק בזמן לארוחת ערב. המדריך המקומי המומחה ידריך אתכם וישמח לתת לכם טיפים על מקומות טובים לאכול בהם.

צאו מכאן לסיור

טיול ערב קולינרי בפלמה דה מיורקה

גלו את הטעם המיוחד של 2,200 שנות היסטוריה של פלמה בערב קולינרי. בקרו במקומות אידיליים, התנסו בטעמים הקולינריים של מיורקה והתוודעו לאורח החיים הספרדי. בסיור הזה תגלו את ההיסטוריה ההפכפכה של האי ואת העיר פלמה ותהנו מתענוגות ים תיכוניים קולינריים שונים. הסיור חולף על פני אטרקציות חשובות בפלמה דה מיורקה. בדרך תעצרו בשלוש מסעדות ותלמדו הכל על העולם החברתי של מיורקה.

הטיול מתחיל בהרשמה כאן

טיול בפלמה דה מיורקה בסגוויי

הוסיפו קצת זוהר להרפתקה שלכם בפלמה בסיור נופים בסגוויי. לאחר תדריך קצר, תתחילו לגלוש בעיר בכמה מהשכונות האקסקלוסיביות ביותר של העיר העתיקה. יש המון מה לראות חוץ מאשר קניות ובדרך תראו ארכיטקטורה מגוונת, מסעדות נפלאות ומקומות יפים אחרים. המדריך יספק לכם שיעור קצר בהיסטוריה של פלמה בעודכם משייטים לאורך רחובות נבחרים, עם עצירות במקומות רבים.

יהיה לכם זמן חופשי להצטלם בנקודת התצפית לפני שתעשו את דרככם במורד סנטה קטלינה (Santa Catalina) כשאתם פונים לעבר המפרץ והחופים שטופי השמש היפים. כשהסיור יסתיים, תוכלו להמשיך לנקודת המוצא.

הרשמו כאן לסיור הסאגווי

פלמה – סיור גגות וסקיי בר עם משקאות

התחילו את הסיור בגגות המופלאים של פלמה עם הליכה לצד המדריך שלכם לנקודת התצפית הראשונה. תיהנו מהנופים ותצלמו את הצילומים הראשונים שלכם. התענגו מהמראות הפנורמיים של העיר לפני שתמשיכו לנקודת התצפית הבאה. כאן תהיה לכם אתנחתא ארוכה יותר ותוכלו להזמין את המשקה הראשון שלכם מול הנוף.

הירגעו ותנו לזמן לעבור בעודכם נהנים כשאתם מוקפים בנופים נפלאים. במרחק של 10 דקות הליכה, נקודת התצפית הבאה מחכה, שם תיהנו מהשקיעה ותשתו משקה שני אל מול הנוף. תלכו לאורך הרחובות בהם תיראו אטרקציות פופולריות בפלמה דה מיורקה כגון הארמון המלכותי לה אלמודיינה לפני ההגעה לטרקלין הגג האקסקלוסיבי. כאן, תיהנו מהמראות המרשימים של העיר, האוקיינוס וההרים. תשתו את המשקה האחרון שלכם הכלול בסיור ותנו לערב היפהפה להגיע לסיום נפלא.

להרשמה לסיור לחצו כאן

טיול במיורקה – טחנות רוח, כפרים ואגדות

בואו ליהנות מסיור מיוחד של 4 שעות באי מיורקה ברכב שלכם. בנקודת המפגש, המדריך יתקין מערכת תקשורת ניידת חדשנית ברכב שלכם, המאפשרת לכם להקשיב ולדבר עם המדריך בזמן נהיגה. צאו לחוויית סיור מהנה ואינטראקטיבית כפי שלא תחוו בשום מקום אחר.

המדריך יצר טיול שחוקר את תולדות האי, הנופים, האוכל והתרבות. לכו בעקבות המדריך שלכם וחלפו בכפרים, גלו מקומות נסתרים, ותלמדו על הערכים האמיתיים של מיורקה. בעצירות שונות, המדריכים המקומיים המומחים יעזרו לכם. במסלול של כ-70 ק״מ, תבקרו בעיירות Algaida, Pina, Lloret de Vista Alegre, Montuiri, Randa, ו-Cura.

זוהי חוויה נפלאה ומרגשת מאוד למשפחות המגיעות אל פלמה דה מיורקה עם ילדים לחופשה, אך שימו לב – היא נחשבת לא מתאימה לילדים מתחת לגיל 6.

להצטרפות לטיול לחצו כאן

פלמה דה מיורקה – טיול באוטובוס ואנייה

תיהנו משירות איסוף מבית המלון שלכם במיורקה ותעלו על האוטובוס כדי להגיע לפלמה דה מיורקה, עיר היסטורית מיוחדת במינה ומקום חובה לכל מי שמגיע לאי. בעודכם מטיילים באי, סרט תיעודי על מיורקה יהיה זמין על האוטובוס בחמש שפות. גלו את המפרץ המרשים של העיר, את קתדרלת La Seu ואתרים יפים אחרים באזור העיר העתיקה. תוכלו ליהנות מקניות, לבקר במוזיאונים, גלריות אמנות ושווקים מקומיים. לאחר ביקור בפלמה בקצב שלכם, תסיימו את היום עם שיט מהנה של 60 דקות במפרץ פלמה דה מיורקה עם הילדים – עם מראות פנורמיים מיוחדים מכיוון הים.

להרשמה לטיול לחצו כאן

טיול אל ההיסטוריה של פלמה כולל כניסה לקתדרלה ללא תור

הטיול מתחיל בשוק הדגים העתיק ומלא החיים La Lonja שהיה פעם מקום המפגש לסוחרים המקומיים. התרשמו מן הפעילות ועשו את דרככם ל- Hort del Rei, גינה היסטורית שהייתה שייכת בעבר לארמון אלמודיינה שבו חיו מלכי מיורקה. ליד הארמון תוכלו לראות את פסל הקולע (Statue of the Slinger). המדריך יסביר לכם את ההיסטוריה ואת החשיבות של הלוחמים הילידים האלה שהיו פופולריים ביותר בצבאות הרומיים והקטרוגים בזכות האומץ הגדול ויכולת הקליעה שלהם.

מאחורי הפסל תוכלו לצלם את Arc de la Drassana, שהייתה מחוברת לארמון כשהנמל המרכזי שכן מחוץ לחומות פלמה. בזמן שאתם משוטטים לאורך החומות של פלמה עם הילדים הנרגשים, תגלו את אחת מיצירות המופת הגותיות היפות ביותר של ספרד, קתדרלת La Seu. הציצו פנימה והמדריך יספר לכם על תולדות הבניין ועל האלמנטים השונים בו, כולל חלונות הוורדים המפורסמים והקפלה השנויה המחלוקת Miquel Barceló.

לאחר מכן, תגיעו לרחובות הצרים הסובבים, ותמשיכו לרובע היהודי, שם תשוחחו על האופן שבו הכיבוש הנוצרי השפיע על הקהילה היהודית במיורקה. בכיכר בניין העירייה תעצרו להתבונן בעץ הזית המפורסם בן ה-500 שנה ותעשו את דרככם לשוק El Olivar, אחד מאזורי הקניות הפופולריים ביותר בעיר. כאן תמצאו פירות וירקות צבעוניים, דגים טריים ו- charcuterie משובח. הכינו את עצמכם לאופרה של ארומות.

הביקור מסתיים עם טאפאס טעימים וכוס יין או בירה. לפני שתעזבו אל תשכחו לבקש מהמדריך טיפים נוספים על מקומות שכדאי לבקר בהם, מקומות לאכול וכו׳.

להצטרפות לסיור

מסלול משפחתי בפארק האתגרי פורסטל או הרפתקת מסלול ספורט

בקרו בפארק פורסטל כדי ליהנות מאחד מפארקי השעשועים הפופולריים והחדשים ביותר במיורקה. באתר המיוחד הזה תיהנו לקפץ מעץ לעץ. בביקור, בן שעתיים או שלוש, תחוו מבחר קווי אומגה ונדנדת טרזן, תחצו גשר טיבטי, תטפסו על קירות ותנסו מגוון פעילויות מרגשות אחרות. ההרפתקה האותנטית הזו מומלצת לכולם, כולל משפחות המגיעות אל פלמה דה מיורקה עם ילדים מגיל 6 ובגובה 1.1 מ׳ ומעלה. גלשו במורד קו האומגה הארוך ביותר במיורקה, שאורכו מעל 200 מ׳, טפסו 20 מ׳ באוויר והתגברו על שורה של אתגרים.

בחרו את המסלול שלכם:

מסלול משפחתי למשתתפים בגובה 1.1 מ׳ ומעלה (גיל 5-6). המסלול מתאים למשפחות, קבוצות בתי ספר ומבוגרים מתחילים שרוצים להגביר את רמת הקושי שלהם צעד אחרי צעד. ילדים מגיל 10 ומעלה רשאים להיכנס ללא מבוגר. כולל: 4 מסלולים שונים, עם רמות קושי הולכות ומתגברות, גשרים טיבטיים, קירות טיפוס, קירות רשת ועוד, 28 מעברים שונים, 4 מסלולי אומגה נהדרים ביער, כולל אומגה באורך יותר מ-200 מ׳. משך: כשעתיים (תלוי במהירות, גיל ויכולת)

מסלול ספורט למשתתפים בגובה של לפחות 1.45 מ׳ (גיל 11-12). המסלול מיועד לבני נוער ומבוגרים המחפשים יותר. ילדים ללא השגחת מבוגר רשאים להיכנס מגיל 14 ומעלה.  כולל: 5 מסלולים שונים עם רמות קושי הולכות וגדלות, 47 מעברים שונים, 5 מסלולי אומגה נהדרים ביער, כולל אומגה הנמתח לאורך של יותר מ-200 מ׳, נדנדת טרזן מדהימה אחת. משך: כ-3 שעות (תלוי במהירות, גיל ויכולת)

אנא שימו לב שלא נדרשת רמת כושר מיוחדת וכל המשחקים הקשים בעלי יציאת מילוט.

הרשמו כאן למסלול בפארק

טיול קולינרי בפלמה דה מיורקה בחצרות פנימיות (פטיו)

אפילו אם המטבח של מיורקה נראה ממבט ראשון דומה לאוכל הספרדי, הוא לא. לתושבי האי יש אוכל מקורי משלהם, שהם מכנים Cuina Mallorquina, והוא כולל מוצרים מגוונים שניתן למצוא באי הים-תיכוני, והושפע רבות מן השלטון הזר ששלט בו כמו הרומים והמורים. המטבח של האי פשוט, דשן ועשיר בטעמים. הסגנון המיורקי כולל שימוש במרכיבים מקומיים טריים והקפדה על תהליך הכנת המזון. טיול הדילוג הזה הוא כמו ארוחה רבת מנות: בכל אתר תחוו ותטעמו מנה או משקה שונים, ואלה ילוו באנקדוטות מבירת האיים הבלאריים.

בדרך, תפגשו אמן אפייה מסורתי שיציג בפניכם מתכונים היסטוריים שהלכו לאיבוד ויפיח רוח חיים במעדנים מקומיים שכמעט ונשכחו לגמרי, תוך שימוש במרכיבים אורגניים. תיהנו ממאפה מלוח שמכינים אותו בתהליך שנשאר כפי שהיה במשך דורות. אחרי זה, תמשיכו לבודגה (מכולת) משפחתית בעלת מוניטין של מגישת הטפאס וה-variats הטובים ביותר בכל מיורקה כבר מעל 75 שנה. כמו ארול פלין ועוד אורחים סלבריטאים רבים בעבר, תדגמו את אחד המטעמים המוכרים של המקום שהפכו את הבודגה המסורתית לאחד המקומות האיקוניים של פלמה. המקום שוכן בליבו של מבוך של עיירה ישנה. כשתעשו את דרככם דרך הסמטאות הצרות, המדריך יצביע לעבר החצרות המכוסות היפהפיות שהן זכר לעידן הזהב של פלמה.

לאחר שתקשיבו לסיפורים על כח, גורל וסכסוכים משפחתיים, תתנסו בצד המתוק של החיים בפלמה עם מעדן קרם. בתחנה הבאה תחוו פיצוץ של טעמים בחנות של אלנה שבה הנקניק סוברסדה המפורסם פוגש בירה בטעם תפוז. תגלו את הפירות של האזור באולם השוק ותיהנו מקאווה תוססת בארמון היסטורי, תטעמו פאייה של מיורקה מאת מומחה האורז מס׳ 1 של פלמה ועוד המון.

רעבים? הרשמו כאן

פלמה – טיול מודרך עצמי

גלו את נפלאות פלמה דה מיורקה עם הילדים בטיול עצמי מודרך, בקצב שלכם ובזמן שלכם. למדו מה יש לעיר להציע מבחינה תרבותית, ארכיטקטונית וגסטרונומית. השירות כולל איסוף, חזרה לבית המלון בפלמה וסרט המציג את תולדות מיורקה והמנהגים שלה על מסך המותקן על מושב הרכב. תראו את המפרץ, את פסאו מריטימו המפורסם, את קתדרלת לה סאו (Cathedral of La Seu). תשוטטו ברחובות העיר העתיקה, ברובע דל בורן (La Lonja) ובכיכר מאיור (Plaza Mayor). תלכו לקניות, תבקרו במוזיאונים ובגלריות אמנות ותראו את השווקים המקומיים. תגלו את השכונות הבוהמיות סנטה קטלינה ואת האזור המפורסם לה לוניה (La Lonja).

התחילו כאן את הסיור

טיול מאורגן מפלמה דה מיורקה לטרמונטנה – סולר, דייה, ולדמוסה

בקרו בסולר, במרכז עמק הזהב סולר (Golden Valley of Soller) המלא בעצי תפוז וזית. בקרו בעיירה המלאה בבתים מודרניסטיים נהדרים וקסם אותנטי כללי. תחוו לא רק את הצד התרבותי, אלא גם כמה טעמים קולינריים כמו גלידת תפוז בקואופרטיב המפורסם Fet-a-Sóller. משם תמשיכו לנמל סולר (Port of Soller) ותשוטטו לאורך טיילת החוף היפהפיה של עיירת הנמל האידילית הזו.

תעצרו במסעדה חביבה ותטעמו ארוחה טעימה של טפאס. אחר כך תיהנו מנסיעה נוחה במיניבוס העוברת בקטע פנורמי עוצר נשימה של הרי טרמונטנה ועד מושבת האמנים דייה (Deía). תטפסו לנקודה הגבוהה ביותר של העיירה ותראו את הנוף היוצא מן הכלל של ההרים, העמקים ועד הים. תמשיכו לוולדמוסה, כשרתם חוצים יער אורנים עבות בדרך ותשוטטו העיירה האידילית הקטנה. תבקרו במוזיאון מצויין של האמן Josep Coll Bardolet ותראו את הקלויסטר הקרטוזי שבו שופן חי ועבד ותיהנו מקפה באחד הברים הנחמדים של הכפר.

בזמנכם החופשי תוכלו לשוטט להנאתכם בין הבתים היפהפיים המוקפים בגנים ים-תיכוניים המלאים בעצי תפוז ולימון.

להצטרפות לחצו כאן

טיול רגלי בפלמה דה מיורקה עם מטעמים ים-תיכוניים

צאו לטיול הליכה במיטב האטרקציות של פלמה דה מיורקה וחזרו אחורה בזמן דרך דרך הדורות. תלמדו איך העיר העתיקה התפתחה ואיך היא נבנתה ע״י הרומים, האוסטרוגותים, הוונדלים, הביזניטים, המורים ובני משפחת אראגון. בפארק דה לה מר (Parc de la Mar), מתחת לקתדרלה, סיור ההליכה מתחיל עם מבט מקרוב על תהליך מיסודה של העיר והשינויים במצב הפוליטי. עשו את דרככם לנמל הדייגים, חלפו על פני נקודת הסחר הימית ועד Consulado del Mar, בניין היסטורי שהשימוש בו השתנה במהלך השנים והיום הוא הבניין הפוליטי החשוב ביותר באיים הבלאריים.

חצו את רובע הדייגים הישן עד מתחם המצודה Es Baluard, שבו יש נוף נהדר מעל העיר והנמל. הלאה משם, תחלפו על פני המוזיאון לאמנות מודרנית ועכשווית (Museu d'Art Modern i Contemporani) ותגיעו למבוך הרחובות של העיר העתיקה. תגלו את פסאו דל בורן (Paseo del Borne) הרומנטית ואת הבתים הקודמים של האריסטוקרטים, שהם היום בתי מלון ברמה של 5 כוכבים. תמשיכו לעיר העליונה ותגלו את אולם העירייה ההיסטורי, את הפרלמנט ואת ארמון אלמודיינה, ותיהנו מנוף מרשים של הקתדרלה וההיסטוריה העשירה שלה.

המשיכו לשוק Mercat de L'Olivar, שבו יש מבחר נהדר של מוצרים ים-תיכוניים, שמהם אפשר להכין מנות אזוריות. נסו מבחר של מטעמים מקומיים וגלו מה הופך את המטבח הים-תיכוני למיוחד.

זהו יופי של טיול קל ונוח למשפחות לגלות את פלמה עם ילדים באמצעות הרגליים!

להרשמה לטיול ההליכה לחצו כאן

טיול במיורקה – מסע נהיגה עצמית לביצות המלח והצוקים הדרומיים

גלו את החוף הדרומי של מיורקה עם מדריך מקומי. תוכלו לצאת לסיור ברכב שלכם ולהקשיב לקריינות דרך מערכת של מכשירי שמע ניידים. תוכלו גם לעצור במהלך הסיור הזה בן 4 שעות כדי לחוות את הנופים היפהפיים, התרבות והמזון של מיורקה.

לאחר מכן, תמשיכו ל-Faro de Es Cap Blanc כדי לראות נופים מרהיבים מעל הצוקים. תוכלו לדגום מאפה מקומי טעים ותלמדו על חייהם של שומרי המגדלור. משם, תמשיכו לביצות המלח של Flor de Sal d'es Trenc לפני שתיהנו ממבחר ביסקוויטים וגבינות. משם תבקרו בחוות עופות ב-Artestruz, שם תפגשו את היענים החיים שם. העצירה האחרונה היא במשק החלב של Burguera, היחיד במיורקה שבו הגבינה עשויה 100% ביד. תוכלו לבקר את הפרות ואפילו לטעום את הגבינה שהן מייצרות. הסיור מסתיים ב- Sa Rápita שליד Playa d’es Trenc.

להרשמה לנהיגה לחצו כאן

מפרץ פלמה – שעתיים בגלשן פאדל/קיאק

התנתקו לרגע מחיי העיר הסוערים ומצאו את החופש האמיתי שיש לים להציע עם חווית גלישה בפאדל בורד. בנוסף לקלות הלמידה של השימוש בגלשן הזה, תקבלו גם נקודת תצפית שונה על מפרץ פלמה. מגובה הגלשן תוכלו אפילו לראות דרך המים הצלולים עד קרקעית הים. זוהי חוויה מאוד מתגמלת לכל מי שנופש בפלמה, במיוחד משפחות הרוצות להרגיש את החוויות של פלמה עם ילדים גדולים בעת חופשתן.

זוהי פעילות בעלת יתרונות רבים לגוף ולנפש: היא משפרת שיווי משקל, בעלת עוצמת נמוכה, מפחיתה מתחים, מגבירה חוזק, עוזרת לשקם פציעות ועוד. בנוסף ליתרונות פיזיים, זו דרך נהדרת לחבר אתכם לטבע ולתת לראש להיפתח ולהירגע.

להרשמה לגלישה לחצו כאן

העיר העתיקה של פלמה וטירת בלוור ברכיבה קבוצתית על אופניים

ראו את המיטב של אטרקציות בפלמה דה מיורקה העתיקה בטיול אופניים כיפי בקבוצה קטנה והתפעלו מהאטרקציות ההיסטוריות ומכמה אוצרות נסתרים לאורך הדרך. תוכלו להתבונן מקתדרלת סנטה מריה של פלמה (Cathedral of Santa Maria of Palma) המרשימה, שנבנתה ע״י מלך אראגון במקום שבו עמד בעבר מסגד. תראו את שרידי חומות העיר בזמן שאתם מדוושים לכיוון הקשתות היפהפיות של הלוניה דה מיורקה (Lonja de Mallorca) ומשם תתרשמו מהארמון המלכותי לה אלמודיינה (Royal Palace of La Almudaina) ובית העירייה של פלמה.

המשיכו ברכיבה לכיכר מאיור הנמצאת בפתח המוביל לרחובות מרוצפים צרים במרכז ההיסטורי. תרכבו באזור לה רמבלה (La Rambla), שם המקומיים נהנים לצאת לטייל. תראו את פסלי הספינקס של Passeig des Born ומשם את הנופים המהממים הנשקפים מטירת בלוור (Bellver Castle) כפרס על הטיפוס שלכם במעלה הגבעה.

התחילו את הרכיבה כאן

צלילה במיורקה למתחילים בשמורת טבע יפהפיה

קבלו תקציר בטיחות והקדמה לצלילה בזמן שאתם מתכוננים לצלילה הראשונה שלכם. סעו לעבר מפרץ קאלה דלטה (Cala Delta Bay) השוכן בתוך שמורת טבע יפהפיה ומקום נהדר לצלילה למתחילים. אחרי שתרגישו נוח עם טכניקות הנשימה שהמדריכים יעבירו לכם, תתחילו בצלילה הראשונה שלכם. בקבוצות קטנות של לא יותר משישה איש ולפחות שני מדריכים, תתחילו בגילוי החיים שמתרחשים מתחת לפני המים. תבלו עד 45 דקות בעולם התת-ימי השלו עם העושר של היצורים שהאוקיינוס הוא הבית שלהם.

משפחות המחפשות את הריגושים של פלמה עם ילדים גדולים יהנו מאוד בחוויה בלתי נשכחת זו.

התחילו את הצלילה כאן

טיול אופניים מודרך בעיר העתיקה

ראו אטרקציות פופולריות בפלמה דה מיורקה בטיול מודרך של 3 שעות בעיר העתיקה על אופניים. חלפו ברכיבה על פני אנדרטאות היסטוריות כמו ארמון אלמודיינה וקתדרלת פלמה. גלו אתרים חבויים וכיכרות המוכרים רק למקומיים ועוד.

החלו את הרכיבה כאן

פלמה דה מיורקה – שיעור בגלישת רוח למתחילים

תיהנו מגלשני רוח בחוף הקרוב ביותר לפלמה ותתחילו לשוט בקלות עם הציוד שביה״ס מספק. בקבוצות של עד 4 איש ומדריך, תלמדו את התנועות הבסיסיות ואיך להסתובב. החוף הוא מקום נחמד ללמוד איך לגלוש בשל המים הצלולים שלו שאין בהם זרמים וכיווני הרוח טובים. המדריך ייתן לכם שיעור של 15 דקות על החול וכיווני הרוח הבסיסיים ואיך להשתמש במפרש ולהיכנס למים. אחרי קורס של שעתיים תוכלו להתאמן לבד בבטיחות. תיהנו מהחופשה שלכם במיורקה כשאתם משתתפים בענף ספורט ימי.

להרשמה לגלישה לחצו כאן

טיול במיורקה בעקבות אוצרות חבויים

חזרו אחורה בזמן, גלו את התרבות והמטבח של מיורקה בליווי מדריך מקומי. תיאספו מבית המלון בפלמה ותתחילו את הסיור באתר מורשת עולם. העצירה הראשונה היא בארמיטאז׳ של ולדמוסה (Hermitage of Valldemossa), כנסייה מרתקת שבה תוכלו להתפעל מנופים פנורמיים של האזור. תיהנו מהליכה קצרה של 10 דקות עד הכנסייה ותתוגמלו עם דגימה של המאפה המתוק דמוי הבורקס אנסאיימדה, קינוח מיורקי מסורתי.

אחר כך תעזבו את ולדמוסה ותבקר במנזר Miramar, מנזר שהומר לבית קיץ עבור הארכידוכס לואי סלבדור ואורחיו המפורסמים. קודם תבקרו בטחנה ישנה לפני שתמשיכו לבית הארכידוכס. כאן, תוכלו להתפעל מהעיצוב הפנימי המהודר ותגלו אגדות על גנים ביזנטיים מרשימים בזמן שאתם מתרשמים מהמראות לעבר הים. תסיימו את הסיור בביקור במנזר ותדגמו קרקרי Quelitas עם גבינה, מעדן יומי עבור רוב המיורקים.

לבסוף, בקרו בטחנת שמן הזית Sóller Olive Oil Mill השוכנת בבית מיורקי טיפוסי. תיהנו מסיור פרטי של השטח עם אחד הבעלים, תלמדו על העסק המשפחתי ועל תהליך ייצור שמן הזית וכן על גידול תפוזים. תסיימו עם ארוחת צהריים מיורקית מסורתית של pa amb oli, כולל לחם כפרי מקומי, עגבניות, זיתים, גבינה, האם ושמן זית. לקינוח תאכלו Gató, עוגת שקדים טיפוסית של האי. תלגמו יין, מים ומיץ תפוזים סחוט טרי עם הארוחה לפני שתחזרו למלון. יופי של חוויה למשפחה המגלה את פלמה דה מיורקה עם ילדים בחופשה.

להצטרפות לטיול לחצו כאן

מיורקה – מופע עם ארוחת ערב והסעה מלאה ב-Son Amar

צאו לערב עם מופע תיאטרלי וארוחת ערב בסגנון וגאס עם המופע האגדי של מיורקה Son Amar.

תיהנו מהנוחות של איסוף מבית המלון בפלמה דה מיורקה והסעה ישירה לתיאטרון. בהגעה לתיאטרון Son Amar תשבו לארוחה מלאה בת שלוש מנות ולאחריה, תנו למופע הדינמי, החושני והתוסס להפנט אתכם. צאו למסע היסטורי של סגנונות מוסיקליים עם זמרים כשרוניים ושירים פופולריים. צפו בכוריאוגרפיה עוצרת נשימה ראו מופעים אקרובטיים מרשימים. הקשיבו לפעימות המקפיצות של להקת התיאטרון ואחרי המופע תצפו במופע אורות יפהפה במזרקה. המופע הוותיק הזה מציע תמיד משהו לכל אחד, לא משנה מה הטעם האמנותי שלכם.

לכרטיסים למופע לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל