בתי מלון מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות מומלצים

10 בתי מלון מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות

פלמה דה מיורקה, עיר הבירה של האי הספרדי מיורקה, היא עיר נופש נפלאה שהולכת ותופסת לה מקום של כבוד ביעדי החופשה למשפחות ישראליות עם ילדים. יש שפע של בתי מלון מצוינים בפלמה. בכתבה זו הכנו עבורכם רשימת בתי מלון מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות עם ילדים

  דילים לפלמה דה מיורקה  |  דילים למדריד  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

פלמה, בירת האי הספרדי מיורקה, הולכת ותופסת לה מקום נכבד ברשימת היעדים הפופולריים לחופשה משפחתית. משפחות ישראליות רבות המגיעות אל פלמה עם ילדים רוצות לדעת שבחרו בבית מלון שיהיה אופטימלי לדרישותיהן ויכולתן – גם מהנה וכיפי, המשדר אווירה יוקרתית, וגם במחיר כזה שיאפשר להן להזמין חדרים ללא חשש. יש עשרות בתי מלון בפלמה בפלמה דה מיורקה  ואפשרויות לינה המתאימים לכל מבקר ולכל כיס, אבל אילו מהם הם המתאימים ביותר למשפחות הנופשות בעיר פלמה דה מיורקה עם ילדים? כדי להקל עליכם במשימה לאתר בית מלון שיתאים לכם, הכנו לכם רשימה של בתי מלון מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות, המבוססת על דירוג שדרגו בעצמם הנופשים שהתארחו בבתי המלון והגיעו לגלות בעצמם את פלמה דה מיורקה עם ילדים. מובן שישנם עוד שלל בתי מלון בפלמה דה מיורקה וחלקם גם יעניקו חוויה מעולה למשפחות שהגיעו אל פלמה עם ילדים,  אבל המלונות ברשימה זו זכו להמלצות חמות ממשפחות ולכן אנו ממליצים עליהם בראש שקט.

חופשה בפלמה דה מיורקה – עוד בעניין זה:

טיסות למיורקה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב בפלמה דה מיורקה – המלצות ומחירים

מוניות בפלמה דה מיורקה והזמנת הסעות משדה התעופה

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

eSim ו-Sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

בתי מלון מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות עם ילדים

שימו לב – בכתבה זו ריכזנו מלונות מומלצים למשפחות בפלמה דה מיורקה – העיר הראשית ועיר הבירה של האי מיורקה. אם אתם מעוניינים בלינה במיורקה מחוץ לפלמה, העיר הגדולה, באחד מאתרי הנופש הפזורים לחופי מיורקה או העיירות הציוריות – מומלץ לקרוא את הכתבה על מלונות מומלצים במיורקה למשפחות (ברחבי האי)

מלון מחוריקה – Catalonia Majórica

מחוריקה הוא מלון בדירוג 4 כוכבים המשקיף למפרץ פלמה שבאי מיורקה. המלון ממוקם כשני ק"מ מן המרכז ההיסטורי של פלמה דה מיורקה ובקרבת חנויות רבות. המלון מציע אירוח עם בריכה חיצונית, חדר כושר קטן ואמבט עיסוי. במלון יש גם מרפסת שמש רחבה ובר לצד הבריכה. מסעדת המלון משקיפה אל נמל פלמה ומגישה מאכלים בינלאומיים.

בכל אחד מהחדרים תמצאו מערכת מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין, אינטרנט אלחוטי חינם, מרפסת פרטית, מיני בר, כספת וחדר רחצה מעוצב ומאובזר. תוכלו להגיע אל בית המלון בעזרת רכבל. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ותוכלו לקבל בו סיוע בהשכרת רכב.

המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון מחוריקה – לחצו כאן


מלון וספא איסלה מיורקה -Isla Mallorca & Spa

וספא איסלה מיורקה, מלון מומלץ בפלמה דה מיורקה בדירוג 4 כוכבים, נמצא באזור המגורים השקט סון ארמדמס, בין טירת בלוור (Bellver) לבין פואבלו אספניול. הטיילת נמצאת רק 5 דקות הליכה מהמלון. בבית המלון יש בריכת שחייה חיצונית וספא. חדרי המלון מעוצבים באופנתיות וכוללים טלוויזיית LCD בלוויין ואינטרנט אלחוטי חינם.

ספא המלון כולל מרחץ אדים, חמאם, סאונה ועיסויים וטיפולים אחרים – בתשלום נוסף. יש גם חדר כושר לשמירה על הגזרה. במסעדת המלון, Tragaluz, תוכל להתענג על מבחר מנות: בינלאומיות, ספרדיות ומקומיות. תוכלו לשבת בטראסה או להשקיף מהחלונות הגדולים לגן.

משפחות שהגיעו אל פלמה עם ילדים העניקו לו את הציון 8.4 בדירוג בתי המלון המומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון איסלה מיורקה – לחצו כאן


מלון קוסטה אזול – Hotel Costa Azul

קוסטה אזול, מלון בפלמה דה מיורקה בדירוג 4 כוכבים,  מציע נוף נהדר של נמל פלמה דה מיורקה מבריכת השחיה הקטנה שבקומה ה-3. המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם וחדרי אירוח אלגנטיים. אורחים נהנים מחדר הכושר המאובזר היטב של המלון, שגם משקיף למפרץ פלמה. בריכת השחייה מקורה בעונת החורף, ויש גם סאונה להירגע ולהתחמם בה. מרפסת המלון ובית הקפה המודרני שלו משקיפים לים. המסעדה מגישה ארוחות בוקר וערב.

חדרי המלון מעוצבים בטעם מודרני וכוללים טלוויזיית LCD בלוויין, מקרר, מיזוג אוויר, שולחן עבודה, כספת וחדר רחצה פרטי. ניתן להזמין חדרים עם נוף לים. המלון שוכן מול המרינה ובמרחק 9 ק"מ משדה התעופה פלמה. ממש מחוץ למלון עוצרים אוטובוסים ישירים לשדה התעופה של פלמה ולמרכז העיר.

שימו לב: המלון אינו מפעיל שירות הסעות אל נמל התעופה וממנו.

משפחות שנסעו אל פלמה עם ילדים והתארחו בבית המלון העניקו לו את הציון 8.4 בדירוג מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון קוסטה אזול – לחצו כאן


מלון הדירות מיורקה סוויטס – Mallorca Suites – Turismo de Interior

מיורקה סוויטס, בית דירות בפלמה דה מיורקה בדירוג 4 כוכבים, נמצא 90 מטר מפלאזה דה קורט, 500 מטר מקתדרלת מיורקה ו-600 מטר מנמל פאלמה. כל יחידת אירוח כוללת מערכת מיזוג, טלוויזיית LCD בכבלים, מטבח עם תנור, מיקרוגל, טוסטר, מדיח כלים, מקרר, מכונת קפה וכיריים – יתרון חשוב למשפחות לעומת מלונות במיורקה בד"כ –  חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום. חלק מהיחידות כוללות גם פינת אוכל ו/או פינת ישיבה. מועדון היאכטות של העיר שוכן במרחק 3.1 קילומטרים מהמקום ואילו חוף קאלה מאיור נמצא 4.2 קילומטרים ממנו. שדה התעופה Palma de Mallorca Airport נמצא 7 קילומטרים ממנו.

המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בפלמה דה מיורקה.

להזמנת חדר במלון הדירות מיורקה סוויטס – לחצו כאן


מלון מליה פלמה ביי – Melia Palma Bay

מליה פלמה ביי, בית מלון בפמה דה מיורקה בדירוג 4 כוכבים השוכן ליד מרכז הוועידות – מרחק 350 מטרים מחוף קאן פר אנטוני, מציע חדרים מוארים ומעוצבים בסגנון נורדי, הכוללים טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה ובו מוצרי טיפוח חינם. חדר הכושר זמין לשימושם של האורחים, ויש גם חניה באתר, בתוספת תשלום.

המלון מרוחק 2.1 ק"מ ממועדון היאכטות, 5 ק"מ מחוף קאלה מאיור ו-6 ק"מ משדה התעופה פלמה דה מיורקה. משפחות שטיילו בעיר פלמה עם ילדים העניקו למלון ציון 8.5 בדירוג בתי מלון מומלצים בפלמה למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדר במלון מליה פלמה ביי – לחצו כאן


מלון אינסייד ביי מליה פאלמה בוסק – Innside by Melia Palma Bosque

אינסייד ביי מליה פאלמה בוסק, מלון מעצבים עירוני בדירוג 4 כוכבים, נמצא 5 דקות הליכה בלבד מטיילת החוף של פאלמה ו-20 דקות הליכה מהקתדרלה (Palma Cathedral). רובע סנטה קטלינה וטירת בלוור מרוחקים 10 דקות הליכה בלבד מהמלון. החדרים המודרניים כוללים מיני בר חופשי (המלאי מתחדש כל יום), מוצרי טיפוח אקולוגיים מבית Sampar וכספת. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם בכל רחבי המלון. במלון תמצאו מרכז כושר, סאונה וחמאם טורקי ולא פחות משלוש בריכות שחייה. אחת מבריכות השחייה מחוממת בעונת החורף.

במסעדת המלון Syndeo תוכלו להתענג על מנות פיוז'ן בהשראת פרו/יפן ומבחר קוקטיילים; יש בה שתי מרפסות ומתחם טרקלין עם די-ג'יי. במלון אפשר ליהנות משירות השכרת אופניים; תוך 10 דקות רכיבה תוכלו להגיע לחוף פאלמה ולעיר העתיקה של פאלמה.

המלון מומלץ מאוד למשפחות שנוסעות אל פלמה עם ילדים וזוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה עם ילדים.

להזמנת חדר במלון אינסייד ביי מליה פאלמה בוסק – לחצו כאן


מלון דירות בורן סוויטס – Borne Suites – Turismo de Interior

בורן סוויטס, מלון דירות בדירוג 4 כוכבים, נמצא 270 מטר מקתדרלת Le Seu Cathedral ו-400 מטר מנמל פלמה. המלון מרוחק 600 מטר ממועדון היאכטות של העיר (Palma Yacht Club) ו-3.8 קילומטרים מחוף קאלה מאיור. שדה התעופה פלמה דה מיורקה, מרוחק 8 ק"מ מהמלון.

בכל יחידת אירוח יש פינת אוכל, פינת ישיבה, טלוויזיית LCD, מטבח עם תנור, מיקרוגל ומדיח כלים, חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה ואינטרנט אלחוטי חינם.

המלון זוכה לציון 9.3 בדירוג מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון בורן סוויטס – לחצו כאן


אכסניית נוער פלמינג – Hostel Fleming – Albergue Juvenil

פלמינג, אכסניית נוער הממוקמת 4 דקות הליכה בלבד מתחנות האוטובוס והרכבת של פלמה דה מיורקה, מציעה חדרים משותפים, חדרים פרטיים, מרפסת משותפת ואינטרנט אלחוטי חינם. עוד באכסניה: פינת ישיבה, חדר משחקים, חדר רחצה משותפים ושני מטבחים משותפים.

בכל חדר יש תאורת קריאה אישית, לוקר ושקע חשמלי.

דלפק הקבלה של האכסניה פועל 24 שעות ביממה וכולל שירות השכרת אופניים. חוף קאייה מאיור ממוקם 15 דקות נסיעה מהאכסניה ואילו שדה התעופה Son Sant Joan נמצא 11 קילומטרים ממנה.

האכסניה זוכה לציון 8.1 בדירוג בתי מלון מומלצים למשפחות בפלמה דה מיורקה עם ילדים.

להזמנת חדר באכסנייה – לחצו כאן


מלון BQ בלוודיר – BQ Belvedere Hotel

BQ בלוודיר, מלון מומלץ בפלמה דה מיורקה בדירוג 4 כוכבים, נמצא במרחק 850 מטר מחוף קאלה מאיור, 4 ק"מ ממרכז פלמה דה מיורקה ופחות מ-15 ק"מ משדה התעופה Son Sant Joan Airport. החנויות של קאלה מאיור ממוקמות 500 מטרים מהמקום. בית המלון מציע שירות הסעות חינמי לחוף Palmanova, חניה חינם, בריכת לגונה רחבת ידיים ושני אמבטי עיסוי. בכל אחד מהחדרים תמצאו מערכת מיזוג טלוויזיה בלוויין, מרפסת פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם.

המלון מפעיל בקביעות תכנית בידור לאורחים הצעירים ולילדים המתארחים בו, הכוללות פעילויות בריכה והופעות חיות. יש גם מועדון נהדר לילדים. תוכלו להתארח ביחידות אירוח מבוססות הכל-כלול ובמחיר נהדר. שטח גן גדול ונעים, מרפסת שמש עם מזנון חטיפים, מסעדת מזנון וכיף עומדים לרשותכם במקום. יש גם חנייה פרטית לאופניים.

המלון פופולרי מאוד על משפחות המגיעות אל פלמה עם ילדים והן העניקו לו את הציון 8.2 בדירוג מלונות מומלצים בפלמה דה מיורקה עם ילדים.

להזמנת חדר במלון BQ בלוודיר – לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל