דרום אפריקה hotels

5 מלונות מומלצים למשפחות בקייפ טאון דרום אפריקה

קייפטאון שבדרום אפריקה, עיר כף התקווה הטובה, היא אחד היעדים הפופולרים בדרום אפריקה לטיול משפחות עם ילדים, על רקע נופי האוקיינוס, הר השולחן המפורסם, ו"נתיב הגנים" המפורסם – מסלול טיולים העובר בלב ארץ הכרמים ומחוז היקבים של דרום אפריקה ומשלב בין טבע מדהים לטעימות יין

תעשיית התיירות בדרום אפריקה מסוגלת להתמודד בכבוד עם כל סטנדרט מערבי, אך לא כל המלונות בקייפ טאון מיועדים לתיירים מהמערב ולא כל בתי המלון מותאמים לאירוח משפחות עם ילדים. אספנו עבורכם רשימה של בתי מלון למשפחות, מומלצים ומתאימים לילדים, בקייפטאון וסביבתה

טיול בדרא"פ – עוד המלצות למטייל

קייפטאון למטייל – אטרקציות תיירותיות והמלצות למשפחות

טיסות לדרום אפריקה – טיפים חשובים והשוואת מחירים

טיסות פנימיות בדרא"פ – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב בדרום אפריקה – מידע על נהיגה והשוואת מחירים 

מלונות מומלצים בקייפטאון למשפחות עם ילדים

קייפ רויאל (Cape Royale Hotel)

זהו בית מלון אקסלוסיבי בקייפ טאון, שיש בו 95 סוויטות. סוויטות הפאר במלון מתהדרות בעיצוב מתוחכם, המשלב את העידון והאלגנטיות של אירופה הישנה עם הקסם של אפריקה הפראית. יש בקייפ רויאל סוויטות בשלושה גדלים שונים – סוויטה  עם חדר אחד, שניים או שלושה. בכל הסוויטות במלון יש מרפסות פרטיות עם נוף מעולה של הר השולחן (Table Mountain) מצד אחד של המלון, או על גליו של האוקיינוס האטלנטי מהצד השני.

בית המלון מנצל עד תום את הנופים המדהימים במיקום המושלם שלו באמצעות תצפיות הנוף מהזנית' סקיי בר (Zenith Sky Bar) שעל גג המלון ועל שפת הבריכה. זהו מלון יוקרתי המציע שירות מותאם אישית על פי הזמנה, ואפשר לבקש בו פחות או יותר כל דבר.

המיקום של קייפ רויאל מושלם לא רק מבחינת הנופים – הוא נמצא במרכז גרין פוינט  (Green Point),  הרובע היוקרתי של קייפטאון ( Cape Town ) המכונה גם "עיר האם". הוא קרוב גם לחוף הים המפורסם ויקטוריה אנד אלברט (Victoria & Alfred Waterfront), המכונה בקיצור חוף וי אנד איי (V&A Waterfront), וגם לאצטדיון של קייפטאון (Cape Town Stadium). מכאן יהיה לכם נוח מאוד לגלות את רוב האתרים המעניינים לתיירים בקייפטאון, למרות שלא פשוט להתנתק מפינוקי המלון.

הבאר של קייפ רויאל מגיש מבחר עשיר של משקאות וחטיפים מפוארים, והמלון מציע לאורחיו גם חניון תת קרקעי עם שמירה.

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון מאונט נלסון (Mount Nelson Hotel )   

מלון מאונט נלסון ממוקם ממש למרגלות הר השולחן המפורסם, הוא מלון ותיק ויוקרתי המהווה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה והמורשת של קייפטאון. הוא מציע למשפחות את כל השירותים הדרושים וכל הפינוקים האפשריים, החל מבריכת שחייה מחוממת, משחקיות לילדים חדר כושר מעולה,  ואפילו בוטיק אופנה עילית ומספרה משוכללת.

זהו מלון יוקרתי ומפורסם עוד מימי שלטון האפרטהייד, בהם עשירי השלטון הלבן ניסו להרשים זה את זה בעושרם.  מאונט נלסון בקייפטאון ידוע בשל הפאר הרב שגם היום ממשיך למשוך את עשירי דרום אפריקה – וכמובן, לא מעט תיירים – לאולמות הנשפים שלו ולגנים הירוקים והמטופחים הסובבים אותו.

בית המלון ממוקם במרכז קייפטאון, ומאפשר גישה נוחה ומהירה לכל איזורי הבילויים העכשוויים, מועדוני הלילה של רחוב לונג התוסס (Long Street)  או המסעדות והברים ברחוב קלוף (Kloof Street) הסמוך.

אחד מסימני ההיכר האופייניים הם מסיבות התה והנשנושים הייחודיות של מאונט נלסון, המזכירות נשפי אצולה בריטית ומלוות בחטיפים ומנות קלות בסגנון דרום אפריקני עכשוי.

במאונט נלסון יש 198 חדרים וסוויטות בגדלים שונים ורמות מחיר שונות, החל מחדר דה לוקס מאוד אלגנטי (Deluxe Room), דרך סוויטת גן כפרית (Garden Cottage Suite) בסגנון הקולוניאלי הישן,  ועד לסוויטה הנשיאותית המפורסמת בקרב טייקונים ושועי עולם, סוויטה עצומת מימדים הכוללת אולם כניסה מצופה שיש, חדר אוכל פרטי, וחדר שינה רחב ידיים.

להזמנה דרך אתר booking.com

מלון לה פראנסשהוק (Le Franschhoek)

זהו בית מלון מומלץ למשפחות בדירוג 4 כוכבים ליד קייפטאון, הממוקם ממש בתוך כרם ענבים בלב ארץ הכרמים של אזור הכף (Cape Wine Lands). בסביבות קייפטאון.  הוא משלב מחירים נוחים ומשתלמים עם נוחות מקסימלית באווירה ידידותית לילדים.  במתחם המלון נמצאים ארבע מסעדות וספא, מגרש טניס, אולם נשפים, ואולם כנסים כולם ברמה טובה מאוד. מבחינת עיצוב ואווירה, המלון הוא מעין מחווה דרום אפריקאית לרובע הצרפתי (French quarter) בניו אורלינס.

המלון מתמחה באירוח משפחות המעוניינות לטייל באחד האיזורים המפורסמים לטיולים בדרום אפריקה, ארץ הכרמים של אזור כף התקווה הטובה, ומהווה נקודת התחלה מושלמת לסיורים וטיולים באיזור,.כולל צוות מיוחד בתוך המלון שיסייע לכם לתכנן את הטיול באיזור ומכיר כל פינה וכל אפשרות.

זהו מלון קטן אך עם מיגוון טוב של סוגי חדרים למשפחות – 63 ווילות, חדרים, וסוויטות. כל החדרים מעוצבים באלגנטיות ומצוידים במיטת קינג סייז, מיזוג אויר, מיני בר, חיבור לאינטרנט, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, ונוף מרהיב על הגנים והכרמים שמסביב.

אחרי יום של סיורים בכרמים וטעימות יין,  אפשר להתפנק במסאג' או בציפה בג'קוזי של ספא קאמלוט (Camelot Spa) בבית המלון, ולאכול ארוחת ערב מעולה בדיש (Dish) מסעדת המלון, ארוחת צהריים בלה וורג'ר (Le Verger), או בלגימת לילה בבר הטראסה (Terrace Bar & Lounge)

להזמנה דרך אתר booking.com

קייפ גרייס (Cape Grace)

מדובר באחד המלונות הטובים והמומלצים בקייפטאון. הוא נמצא במיקום שאין לו תחרות, במפרץ פרטי בחוף וי אנד איי (ויקטוריה אנד אלברט, חוף הים המפורסם של קייפ טאון). חוף וי אנד איי (V&A Waterfront) הוא אחד מהאטרציות התיירותיות הידועות בקייפטאון,  ויש בו אינספור חנויות, מסעדות ומקומות בילוי. ליד הכניסה הראשית למלון, אפשר לקנות כרטיס לשיט לאי רובן (Robben Island), להירשם לסיור במסוק בחצי האי, או לבקר באקווריום התת ימי הידוע של קייפטאון.

בתוך המלון פועלת המסעדה המומלצת סיגנל (Signal Restaurant)  וגם בר הוויסקי והיינות "באסקיול" (Bascule Whiskey & Wine Bar), ויש ממנו תצפית ישירה על הר השולחן (Table Mountain). בשעות הערב מומלץ להתיישב בבר המלון לקוקטייל מול אחד הנופים היפים ביותר בקייפטאון. המלון והמסעדות ידועות גם בזכות האירוח הידידותי והאנושי והשירות המעולה.

קייפ גרייס מציע לאורחיו סוגים שונים של חדרים, הקטנים יותר מיועדים לירח דבש רומנטי ויש גם מיגוון חדרים המתאימים לטיול משפחות בקייפ טאון עם ילדים.  כל חדר מעוצב בסגנון ייחודי עם פריטים עתיקים ועכשוויים המשתלבים  למקדש מסוגנן של אסטתיקה ופינוק שירתק ויפתיע ילדים וגם הורים.

להזמנה דרך אתר booking.com

פלטנברג (Plettenberg Hotel)

המלון נמצא במרכז הכפר פלטנברג ביי ( Plettenberg Bay), על ה- garden route, נתיב הגנים הפופולארי לטיולים, במחוז הכף המערבי בדרום אפריקה, על צוק סלע המשקיף על מימיו החמימים של האוקיינוס ההודי, ועל חופים חוליים באורך קילומטרים הגובלים במרחק בהרים גבוהים ועוצרי נשימה.  למרות שהוא נמצא במרכז הכפר, המיקום המדוייק שלו, בראש הצוק, הוא מקום שקט ורגוע המציע שלווה, נוף וניתוק מהסביבה.

לארוחות הערב המפורסמות של מלון פלטנברג מוגשים מאכלי ים בסגנון אלגנטי, מנות הבית של המלון המבוססות על פירות ים ידועות בדרום אפריקה והן תענוג אמיתי לחיך. המלון גם מתהדר בשתי בריכות שחייה המשתלבות בנוף, במועדון הספא "פרש וולנס" (Fresh Wellness Spa) ובוטיק "קולקשן" (The Collection Boutique) המציע אופנה עילית, במרתף יינות עטור פרסים, בבר הקוקטיילים האופנתי "סאנדבר" (Sandbar), ועוד.

כל 37 החדרים והסוויטות שבמלון מעוצבים בסגנון מודרני ומאובזרים בכל אמצעי הנוחיות הדרושים לחופשה משפחתית מפנקת. המלון מציע גם שתי ווילות נפרדות שמתאימות למפחה מורחבת או למשפחות גדולות.

להזמנה דרך אתר booking.com

בתי מלון למשפחות בדרום אפריקה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל