אוסלו מלונות השוואת מחירים

אוסלו – מלונות מומלצים עם ילדים

10 מלונות מומלצים באוסלו למשפחות עם ילדים – לא חסרים מלונות טובים באוסלו בירת נורבגיה, הנחשבת אחד היעדים האטרקטיביים בסקנדינביה למטייל, אך לא כולם מתאימים למשפחות המגיעות אל אוסלו עם ילדים. ברשימה זו תמצאו בתי מלון באוסלו שמציעים למשפחות יותר – החל מחדרים מרווחים למשפחות ועד למשחקיות לילדים ותפריטי ילדים במסעדות

דירוג זה מתבסס על רשימות מלונות מומלצים באוסלו למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על המלצות של משפחות אשר שהו בחופשה משפחתית באוסלו עם הילדים. ניסינו לכלול ברשימה מלונות באוסלו במגוון רחב של מיקומים, רמות מחירים וסגנונות אירוח

טיול בנורבגיה – המלצות קריאה למטייל

אוסלו עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

השכרת רכב בנורבגיה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות לנורבגיה – השוואת מחירים וטיסות פנים בנורווגיה

נורבגיה עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

מלונות מומלצים באוסלו למשפחות עם ילדים

מלון גראנד Grand Hotel 

גראנד, מלון מומלץ באוסלו בדירוג 5 כוכבים, שנפתח בשנת 1874, ממוקם במרכז אוסלו – רק 500 מטרים מהארמון המלכותי ודקות אחדות של הליכה מרחוב קארל יוהאן המרכזי עם הבוטיקים היוקרתיים. במלון תיהנו מגישה לאינטרנט אלחוטי חינם, חדר כושר וספא. המלון זוכה לציון 9.7 ברשימות בתי מלון מומלצים באוסלו עם ילדים.

כל חדר מעוצב אינדיבידואלית וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח. חלק מהחדרים משקיפים לנוף שקט של החצר או לרחוב הראשי של העיר, Karl Johans Gate. בר המלון שבקומת הגג כולל מסעדה ונוף פנוראמי. אורחי המקום נהנים גם מהספא, הכולל מרחץ אדים, בריכה וסאונה. תחנת המטרו סטורטינגט ממוקמת מעבר לפינה, בעוד שהתיאטרון הלאומי עם תחנת הרכבת שלו מרוחקים רק 600 מטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סקנדיק סולי Scandic Solli 

סקנדיק סולי, בית מלון באוסלו בדירוג 3 כוכבים, נמצא 5 דקות הליכה בלבד מהארמון המלכותי של נורבגיה וכולל אינטרנט אלחוטי בחינם, ארוחת בוקר אורגנית איכותית וחנות הפתוחה כל שעות היממה. סולריום, סאונה וחדר כושר זמינים בלא תשלום. רובע אקר בריגה המפורסם נמצא 500 מטרים מהמלון. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים באוסלו למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מעוצבים בגוונים בהירים, מרוצפי עץ וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים. חדר מהחדרים משקיפים לעבר הים או העיר.

במסעדת המלון תיהנו ממטבח בינלאומי וטראסה בעונת הקיץ. בסופי שבוע יש גם ארוחת ילדים מיוחדת בבוקר. בנוסף, יכולים הילדים (במהלך עונת הקיץ) ליהנות מפינת שעשועים – שלא תמיד קל למצוא בין מלונות באוסלו – עם צעצועים ומשחקים, סרטים וטלוויזיה. גם מחשבים עם חיבור לאינטרנט זמינים בלא תשלום. משקאות, חטיפים ומוצרי טיפוח זמינים בחנות הלובי.

רחוב השופינג של אוסלו קארל יוהאנס גייט מרוחק 12 דקות הליכה מהמקום, בעוד שמבצר אקרסהוס ניצב קילומטר בודד משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סקנדיק סנט אולף Scandic St. Olavs Plass 

סקנדיק סנט אולף, מלון מומלץ באוסלו בדירוג 3 כוכבים, נמצא 5 דקות הליכה בלבד מרחוב השופינג קארל יוהנס גייט ורק 7 דקות הליכה מתחנת Nationalteatret של המטרו, ולתחנת הסעה לשדה התעופה. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימות בתי מלון מומלצים באוסלו למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון כולל אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לוויין, שולחן עבודה, ריצוף עץ וחדר רחצה צמוד עם מקלחת.

בין מתקני הפנאי שבמלון ניתן למנות סאונה וחדר כושר, כאשר בעונת הקיץ זמין גם חדר משחקים לילדים – עניין נדיר יחסית בקרב מלונות באוסלו – ובו צעצועים, סרטים ומשחקים.

במסעדת המקום מגישים ארוחת בוקר וכן מאכלים בינלאומיים לארוחות הערב והצהריים. משקאות צוננים, כולל בירות נורווגיות, זמינים לכם בבר הטרקלין, שם תמצאו גם חנות הפתוחה כל שעות היממה. הגלריה הלאומית ניצבת 3 דקות הליכה מהמלון, בעוד שהארמון המלכותי נמצא רק 5 דקות הליכה משם. אזור הקניות והמסעדות בתיוולמן (Tjuvholmen) ואקר בריגה (Aker Brygge) נמצא 15 דקות הליכה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סקאנדיק קרל יוהאן Scandic Karl Johan 

סקאנדיק קרל יוהאן, בית מלון במרכז אוסלו בדירוג 3 כוכבים, שוכן במיקום שקט אך מרכזי, דקת הליכה בלבד ממתחם הקניות הראשי של העיר, קרל יוהאנס גייט וקילומטר יחיד מהתחנה המרכזית של אוסלו ממנה תוכלו להגיע אל יעדים ברחבי נורבגיה. במלון יש אינטרנט אלחוטי חינם ויחידות אירוח מודרניות שבכל אחת מהן טלוויזיה משוכללת עם יציאות USB, עיצוב בגוונים בהירים, חלל אחסון חכם תחת המיטה וכספת. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים באוסלו עם ילדים.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. לאורחים מוצעים שירותי בר טרקלין והשכרת אופניים. מבין האטרקציות באוסלו שתמצאו באזור המלון ניתן למנות את הארמון המלכותי – 700 מטרים מהמקום, ומבצר אקרשוס (Akershus) ואקר בריגה (Aker Brygge), המרוחקים רק 10 דקות הליכה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון בונדהיימן Hotell Bondeheimen 

בונדהיימן, בית מלון מומלץ במרכז אוסלו הוא מלון בדירוג 3 כוכבים במיקום מרכזי באוסלו – 100 מטרים בלבד מרחוב הקניות הראשי של אוסלו (Karl Johans Gate) ומהגלריה הלאומית של נורבגיה, מציע גישת חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר ומסעדה אהובה. בית האופרה ניצב 1.3 קילומטרים מהמקום. בית המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים באוסלו למשפחות עם ילדים.

החדרים מרווחים וכוללים טלוויזיה עם חיבור כבלים, מתקני גיהוץ ומכונת תה/קפה. במסעדה שבמקום, Kaffistova, יוגשו לכם מאכלים נורבגים מסורתיים אותנטיים, כמו כופתאות תפוחי אדמה ומאכלי ים. ארוחת ערב מוגשת ללא תשלום (בלובי, בין הימים שני עד חמישי) וכוללת מרק ביתי ולחם משובח. תחנת הרכבת החשמלית טינגהוסט (Tinghuset) ניצבת כמה רגעי הליכה מהמלון – ממנה ניתן להגיע לתחנה המרכזית של אוסלו תוך 4 דקות של נסיעה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון רדיסון בלו אוסלו אלנה Radisson Blu Hotel Oslo Alna 

רדיסון בלו אוסלו אלנה, מלון מומלץ באוסלו בדירוג 4 כוכבים, ממוקם ברובע אלנה באוסלו, שתי דקות הליכה בלבד מתחנת המטרו טרוסטרוד ו-12 דקות נסיעה בלבד ממרכז אוסלו. יש בו חדרים ממוזגים וטלוויזיה עם מסך שטוח, כמו גם אינטרנט אלחוט חינם. רדיסון בלו אוסלו זוכה להמלצות מעולות בביקורות על מלונות באוסלו למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל שולחן עבודה, פינה להכנת שתייה חמה וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומקלחת (ובחלק מחדרי הרחצה עם נעלי בית וחלוקי רחצה). במסעדה שבמקום תיהנו ממנות תפריט משובחות ובבר ישמחו לרענן את לבכם עם משקה צונן. חדר כושר עומד לרשות האורחים. הכביש המהיר E6 ממנו ניתן להגיע למגוון יעדים תיירותיים בנורבגיה ניצב 100 מטרים מהמקום, בעוד ששדה התעופה אוסלו מרוחק 30 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סקנדיק בייפורטן Scandic Byporten 

סקנדיק בייפורטן, מלון מומלץ באוסלו בדירוג 3 כוכבים, נמצא דקת הליכה ממתחם הקניות Karl Johans Gate ומ- Oslo Spectrum. חדריו מעוצבים בסגנון סקנדינבי וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם. החדרים מרוצפי עץ וכוללים טלוויזיה מתקדמת עם אמצעים להכנת שתייה חמה. בית המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים באוסלו עם ילדים.

בר הלובי אוורירי ומודרני ומגיש לאורחים קפה ומשקאות מרעננים אחרים. מלבד זאת, ישנה חנות מלון הפתוחה סביב השעון ומוכרת ארוחות קלות, חטיפים ומצרכים שונים. התחנה המרכזית של אוסלו, כולל רכבת Flytoget Airport Express, ממוקמת בקרבת המלון. מתחם הקניות בייפורטן (Byporten) ממוקם במבנה בו שוכן המלון, בעוד שבית האופרה ניצב 6 דקות הליכה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סיטיבוקס אוסלו Citybox Oslo 

סיטיבוקס אוסלו, מלון זול באוסלו למטיילים בתקציב מוגבל בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 250 מטרים בלבד מהתחנה המרכזית העירונית ומציע חדרים עם עיצוב בהיר ואינטרנט אלחוטי חינם. מתחם השופינג קארל יוהאנס גייט ניצב רק 150 מטרים מהמקום. בית המלון זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים באוסלו עם ילדים.

בכל חדר במלון יש חדר רחצה צמוד עם מקלחת, נוסף על שולחן עבודה וכורסא, כאשר בחלק מהחדרים יש גם פינת ישיבה. הוא מציע למשפחות תמורה מעולה יחסית למחיר בהשוואה אל מלונות באוסלו באותה רמת מחירים.

ניתן גם להירגע בפינות הישיבה בטרקלין הטלוויזיה. מחשבים עם חיבור לאינטרנט זמינים לאורחים. מיקרוגל זמין לאורחי המלון. אפשר לרכוש משקאות וחטיפים ממכונות הממכר שבמקום. בית האופרה של העיר מרוחק 5 דקות הליכה בלבד מהמקום, בעוד שהארמון המלכותי של נורווגיה ואזור חיי הלילה של אוסלו באקר בריגה (Aker Brygge) מצויים כקילומטר בודד מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון רדיסון בלו נידאלן Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo 

רדיסון בלו נידאלן, בית מלון באוסלו בדירוג 4 כוכבים בסמוך לנהר אקר (Aker) ומול תחנת המטרו Nydalen (10 דקות נסיעה אל מרכז אוסלו), כולל יחידות אירוח מודרניות הכוללות אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, כספת אלקטרונית וטלוויזיה, כאשר בחלק מהחדרים ניתן למצוא גם פינת ישיבה. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימת מלונות מומלצים באוסלו עם ילדים.

אורחי המלון נהנים מגישה לחדר כושר ולמסעדה-בר N 33 המגישה מנות ייחודיות עם שילוב של מרכיבים נורדיים וטעמים ים תיכוניים לארוחות צהריים וערב. בין הארוחות תוכלו ליהנות ממשקה איכותי בבר המלון. בית הספר לעסקים Bl Norwegian Business School ממוקם מול המלון ממש. שדה התעופה הבינלאומי אוסלו מרוחק 35 דקות נסיעת רכבת מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון רדיסון בלו סקנדינביה Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo 

רדיסון בלו סקנדינביה, אוסלו, מלון מומלץ באוסלו בדירוג 4 כוכבים, הוא בית מלון במרכז אוסלו המרוחק 5 דקות הליכה בלבד מהארמון המלכותי והגלריה הלאומית. במלון יש מרכז בריאות הכולל בריכת שחייה מקורה, סאונה ואזור כושר מאובזר כהלכה, אינטרנט אלחוטי חינם ובר בקומה ה-21 המשקיף לפיורד ולאוסלו. המלון זוכה לציון 8.8 בהמלצות על מלונות מומלצים באוסלו עם ילדים.

חדרי המלון כולם מרוהטים ומעוצבים בסגנון מודרני; הם כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת, שולחן עבודה ומקרר. חדרי הקומות הגבוהות משקיפים לעיר אוסלו ולפיורד שלה. מסעדת האתר North Restaurant Social Club מציע תפריט עם השראה "פיורדית" ובהשפעת היערות והחוות של נורווגיה. אוטובוס הסעה אל/מנמל התעופה וחשמליות מקומיות עוצרים מחוץ למלון. מתחם השופינג הידוע, קארל יוהאנס גייט, כמו גם תחנת הרכבת Nationaltheatret ממנה ניתן להגיע ליעדים ברחבי נורווגיה, ניצבים כ-500 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אוסלו - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל