בתי מלון מומלצים בקפריסין

לרנקה קפריסין – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

לרנקה שבקפריסין היא אחד היעדים המבוקשים לחופשה משפחתית בקפריסין (היוונית). אך רק חלק מבתי המלון המומלצים בלרנקה הם מלונות למשפחות, המתמחים באירוח משפחות עם ילדים ומציעים חדרים משפחתיים ושירותים מתאימים. לכן ערכנו עבורכם רשימה של עשרת בתי המלון המומלצים בלרנקה למשפחות עם ילדים, כפרי נופש או בתי מלו ן בהם ניתן למצוא שירותים למשפחות כמו אפשרות הזמנת בייביסיטר לחדר המלון שתאפשר לכם ליהנות מחיי הלילה של לרנקה, משחקייה לילדים, הפעלות לילדים עם מדריכים, בריכות ילדים, חדרים משפחתיים או דירות נופש עם מטבחונים, ועוד

    להזמנת דילים ללרנקה            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

לרנקה Larnaca היא כיום היעד הנוח והמשתלם ביותר לחופשה משפחתית עבור משפחות ישראליות. חופשה משפחתית בקפריסין היוונית היא היעד הקרוב ביותר לישראל שאפשר להגיע אליו לחופשה (מלבד מצרים וירדן שיש לגביהן אזהרות מסע של המטה למלחמה בטרור), והטיסות הישירות מישראל לקפריסין נוחתות בשדה התעופה של לרנקה, כך שאם אתם רוצים יעד קרוב לישראל, מדובר על פחות משעה טיסה. אופצייה נוספת לחופשה קצרה בקפריסין עם זמנים מינימליים של טיסה והגעה למלון היא פאפוס אך שימו לב שהטיסות לפאפוס הן טיסות מוזלות, המגבילות את כמות המטען שאפשר לקחת ולא תמיד נוחות למשפחות עם ילדים.

חופשה בלרנקה – עוד מידע למטייל

טיסות ללרנקה (קפריסין) – כל המידע שצריך לדעת

מונית משדה התעופה של לרנקה (קפריסין)

השכרת רכב בלרנקה – טיפים חשובים

לרנקה קפריסין – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

eSIM וסים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

עשרת בתי המלון המומלצים ביותר בלרנקה, קפריסין, למשפחות עם ילדים

גולדן ביץ' ביי הוטל – Golden Bay Beach Hotel

כפר נופש מומלץ בלרנקה בדירוג 5 כוכבים הכולל שירותים ייעודיים למשפחות עם ילדים, החל מצוות הווי ובידור העורך פעילויות לילדים בהשגחת מדריכים ומפנה קצת זמן למנוחה להורים, שירותי בייבי סיטר המאפשרים להורים לבלות ערב זוגי בלרנקה כאשר הילדים ישנים בביטחה ובהשגחה, דרך מועדון ילדים (משחקייה עם משחקי וידאו, בהשגחת מדריכים), גן שעשועים עם מגלשות ומתקני שעשועים, בריכת ילדים רדודה ועד לגינה עם שולחנות פיקניק המתאימים לפיקניק משפחתי, ואפשרות לקחת מהמלון ארוחות צהריים ארוזות ליום של טיול בקפריסין.

בנוסף תמצאו במלון המפנק שלל מתקני נופש ברמה גבוהה, כמו סאונה טורקית וג'קוזי, ספא, מגרשי טניס, בריכה חיצונית מדהימה עם בר, בריכה פנימית, מכון יופי, חדר כושר, ואפשרויות ספורט אטרקטיביות בחוף הים של כפר הנופש כמו צלילה, גלישת רוח, ואף ביליארד והטלת חצים.

החדרים בכפר הנופש הם חדרים משפחתיים מרווחים עם נוף מעולה לים וכל האיבזור המודרני –  טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מיזוג אוויר, מיני בר, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי, שולחן כתיבה, אמבטייה, וגם פינוקים כמו נעלי בית, חלוקי רחצה ושרות חדרים 24 שעות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סנטידו סנדי ביץ' – SENTIDO Sandy Beach

כפר נופש מומלץ למשפחות בלרנקה, בדירוג 4 כוכבים, עם משחקייה לילדים, בריכת ילדים, גן שעשועים, גינה,  אפשרות של השכרת אופניים ליום טיול משפחתי בלרנקה ושלל אטרקציות ספורט ונופש –, ספורט ימי, כדורגל וכדורעף חופים, מגרשי טניס,  2 בריכות שחייה (בריכה חיצונית ובריכה מחוממת מקורה), ספא, מכון יופי, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר, מסעדה ים תיכונית מומלצת ובר אלגנטי.

החדרים בכפר הנופש הם חדרים משפחתיים מרווחים ומעוצבים אשר כוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין, שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי וטלפון.

הסנטידו נמצא על חוף ים פרטי מחוץ ללרנקה, במרחק של בערך 20 דקות נסיעה ממבצר לרנקה, שדה התעופה הבינלאומי של לרנקה ואגם המלח לרנקה.

בנוסף תיהנו במלון היוקרתי מכל השירותים התיירותיים כמו צוות דובר אנגלית שיסייע לכם בכל שאלה או צורך בעמדת קבלה הפועלת 24 שעות, בה תוכלו לקבל שירותים כמו המרת מט"ח,  שירותי כביסה,  כספת, וגם מתקנים כמו חנויות במלון (כולל חנות מזכרות מקפריסין) וחדרי ישיבות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


לורדוס ביץ' הוטל – Lordos Beach Hotel

כפר נופש מומלץ למשפחות בדירוג 4 כוכבים בלרנקה, המתאפיין במותרות ועיצוב מפואר. עבור משפחות עם ילדים כפר הנופש לורדוס יכול להיות יעד מעולה לחופשה משפחתית מעולה ומשתלמת בקפריסין היוונית בה אין כלל צורך לצאת ממתחם כפר הנופש, שיש בו כמעט הכל – החל מחוף ים פרטי, דרך מיני פארק מים עם מגלשות מים ומשחקיה גדולה לילדים בה הם יכולים לבלות בהשגחת מדריך כשההורים נחים, שירותי בייביסיטר שמהווים את אחד הדברים החשובים ביותר בתיכנון חופשה משפחתית עם ילדים, ועד גן שעשועים, בריכת ילדים, גינה ואפשרות השכרת אופניים.

בחוף הים הפרטי של לורדוס יש שלל אפשרויות של ספורט ימי – צלילה, גלישת רוח, שייט בקאנו ועוד. מעבר לכך הריזורט המומלץ מציע  גם מתקני נופש מושקעים – בריכת שחייה חיצונית ובריכה מקורה, ספא, מגרשי טניס, חדר כושר, בר אלגנטי וג'קוזי.

החדרים במלון מרווחים ומתאימים למשפחה עם ילדים, הם ממוזגים ואלגנטיים וכוללים מרפסת פרטית עם נוף לים, ואיבזור מודרני כמו טלוויזיה עם ערוצי  לוויין, מייבש שיער, רדיו, טלפון ואינטרנט אלחוטי. המלון מפעיל שירות חדרים. אפשר גם  להזמין חדרים צמודים מחוברים עבור משפחות גדולות.

המסעדה של Lordos Beach Hotel נחשבת מאוד מומלצת אך מגישה מוגשת ארוחות בוקר וצהריים בלבד. את ארוחת הערב אפשר לאכולבאחת מהמסעדות הרבות הנמצאות במרחק של פחות מרבע שעה הליכה נעימה מכפר הנופש לורדוס, הנמצא במיקום טוב בלרנקה, לא רחוק ממבצר לרנקה. בנוסף פועל בכפר הנופש גם בית קפה.

פרט לכך תמצאו בכפר הנופש המומלץ גם את כל השירותים התיירותיים, החל מצ'יינג' להמרת מט"ח, עמדה להזמנת טיולים מודרכים בקפריסין וכרטיסים לאירועים בלרנקה, דרך מרכז עסקים,  כספת וחדרי ישיבות, ועד לשירותי כביסה,  חנויות במלון כולל חנות מזכרות מקפריסין ועמדת צחצוח נעליים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דירות נופש פריקסוס –  Frixos Suites Hotel Apartments

פריקסוס הוא מלון דירות נופש מומלץ בלרנקה למשפחות עם ילדים, בדירוג 4 כוכבים. המלון מציע להורים ולילדים שירותים מומלצים הכוללים אפשרות להזמנת בייביסיטר לחדר המלון, שירות חשוב מאוד לחופשה משפחתית, שמאפשר להורים ליהנות מבילוי זוגי וטעימה מחיי הלילה של לרנקה בעוד הילדים ישנים בביטחה במלון בהשגחת מטפלת.

בנוסף תמצאו במלון גם בריכת ילדים, גינה, גן שעשועים ואיזור פיקניק משפחתי עם שולחנות, וכמובן גם מתקני נופש כלליים כמו חדר כושר, בריכת שחייה, ספא, סאונה, מסעדה, בר ובית קפה.

דירות הנופש המשפחתיות ממוזגות ומרווחות וכוללות מטבחון מאובזר עם מקרר ומיקרוגל  וציוד עזר כמו טלוויזיה, שולחן כתיבה, טלפון ומייבש שיער. יש בחדרים גם אפשרות להזמנת שירות חדרים ואינטרנט אלחוטי חינם.

המלון ממוקם קצת יותר מרבע שעה נסיעה מאתרים תיירותיים מרכזיים כמו מבצר לרנקה ואגם המלח של לרנקה ומפעיל שירות הסעות לשדה התעופה של לרנקה וממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


פאלם ביץ' מלון ובונגלוז – Palm Beach Hotel & Bungalows

ריזורט למשפחות עם ילדים בלרנקה, על חוף ים פרטי, עם שירותים מותאמים לחופשה משפחתית – משחקייה לילדים, שירותי בייביסיטר, בריכת ילדים, גינה עם מגרש משחקים ואזור משפחות עם שולחנות פיקניק. בנוסף המלון מקיים פעילויות בידור לילדים בהשגחת צוות דובר אנגלית, שמאפשרים להורים ליהנות ממנוחת הצהריים.

בכפר הנופש יש מתקני נופש מושקעים כמו בריכת שחייה מקורה ובריכה חיצונית, מגרשי טניס, ספא, חדר כושר, סאונה,  ג'קוזי, מסעדה, בית קפה  ובר חיצוני עם נוף לים.

בפאלם ביץ' לרנקה תמצאו כמובן את כל השירותים התיירותיים שתצפו למצוא בכפר נופש גדול ויוקרתי:  החל מחנויות בכפר הנופש כולל חנות מזכרות אותנטיות מקפריסין, חנייה עם שירות החנייה,  שירות הסעה לשדה התעופה , שירותי כביסה וניקוי יבש, דרך שירותי קונסיירז', עמדה להזמנת טיולים מודרכים בקפריסין והזמנת כרטיסים לאירועים והופעות בלרנקה, ועד לשירותי המרת מט"ח, מרכז עסקים, כספת, חדרי ישיבות ואף  אולם נשפים.

החדרים המשפחתיים מעוצבים בטעם יוקרתי וכוללים איבזור בסטנדרט גבוה, עם פינוקים כמו  אמבטיה, מיני בר, מייבש שיער חלוקי רחצה.ונעלי בית. בנוסף תיהנו בחדרים משירות חדרים, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי. הפאלם ביץ' נמצא על קו החוף, בערך רבע שעה נסיעה מאתרים חשובים בלרנקה כמו מבצר לרנקה , שדה התעופה הבינלאומי של לרנקה, ואגם המלח לרנקה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון חוף הנסיכה –  Princess Beach Hotel

בית מלון מומלץ בלרנקה למשפחות עם ילדים, הכולל שירותים ידידותיים להורים וילדים כמו שירותי בייביסיטר, בריכת ילדים ומשחקיה לילדים עם משחקי וידאו, גינה עם גן שעשועים, אפשרות לקחת ארוחות צהריים ארוזות מהמלון ליום של טיול בלרנקה, שירותי כביסה ואף שירות השכרת אופניים.

המלון מציע גם שלל אפשרויות ספורט ונופש, החל ממגרשי טניס ומגרשי כדורגל וכדורעף חופים, דרך אפשרויות ספורט ימי מגוונות, ועד לסטנדרטים של מלונות יוקרה כמו חדר כושר, בריכת שחייה, ספא, סאונה וסאונה טורקית וג'קוזי.

פרט לכך תמצאו במלון, הממוקם בערך רבע שעה נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי בלרנקה, את כל השירותים התיירותיים הדרושים לחופשה משפחתית בלרנקה, החל מחניה חינם, עמדה להזמנת טיולים מודרכים בלרנקה או ברחבי קפריסין, ועד לשירותי המרת מט"ח, מרכז עסקים,  כספת, חדרי ישיבות ואף חנויות בבית המלון כולל חנות מזכרות ואולם נשפים.

החדרים במלון הם חדרים משפחתיים מרווחים, נקיים וממוזגים, בעיצוב מודרני, הכוללים גם מקרר גדול, מרפסת פרטית, פינת קפה ותה ושירות חדרים, פרט לאיבזור הסטנדרטי כמו טלוויזיה עם מסך שטוח, מייבש שיער  ואינטרנט אלחוטי.

פרט לכך פועלות במלון שתי מסעדות בשם  King's Restaurant ו Queen's Beach Restaurant & Bar  ובר יוקרתי בשם Princess Cocktail Bar.
Princess Beach Hotel, Larnaca, Cyprus


מלון דירות ציאליס – Tsialis Hotel Apartments

בית מלון מומלץ בלרנקה למשפחות עם ילדים, בדירוג 3 כוכבים , עם דירות נופש משפחתיות ממוזגות הכוללות מטבח עם מיקרוגל ומקרר, פינת אוכל משפחתית ופינת קפה ותה, וכמובן איבזור מודרני כמו טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי.

המלון  ממוקם במרחק נסיעה לא ארוכה מאגם המלח של לרנקה ומבצר לרנקה, ומציע שרותים תיירותיים כמו אפשרויות צלילה, מסעדה, בר, חדר כושר, כספת, קבלה הפועלת 24 שעות, שירות הסעה לשדה התעופה ושירות השכרת רכב בקפריסין היוונית .

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דירות אליאונורה לרנקה – Eleonora Hotel Apartments Larnaca

מלון דירות נופש בלרנקה, בדירוג 2 כוכבים אבל נחשב למאוד מומלץ ומשתלם למשפחות עם ילדים.

בדירות הנופש תמצאו ציוד מלא לחופשה משפחתית, החל ממכונת כביסה, דרך אינטרנט אלחוטי, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלפון ומגהץ ועד למקרר וטלוויזיה עם ערוצי לווין וגם שירות חדרים.

במלון יש בית קפה, דלפק קבלה הפועל 24 שעות, נקודת השכרת רכב, מכבסה וכספת לשימוש האורחים

המיקום של המלון נחשב מצוין, באיזור מומלץ לשופינג, עם הרבה מסעדות ובתי קפה, בערך 20 דקות הליכה מרוב האתרים המעניינים בלרנקה, כמו בית הכנסת של לרנקה או מצודת לרנקה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דירות אלקסיה לרנקה – Alexia Hotel Apartments Larnaca

זהו מלון דירות נופש משפחתיות בלרנקה, במיקום נוח, פחות מעשר דקות הליכה מהמרינה של לרנקה וממבצר לרנקה.

מלון הדירות מציע שירותי נופש טובים כמו אפשרויות צלילה והשכרת אופניים, הזמנת סיורים מאורגנים בלרנקה וסביבתה, בר ושירות חדרים.

דירות הנופש במלון בגודל מתאים למשפחה אבל לא מאוד מרווחות. לעומת זאת הן מרוהטות בקפידה עם מיטות מאוד נוחות, מטבחון עם מיקרוגל ומקרר, פינת קפה ותה, טלוויזיה עם מסך שטוח, חימום, מגהץ ואינטרנט אלחוטי.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סי אנ לייק ויו אפרטמנטס – Sea N Lake View Apartments

מלון מומלץ בלרנקה למשפחות עם ילדים, בדירוג 3 כוכבים, עם בריכה מקסימה (חיצונית) וגם בריכת ילדים רדודה. בנוסף תמצאו במלון חדר כושר, מסעדה ובית קפה, שולחן ביליארד ובר, ושירותים תיירותיים כמו כספת, שירות חדרים, אינטרנט אלחוטי ואחסון מזוודות.

המיקום לא הכי מרכזי בתוך לרנקה אבל נוח יחסית – בערך 10 דקות נסיעה ברכב משדה התעופה של לרנקה, אגם המלח של לרנקה או מצודת לרנקה.

דירות הנופש המשפחתיות מרוהטות בנוחיות ומגיעות בין השאר עם מטבחון הכולל מקרר גדול, פינת קפה ותה וספת מיטה נפתחת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

לרנקה 10 מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 3.67 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל