מלונות למשפחות בקפריסין הטורקית

פמגוסטה עם ילדים – 5 מלונות מומלצים למשפחות בקפריסין הטורקית

פמגוסטה היא אחת מערי הנופש החשובות של קפריסין הטורקית (צפון קפריסין) ויש בה מספר רב של בתי מלון, כולל מלונות הכל כלול בשיטה הטורקית. אך מתוך בתי המלון המומלצים בפמגוסטה רק מלונות מעטים נחשבים כידידותיים למשפחות עם ילדים, ורוב המלונות לא מציעים שירותים ייעודיים כמו גני שעשועים, משחקיות לילדים, חדרים משפחתיים או בריכת ילדים רדודה. אם אתם מתכננים חופשה בפמגוסטה עם ילדים מומלץ לבחור אחד מהמלונות שבכתבה זו, אשר זכו לדירוגים טובים ממשפחות עם ילדים שהתארחו בהם

חבילות נופש לפמגוסטה           |           חבילות נופש לקיריניה

לפני חופשה בפמגוסטה Famagusta עם ילדים כדאי גם לקרוא את הטיפים, המידע על האטרקציות התיירותיות וההסברים בכתבה על חופשה משפחתית בפמגוסטה ואם אתם מתכננים חופשה פעילה או טיול בצפון קפריסין כדאי לקרוא את הסקירה המורחבת הכוללת את כל המידע התיירותי על קפריסין הטורקית 

אם אתם מתכננים גם לצאת מהמלון ולטייל באיזור הכפרי המקסים של צפון קפריסין שימו לב לא לטעות ולהזמין רכב שכור שיחכה לכם בשדה התעופה של לרנקה שבצד היווני של קפריסין, כי חברות השכרת הרכב בקפריסין היוונית לא מאשרות לעבור עם הרכב השכור את הגבול לצפון קפריסין. הדבר הנכון הוא לשכור רכב בקפריסין הצפונית שיחכה לכם בצד הטורקי של הגבול – כנסו אל מנוע השוואת המחירים לקבלת הצעות המחיר המשתלמות ביותר עבור השכרת רכב בקפריסין הטורקית

מלונות מומלצים בפמגוסטה למשפחות עם ילדים

מלון פורט וויו – Port View Hotel 

המלון ממוקם בעיר העתיקה של פמגוסטה ובעל נוף המשקיף לים התיכון. במקום תמצאו סאונה, ספא, טרסת שמש ובריכה מקורה. כל אחד מחדרי המלון הוא ממוזג ובעיצוב מודרני, הכולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. בנוסף, בכל חדר ישנו חדר רחצה פרטי ובו נעלי בית, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח ללא תשלום. החדרים משקיפים להרים או לעיר, עם הנוף הנהדר של פמגוסטה. חלק מהחדרים כוללים מרפסת או טרסה.

האורחים יכולים ליהנות מארוחות במסעדת הא-לה-קארט, כמו גם במסעדה המציעה מזנון פתוח. תזונה מיוחדת כלולה בחלק מהתפריט, ועל-פי בקשה.

לאלו המבקשים סוג אחר של מנוחה – עומדים לרשותכם חדרי עיסוי במרכז הספא והסאונה. גם בריכה מקורה ומרכז כושר זמינים לאורחים באתר. דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה, וכן מספרה וטרקלין משותף. בכל האזורים ישנה גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. במלון ניתן לשכור רכב. זהו מלון מפנק הזוכה לביקורות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בפמגוסטה למשפחות עם ילדים.

המקום נמצא 8 קילומטרים מחורבות סלמיס (Salamis), 1.6 קילומטרים מקתדרלת סנט ניקולאס ומרחק הליכה קצת מדרך סלמיס הידועה, בה ניתן למצוא בתי קפה, מסעדות, שווקים וחנויות. שדות התעופה הקרובים הם ארקאן (Ercan) ולרנקה (Larnaca).

לפרטים נוספים והזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


בית ההארחה מיסטרי גארדן – Mystery Garden Guest House 

מקום האירוח ממוקם 18 דקות מהחוף. מיסטרי גרדן הוא בית הארחה בסגנון B&B הממוקם בפמגוסטה (Famagusta), כ-37 קילומטרים מהעיר לרנקה. האורחים ייהנו בו מגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ברחבי האתר וכן חניה פרטית בחינם.

חלק מיחידות האירוח כוללות פינת ישיבה נוחה וטלוויזיה עם מסך שטוח ודלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה, לנוחיותם של האורחים. זהו בית מלון קטן ומאוד מפנק המקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בפמגוסטה למשפחות עם ילדים.

בבית ההארחה ניתן לשכור אופניים וליהנות משבילי רכיבה פופולאריים ונוחים. פרוטאראס (Protaras) ואיה נאפה (Ayia Napa) ממוקמות 16 קילומטרים מהמקום, ואילו שדה התעופה הקרוב (לרנקה) נמצא כ-40 קילומטרים ממנו.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


אלטון טאביה וינטג' – Altun Tabya Vintage

בית המלון אלטון טאביה וינטג' מצוי כ-12 דקות מחוף הים שבפמגוסטה (Famagusta),בערך 45 קילומטרים מהעיר לרנקה (Larnaca) ו-27 קילומטרים מאיה נאפה (Ayia Napa), בעיר העתיקה של פמגוסטה. המלון, אשר מקבל ביקורות טובות מאוד בדירוגי מלונות מומלצים בפמגוסטה למשפחות עם ילדים, כולל טרסת שמש ומתקני ברביקיו, נוסף על ארוחות משובחות המוגשות במסעדת המקום.

בכל יחידה ישנה טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לווין. בחלק מהיחידות תמצאו פינת ישיבה נעימה. האורחים מוזמנות ליהנות מספל תה תוך מבט לנופי העיר או לגן. בחדר האמבט הפרטי שבכל יחידת אירוח תמצאו מוצרי טיפוח ללא תוספת תשלום ומייבש שיער. המלון מספק גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המקום.

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. בנוסף יכולים האורחים ליהנות ממוזיאון חיי הכפר הקפריסאי המסורתי שבמקום.

במלון ישנו שירות השכרת אופניים, לרכיבה באחד משבילי האופניים הפופולאריים באזור. בנוסף, ניתן לשכור רכב. נמל התעופה הקרוב הוא נמל התעופה הבינלאומי לרנקה, הממוקם כ-50 קילומטרים מהמלון.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


בית הארחה לוסיגננס – Lusignans Guest House 

מלון לוסיגננס שבפמגוסטה הוא בית הארחה המציע אינטרנט אלחוטי חינם וטרסה או פטיו ביחידות מסוימות. כל חדר מגיע עם חדר אמבטיה פרטי עם מקלחת ומוצרי טואלטיקה, כולל מייבש שיער. בנוסף יש מטבח בכל אחת מדירות הנופש, אלמנט חשוב מאוד שמקנה ללוסיגננס מקום מכובד ברשימות מלונות מומלצים בפמגסטה למשפחות עם ילדים.

האורחים יכולים ליהנות מפעילויות בסביבת המלון, כולל שנורקלים ומסלולי הליכה. לרנקה מרוחקת 36 קילומטרים מבית ההארחה, ואילו איה נאפה נמצאת רק 16 קילומטרים משם. שדה התעופה הקרוב ביותר (לרנקה) מרוחק 39 קילומטרים מהמקום.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים אונליין לחצו כאן


מלון דירות ארטונאלפ – Ertunalp Apartment

בית הדירות נמצא 15 דקות בלבד מחוף הים. במרחק 36 קילומטרים מלרנקה, יכולים ליהנות האורחים מדירות ממוזגות, מרפסת וחניה חינם. המטבח מצויד בתנור, מיקרוגל, מקרר וקומקום חשמלי, וכן טלוויזיה. בשטחי המקום אינטרנט אלחוטי חינם. זהו מלון דירות נופש בפמגוסטה המהווה אופצייה מומלצת למשפחות המעוניינות לבלות חופשה בפמגוסטה בדירת נופש מרווחת ומאובזרת עם אפשרות נוחה לבישול עצמי. הארטונאלפ מקבל ציונים טובים ברשימות מלונות מומלצים בפמגוסטה למשפחות עם ילדים.

איה נאפה נמצאת 17 קילומטרים מהמלון וגם פרוטראס נמצאת במרחק זהה. שדה התעופה הקרוב ביותר, לרנקה, נמצא 39 קילומטרים משם.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

פמגוסטה מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 3.6 (5 הצבעות)
Sending

תגובה

  • המלון מדהים שרות מעולה חדרים י ושרות פים נוף לים יחס טוב אוכל בשפע , מומלץ מאד בקיצור מומלץ שןוה את הכסף

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל